FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeetje! wat doet die site vaag!!
Maar goed, ik kan nu reageren dus das mooi :D

Ik heb echt een hele poos niets van me laten horen. ik heb wel trouw meegelezen! ik heb het zo druk gehad!!! Nu gelukkig 4 dagen vrij!

Ik zag dat we weer 2 zwangeren onder ons hebben: Dong en NIesje gefeliciteerd!!

Hier zitten we in de knuffelweek. We hebben tot nu toe om de dag geknuffeld, ik heb nog niets van mijn ei gevoeld maar volgens de berekening ben ik morgen het meest vruchtbaar. Dus denk dat we nu maar een paar dagen achter elkaar gaan knuffelen. Ik ben wel erg blij dat ik het een beetje van me af kan zetten, want de 1e ronde werd ik echt helemaal gek van mezelf!!!

Nou dat was weer een update van mijn kant. Sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd. Spreek jullie snel weer

groetjes Nathasja

quote: koekeltje84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-10-2007 09:54:28'));

jeetje! wat doet die site vaag!!
Maar goed, ik kan nu reageren dus das mooi :D

Ik heb echt een hele poos niets van me laten horen. ik heb wel trouw meegelezen! ik heb het zo druk gehad!!! Nu gelukkig 4 dagen vrij!

Ik zag dat we weer 2 zwangeren onder ons hebben: Dong en NIesje gefeliciteerd!!

Hier zitten we in de knuffelweek. We hebben tot nu toe om de dag geknuffeld, ik heb nog niets van mijn ei gevoeld maar volgens de berekening ben ik morgen het meest vruchtbaar. Dus denk dat we nu maar een paar dagen achter elkaar gaan knuffelen. Ik ben wel erg blij dat ik het een beetje van me af kan zetten, want de 1e ronde werd ik echt helemaal gek van mezelf!!!

Nou dat was weer een update van mijn kant. Sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd. Spreek jullie snel weer

groetjes Nathasja

meiden ik weet niet wat er mis is ...mMAAR DE SITE IS NIET HELEMAAL OK!!!! IK HEB 5 X INGELOGD EN 3X MIJN BERICHT GEPROBEERD EROP TE ZETTEN!!
GISTRENEN OOK AL!!!
HALLLLOOO OPERATOR!!!!!!!!!!!!!!!!OPLETTEN [OFZOIETS HE HAHAH]
NOU SCHRIJF STRAKS WEL ALS T LUKT
XXX

PS GISTEREN VET GEKNUFFELD ZOGENAAMD "VERPLICHT"MAAREUH......VOELDE HELEMAAL NIET VERPLICHT HHAHAHA..........WAS ERG LEUK ...MAAR IK BEN NOG NIET OP MIJN   EIDAGEN [JA EIDAGENHIHI]
DIE IS DENK IK PAS OP DAG 14-16 ONGEVEER MAAAR JE WEET T NIET HE ..[VANDAAG DAG 9]
NOU SEE YOU LATER
XXX LILIAN...

PS MIJN NICHTJE KOMT VANDAAG BIJ MIJ ,VIND ZE LEUK 14,WANT IK BEN DR FAVORIETE NICHT HAHAH LEUK Z'N PUBER HOOR ,IK HERKEN MEZELF HEEL ERG .....................
DOEI

Nou........poging nummer ............ ??? Volgens mij 6.......Waar heeft de site last van?????????

Ik ben  vannochtend ongesteld geworden dames! Op naar ronde 6! Ik ben eigenlijk niet eens zo teleurgesteld....ik had het wel een beetje verwacht.

Hebben jullie trouwens wel eens gehoord van een maansteen? Dit schijnt je vruchtbaarder te maken, en hormoonschommelingen (handig voor mn migraine) te verhelpen etc. Dus ik heb m besteld via internet, en ga deze gewoon in mn bh spelden (je moet m op je huid dragen). Baadt t niet, dan schaadt t niet, toch!?
Ben benieuwd wanneer ik m binnen ga krijgen.....

