FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo meiden,

Hier even een berichtje van mij. Alles is goed hier, vorig weekend was super gezellig met de meiden. Lekker uitgerust, en deze week weer volop aan het werk geweest.
Ik lees dat er nog steeds geen zwangeren onder ons zijn!!
Misschien dong????
Op het moment zitten wij in de knuffelperiode, en dat bevalt ons prima, hihi!
Iedereen succes met alles! Op naar de volgende zwangere!!

Groetjes mimi

Zwanger!!!!!!!

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

NOD Lijst Oktober

nod  1 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje foutje niet de 8ste maar de 1ste (blond)
nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje 5 okt
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober, Sjors 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje,Cycl.28/38 dgn,  op 30e dag
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod 6 oktober Mimi 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje  
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)  ZWANGER!!
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 24 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag dag25 dus 17 okt.???raar had mijn ei op16/17 okt???
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 oktober Roos, 31 jaar 3e ronde 2e kidnje
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007
nod 27/28/29 oktober? Kitty26, 5e ronde, 2e kindje, 1e overleden Danny*
nod 27 oktober Niesje25, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 30 dagen
nod 30 oktober Johanna 2e ronde, 1e kindje cycles 26 -   28 dagen (dit is dag 28)

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, dit is dag 31
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
nod 6 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod 8 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, dan 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 22 november,  Ken, 6 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 50

Zo weer ff een update, alleen seits moet nog ff haar nieuwe NOD erbij zetten, als ze wilt.

Hallo meiden,

Hier nog geen nieuws. k heb net de digitale zwangerschapstest van Clear Blue gehaald bj de etos. Het was gelukkig niet zo druk. Ik voelde me net een klein kind die stiekem bezig was. hihihi. Ik de winkel in. Een beetje drentelen bij de make-up en toen er geen mensen bij de kassa stonden gauw de test gepakt en naar de kassa gelopen. Ik heb niet eens tussen de testen gekeken om te zien wat voor keus er allemaal was. hihihi. En bij de kassa stond het schaamrood me op de wangen. Maar ik moet nog testen. Ik denk dat ik dat morgen ga doen.

Dong van harte gefeliciteerd!!!! een streep is een streep!!!!

Seits echt balen dat de test negatief is uitgevalen. Op naar de vogende ronde.

Ken ik wens je heel erg veel plezier in Kreta. Geniet van het mooie weer en van elkaar!!

Yvonne en Brenda hoe gaat het met jullie? Is er al nieuws??

Lillian, Kop op en succes in de volgende ronde! Geniet van het mooie weer!

En iedereen die ik vergeten ben wen sik een fijn weekend!! Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Joyce

Dong gefeliciteerd!!!!!!!

Wauw Joyce nog niet getest wat een zelfbeheersing heb je zeg!

Seits, balen meid op naar de volgende ronde!

Yvonne en Brenda???????????

Ken fijne vakantie, heerlijk op naar de zon!!!

Lilian, dat is wel een korte ongi zeg, vaag.

Mimi80 knuffel ze

Joehoe weer een zwangere erbij, maar nog lang niet genoeg!!!

Pffff wat een week zeg!
Frank is op donderdag uti het ziekenhuis ontslagen! Hij was klachtenvrij en het ging heel goed. Ze waren er niet achter gekomen wat het was. Hij kreeg antibiotica mee en that's it! Vrijdag ben ik weer gaan werken en is mijn vriend bij hem gebleven!

Maar ;'s avonds in bedje begon het kreunen opnieuw! Met de kinderarts overlegd. We moesten toch maar even langskomen!
Hij is vrijdag dus opnieuw opgenomen. Vanochtend was hij weer klachtenvrij en is totaal niets aan hem te merken! Hij is de vrolijkheid zelve...

Ze willen hem nu o0bserveren en hopen eigenlijk dat hij weer koorts krijgt zodat ze weer bloed kunnen prikken om te kijken of ze iets kunnen vinden!

Mijn accu begint aardig op te raken! In zo;n ziekenhuis slaap je echt amper....Michiel blijft vannacht bij hem, zodat ik thuis even kan bijtanken!

Mijn NOD is stiekum ook aardig in de buurt gekomen. maar ben daar dus absoluut niet mee bezig geweest! Ik betrapte me er op een gegeven moment zelfs op dat ik achter een broodje brie zat....Maar goed dat was ongetwijfels niet van rauwe melkse kaas..Maar het is wel typerend, want normaal doe ik dat niet.

We zien het allemaal wel. Eerst maar eens zorgen dat het weer goed gaat met mijn mannetje!

Roos

Dong!! Ik zeg ook... een streep is een streep!!!! (dus gefeliciteerd!!) Laat je het weten als je met de andere testen hebt getest???

