FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

he ik was gisteren de laatste en nu weer eerste??

hoi meiden
er is niet veel aan de hand op t moment denk ik he.....hihi
maarja ik was toch ff nieuwschierig..........
bij mij is mijn ei geweest   ..ik denkmaandag[bijna 100% Zeker] en zondag avond nog geknuffeld   en nu vanmorgen nog ff....[hihi ff]
nou en dan gaan we nu afwachten he.................
we shall see....

xxx lil

sooooooooooo..
nou ik kan wel zeggen dat er weinig gebeurt!!!!!!!!!!
ik sluit net mijn berichtje af   en wil de kat ff roepen buiten...en ik FLIKKER OP MIJN GEZICHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SOOOOOOOOOOO!!
had ik even t stoepje gemist>>>>>gelukkig ving ik me nog een beetje op met mijn handen...en buik{?} misschien is dat zaadje nu wel in mijn ei geduikeld door mijn valletje hihi ..ooooh mannnnn............
AUW......................................
nou ok [diepe zucht]
ik ben er weer hoor ..hahaha kut zeg..[oeps]
nou dan ga ik nu dus werken   ...strompelend hihi
xxx lilian

Lilian: wat doe je nou weer!!! Gaat het...geen dikke schaafwonden? Ik hoop voor je dat door deze onhandige stunt het zaadje zo het eitje inkukelde!

Sjors: Meis...je weerstand is echt ff naar de kl*te he! Rot zeg...neem deze keer echt ff voldoende rust! Goed uitzieken en vitamines nemen. Beterschapjes meisje.

Pien: hoop dat je rd's wegblijven. Hoelang ben je nu precies over tijd? Rare klachtjes misschien?

Widd: Hoop voor jou ook snel op je ei...laat dat kippe-ren maar ffies snel op gang komen daarbinnen!

Ken: dat gaat snel dan he....zul je altijd zien. Wat een magisvh spul is dat he. Ik hoop allleen voor je dat het niet al te heftig wordt!

Mama30: nou rd's weer weggevlogen en maar weer aan de slag!!! Hahaha.

Tanja: hoe voel jij je?

Nou Lilian...heb je weer wat te lezen....hahaha...was afgelopen dagen een beetje rustig hierzo he!!!

XXXXXXXX

Aaah was mijn bannertje vergeten.........

Hier komt ie alsnog:

Hoi allemaal!

Zo, we zijn vandaag terug gekomen van onze vakantie. Het was echt geweldig!!!
Ik zie dat er een heleboel terug te lezen is, maar dat ga ik nog wel even op m'n gemakje doen.
Ik zag wel dat Tanja zwanger is! Gefeliciteerd meid!
Ik spreek jullie allemaal nog wel, maar ik dacht, ik zal even wat van me laten horen. Ik heb de gesprekken echt wel gemist!

Talk 2 u soon!

Liefs Nathasja

he gipsyd
hahaha ja het was zo stil hahaha
en ja ik ben dus echt vet op m'n bek gegaan vanmorgen hahaha nou ik had gisteren mijn ei dus als "ze"[EI+ZAADJE HIHI]  onderweg waren VAN EILEIDER naar  BAARMOEDER dan zijn ze in ieder geval een heel eind opgeschoten door die klap...
nou t viel mee maar ik viel wel recht naar voren en ik ving me een beetje op met mijn handen...[zere hand maarja duh].......
maar ik moet wel lachen als ik zwanger zou zijn   want de vorige x was ik ook al op mijn gezicht gegaan   op dezelfde plek eigenlijk..............hihi...
misschien brengt die plek wel geluk als je daar op je gezicht gaat hahahha laat ons t hopen he.........
nou nu gaan die 2 weken wel lang dren denk ik   ..ik moet dus de 23/24 oktober ongie worden...
t zou wel helemaal fantasties zijn als ik zwanger zou zijn deze maand want mijn vader is 29 oktober jarig   en als t zo is   is dat wel t beste kado wat ik kan geven....ik heb al helemaal bedacht : dan feliciteer ik m en dan flister ik t in z'n oor dat ik zwanger ben!!! wow dat zou echt super zijn..............[droom droom]
ooooh ik ben weer veelste hard van stapel aan t lopen he..
he gipsyd   en anjaH hoe wisten jullie dat je zwanger waren ...?
ik weet niet of ik t kan voelen want vorige x voelde ik echt niks tot de test maar nu DENK ik t wel te kunnen voelen hahah ervaring he [jaja zal wel]
nou   ik kijk vanavond wel weer   ............als er iemand is hihi..
doei xxxx
lilian

Hoi allemaal,

Ik ben ook weer op het forum (zat eerst bij september vruchtbare maand).
Toen ik na de eerste ronde niet zwanger was, kreeg ik ineens hele erge twijfels: wil ik dit wel??? Mijn vriend en ik hebben toen besloten om er toch nog even mee te wachten.

Toen ik de maand er na ongi moest worden, was ik ineens (omdat ik er dus totaal niet meer mee bezig was) overtijd en hadden we een test gedaan. Die was negatief en 2 dagen later werd ik ongesteld. We baalden er allebei zo erg van, dat we nu toch opnieuw hebben besloten om er weer voor te gaan!

De RD's zijn net weg, dus we kunnen over een week weer aan de klus!

Ik kom ook weer lekker mee kletsen, hopelijk vinden jullie dat oke!
Ciao Eefje

he eefje
leuk dat je d'r weer bent ,tuurlijk lekker   meekletsen gezellie!!!
en t is ook eng als je nog nooit zoiets heb gedaan[baby's maken   krijgen hihi] maar ik had dat ook en na storm en daan[dat is fout gegaan vroeggeboorte maar dat weet je volgens mij he] ben ik zo omgeturnd....eefje als je bevalt komt er z'n moeder gevoel los   dat is zooooo ongelofelijk!!!!!!!!!!!! echt   niet bang zijn en er gewoon voor gaan!!
ene leuk dat je weer mee doet....
xxx lilian

Terug
Bovenaan