FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

quote: walrusindedop reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-10-2007 21:31:47'));

Lieve lieve meisjes!

Dit is een opbeurmailtje van goeroe Walrus:

Kijk eens om je heen, in je gezellige huisje, waar jij met een liefje woont die zoveel van je houdt dat 'ie kindjes met je wil maken. Je bent jong, gezond, je hebt nog alle tijd van de wereld, je bent vruchtbaar, je woont in Nederland, in de koelkast en keukenskastjes is vast wel iets lekkers te vinden, je krijgt op zijn tijd een fijne beurt, je hebt lekker warme dekentjes waar je onder kunt kruipen, als je nu naar buiten gaat zie je de grote én de kleine beer, de sinterklaastijd komt er aan, pakjes onder de kerstboom, misschien wel sneeuw, als je wilt kun je nu iemand bellen om je een vette pizza te brengen en er komt straks een moment dat je op een ochtend het zeker weet, en dan zul je zien; er staan twee streepjes op je test. Het leven is nu al mooi, en het wordt ongetwijfeld alleen maar mooier. Maar wees toch eens blij met nu. Vertrouw gewoon op de toekomst, je druk maken zal die toekomst toch niet veranderen.  Over een paar jaar zul je denken; was ik toen maar wat gelukkiger geweest en niet zo  onrustig en druk. Geniet ervan dat je nu bezig bent met het mooiste  in je leven. Maar gun het gewoon wat tijd. En daar heb je zat van. xxxxx  

Lieve WIID!

Wat ontzettend mooi gesproken! En zo is het!!! Ik sta ook zo in het leven, al het moois komt naar je toe op een tijd!!

Ook voor jou een hele dikke knuffel!

Wat ontzettend leuk en spannend een nieuw huisje!!!! Veel plezier bij de 2e bezichtiging!! Enne wie weet zij de verfdampen straks erg vruchtbaar!
Geniet er maar lekker van! En dat doe je aan bovenstaande te lezen!!

Fijn weekend meid!!

Hey meiden!!

En joyce??? Heb je getest vanochtend??

Kitty en Joh, hoe is het jullie de griep/buikloop en al die gekkigheid overleefd???

Sjors: You go girl!! haha!! Een beeb word met veel liefde gemaakt!! Who knows!!

Roos: Hoe is het met Frank?

Niesje: hoe is het nu??

Natasja: Veel plezier met het knuffelen!! Sjors geeft een goed voorbeeld meiden!! Hup die douche in, scheren, lekker bodylotionnetje enz enz enz!!

Nou hier nog niets nieuws hoor!! We heel af en toe wat zeurderig gevoel, volgens de schema's moet ik gisteren mijn ei hebben gehad, nou ik niets gevoeld hoor, wel in het begin van de week meer slijm. Ook ondekte ik toen wat verkleuring in mijn slijm (oud bloek??)
Ik ben er eigenlijk helemaal niet zo mee bezig deze keer. Laat het lekker op z'n beloop, knuffeld ook een stuk lekkerder trouwens !!

Dat zeurderig gevoel en donker bruin slijm valt je dan gewoon op. We zien wel wat er gebeurd 2 november....

Meiden, fijn weekend, maar er wat leuks van enne vergeet vooral niet lekker te genieten en te knuffelen!!

Een gelukkige mama

goedemorgen meiden!
Ik denk dat ik een beetje goed nieuws heb. Morgen is mijn Nod, gister getest en er kwam een licht 2de streepje. Voor de zekerheid vanmorgen nogmaals getest, en ook nu kwam er een licht tweeede streepje! Toch ben ik heel bang dat ik morgen gewoon ongesteld word, ik kan gewoon niet geloven dat ik zwanger ben (denk ik). Gister heb ik nog snel 3 testen besteld, die ik hoop ik vanmiddag binnenkrijg, dan kan ik vanavond en morgen en overmorgen nog een keer testen haha.
Ik word er gewoon onzeker van, ik las ook ergens dat te vroeg testen niet goed is, omdat het gewoon alsnog kan uitmonden in een ongi, en dan ben je teleurgesteld.
ohhhhhhh wat een spannende dagen.....
HOe is het met de anderen, ik zag dat er nog meer waren die deze dagen ongi moesten worden?
Groetjes dong

hallo meiden,

Ik heb net een test gedaan.(clearbleu) Geen resultaat!!! erg teleurstellend. Nu maar wachten dta ik ongi word. Ik pas dan ook de lijst aan.

