FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

We stonden bijna op de 2e pagina. Dus ik dacht dat ik maar even snel een berichtje moest achterlaten.

Morgen is mijn NOD. Het is hier nog heel rustig. Ik heb wel een beetje pijn in mijn onderrug die een beetje uitstraalt naar mijn benen. Dus waarschijnlijk zal ik wel ongesteld gaan worden. Maar ik vermoed dat het een dagje of twee later komt.

Hoe gaat het verder met iedereen? Zijn er al verschijnselen te bekennen?

Groetjes Joyce

hoi meiden...
hellup ik heb weer iets:

ik moet volgende week dinsdag ongie worden dag 30..[ 23okt.]
en ik had vorige week ma /di mijn ei [vet positieve,ovulatietest zondag[]8-9 okt.]
en nu..... nu heb ik vanmiddag om 1600 een beetje bloed bij mijn afvegen...... en net weer 1800....   ...??? wat is dat ...innesteling??? of kan dat niet??
misschien zet t door en   word ik ongie ...maar dan snap ik mijn ovulatietest niet ..want je word toch 14 dagen na je ei   ongie.........?
raaaaaaaaaaaaaar he   .    
wie weet wat t is ...het is nu de 7-8 dag na mijn ei..

xxx lilian

Jeeh Lilian, je zou toch bijna gaan denken......
Blaasontsteking, tussentijdse bloeding zijn toch allemaal tekens. Ik hoop het echt voor je. Helaas zit er nog steeds niets anders op dan af te wachten, hoe irritant ook.

X

Hoi Lillian,

Zoals je het omschrijft klink het als een innesteling.  Hopelijk zet de bloeding niet door.

Wat betreft de lengte van je cyclus na je eisprong kan er een verschil in zitten van 2 dagen. Dat zou betekenen dat het niet je ongi kan zijn.

Super spannend meid. Nog een heel klein weekje wachten.

Groetjes Joyce

ik weet t niet hoor ..als die ovu,test hardstikke positief was op zondag 7 okt. dus ma/di mijn ei [8+9 okt] dan kan ik nu toch nog niet ongie worden???
snap m echt niet !
liefs lil

Hey Meiden!

Lilian: het lijkt mij ook raar als je nu ongi word. Dat kan haast niet, omdat er zo weinig tijd tussen je ei en ongi zit. Ik hoop dat dit het was en je volgende week kan zeggen...Ik weet wat het was!!! Ik duim voor je!!!

Roos: Hoe is het nou met Frank?? Ik hoop dat je snel weer met hem naar huis kan!!!

Het word spannend volgende week!!! Allemaal NOD-jes! Daar moeten toch een paar zwangeren tussen zitten zou je zeggen...

Hey...WIID.... Je had toch vanochtend een afspraak bij de Gyn?? HOe is het gegaan?? Wat zei ze/hij en hoe nu verder???? (hoop op goed nieuws..>!!!!!)

Hier is de hele lichte zeurderige buikpijn weer over. Had net het idee dat ik wat gekleurd slijm verloor...??Heb het een paar maanden geleden ook gehad, dat ik zomaar 1 week voor de nod bloed verloor.... Dit bleek spooting te zijn en is een gevolg van een hormoonverandering, aldus de dokter. We verwachten vrijdag ons eitje. Was er even vanuit gegaan dat ond ei-tje nu ook wel eerder zou komen (vorige maand 2 dagen eerder) maar daar lijkt het nu nog niet op. We gaan gewoon even van vrijdg uit en  knuffelen om de dag! Dus morgen is het weer zover!!!

Meiden!! Succes op het wachtbankje!! Ik kom er snel bij!! Ik hoop dat er dan al wat meiden feest aan het vieren zijN!!

Voor nu! Knuffel van mij!!

hoi meiden...
nou je maakt het mee he...nou is   er weer geen bloed meer te zien...t was toch een beeetje licht bruin rose achtig.....
ik hoop dat t dus een innesteling was maar ik lees bij mama30 dat t ook spotting kan zijn,,,, we zullen wel zien.he

mijn schatje zegt : WE ZIEN DINSDAG WEL!!!>......we zullen zien en ja hij heeft natuurlijk gelijk......maar ik ben zo ongeduldig hahhaha
en ik heb dit ook nog nooit meegemaakt he....

WIDD hoe was t bij de gyn. ????vertel ons................
MAMAROOS hoe is t met je zoontje??? slaap jij vannacht weer in t ziekenhuis,,,heel veel sterkte   ....hoop dat ie snel weeer de oude is...!!sterkte...we denken aan jullie..

MAMA30     knuffelse!!! doe jullie best en laat je gaan hahha.veel plezier!!!
nou vanaf morgen beginnen de NODJES en ik hoop dat er  dan weer wat meer mensen aanwezig zijn en gezellig   mee schrijven!!
T is nu zo stil dat we bijna naar pagina 2 waren verhuist op de onderwerpen lijst!!
nou ik laat jullie snel weer horen hoe t er bij mij voorstaat...
ik blijf denken : T zal wel niet !!!ik maak me niet meer gek!!!
maar hopen doe ik altijd hahaha
xxx lilian

Terug
Bovenaan