FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

natas  

gezellig dat je weer terug bent...en fijne vakantie gehad   zo te lezen wel he....
en je kan er weer tegen aan .....
xxx lilian

hallo meiden...

Sorry dat ik niks van me heb laten horen hadden wat problemen met de computer...
Afgelopen zaterdag gigantisch ongie geworden...Alsof je een kraan open zette....
Dus nu is het wachten totdat het over is en dan weer knuffelen...
Ik ga morgen weer ff alles lezen zodat ik weer up to date ben....

Liefs Annelies

Halloooooooooooo spetters, al dan niet met bolle buik!

Hier WIDD! Deze week nog en dan vakantie! HOERA! Woensdag weer naar de gyneacoloog, maar eerst testen zaterdag... Ooooh, de weken vliegen om, ik hoop zo op een streep! En anders op een bloody mess, dan ben ik ook blij...

Lilian:
Thanxxx, oh ik hoop zo dat je fluisterpraktijken waarheid worden... Mijn vader is op 7 november jarig, dus wie weet sla ik een week later wel aan het fluisteren... Maar hoe is het met je? Heb je de strijd wat overleefd? Of denkt iedereen nu dat je kerel je inelkaar geslagen heeft ;-))) Wel voorzichtig doen hoor!

Mama30:
Ik zeg 1 ding: ik zeg: ooh lala, geniet ervan, dan schijn je op je vruchtbaarst te zijn!

Sjors:
Hoe gaat ie? Je hebt toch niet net weer je vruchtbare dagen gemist? Kan die vriend van jou je niet wat vitamientjes toedienen waar je erg van aankomt? ;-P

Joyce: Ik hoop dat je eisprong toch is geweest en dat je nu zwanger als de neten bent! Je hoeft immers niet altijd wat te voelen!

Pien!:
Hoe lang kan jij in vredesnaam wachten? Doe mij wat van dat geduld van je!

Eefje:
Hoi hoi! Ik hoop dat het snel raak is, want als je dan besloten hebt om eraan te beginnen, dan mag het ook wel zover zijn toch?

Doei lieve meiden, voor wie ik vergeten ben: veel kusjes en een klavertje vier van WIDD

Olla,

Pffff wat een week gehad !Gelukkig gaat het were wta beter met Frank en si hij weer het vrlijke mannetje! Wel nog snotterig....maar ach dat gefet nietes!
Nog twee weken end an wordt hij al 1......

Ik zit in de klus week! Volgens mij heb ik nu ongeveer mij ei.....aan het slijm te merken (bah, vieze praat)
Vanavond maar weer aan de klus...Tot nu toe om de dag! Maar we gaan er vanavond, morgen en overmorgen voor!

Roos

Hoi allemaal.

Het is inderdaad redelijk rustig geweest op het forum afgelopen dagen. Veel mensen ziten nu volgens mij in hun klus of wacht periode.
Ik ben momenteel aan het wachten op mijn ei. Vandaag liep ik in de drogist en promt valt mijn oog op de ovulatietest. (heel frapant) Ennn.....ik heb hem gekocht!!!
OH oh eigenlijk totaal overbodig omdat ik tot nu toe redelijk regelmatig ongesteld word. Maar ik voel mijn ei geloof ik niet. Dus kan ik hem nu opzoeken. Haha ik voel me zo vreselijk, ik heb het gevoel dat mensen hier pas aan beginnen wanneer het na een tijdje nog niet raak is, en ik doe het na ronde 2 al!
Zijn er meer mensen die dit doen?
Vind het trouwens oook leuk om er mee bezig te zijn.

Lilian: Ik hoop idd dat je val geluk brengt. Als het de vorige keer ook zo gelukt is hahha waarom nu niet zou ik zeggen.

Nathasja: fijne vakakntie gehad? Nog een paar daagjes zie ik voor je NOD. Voel je al wat?

Eefje: Welkom terug. Heel veel plezier met klussen!

Annelies: hahaha ja soms is het dweilen met de kraan open. Hopelijk duurt het neit te lang

Walrusindedop: Heeeeerlijk vooruitzicht man. Vakantie. Ik zal voor je duimen om die streep voor zaterdag!! Mooi begin van je vakantie.

Sjors: Ben je alweer wat opgeknapt. Er zijn veel mensen ziek op dit moment. Ik merk het ook op mijn werk (in ziekenhuis)

Eefje: succes een veel klusplezier.

Iedereen de groeten van mij. Johanna

Hoi allemaal,

Iedereen hard aan het werk, knuffelen, wachten, of testen? Het is wel een beetje rustig inderdaad.

WIDD; Wat duurt wachten toch lang he? Maar misschien is het deze maand wel raak en heb je straks een baby walrusje in je buik. Wat een fantasch begin van je akantie zou dat zijn.

