FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Hoi....
aaaaaaaaahhh!!, nog geen ongi hier, vannacht dacht ik dat het zover was, i.vm. buikkrampen. Vandaag echter niets meer van gemerkt.
Dag 34, (vorige cyclus was 24 dagen, daarvoor was ik aan de pil)
Kijk iedere keer als ik naar het toilet moet, of er een rood streepje te zien is, niets!!!
Zou ik dan toch te vroeg getest hebben?
Wacht af t/m het weekend.

mimi

Spannend weer hierzo.....lees weer over blauwe aders en opgezette buik...meisjes...wanneer testen jullie nou positief!!!

Nou gisteren dus verteld aan mams....ik wist niet hoe omdat we zo plots gingen dus heb ik mijn 9 maanden dagboek meegenomen en haar die gegeven geopend op week 7 waar we nu zitten. Zegt ze heel droog: wat moet ik lezen...hahaha...dus zij leest hardop en het kwartje valt nog niet. Dus ik wijs nr 7 aan en zeg...zover zijn we nu....!!! Begint ze me daar te springen en te janken!!! hahaha...ik helemaal niet, ik had verwacht dat ik moest huilen,maar heb alleen maar gelachen. Mijn vriendje moest wel een traantje wegpinken. Ze vinden het super! Vanavond als het goed is naar mijn schoonmoeder en schoonzusje...ben babyrshirtjes voor hen aan het maken momenteel...

Nou en ik hoorde ook dat teunisolie zo goed was voor je cyclus...dames ik zeg maar zo: BAAT HET NIET DAN SCHAAD HET NIET!!! niet dan...dus groene thee drinken, klaarkomen na de daad, teunisolie...het zal allemaal wel......gewoon proberen....wie weet!!!

XXXXXXXXXXXXXXX

Hai lieve meiden,

Jeetje, wat is er weer een hoop geschreven!

Allereerst: Lilian! Meid, wat een mooie tattoeage!!!!!!!!!!! Echt prachtig, kreeg er tranen van in mn ogen....Zelf heb ik nog niet de lef om voor Danny zo'n mooie tattoo te laten zetten, maar nu heb je me toch aan het denken gezet. En lieve Lilian, het is echt niet gek dat je zo van slag raakt van een geboorte kaartje, en zeker een geboortekaartje van een tweeling! Je zou willen dat je 2 mannetjes hier nog zijn, maar helaas is dat niet zo, maar in je hart zijn ze altijd! Vergeet dat niet!!!!

Sjors & Evi: Jammer dat de RD's verschenen zijn! Volgende keer beter........

Ken: Jeetje meid, ook jij toch ongesteld geworden....ik had toch een kleine hoop voor je. Wat een lange cyclus. Ikzelf ben nu ook (las er toevallig ook net over hier) sinds een paar dagen begonnen met teunisbloemoliepillen te slikken. Hopelijk zal ik dan een regelmatige cyclus krijgen, met minder pijnlijke menstruatieklachten.....misschien voor jou ook iets?

Gypsyd: Leuk! Vertelt aan je moeder! Nu nog je schoonfamilie, leuk he, om dat te mogen vertellen....

Annelies: Jeetje, spannend joh! Klinkt goed....

Met mij gaat het allemaal wel weer goed. Jullie hebben mijn verhaal ook wel gevolgd vorige week. Vorige week maandag natuurlijk een beetje bloed, en zo een paar dagen oud bloed verlies, en toen donderdags eindelijk ongesteld. En nu is het alweer donderdag, en ik heb nu weer oud bloed verlies na een heftige menstruatie. Jeetje, wat duurt dat lang zeg!!! Ik heb sinds gisteren er ook slijm bij.....dus ik denk dat de vruchtbare dagen er weer aan komen..... En laat ik nou net volgende week met mn mannetje een midweek in centerparcs zitten.....hihi. En we zijn van plan niet al te veel uit ons huisje te komen....Heel af en toe om een frisse neus te halen!.

