FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hi KEN!

Wat leuk, as zaterdag naar Kreta....!!! En lekker weer, dus dat komt helemaal goed....mocht ik je niet meer spreken, of vergeten: HEEL VEEL PLEZIER......en wie weet heb je daarna wel goed nieuws!

Kitty

Hoi Kitty,  

Wat balen zeg dat je veel last hebt van migraine aanvallen. Slik je daar veel medicijnen voor en kan dat samen met een eventuele zwangerschap? Fijn dat je je ei gevonden hebt en ook nog eens op het juiste moment bent gaan klussen. Veel succes met wachten de aankomende dagen.

EN hoe gaat het met alle ander meiden van de Forumjunkies?

Met mij gaat alles goed. Ik zit rustig te wachten op mijn NOD. Mijn verbeelding gaat de hele dag al als een gek tekeer. hihi. Maar sinds vanavond denk ik dat ik toch ongesteld ga worden. Ik heb een beetje hoofdpijn en rugpijn en er verschijnen al een paar pukkeltjes op mijn gezicht.

Groetjes Joyce

hoi,

ben er even een paar dagen niet! Want mijn zoontje is gisteren opgenomen in het ziekehuis. Hij heeft waarschijnlijk een infectie, maar dat zijn ze nog aan het uitzoeken.

Vannacht heb ik ook daar geslaapen. nu erg moe! Vreindlief is nu bij hem vannacht, zodat ik even kan bijtanken!

dagdag

Hey kitty,
Supergaaf zeg dat je je ei hebt gevonden! Dat is al heel wat hé?
Wanneer zou je NOD dan zijn?
Weeral zo'n goed bericht over teunisbloem....
Ik hoop ook echt dat mijn cyclus nu niet 50 dagen is!
We zullen zien...
Bedankt voor mij al een fijne vakantie te wensen!
Zal hier voor die tijd nog wel een berichtje achterlaten, heb van de week niet heel veel tijd meer...

Mamaroos: Jee zeg, dat is niet zo goed nieuws van je zoontje.
Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid  over wat hij heeft.
En hopelijk kan je wat slapen. Beterschap hoor!!!
Knuffel voor Frank!

Liefs...

Hallo allemaal,

Heb me net weer helemaal bijgelezen. Wat een boel nieuwtjes, maar helaas weinig hele leuke, maar de maand is nog niet om. Ik heb inmiddels mijn ei ook weer gehad. Ik dacht zelf dat ie vrijdag zou komen of zondag en hij is zondag gekomen. We hebben het in ieder geval donderdag en zaterdagavond gedaan. Alleen zaterdagavond had mijn man last van zijn rug,dus moest ik aan de slag, hoop dat niet alles er direkt is uitgelopen, dat er in ieder geval nog 1tje zijn weg bij mij naar binnen heeft gevonden.

Gek genoeg heb ik mijn ei niet gevoeld, normaal voel ik het altijd, maar mijn temp was maandag hoger, dus ik moet hem zondag hebben gehad (mijn slijm was ook niet meer draderig, maar weer wat witter). Bij mijn 2 goede zwangerschappen had ik bij mijn ei enorme buikpijn.

Ik hoop nu maar, dat mijn nod de 28e is en dat er dan niets roods komt kijken.... En als de rd's wel komen hoop ik dat mijn cyclus gewoon 28 dagen blijft dit keer weer eens, want ik werk onregelmatig en weet nu al dat een langere cyclus niet gunstig zal zijn. Misschien proberen het met rust te laten............. Weten jullie hoe je dat doet??? Volgens mij lukt niemand dat. Iedereen wil veel te graag.

Ik blijf bijlezen en laat eind van de maand wel weer weten hoe het is.
Tanja nog gefeliciteerd en Lilian, balen van je blaasontsteking, kan me goed voorstellen dat je ontzettend baalt.
Alle anderen, succes met klussen of afwachten op hopelijk heel veel goed nieuws!!!!

