FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nog geen zwangeren in november?
Het wordt wel tijd he;)!

Net allemaal were naar babyboom gekeken? Ik vind het toch wel ene grappig programma, als je er zelf zo me ebzig bent!

Vandaag hebben maar eens van die ovulatietesten in huis gehaald! Wat zijn die krengen duur zeg  Vriendlief heeft gelijk maar drie zwangerschapstesten meegenomen! (aanbieding,,). Hopelijk hebben we ze niet alle drie nodig!

Volgende week hoop ik dus mijn ei te vinden...

Bedankt nog voor de feliciaties voor mijn zoontje! Zondag is hij dus 1 geworden! Wat een mijlpaal zeg! En wat hebben we genoeten van dat eerste jaar, maar wat hebben we ook een zorgen gehad! Pfff vooral op medisch gebied was het ene heftig jaar! Maar we gaan vol goede moed dit tweede levensjaar in! En hij lijkt verder gelukkig gezond te zijn! Op zijn verjaardag heeft hij echt alle harten getsolen van het bezoek...Hij heeft heel lief naar iedereen zitten zwaaien en is de hele dag echt in een fest stemming geweest! Lekker ventje!

Nou, ik ga maar eens met vriendlief naar boven! Alvast zorgen dat de zaadkwalitiet optimaal is, volgende week

Sjors, echt balen meid! Ik duim voor je dat je volgende ronde meer geluk hebt!

Roos

goeiemorgen ......................

ok ik heb zelfs een 2e schermpie open.......komt ie :[hahaha]

eefje   ik hoop dat t een innesteling was...wat anders op die datum??? spannend!!!!!
niesje : wat heb jij een geduld zeg gewoon de afspraak van de gyn ver weg zetten!!ik zou dag 1 al willen....maar je hebt wel gelijk als hij/zij blijft zitten dan maart niet uit wanneer je gaat en hoe v erder weg ..hoe meer je al kan zien ...spannnend hoor...
kitty   wat afschuwelijk irritant al die bitches op je werk.......je moet juist een beetje leuke collegas hebben want   dat maakt je werk nou juist xtra leuk!!!gewoon afslaan hihihi
joyce   spannend he die ov.testen hahaha maar gewoon doorgaan ermee ik heb ook ff moeten oefenen ermee maar dat komt goed .....t kan ook wel zijn dat de 2e streep wel felrose word maar niet zo rosigst[!} als de test streep ..dan test je al t hoogste punt al net is geweest of nog net moet komen....en als je dan de next dag test ..dan word t al minder ..maar dan weet je dat je ei er bijna is.....snap je m nog??? in ieder geval succes ,.....
ken he lekker genoten van de zon>>>>>>>>!!!   fijn..dat je er weer bent...en wie weet heb je wel je ei geraakt??   hoop voor je .......hoop ook dat de cyclus een beetje stabiliseerd   is toch makkelijker he voor je....
koekeltje     meer afscheiding ...ja dat moet wel zwanger zijn he...hihi ik zie ook alle simtomen maar ik denk dat de meeste symtomen pas na de zwangerschapstest komen bij de meeste van ons.....maar ik hoop voor je dat je zwanger bent!!!!samen met mij hahhahha....
joh79     shiit shit shit       die f*cking   !!! noiu jaaaa   we gaan verder ....kom op gezelli naar de volgende ronde....................bijna [of misschien nog wel nov]
wallie[widd] hahha     he     wat een rar mensen die nog in jullie huisje zitten he!!!hahah dat ze gewoon ff meewerken .......hahah
Ik duim voor jou dat die  dinsdag komen [of niet maar dan ook 9mnd niet meer he]
sjors   mooi 30 dagen   dat lijkt er weer op he!!!!hihi t lichaam werkt weer zoals t moet!!
oooh en lekker naar tenerife!!! mmmmmmm is t nog warm nu daar...al is t maar 20 graden dat is verrukkelijk!! hou dat weekje nachtdienst nog ff vol en dan!!!!!lekker.......
mama30     jij bent nog ongie...ach nog heel even dan kan je weer verder met t leukere gedeelte van je cyclus.hihihi  
en ja je hebt gelijk : je weer dat t kan dus t komt eraan die mooie tijden............
mamaroos je moet die ov testen ook op internet bestellen [sensitest] dan kosten ze n og geen 0,99!! en een pakketje nog minder............ze werken echt net zo goed hoor   ,,,,,,,[keurmerk..heb ik gecheqt hihi]
leuk dat t feestje zo leuk was   ,,,moet echt super zijn   z'n schatje   dat lekker in de taart zit te graaien hahahhaa  
en was t gelukt om de zaadkwaliteit vast op te krikken [!! hahaha]