Gisteren was ik bij mn beste vriendin, en zij is echt mn steun en toeverlaat. Ik kan echt mn hart luchten over Danny. Ik had het echt heel erg moeilijk gisteren, maar zij heeft me echt even goed getroost. Weet je wat ze later zei, toen ik wat bedaard was? Ik ga niet zwanger proberen te worden, voordat jij een levend en gezond kind in je armen hebt! Ik vond dat zoooooo lief. Ik heb wel gezegd dat ze dat niet voor mij moet doen....want het kan zo maar zijn dat ik nog een jaar bezig ben, zonder dat ik zwanger word. Maar zij is er heel stellig in. Ze had het haar vriend ook al gezegd, en ze kan het niet over haar hart verkrijgen. Nou....is dat nou een lieve vriendin .

Nou meiden, ik ga weer, ga lekker even bakkie thee doen met mn mannetje.

Voor alle andere meiden die ik vergeten ben: Heel veel knuffelplezier etc.etc.!!!!!!

Veel liefs, Kitty

hallo mensen! ben weer terug van vakantie!
heb een heerlijke vakantie gehad, alleen zijn de rd's 2 dagen eerder gearriveerd!!!
plus dat ik waarschijnlijk iets verkeerds op heb daar in turkije, zat ik 1 dag de hele dag ongi op toilet en zelfs dat was niet genoeg! blehh!
maar goed op naar ronde 7 hopen dat het deze keer wel lukt!

NOD 29 oktober ( er van uitgaande dat het nu weer 32 dagen is ( dus 2 dag korter)

succes allemaal

Hey Meiden!

Kitty, Wat een schat die vriendin van je!! Ik zou haar een dikke pakkerd geven!! Zo'n vriendin vind je nergens meer!!! En soms heb je het even nodig, gewoon huilen!!

Gipsyd: Geweldig die reacties!! Super!!! Ik ben benieuwd wat je schoonouders zeggen!!

Mimi en annelies: jullie maken het spannend!!!!

WIID: Hahaha, ik lig altijd in een deuk om jou berichtjes!! Je kan zo leuk schrijven!!
Ik hoop dat er bij jou nu es een keer wat gebeurd, of ongi of liever ZWANGER!!
Ben je bij een arts of gyn onder controle?? Het is toch niet normaal dat je 5 mnd niet ongi bent??

lilian: Succes met knuffelen!!!

Tanja:   aaaahhhhh, ik weet het niet!!! Ik voel aan de ene kant niets, noppes nada...... en aan de andere kant.... denk ik.... mijn onderbuik is opgezet, en voelt iets zwaar... Hoofdpijn gaat niet helemaal weg....voelde ik daar nou wat borrelen??? ach nee, vast verbeeld.... en ja hoor...wat zien we daar.....blauwe aders op de borsten...en geloof mij... Die zaten er gisteren niet!!!!

Gelukkig hebben we vele voorbereidingen voor dit weekend, dus "vergeet"ik het een beetje. Ik heb absoluut geen voorgevoel, maar denk wel dat we zo goed en vaak hebben geknuffeld, zelfs tijdens de eisprong.. het kan toch niet missen?????

en oja: ik heb best veel afscheiding, melkwit, gisteren zelfs waterig.... Heb altijd wel wat maar dit is echt veel.

Weet je tanja... het is best gezellig op die wachtbank, nog een koppie thee??? (hahahihi). Ga jij zondag testen of niet??

Groetjes mama30

hoi meiden!!!!!!!!!