Dan gaan we al ronde 4 in. Dat had ik niet verwacht.

Dong, alvast een klein beetje gefeliciteerd!!

x siets

GEFELICITEERD!!!!!!!! DONG123!!!!
Een streepje is een streepje toch??? Dus ben je volgens mij hartstikke zwanger!! Geniet er van meid!!! Ik zou zeggen: kom op met die glitters... hahahaha....
Hoera er is weer een zwangere Junkie!!!!!
Dat geeft ons allemaal hoop!!!!
Laat je af en toe nog eens van je horen??? Altijd leuk te weten dat de zwangeren onder ons het goed maken!!!
Liefs Sjors..........

Lieve seits!!!
Balen hoor!!! Die negatieve test!!! Maar misschien heb je net te vroeg getest???!!! Ik hoop het voor je!!! Zo lang de duivels er nog niet zijn is er hoop!!! Ik blijf voor je duimen!!!!
Dikke kus............

Hey lieve meiden!
Jullie dachten vast; die is al met de nooorderzon vertrokken, maar niets is minder waar....
Ik vertrek vanavond naar Kreta!! En ik heb zo'n zin, dat wil je niet weten!

Ik heb het de laatste dagen weer erg druk gehad, dus heb dit forum een paar dagen moeten missen. Heb net alles weer doorgelezen.

Lilian: Oh meid! Dit is echt zwaar kl.te!!!!!!!!!! Ik hoop dat de meiden hier je al een beetje opgebeurd hebben. WIDD heeft in ieder geval mooi gesproken vind ik!! Heb hier nog iets:

Als er ergens geluk voor het oprapen lag,
zou ik daarheen gaan nog dezelfde dag.
Handen vol opgooien hoog in de lucht,
dwarrelend met de wind in vogelvlucht.
Langs de sterren en de maan,
hopend dat het jullie kant op zal gaan!

(Ook voor alle meiden hier hé) xxxxx

Ooooohhh! Nu weet ik niet meer wat voor reacties ik moet geven op iedereen!!!! Ik heb maar weer eens geen tweede venster geopend...

Dong: Ze zeggen toch dat een streepje een streep is?? Dan kan ik je toch al een beetje feliciteren! Hoop het zo voor je!

Sjors: Hopelijk was dit hét supermoment!! En is het gelijk raak! Ik hoop het voor je!

Widd: Goed nieuws zeg!
En oh wat was het weer lachen je berichtje!
Laat die eieren nu maar springen, volle bak! En ook super van je 'droomhuis'! Zal duimen dat het doorgaat!

Hoe is het met de zieke(n)? Al wat beter? Ik hoop het. Dit is maar niks... Alsnog beterschap!

Seits (hopelijk heb ik het goed) Balen van de negatieve test! Dat is echt zoo niet leuk! Ik heb me ook rot zitten staren op zo'n stick, maar geen tweede streep te zien hoor! Ik hoop dat je snel wel positief test!

Met de andere meiden ook alles onder controle?
Allemaal succes met afwachten en het testen!

Volgende week hoop ik allemaal superberichtjes te lezen als ik terugkom!!!
Als ik tijd heb kijk ik vanavond nog even voor ik vertrek.
En anders tot volgende week!!!
Uhhmmm: kan ik jullie dan nog vinden hierzo??

Liefs...

hoi meiden

ben ik weer...nou mijn ongie is alweer voorbij ..t was van korte duur!! 2 dagen...maar we gaan met goede zin weer verder!! t is precies wat widd zie me moeten blij zijn met alles wat we hebben om ons heen ...maar dat babygedoe slokte m e even helemaal op......
ik heb alweer lekker hardgelopen zonet en voel me alsof ik de hele werels aankan!!!!

ken   jij gaat lekker op vakantie!!!HAVE FUN   heerlijk jo.. we zien je snel weer geniet ervan ...

dong   ik denk ook gefeliciteerd !!!! want een streepje is een streepje!!!!!laat nog eens horen als je nog een x heb getest..maar ik denk bijna zeker dat je "gewoon" zwanger bent!!!!!!

mama30   jij nu op t wachtbankie..relax[makkelijk zeggen he hihi]  

seits   kut zeg .... nog maar weer afwachten   is niet leuk!!! hou nog ff vol he...

nou ga ff lekker boodschappen doen is altijd leuker als de zon schijnt he..hihi
doei
xxx lilian.

Terug
Bovenaan