Eefje Leuk dat je met ons meekletst op het forum. Als ik het goed lees ben je bezig met je 2e ronde voor je eerste kindje? Wanneer is je NOD? Misschien leuk om ook even op onze lijst der lijsten te zetten.

Annelies; Balen dat de RD's toch weer gearriveerd zijn. Was je NOD toch de 8e ipv de 1e. hihi. Op naar de 3e ronde.

Sjors; Voel je je al weer wat beter?

Lillian; Misschien is je val toch een voorteken van een zwangerschap. Ik hoop het voor je. En zo te lezen heb je goed om je ei heen geknuffeld. Dus nu is het maar weer afwachten. Ik heb vanavond al de hele tijd steken linksonder in mijn buik. Mischien is het mijn ei wel. Toch is dat dan best wel laat. Dag 17 van mijn cyclus. Gister geknuffeld en morgen ook nog maar even voor de zekerheid en dan op naar 18 oktober. Maar als mijn ei vandaag is dan zal mijn NOD dus een paar dagen later zijn.

Koekeltje; Heb je een leuke vakantie gehad?Zijn jullie met z'n drieeen terug gekomen? Je NOD is al bijna zag ik. Super Spannend.

Johanna; Ga je volgende maand beginnen met testen of ga je deze maand al beginnen met testen. Ik denk dat ik zelf de 4e ronde eens die ovulatietesten te doen. Gewoon om te kijken of ik ook echt mij ei heb wanneer ik denk dat ik hem voel. Dit is vor mij ook mijn 2e ronde en ik wil toh wel even wachten. k vind het ook wel eng om zoiets in de winkel te halen. Gek he?

Mamaroos; Knuffelse deze week. Hopelijk krijgt je zoon een broertje of zusje voor zijn verjaardag.

En aan iedereen die ik nu vergeten ben ook veel succes met wachten deze weken.

Groetjes Joyce

Hoi Joyce

Ja vind het ook best wel eng om die testen te kopen.
Heb eerst ook even om me heen gekeken toen ik die test uit het rek heb gepakt.
Ik heb zelfs niet eens gekeken hoe duur ze waren. Heb de digitale test van clearbleu. Blijkt ook nog best wel een dure te zijn.
Maargoed had geen zin om uitgebreid alles met elkaar te gaan vergelijken daa rin de winkel. Was ook niet van plan 1 te kopen maargoed hij ligt al in de kast hahaha.

Ben wel van plan om heb deze maand nog te gebruiken. Je moet op dag 10 beginnen met testen en dat is dus vrijdag. Wrs heb ik ergens op zondag of maandag mijn ei.......denk ik. maar weet het niet zeker dus ik zie wel wat er gebeurd.

Ik hou jullie wel op de hoogte!!

Tut johanna

hoi johanna en joyce..en de rest ook he natuuúúúúúrlijk.......

he die ovulatietesten in de winkel zijn kei duur he ..op internnet kan je ze veeeeeeeel goedkoper kopen hoor ..
ik heb die van sensitest ,ik heb een heel beginnerspakket [24 testjes ovulatie!! en 3 x zwangerschapstest!!] voor 30,-, nou in de winkel krijg je 7 testjes ovulatie voor 30,-!!
en wat als je je ei niet binnen 7 daagjes vind ? dan moet je weer een nieuw pakket kopen................jaaaaa daaaaaaaag veel te duur he!!
Ik heb dus   SENSITEST [op sensitest.nl]   en ik heb t al 2 maanden gebruikt ..
ok vorige   maand mislukte het door dat ik een schimmelinfectie   kreeg tussendoor!![ dit gun je niemand ZOVEEL JEUK !! aaaaahhhhhhh!!!]
maar deze maand heb ik mijn ei gevonden   want zondagochtend had ik 2 rose streepjes!! dus ik had +_ maandag mijn ei!!! nou dan kan je wel mooi gericht knffelen he!!

Ze zijn echt maar 0.99 per stuk ..en ze zijn gewoon goedkoper opdat dat bedrijf geen reclame maakt /winkels heeft ...ojaa als je iets besteld krijg je voor de volgende x 10 % korting!! nou wat willen we nog meer   he !! hihihihi

nou ondertussen zijn wij klaar met knuffelen hahaha ja nu gaan we toen als we zin hebben das ook heel leuk zeggen ze......hahha
maar ik moet nu gewoon afwachten tot 23/24 okt. dan is mijn nod ongeveer...ik probeer te zien of mijn lichaam al iets aangeeft haha nee ik voel niks ,maarja dat was bij mij vorige x ook niet!!
vorige keer werd ik misselijk in week 7 en daarvoor was er niks te merken dus.....maar ik wil zograag een teken!!!!

je hoort t al .......lastig van mezelf he......
hoe is t met iedereen ???alles heel rustig he ..
als iemand leuk nieuws heeft ...?
tot vanavond xxx
lilian

Terug
Bovenaan