Groetjes Ikke

hoi meiden.....
nou ik voel gelukkig niet zoveel van mijn blaasontsteking ..ik drink me helemaal te pletter.....haha maar dat doe ik normaal ook al best wel veel dus is niet zo erg..!!
ja ik heb wel gelezen dat bij "ZWANGERE" vrouwen 4 x zoveel blaasontsteking voorkomt.../??????!!!!
 en ik heb ook een beetje last van mijn onderrug??   en ik heb nog steeds steken   en krampen in mijn buik!!
maar al bij al zou ik eerder denken dat t gewoon van de blaasonsteking is...!!
in ieder geval die krampen /steken in mijn buik,,, ok mijn rug daar heb ik normaal nooit last van, dus ja jullie horen mij al denken hmmmmm.......misschien.....?
jaja ik weet t t klinkt als   zw....r... maar ik geloof er eigenlijk al niet meer in.[wel dat t een x gebeurt maar wanneer dan??}
ik ga t gewoon afwachten   en eigenlijk   moeten we maar gewoon zien en anders doen we volgende maande xtra xtra ons best ...!!
KEN     oooh lekker naar kreta!! lekker in t zonnetje oooh heerlijk...geniet ervan   ,ik zou zo willen gaan ..lekker!!
KITTY     dus je hebt vet op tijd geklust hahahah   zie je wel toeval bestaat niet ,alles heeft een reden!!! [denk ik echt!!] en dan nu   op t wachtbankie ..waar t erg druk   is ...!!!hahahaha
JOYCE     ooh spannend bij jou....overmorgen je nod he ...ik duim voor je!!
MAMAROOS     ooh wat zielig voor je mannetje!!   ik hoop dat ze snel weten wat t is   en dat ie snel naar huis mag!!veel sterkte   en welterusten!!
IKKE   he   ikke,,,[hihi]   ja we zijn er allemaal mee bezig hoor ,kunnen ze mooi zeggen moet je niet mee bezig zijn ,dat lukt alleen als je nog aan de pil bent hahah dan ben je er niet mee bezig!! dus we doen gewoon ons ding en we zullen toch wel zwanger worden hoor....
en ik voel mijn ei ook echt niet..t lijkt wel of iedereen m bijna voelt maar er is maar een kleine minderheid   die z'n ei voelt   zeggen ze ..!!!
maar ov.testen doen wonderen vind ik hahaha
we wachten maar af   he...succes met wachten   [op t bankie bij de rest!!]

nou meiden     [ik heb echt last van mijn rug   dit beeld ik me niet in haha]
ik zie jullie morgen   wel weer....
welterusten  
xxx lilian

Zwanger!!!!!!!

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

NOD Lijst Oktober

nod  1 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje foutje niet de 8ste maar de 1ste (blond)
nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje 5 okt
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober, Sjors 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje,Cycl.28/38 dgn,  op 30e dag
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod 6 oktober Mimi 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje  
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)  ZWANGER!!
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 24 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 oktober Roos, 31 jaar 3e ronde 2e kidnje
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007
nod 27/28/29 oktober? Kitty26, 5e ronde, 2e kindje, 1e overleden Danny*
nod 27 oktober Niesje25, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 30 dagen
nod 30 oktober Johanna 2e ronde, 1e kindje cycles 26 -   28 dagen (dit is dag 28)

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, dit is dag 31
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
nod 6 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod 8 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, dan 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 22 november,  Ken, 6 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 50

en joyce     zijn er al tekenen..? van de  of niks ......ben wel nieuwschierig.... gelukkig krijgen we vanaf nu alle NOD 'S weer ...dan hebben we weer iets [haha] om over te kletsen he

Sterkte mamaroos, hopelijk kun je je kleine mannetje snel gezond en wel weer mee naar huis nemen.

X

Terug
Bovenaan