who ....wat is er weer veeeeel geschreven...en iedereen is er weer   ...terug van vakantie /weekendjes /en zoiets. dergelijks..........hihihi
TANJA haha gewoon ff op je werk internetten zeker he ..hihi[illegaal]hoorde vanmorgen toevallig op de radio dat dat bedrijven miljarden kost !!!hahahah maar ik ben blij dat je ff op ons forumpie kijkt hoor ....ene ik hoop dat t niet doorzet dat t "gewoon"een beetje oud bloed is........duim voor je !!
WIETSKE haha wij kunnen geen een van allen wachten hoor met testen ,,,alleen pien !! is daar heel goed in.....[we zijn zo nieuwschierig ....???!!!!]
en ja ook wij knuffelen ook voor de lol hihi eigenlijk moeten!! we om de dag maar vandaag hadden we ook zin! en we hadden t gisteren ook !! al gedaan hahahhah..kan vast geen kwaad ......hou nog ff vol dat wachten en wie weet............
WIDD ben jij bij een gynicoloog /dokter al geweest   ? of wacht je gewoon af op wat gaat komen>?? ik gun jou t om eerste zwanger te worden want jij wacht al zooo lang allleen al om ongie te worden..t leven is dus niet altijd eerlijkhe!!!
maar je eisprong komt wanneer ie wil dus ja ...ik hoop dat je raak test!!!! en ook jij kan niet wachten met testenhahahahaha.... succes
MIMI   t kan zijn dat je gewoon aan t ontpillen bent he!! ok dat duurt altijd te lang ik weet t!! nou hoop dat je snel ongie word of.................??
GIPSYD     wat mooi..............dat je mama zo ging springen en huilen lief!!!!! ik kijk daar ook heel erg naar uit : om weer te v ertellen dat we weer zwanger zijn!!!
hoop dat je niet te misselijk meer bentt!!
en ja er moet maar weer eens iemand positief testen he!!
hoop dat t net zo leuk was bij je schoonouders!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![leuk voor je vriend]
KITTY   wat ben je lief!!! [sorry voor de anderen] maar ik weet dat jij precies begrijpt wat ik bedoel!! jij hebt precies t zelfde meegemaakt.....
wat een SUPER vriendin ....!!!!
en we huilen gewoon af en toe ..en ook voor ons gaat de zon weer schijnen!!!
succes xxx
JPCTJE nou erg ongezellie om in turkije op de plee te zitten hihi......kop op met z'n allen naar oktober!!!!
MIMI+ANNELIES         vertel ons iets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pos graag.....
MAMA30   wat jij zegt denk ik ook: we doen t om de dag!! kan toch niet missen????
haha maar zo werkt t niet altijd he [maar hopelijk wel voor ons !!] ik duim voor je !!
hou nog ff vol he......
nou bij mij gaat   t met ups en downs , voel me meestal goed en lekker maar met vlagen in een keer kan ik wel huilen ,maar dit hoort gewoon bij t verwerkingsproces...t is ook pas 12 weken geleden,,,en mensen die ook zoiets hebben meegemaakt zeggen dat t nooit meer weg gaat ..de downs vorden wel minder down maar ze blijven er wel....zo meestal heel onverwacht!!
maar ik zou zo graag weer zwanger zijn...dan gaan we toch echt verder voor mijn gevoel...nu staan we stil op een of andere rare manier........
ik wil weer "speciaal"zijn zo voelde ik me toen ik zwanger was heel raar maar waar!!
maar t komt weer.....................!!!zeker weten....
nou t knuffelen gaat heel goed ook nog met veel plezier!!![is heel goed] en om de dag   dus er kan niks misgaan deze maand hahahhahaha MOET LUKKEN!!!!!!!!!!!
positief denken werkt toch zeggen ze!!!!!!
kan niet mislukken !!!!

nou tot morgen   doei
lilian

Mama30 bedankt voor je koppie thee!! Wil je er nog een koekje bij?? hahahaha!!!!

Ik kom net terug van een vriendin en wat denk je; ze is ZWANGER!!!
Zoooo gaaf! En wat een mazzelaar, gewoon de 1e ronde he!! Erg leuk, ik hoop nu natuurlijk helemaaaal snel zwanger te raken, kunnen we saampies rondwaggelen hihihi!!!! Nou, pijnlijke borsten zijn er nog steeds, ze zijn meer gespannen.Ik zie blauwe aders op m'n borsten maar manlief niet, nou dan is ie mooi BLIND whahaha!!! Waarom zijn mannen soms zooo nuchter! Ze zitten er echt!  En verder vandaag geen borrelende buik maar wel buikpijn en het idee dat ik een blaasontsteking heb. Dat is niet echt zo maar zo'n soort pijn voel ik, misschien begrijpen jullie wat ik bedoel? En mama30; ik denk dat ik zondag ook ga testen, is wel 1 dag voor m'n NOD maar ga het er toch op wagen. Tenminste, als ik ondertussen geen knallende koppijn heb gekregen want dat is een teken dat mijn ongi eraan zit te komen. Maar voorlopig heb ik dat nog niet!!!

Meiden sorry ik ga er weer vandoor, kan niet persoonlijk reageren!!! Alleen Lilian; heb geen bloedverlies ofzo gehad hoor, ik denk dat je in de war bent met een andere forumjunkie!

Welterusten xxxx

sorry tanja...
ik denk dat ik iets verkeerd heb gelezen ??/....oepssorry hoor ..hihi
nou nog niemand....dan ga ik maar werken he....
xxx
lilian

Terug
Bovenaan