FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi hoi (a.s.) moeders!!!

Nog 7 dagen en dan is mijn NOD weer. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar ja er zijn van die momenten.........

Gelukkig heb ik een erg drukke week voor de boeg, dus kan ik er niet zo heel veel aan denken!

Niesje: we gaan je natuurlijk massaal vergezellen naar het juli-forum!!!

Lillian: ja! ik hoop het ook zo! maar ja, ik ga er niet zo van uit, want dan valt het weer zo tegen!!

Eef: balen joh, dat je toch ongi bent geworden!!

Joyce: WHoehoe! Knuffelweek! Kan je alle verleid trucjes en lingerie weer uit de kast halen, en gaan met die banaan!!! (hmz.... rare uitdrukking he? hahaha!)

Ik ben weer te lui   om een ander schermpje erbij te openen, dus vandaar dat ik niet op iedereen reageer, maar natuurlijk denk ik wel aan jullie!!

Nou, succes allemaal met knuffelen en wachten en dan gaan we over een paar weken met z'n allen het juli-forum onveilig maken!!!

Groetjes Nathasja

wietske   weet jij al iets???
vandaag is toch je nod....
morgen ging je volgens mij testen he...
ik zal voor je duimen..
x lilian

Dames,

Ik had een VETTE 2e streep op mijn ovulatietest. Super he? Vandaag is dag 12 van mijn cyclus.

Maar ik ga er nu snel vandoor. Ik moet zo oppassen op de kleine van mijn vriendin.

Groetjes Joyce

Goede morgen meiden!!

Zo de eerste nachtdienst zit er al weer op!! Nog 4 en dan heb ik vakantie!!! Joepie!! Ik leef er echt helemaal naar toe!! Ik heb al even op internet de weersverwachting gecheckt en het ziet er zonnig uit op Tenerife!!! Heerlijk!!! Ben er zo aan toe!!! Op naar 8 dagen vol romantiek (hihi, hoop ik)!!
Mijn ongie is al weer voorbij!! Wederom super snel dus!! Dus wordt ik gelukkig niet ongesteld op vakantie!! (scheelt een hoop rotzooi en ellende)!!

Lillian!!
Zo te horen heb je helemaal goed rondom je ei geklust!! Nu maar hopen dat het raak is!!

Wietske!!
Je gaat vandaag testen toch?? Spannend!! Ik duim voor je!!!

Joyce!!
Fijn dat je 2 vette strepen had!! Dus maar snel aan de knuf!!!

Nathasja!!
Nog 6 dagen meid!! Voel je al wat???

Eefje!!
Vervelend he?? zo'n onregelmatige cycles!! Gebruik je al teunisbloemolie?? Dit schijnt heel goed te helpen!! Misschien kan het jou ook helpen!!

Niesje!!
Hoe is het meid?? Heb je al kwaaltjes?? En ik hoop echt van harte dat ik je mag volgen als juli-augustus mama!!! (wij allemaal trouwens!!)

Roos!!
De ovulatietesten die je via internet kan bestellen (sensitest etc..) zijn veel goedkoper en volgens mij ook van goede kwaliteit!! Je leest er in iedergeval goede berichten over!! Maar hopelijk is het helemaal niet nodig om ze te bestellen en raak je nu gewoon lekker zwanger!! Veel plezier tussen de lakens!!

WIDD!!
Fijn weer eens wat van je te horen!! Hoe staat het met de eieren?? Zijn ze al gesprongen?? Hopelijk blijft 6 november je nod, dan schiet het tenminste lekker op!!

Jo!!
Jammer dat bij jou de ongesteldheid ook gekomen is!! We gaan samen door naar de volgende ronde!! En deze keer is het raak!!!

Ken!!
He vakantieganger!! Heb je genoten van het mooie weer??

Kitty!!
Wat een toestand op je werk!! Het lijkt wel een soap!!! Maar hoe is het verder met je??

Mimi!!
Bij jou wordt het ook al spannend!!! Voel je al wat??

Nou ik duik zo maar lekker mijn bedje in!! Ik spreek jullie snel!! Voor iedereen die ik vergeten ben: ik hoop dat alles goed met jullie is!!
Dikke kus Sjors.........

heee meiden..............

alles lekker hier.....gewoon een lekker relaxte zondag...heb al lekker hardgelopen
en we hebben een neefje van rene te slapen..gezellie   gaan we dadelijk sing star-ren hihih....[kent iemand t wel??]soort karaoke heel leuk..

natasja   T WORD SPANNEND de dag komt dichterbij he ...hihih hoop t voor je...

wietske   heb je al getest??[niet dat wij nieuwschierig zijn hoor............]

sjors     oooh nog 4 dagen en dan lekker op vakantie!!!! ik ben zo jaloers op je,,,,,lekker in t zonnetje..wie weet is dat wel de beste manier om zwanger te worden...
relax in t zonnetje en dan euh........................!!hahhaah
geniet ervan..maar we horen je nog wel een x voor je gaat he..?

nou geniet allemaal van de heerlijke zondag..
xxx lilian

Hey  meiden,

Eefje en Joh: Balen! Op naar de volgende ronde.
WIDD: Als je het zo druk hebt, heb je ook een mooie afleiding! Dan gaat de tijd sneller voor je gevoel. Voor jouw ook spannend deze week!
Sjors: Fijn dat je cycles weer op de rails is! Op naar de volgende ronde! Fijne vakantie, lekker knuffelen!

