Hai lieve meiden,
Jeetje, wat is er weer een hoop geschreven!
Allereerst: Lilian! Meid, wat een mooie tattoeage!!!!!!!!!!! Echt prachtig, kreeg er tranen van in mn ogen....Zelf heb ik nog niet de lef om voor Danny zo'n mooie tattoo te laten zetten, maar nu heb je me toch aan het denken gezet. En lieve Lilian, het is echt niet gek dat je zo van slag raakt van een geboorte kaartje, en zeker een geboortekaartje van een tweeling! Je zou willen dat je 2 mannetjes hier nog zijn, maar helaas is dat niet zo, maar in je hart zijn ze altijd! Vergeet dat niet!!!!
Sjors & Evi: Jammer dat de RD's verschenen zijn! Volgende keer beter........
Ken: Jeetje meid, ook jij toch ongesteld geworden....ik had toch een kleine hoop voor je. Wat een lange cyclus. Ikzelf ben nu ook (las er toevallig ook net over hier) sinds een paar dagen begonnen met teunisbloemoliepillen te slikken. Hopelijk zal ik dan een regelmatige cyclus krijgen, met minder pijnlijke menstruatieklachten.....misschien voor jou ook iets?
Gypsyd: Leuk! Vertelt aan je moeder! Nu nog je schoonfamilie, leuk he, om dat te mogen vertellen....
Annelies: Jeetje, spannend joh! Klinkt goed....
Met mij gaat het allemaal wel weer goed. Jullie hebben mijn verhaal ook wel gevolgd vorige week. Vorige week maandag natuurlijk een beetje bloed, en zo een paar dagen oud bloed verlies, en toen donderdags eindelijk ongesteld. En nu is het alweer donderdag, en ik heb nu weer oud bloed verlies na een heftige menstruatie. Jeetje, wat duurt dat lang zeg!!! Ik heb sinds gisteren er ook slijm bij.....dus ik denk dat de vruchtbare dagen er weer aan komen..... En laat ik nou net volgende week met mn mannetje een midweek in centerparcs zitten.....hihi. En we zijn van plan niet al te veel uit ons huisje te komen....Heel af en toe om een frisse neus te halen!.
Gisteren was ik bij mn beste vriendin, en zij is echt mn steun en toeverlaat. Ik kan echt mn hart luchten over Danny. Ik had het echt heel erg moeilijk gisteren, maar zij heeft me echt even goed getroost. Weet je wat ze later zei, toen ik wat bedaard was? Ik ga niet zwanger proberen te worden, voordat jij een levend en gezond kind in je armen hebt! Ik vond dat zoooooo lief. Ik heb wel gezegd dat ze dat niet voor mij moet doen....want het kan zo maar zijn dat ik nog een jaar bezig ben, zonder dat ik zwanger word. Maar zij is er heel stellig in. Ze had het haar vriend ook al gezegd, en ze kan het niet over haar hart verkrijgen. Nou....is dat nou een lieve vriendin .
Nou meiden, ik ga weer, ga lekker even bakkie thee doen met mn mannetje.
Voor alle andere meiden die ik vergeten ben: Heel veel knuffelplezier etc.etc.!!!!!!
Veel liefs, Kitty