Nou lieve meiden,
Van het weekend ga ik even wat langer mailen, dan heb ik wat meer tijd!!!

Doei doei

Dikke knuffel, Kitty

oh kitty wat jammer. Kop op. Op naar de volgende ronde!!

Ik voel op dit moment helemaal niks. Heb vorige weekend (zondag) mijn ei gevoeld.
Tot op heden voel ik helemaal niks.
Waarschijnlijk kan ik  nu ook nog helemaal niks voelen.
Toch heb ik een gevoel dat het deze maand niet is gelukt.
We wachten af.

succes iedereen!!!!!!!

Hoi Kitty, Balen zeg dat je ongesteld bent geworden. Op naar de volgende ronde.

Maansteen heb ik ook wel eens van gehoord. Ik heb er zelf ook 1 thuis maar ik heb hem in mijn portomonee. Het hangertje is namelijk kapot. Mocht je nou volgende maand zwanger rakendan stop ikhem ook meteen in mijn BH. hihi. Waar heb je hem gehaald? Ik bij http://www.aromatherapiewebwinkel.com/  Ik moet zeggen snelle service maar de afwerking van het hangertje was wat minder.

Groetjes Joyce

hoi girlllls

nou ik denk dat t forum weer wat normaler   is.........{?}
t was echt goed mis...ik heb wel 200x op t knopje " forumjunkies " gedrukt maar erop komen ho maar !!!!!hihi
maarja als t goed is is alles nu ok.......................................[wacht ik nog ff af he...kopieer eerst voor ik op plaatsbericht druk ]

nou kitty shit jo......maarja   wat kunnen we er aan doen? helemaal niks   je hebt je best weer gedaan deze mmaand en meer kon je niet doen he!!!
dus gezellig met ons naar november!!!
we houden de moed erin he.......
zijn er nog andere met nod[heb geen 2e venster open] vertel snel als er iets is he....

bij mij alles ok....slijm word langzaam dunner...[whoooo] en het is morgen dag 10   ]
ik verwacht eigenlijk mijn ei op dag 14-16 maar weet niet zeker met die wazige cyclus van mij ...hihi wacht af en testten maar he....
xxx
lilian

ps ga gouden kooi kijken ben zo verslaafd sins 3 maanden hihi en die stoupid dennnis mag nog blijven ook ....grrrrr grrrrr
nog meer gouden kooi verslaafden??of ben ik de enige hahhaahha

!!!!!!!
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 21  oktober Dong123 21 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje

NOD Lijst Oktober

nod  1 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje foutje niet de 8ste maar de 1ste (blond)
nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje 5 okt
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober, Sjors 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje,Cycl.28/38 dgn,  op 30e dag
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod 6 oktober Mimi 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje  
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)  ZWANGER!!
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje,
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus nu 33 dagen, vorige keer 29 dagen)

nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 24 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag dag25 dus 17 okt.???raar had mijn ei op16/17 okt???
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 oktober Roos, 31 jaar 3e ronde 2e kidnje
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007
nod 27/28/29 oktober? Kitty26, 5e ronde, 2e kindje, 1e overleden Danny*
nod 27 oktober Niesje25, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 30 dagen

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, dit is dag 31
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 3 november, Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e wonder
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
nod 6 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod 8 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, dan 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 16 november,lilian,31,3e ronde,3e kindje*,cyclus30 dgn?.[storm*daan*]dag30.
nod 22 november,  Ken, 6 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 50
nod 22 november Joyce, 28 jaar, 3e ronde 1e kindje. Dit is dag 31
nod 26 november, yvonne, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje. (uitgegaan van 33 dagen)

He... Ik zie dat Dong123 2x in het zwangeroverzicht staat maar dat moet natuurlijk ook Tanja zijn. Ik heb het al even geprobeert aan te passen maar de site doet zo raar dat ik niet kan reageren op een topic. Dus voor de volgende keer danmoeten we dat nog even aanpassen.

Terug
Bovenaan