Ken, heel veel plezier op KRETA!!!

Roos: Ik hoop dat je snel zekerheid krijgt wat er nu met Frank is!! DIt is ook niets.... Tank maar ff lekker bij!! Je mannen hebben je wel nodig!!

Hey, meiden 'k heb ff jullie advies nodig.... Ik kreeg vanochtend rond een uur of 11-12.... opeens onderin buikpijn.... voor mijn gevoel aan 1 kant... Verder geen aandacht aan geschonken omdat ik de afgelopen dagen ook wel af en toe zeurderige buikpijn had....
Nu kwam ik op de wc vanmiddag rond een uur of 3 en toen zag ik bruin bloed/slijm ( ik weet het niet??). Ik schrok een beetje...
We gingen uit eten vandaag en dus even een tampon ingedaan en niet om gedacht. Buikpijn was trouwens nog heel erg vaag aanwezig. Heb direct de tampon verwijderd toen we thuis kwamen en alles wat ik zag was oud bloed/slijm en bovenop wat rozig bloed/slijm??
 Het is echt niet donkerrood....

Ik zou volgens de schema's gister mijn eisprong hebben, voor mijn gevoel is deze aan het begin van de week al geweest. Nu had ik bij onze eerste wel een innestelingsbloeding gehad, maar dat was een druppie oudbloed in een maandverbandje én.... ik heb toen niet van binnen gekeken dmv een tampon.....

aaaahhhhhh, een helpje van deze kant.......

( ik heb altijd, maar dat ook altijd nog een cyclus van 28 dgn gehad...... ( de cyclus waarin mijn spiraal is verwijderd was hij 34 en vorige maand 26, vond ik ook al zo raar.... Die ongi heeft 2 dagen geduurd, wel stolseltjes gezien met helder rood bloed en daarna heeft het nog een klein beetje doorgesluimerd, alleen wat bruin slijm)

xxx mama30

Hai meiden!
Bedankt voor jullie lieve reacties!
Ik verander van forum-junk naar test-junk. Ik heb vanmiddag maar voor de derde keer getest. Dit keer met een test van matcare (heb er nu nog 2, 1 voor morgenochtend, en 1 voor maandagochtend hihi)
Ook nu kwam er een lichte streep! Nu gelijk even mijn vraag voor degene die wel eens negatief getest hebben (en ook met zon teststripje van matcare) : Als jullie negatief testen, zien jullie dan echt helemaal NIKS??? ook niet een heel klein beetje op het plekje waar het streepje moet staan?!(ik zat er al over te denken om even te testen met de urine van mijn vriend, om te kijken wat het verschil is haha)
Nou morgenochtend test ik gewoon nog een keer met ochtendurine, ga gewoon net zo lang door tot ie nog blauwer of rozer is!!
slaap lekker alvast voor iedereen!!
groetjes dong

Haaaaaaaaaaaaaai

Snappen jullie dit nou?
Ik heb dus deze maand ovulatie testen gebruikt omdat ik mijn eisprong niet voel en er toch wel nieuwschierig naar ben.
Tot nu toe altijd aardig regelmatige cycles gehad. 26 - 28 dagen.
Dus ben ik begonnen met testen vanaf dag 10 en nu dag 20 nog geen streepje.
Elke dag met ochtend urine getest.
Kan het zijn dat ik hem dan toch gemist heb??
Wat denken jullie?
Misschien dat ik deze keer wel veel later ongesteld word.
Voor de zekerheid wel bijna elke dag of om de dag geknuffeld.
Voel helemaal niks.
Ik snap het niet.
Moet maar afwachten tot volgend weekend. Als er dan nog niks aan de hand is ga ik testen.

Goh Lilian, wat jammer dat deze maand niet gelukt is. Vind het altijd spannend om iedereen hun verhalen te lezen. Hoop zo met je mee. Het is ontzetten kl*te maar kop omhoog en op naar de volgende ronde.

OH mama30, wat een rot tijd zeg. Veel sterkte en ik hoop dat ze er snel achterkomen wat je zoontje precies heeft. Die onzekerheid is zoooooo erg. Kan het me helemaal voorstellen. Sterkte.

Widd: Mooi gesproken!!!!!!

Dong: Streep is streep, maar kan me je onzekerheid voorstellen. Waarschijnlijk zou ik hetzelfde hebben. Hou je ons op de hoogte!!

Sjors: hoe gaat het met jou?

Iedereen veel sterkte en succes war ze mee gezig zijn. Typ namelijk zonder tweede scherm ernaast, dus doe alles uit mijn hoofd. Hoop dat ik mensen niet door elkaa rheb gehaald. hahahah

Tut jo

Terug
Bovenaan