nou volgens mij heb ik er heel veel gehad...voor degen die ik niet persoonlijk heb aangesproken [!] volgende x weer ....hihi

met mij is alles helemaal ok.....zit op dag 17...en ei was   in begin van de week dus nu weer ff wachten!! maar neefje   van rene komt slapen van t weekend   ..is een vette puber dus we kunnen nog lachen van t weekend hihi is wel leuk.....
nou ik kan niet meer zeggen als : ik hoop dat t deze x gelukt is [ja afgezeegd he]
ok ik weet dat we maar 20% kans hebben ook al heb je je ei...dus we wachten lekker af........................
nou hoor jullie later ....
sxxxx lilian

Nou meiden kom op welke forumjunkie komt mij vergezellen als juli mama!!!!

Nou, ik ben dus gewoon ongi geworden. Ik baal nu dubbel: ten eerste ben ik dus niet zwanger, ten tweede is mijn cyclus nu nog onregelmatiger dan ie al was...
In 2007: 62-42-34-34-38-40-27 :S

Zwanger!!!!!!!

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje

NOD-lijst oktober
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, op dag 30
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 3 november, Johanna 28 jaar 2e ronde, 1e wonder
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
nod 6 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod  10 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, dan 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 16 november,lilian,31,3e ronde,3e kindje*,cyclus30 dgn?.[storm*daan*]dag30.
nod 22 november,  Ken, 26 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 50
nod 22 november Joyce, 28 jaar, 3e ronde 1e kindje. Dit is dag 31
nod 23 november Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje, cyclus 30 dagen
nod 24 november Roos, 31 jaar, 4de ronde, 2e kindje Cyclus rond de 30 dagen
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*)
nod 26 november, yvonne, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje. (uitgegaan van 33 dagen)
nod 27 november, Mama30, 25 jaar, 3e ronde, 2e wonder (dit is dg 28)
nod 28 november, Eefje, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus vanaf 27 dagen)
nod 30 november, Sjors, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)

oke, even relativeren: het voordeel is dat ik nog steeds een novembermama kan worden

Hey meiden,

kheb het erg druk gehad en voornamelijk gekletst op het 35+forum, maar jullie verhalen ook gevolgd.

Mijn nod is morgen, nog geen ongieverschijnselen totnutoe. Hoe kom ik morgen de dag door?!?!?!? zondagochtend mag ik van mezelf pas testen, duimen jullie voor me???

Groetjes Wietske

Hoi Eefje, Balen zeg dat de rode duivels zich weer hebben laten zien. En als ik je cyclus zo zie zijn ze deze maand ook nog eens vroeg.Op naar de volgende ronde. Nog steeds in november dus we kunnennog steeds met z'n allen naar het juli forum. Of is het augustus?

Wietske heel veel succes met wachten. Vandaag nog niets gezien?? Had je je NOD niet op 1 november?? Veel succes zondag! Hou je ons op de oogte?

Gisteren had ik een vage streep op mijn ovulatietest. Dag 11 van mijn cyclus. Eigenlijk best wel snel vind ik zelf. Dat was dus het startschot voor de knuffelweek. hihi. Maar we gaan dor met testen tot ik mijn piek vind.

Terug
Bovenaan