FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo dames,

Ik heb net het programma Babyboom zitten kijken op TV Ned. 1.

Het programma was al een kwartiertje aan de gang toen ik er langs zapte maar het was echt heel leuk om te zien. Het gaat om 100 stellen die zwanger willen worden. Er heeft een collectieve eerste zwangerschapstest plaatsgevonden waarvan er al 15 zwanger waren. Ik heb wel een paar traantjes weggepinkt.

Nu ik zelf ook bezig ben om zwanger te worden ben ik zelf ook heel nieuwsgierig naar de kinderwens van anderen en hoe ze hier mee omgaan.

Groetjes Joyce

hihi vorige berichtje ging niet helemaal goed. Zo komt een pagina wel vol.

Hallo lieve meiden!!
Hier even een snelle krabbel van mij!! Ben echt druk aan de studie en voorbereidingen aan het treffen voor vanavond, hihi!! Maar kon het niet laten om toch eventjes hier te spieken!! Er komen weer spannende tijden aan zie ik wel!!
Hier is alles rustig!! Ik heb jullie tips nu maar stiekem uitgvoerd, hihihi!! Ik ben van top tot teen geschoren (behalve hoofd, hihii), ben ultrazacht van de bodylotion, ik heb kaarsjes in huis en een lekker wierrookje, romantisch cd-tje in de aanslag, sexy setje aan!! Dus, als mijn vriend straks thuiskomt.................................. (ben sinds vandaag weer echt in de mood!!! nu maar hopen dat ik mijn ei niet al te veel gemist heb!!!, ach.. we zien het vanzelf).

Maar hoe is het met jullie??????

Joyce!!
Het wordt echt spannend nu!!! Wanneer ga je testen??? duim duim duim duim....

Lillian!!
Ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is geweest en dat de ongie niet doorzet!!! duim duim duim

Mamaroos!!
Hoe is het met Frank?? Ik hoop dat hij weer lekker thuis is!! In iedergeval heel veel sterkte meid!!!

WIDD!!
Hoe is het met jou??? Al weer lekker aan de klus?? En ben je al bij de gyn geweest???

Gipsy!!
Hoe is het met jou??? gaat het goed??? niet misselijk en andere vervelende kwaaltjes???

Nathasja!!
Lekker he?? heerlijk geld uitgeven aan een paar mooie laarzen!! (ik ga volgend weekend naar Haarlem, te shoppen met mijn zusje!!! Ik ga ook voor een mooi paar laarzen!!) Maar hoe is het verder bij jou?? zijn de duivels al verdwenen???

Ken, mama30, mimi, kitty, ikke, Seits, Jo!!
Hoe is het bij jullie??

Anja en Tanja!!
Hoe is het met ons zwangere junkies?? Gaat alles goed meiden?? Niet te veel last van vervelende kwaaltjes???

Niesje!!
Heb je je ei nog gevonden?? nu weer op de wachtbank!!?? Spannend??

Voor alle meiden die ik vergeten ben!!! Ik duim ook voor jullie!!

Tot snel lieverds!!!!!!!!!
Sjors....

Hier een berichtje van Jo!!

Zit op mijn werk, ben over een half uurtje vrij.
Voel me KUT KUT KUT.
Werk in het ziekenhuis en heb net mijn temperatuur opgenomen.
Wat denk je: Koorts!!!
Daar zat ik nou net neit op te wachten.
NOu hopelijk komt mijn collega mij snel aflossen dan kan ik naar huis.

Groet johanna

hoi girls

nou ik denk echt dat ik "gewoon" ongesteld ben geworden!!!
is dit raar of niet.......op dag 25......
na een positieve ovulatietest op dag 15... [dus dag 16 mijn ei]???ood
ik snap m echt niet meer ....maar t zal wel..................
ik dacht echt ergens op internet gelezen te hebben dat de EERSTE HELFT VAN JE CYCLUS DUURT EEN VARIABEL AANTAL DAGEN... EN DE 2E HELFT ....VANAF EISPRONG ...DUURT ALTIJD 14 DAGEN[13-15] MAAR KAN GEEN 10 DAGEN ZIJN!!!!
nou ja ik neem maar aan dat ???????????

ja ik weet t echt niet...maar ik lijk echt ongie...met rood bloed en nu is t dan bijna
1.5 dag...en ik neem aan dat t gewoon blijft een dag of 4...

ik las dat een innestelings bloeding ook gewoon met rood en bruin bloed kan zijn,maar dit lijkt me nogal veel voor een innesteling [ja misschien gesprongen ader....slagader dan hahahha]
nououou ik vind t gewoon raar..ik kan er niet aan dat mijn ovulatietest fout zat....die was echt 2 fel rose strepen ik heb mijn mannnetje m nog laten zien ter controle hahaha...zodat ik t mezelf niet kon inbeelden hahahaha....
okee ik geef toe dat ik mijn lichaam niet meer snap!!!kut hormonen die doen ook alleen maar wat hun willen........
we zien wel..............
ik ga nu nog ff werken tot 1500   en dan lekker weekend!!
xxx en succes met de andere nodjes!!!
ik zet mezelf maar op de lijst met ongies!!
xxxlilian

Zwanger!!!!!!!

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

NOD Lijst Oktober

nod  1 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje foutje niet de 8ste maar de 1ste (blond)
nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje 5 okt
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober, Sjors 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje,Cycl.28/38 dgn,  op 30e dag
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod 6 oktober Mimi 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje  
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)  ZWANGER!!
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 24 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag dag25 dus 17 okt.???raar had mijn ei op16/17 okt???
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 oktober Roos, 31 jaar 3e ronde 2e kidnje
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007
nod 27/28/29 oktober? Kitty26, 5e ronde, 2e kindje, 1e overleden Danny*
nod 27 oktober Niesje25, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 30 dagen
nod 30 oktober Johanna 2e ronde, 1e kindje cycles 26 -   28 dagen (dit is dag 28)

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, dit is dag 31
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
nod 6 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod 8 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, dan 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 22 november,  Ken, 6 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 50

14 dagen voordat je weer ongesteld moet worden vindt er een eisprong plaats (ovulatie) en dan ben je dus vruchtbaar. De baarmoeder begint weer met de opbouw van dikker slijmvlies waar straks het bevruchte eitje kan innestelen. Als er geen bevruchting plaatsvindt, dan stoot de baarmoeder na 14 dagen het dikke slijmvlies weer af en begint de cyclus opnieuw.

Sommige vrouwen voelen het als ze een eisprong hebben, andere merken er niets van. Als je een langere of kortere cyclus hebt dan 28 dagen, is de eisprong toch altijd 14 dagen voor de verwachte volgende menstruatie.

tadaaaa!!!!!!!     okee ik snap t gewoon niet meer!!!
volgens mijn ongie moet ik mijn ei hebben gehad op di 2 of woe 3 okt...
nou toen deed ik al ov.test en doe was vet negatief   ok en we deeden t al om de dag!!
nou okee je hormonen doen wat ze willen he.>>>?????????

doei
xx lil

Koekeltje, heerlijk he dat shoppen, ff jezelf verwennen mag best op zijn tijd

Joyce, spannend meid, ben benieuwd hoor, wanneer wil je gaan testen als je niet ongi word?

Sjors, nee ik heb mij ei niet opgemerkt, maar heb nog hoop dat de mannetjes het toch gevonden hebben.
Ik hoop dat je een leuke avond hebt gehad maar gezien je voorbereidingen kan dat niet missen hihi

Joh79, bah klinkt of je ziek gaat worden, er gaat vanalles rond op het moment.

Lillian, wat raar hoor als je echt ongi zou zijn. Hup de deur uit met die ovulatietesten en gewoon lekker gaan klussen, volgens mij is dat veel minder stressvol

Hier nog steeds in afwachting. En ik voel helemaal niks. Maar dus ook geen PMS klachten zoals de vorige keer dus dat scheelt ook weer.
Op een ander forum waar ik kom was een topic over die Etos zwanger worden pillen, en driekwart van de mensen die reageerden was zwanger!!!
Ik slik ze deze maand voor het eerst dus ben benieuwd of het voor mij ook zo goed werkt hahaha

Terug
Bovenaan