Nog een weekje wachten hier, ik weet niet waarom, heb geen klachten, maar ik  heb het gevoel  dat ik ongi ga worden. We wachten maar af, tot volgend weekend. Ik zag dat ik het verkeerd in de NOD lijst had staan. 35e dag is pas 9 nov.

De rest van de meiden succes met het vinden van jullie ei en het knuffelen!
Iedereen de groetjes

mimi

Zwanger!!!!!!!

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje

NOD-lijst oktober
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, op dag 30
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 3 november, Johanna 28 jaar 2e ronde, 1e wonder
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
nod 9 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod  10 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, dan 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 16 november,lilian,31,3e ronde,3e kindje*,cyclus30 dgn?.[storm*daan*]dag30.
nod 22 november,  Ken, 26 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 50
nod 22 november Joyce, 28 jaar, 3e ronde 1e kindje. Dit is dag 31
nod 23 november Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje, cyclus 30 dagen
nod 24 november Roos, 31 jaar, 4de ronde, 2e kindje Cyclus rond de 30 dagen
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*)
nod 26 november, yvonne, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje. (uitgegaan van 33 dagen)
nod 27 november, Mama30, 25 jaar, 3e ronde, 2e wonder (dit is dg 28)
nod 28 november, Eefje, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus vanaf 27 dagen)
nod 30 november, Sjors, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)

Heey meiden!

Allemaal aan 't genieten van de zondag?
Ik ben lekker aan 't relaxen vandaag...

Sjors: Oh meid! Nog effies! Jij kan straks genieten van het zonnetje op Tenerife, ik ben alweer terug. De tijd vliegt hoor, dus volop genieten daar! Hopelijk ook een vruchtbare vakantie!
Gelukkig is je ongie alweer voorbij! Succes in de volgende ronde!

Wietske: Ohhh, ik ben ook zo benieuwd! Hoop zo dat je positief test! Ik duim hoor...

Eefje: Ik heb ook een erg onregelmatige cyclus en slik nu teunisbloemcapsules. Of ze helpen weet ik nog niet, want ben nog steeds niet ongie na 34 dagen...heb ook nog niet getest...
Heel vervelend zo'n onregematige cyclus, want zo weet je dus niet wanneer je ei is. Ik heb ook al eens een hele cyclus (van 50 dagen) om de dag geknuffelt, maar dat was op den duur niet meer zo'n succes... ik hoop voor je dat er snel wat regelmaat in zit!

Jo: Balen meid! Hopelijk is jouw ongie ook snel weer voorbij, zodat je snel weer aan de knuffel kan! Succes hoor!

Lilian: Hoor ik daar een valse noot??? Haha! Lekker aan 't karaoken? Fijne relaxte zondag!

Mimi: Spannend ook voor jou! Ik hoop dat je gevoel het verkeerd heeft en dat je volgende week een positieve test hebt! Ik ga in ieder geval ook voor jou duimen!

WIDD: Jij had toch ook teunisbloemcapsules geslikt? Wanneer werd je dan ongie, nadat je met de eerste pil bent begonnen? Ik zit nu op dag 34, nadat ik met die teunisbloemdinges ben begonnen en nog niet ongie... Ik heb nog 2 pillen over...
Zoooooo vervelend he?? Dat onregelmatige gedoe! Ik hoop voor jou dat je al snel positief kan testen of dat er snel een eitje springt!

Niesje: Hey aanstaande mama! Vind het zo fijn voor je! Laat ons regelmatig iets horen...

Nog nieuws bij de andere meiden???

Allemaal succes met wat jullie te wachten staat (knuffelen rond je ei, afwachten, testen...)

Liefs...

Hoi meiden,

Wat een heerlijke dag is het vandaag toch. Het is gelukkig niet zo koud.

Gisteravond heb ik op de kleine van vriende gepast. Om 20.00 uur ging hij slapen en hij  is niet meer wakker geworden. Ideaal. Hopelijk worden onze kindjes ook zo makkelijk straks.

Maar zoals julie hebben kunnen lezen hadden we gisteren een positieve ovulatietest. vanavond ga ik nog een testje doen om te kijken of de streep al weer wat lichter wordt. Maar echt waar wat ontzettend gemakkelijk zijn die testen. Vandaag is dag 13 dus ik zou kunnen aannnemen dat ik ongeveer 14 a 15 dagen later mijn NOD moet hebben. Dus ik heb mijn NOD dan niet de 22e maar op de 18e. Dat scheelt toch weer 4 dagen. Maar ik denk dat ik hem maar even op de 22e laat staan. Dat is op mijn moeders verjaardag dus eigenlijk wel een leuke dag.

WIDD, Mimi en Natascha  nog een weekje meiden. Veel succes! Het scheelt als je een drukke week hebt dan vliegen de dagen voorbij.

Sjors ik ben echt ontzettend jaloers! Ik wil ook lekker op vakantie naar een warm land. Mocht ik het vergeten dan wens ik je alvast heel veel plezier.

Ken Heerlijk toch een lekker relax dagje voor jezelf? Ik vind dat iedereen af en toe lekker aan zichzelf moet denken. Balen dat je nog niet ongi bent geworden ondanks de teunisbloemtabletten. Zo te lezen ben je alweer aan je 2e flesje toe. Ga je nog wel verder met de tabletten?

Vanavond ga ik lekker met mijn vriend eten bij de mexicaan. We hebben net bij ons favoriete restaurantej gereserveerd! Altijd lekker om even met z'n tweeen uit te gaan eten.

Ik dacht even snel wat op te schrijven maar het wordt toch weer een heel verhaal. Maar ik brei er nu toch maar een eind aan.

Ik wens iedereen nog een fijne dag!

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan