FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi meiden...
NOU IK SNAP ER NIKS MEER VAN HOOR!!!!!!!!!!!!!!
volgens mij ben ik ongie geworden??????bruin + rood bloed???
maar mijn ei sprong was echt 99% zeker op 8of 9 oktober [dag16/17] en nu word ik ongie..[dag25/25]
ik moest ongie worden op dag 30 ..raaaaaaaaaaaarrrrr hoor....
als mijn eisprong   zich aanpast aan mijn huidige ongie dan had dat ei er moeten zijn opmijn 12 cyclus dag maar toen was mijn ovutest vet negatief!!!
OKEE WIE SNAPT DIT NOG??? vetel me alstublief wat jullie denken...

ik heb mijn ei in elk geval niet gemist ook al zou t ie veel eerder zijn geweest want toen deden we t al om de dag.....maar ik vind t zo raaar
nou ik moet maar gewoon afwachten denk ik....of dit doorzet of weer stopt????
maar als t doorzet en dit is mijn ongie!! is wist niet dat dat kon zo dicht na je ei..?
okee wie heeft hier de goeie theorie over hahahahah

nou ...doei
xxx lilian

Heeeee Lilian,

Even snel en stiekum vanaf mn werk: Heb je veel bloedverlies? Ik had nl. ook een week voor mn ongi (toen ik zwanger was van Danny), licht bloedverlies, oud + nieuw. Heeft 2 dagen geduurd. Dit was dus achteraf een innestelingsbloeding. Dit kan tot 8 dagen na de bevruchting. Dus wie weet! Maar ja, als het doorzet.....dan weet ik het niet! Zou anders wel raar zijn ja!!!

Hoop dat het niet doorzet!

Duim voor je!

Liefs, Kitty

dank je kitty
ja ik wach maar af he ik snap er nu toch niks meer van he....xxx
en bedankt   lilian

Hoi meiden,

ik heb een paar dagen niets van me laten horen, maar heb het zo druk gehad!

Heb maandag lekker geshopt, nieuwe truitjes en een paar laarzen. Dus
ben weer helemaal blij! Hoe is het hier met iedereen? Bij mij zijn de
RD bijna vertrokken, dus kunnen we weer lekker gaan knuffelen!! Heb er
zin in! ;)

mamaroos: wat vervelend dat je mannetje in het ziekenhuis ligt! Veel sterkte en beterschap toegewenst!

Lillian: spannend zeg, misschien is het wel innesteling! Nog een klein weekje geduld, dan weet je meer! :D

Joyce: spannend! Vandaag je NOD!!

WIDD: hoe was het bij de gyn?

Ken: whoehoe! bijna vakantie!! Geniet er lekker van!

Alle anderen, ik spreek jullie snel weer!

Liefs Nathasja

Halo meiden,

Nou ik ben nog niet ongesteld geworden. Maar ik heb echt ontzettende pijn in mijn rug en hoofdpijn dus ik ga het zeker worden. En heel erg stiekem hoop ik natuurlijk van niet maar alle tekenen van een naderende ongi zijn aanwezig.

Lillian; Vreem hoor! Het klink nu toch wel alsof je ongesteld wordt. Ik hoop het natiurlijk niet voor je maar als het dan toch zo mot zijn dan hoop ik dat het gelijk doorzet zodat je aan de volgende ronde kan beginnen.

Mamaroos; Hoe gaat het met je zoon?

En hoe gaat het met alle andere meiden met hun naderende NOD?

Groetjes Joyce

Hey girls,

Hoest hier..........ik voel de spanning.........naderende NODjes!!!!!

Lilian: vreemd joh...wie weet idd een innestelingsbloeding...maar wie weet...ff afwachten...

En de rest van de dames, niet meer snotterig? Flink aan de klus? En in afwachting? Nou ik wacht gezellie met jullie mee!!!

XXX

Hallo dames,

Ik heb net het programma Babyboom zitten kijken op TV Ned. 1.

Het programma was al een kwartiertje aan de gang toen ik er langs zapte maar het was echt heel leuk om te zien. Het gaat om 100 stellen die zwanger willen worden. Er heeft een collectieve eerste zwangerschapstest plaatsgevonden waarvan er al 15 zwanger waren. Ik heb wel een paar traantjes weggepinkt.

Nu ik zelf ook bezig ben om zwanger te worden ben ik zelf ook heel nieuwsgierig naar de kinderwens van anderen en hoe ze hier mee omgaan.

Groetjes Joyce

Hallo dames,

Ik heb net het programma Babyboom zitten kijken op TV Ned. 1.

Het programma was al een kwartiertje aan de gang toen ik er langs zapte maar het was echt heel leuk om te zien. Het gaat om 100 stellen die zwanger willen worden. Er heeft een collectieve eerste zwangerschapstest plaatsgevonden waarvan er al 15 zwanger waren. Ik heb wel een paar traantjes weggepinkt.

Nu ik zelf ook bezig ben om zwanger te worden ben ik zelf ook heel nieuwsgierig naar de kinderwens van anderen en hoe ze hier mee omgaan.

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan