FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lillian!!
Hier een hele dikke knuffel meid !!! Ik hoop dat jij je ook snel weer beter voelt!!! Misschien moet je de ovulatie testen inderdaad een maandje de deur uit doen!! Geeft misschien wat minder stress!! Lekker om de dag seksen, dan moet je toch een keertje raak schieten, toch??!!
Maar nog niet getreurd meid, misschien zet je ongie niet door en blijft het een inestelingsbloeding!! ik hoop het zo!!! ik duim echt kei-hard voor je!!!
Dikke kus Sjors.............

Och lieve Lilian,

Kon ik maar alle klavertjes vier vinden, had ik maar een stal vol hoefijzers, had ik maar een zak vallende sterren, stond ik maar aan het einde van de regenboog, poepten er maar 500 ganzen op mijn hoofd (vogelpoep brengt ook geluk, jaja) al het geluk gaf ik aan je, echt waar (en een beetje hield ik over voor de andere meiden en mezelf ofcourse). Zet de buis aan op 6, laat Gerard Joling je opfleuren: om te gieren, ongekend woehahaha, neem een borrel en laat je eierstokken de volgende tekst lezen:

(Vermanend:)

Hou eens even op met dit afgewaaide geouwehoer stelletje eigenwijze eierstokken! Nog even en we noemen jullie 'zuurstokken'. Stop met dat onregelmatige gedoe, lever een paar goede eieren af en zorg ervoor dat jullie baasje weer wat vertrouwen in het eigen lichaam krijgt. Dat verdient ze. Foei stelletje deugnieten!

PS: Lilian: meet eens niet met die testen. Kijk naar je huid en haar, en je gelaatskleur; als je vruchtbaar bent zit je haar 's ochtens al goed, heb je natuurlijke blosjes op de wangen en voel je je mooi. Nu zit je maar te turen op een stokje met je eigen pis eraan. Vertrouw op je intuitie, daar ben je een meissie voor. Check eventueel je slijm, maar kijk vooral in de spiegel. Ik gun het je echt heel erg, en al die stress met testen is volgens mij niet goed! Zet m op, het komt echt goed, echt waar!

Hey Lilian, Echt mega K*u*t* wat betreft je ongi. Maar ik heb hier wel eens op het forum gelezen dat iemand een dag of 2 een bloeding heeft gehad en daarna toch zwanger bleek. Ik hoop het echt voor!!!

Maar ik heb nog wel wat gevonden over de luteale fase. Als je hierop zoekt in google dan kom je ook best veel tegen.

De lengte van de luteale fase gerekend vanaf de dag van de eisprong tot aan de eerste dag van de menstruatie bedraagt normaal tussen de 10-14 dagen.

Succes meid!

Groetjes Joyce

Hey Widd,

FIjn om te horen dat alles goed gaat in die kipperen van je. Laat de haan nu zijn werk maar doen!!!!!

Spanennd hoor een nieuwe huisje! Succes met de 2e bezichtiging!

Groetjes Joyce

Joyce whaaaa gewoon testen joh!!!!

Widd, hihi jij maakt mijn avond weer goed met je verhalen. En dat huis klinkt echt super gaaf! Wat een mega tuin zeg.

Sjors, ik duim voor je dat het een liefdeslustbaby gaat worden.

Kitty getsie beterschap meid

Lilian, ik snap je balen helemaal hoor!

Als ik ook nog even mag klagen, ik heb de hele avond lage buikpijn net alsof ik ongi moet worden heb opeens het gevoel dat het weer helemaal niets gaat worden deze maand. Bleeeeeehhhhhhhhhhhhhhhh

he meiden

allemaal bedankt!!! hihi
ik ben gewoon ongie...en dat moet ik gewoon accepteren!!! niet mauwen!! [hihi]
maar widd     ik blijf wel bij die gekke ov.testen hoor want mijn cyclus is nog niet optimaal he...niet elke maand t zelfde en ik wil voor mijn gevoel toch wel een beetje weten {?} wanneer mijn ei komt!![hahhah als t zou kloppen normaal dus]
maar ik ben er mee bezig ja!! maar je bent er alleen niet mee bezig als je nog aan de pil bent volgens mij......
ik werk ook gewoon overdag en dooe ook heel veel andere dingen maar ik ben wel elke dag nieuwschierig   naar dit forum   dus daarom kijk en schrijf ik dus   oook!!
maar ik weet dat ik niet zo op die test moet vertrouwen   en naar mezelf /slijm/haar etc. moet kijken en hahah dat doe ik ook hoor....
maar als die testen voor 99% kloppen   dan zal dat   toch wel waar zijn he   [daar hebben ze een officieel keurmerk voor gekregen ] dus ik wil ze er toch graag bij houden he.....
ik ben bijna altijd positief maar ik heb nu mijn buien [ongie he haha]
maar we gaan gewoon verder naar de volgende ronde [3]   en ik moet niet zeiken want dat ik nog niks maar IK WIL ZO GRAAG   HE!!!
ja en daar kan ik niks aan veranderen hoeveel ik me ook op andere dingen zou richten....
maar ik ben wel positief hoor ik weet dat t een x gebeurt....maar ik ben ook erg ongeduldig[vandaar die ov.testen he]
maar we gaan gewoon vrolijk verder hoor.........en we   t gaat voor ons allemaal gebeuren ik weet t zeker!!
nou echt super lief al jullie reacties   ...
en we zien wel he,....
veeel liefs lilian

Lieve lieve meisjes!

Dit is een opbeurmailtje van goeroe Walrus:

Kijk eens om je heen, in je gezellige huisje, waar jij met een liefje woont die zoveel van je houdt dat 'ie kindjes met je wil maken. Je bent jong, gezond, je hebt nog alle tijd van de wereld, je bent vruchtbaar, je woont in Nederland, in de koelkast en keukenskastjes is vast wel iets lekkers te vinden, je krijgt op zijn tijd een fijne beurt, je hebt lekker warme dekentjes waar je onder kunt kruipen, als je nu naar buiten gaat zie je de grote én de kleine beer, de sinterklaastijd komt er aan, pakjes onder de kerstboom, misschien wel sneeuw, als je wilt kun je nu iemand bellen om je een vette pizza te brengen en er komt straks een moment dat je op een ochtend het zeker weet, en dan zul je zien; er staan twee streepjes op je test. Het leven is nu al mooi, en het wordt ongetwijfeld alleen maar mooier. Maar wees toch eens blij met nu. Vertrouw gewoon op de toekomst, je druk maken zal die toekomst toch niet veranderen.  Over een paar jaar zul je denken; was ik toen maar wat gelukkiger geweest en niet zo  onrustig en druk. Geniet ervan dat je nu bezig bent met het mooiste  in je leven. Maar gun het gewoon wat tijd. En daar heb je zat van. xxxxx  

Lieve Lilian:

Ontzettend balen die ongie! Maar zet 'm op meid! Ga vrolijk verder!
onze WIID heeft al zo mooi gesproken dat ik d'r helemaal niets meer aan toe te voegen heb!

Een hele dikke knuffel van mij!

Terug
Bovenaan