FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Net nog even een ovulatietest gedaan om te kijken of de streep al weer wat vager werd maar ook nu weer een vette 2e streep?!

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik dacht namelijk altijd dat je maar 1x een 2e streep kon hebben.

hoi joyce

ik heb bij mijn ov testen altijd{haha al 2x]   ongeveer 2 dagen een vette ,of soms iets mindere streep en dan is ie weer weg...
maar probeer t morgen of overmorgen nog een x dan weet je zeker dat ie weer weg is.....
he spannend he ..je hebt gisteren gedaan neem ik aan   ne dan vandag nog een xtje zou ik doen....
want als je de streep lkrijgt dan duurt t 24/32   uur voordat de eisprong optreed..dus als je gisteren de   vette streep voor t eerst had dan heb je denk ik vandaag je ei ongeveer.....
dus nop zeker een x knuffelen he en misschien morgen voor de zekerheid hahahah
nou xx suc6
doei
x lilian

Zwanger!!!!!!!

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, op dag 30
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 3 november, Johanna 28 jaar 2e ronde, 1e wonder
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
nod 9 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod  10 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, dan 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 16 november,lilian,31,3e ronde,3e kindje*,cyclus30 dgn?.[storm*daan*]dag30.
nod 22 november,  Ken, 26 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 50
nod 22 november Joyce, 28 jaar, 3e ronde 1e kindje. Dit is dag 31
nod 23 november Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje, cyclus 30 dagen
nod 24 november Roos, 31 jaar, 4de ronde, 2e kindje Cyclus rond de 30 dagen
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*)
nod 24 november, Ikke35, 35 jaar, 10e ronde, 3e kindje (miskraam mei na 6 w)
nod 26 november, yvonne, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje. (uitgegaan van 33 dagen)
nod 27 november, Mama30, 25 jaar, 3e ronde, 2e wonder (dit is dg 28)
nod 28 november, Eefje, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus vanaf 27 dagen)
nod 30 november, Sjors, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)

Hallo allemaal,

Ik ben weer terug van even weggeweest. Heb een behoorlijke heftige week achter de rug. Eerst werd ik toch maar weer ongi en vervolgens kreeg ik het sterfgeval voor mijn kiezen. Leek er op dat ik geen afscheid kon gaan nemen, want ik was op de dag van de begrafenis echt superberoerd, maar dit kon ik echt niet laten gaan. Het was allemaal zeer emotioneel, wel erg mooi.... maar gewoon veel en veel te vroeg. Haar kinderen en man waren zo sterk........ En ik maar janken. Maar ja, het is achter de rug, hoewel dat niet zo voelt hoor. Ik vind het gewoon zo erg, dat ik haar nooit meer zal spreken, het was zo'n goudwijf.
Het leven gaat door, dus zo ook de cyclus... Mijn klusweek komt eraan en dan maar hopen dat mijn nod me gunstig gestemd is. Anders wordt december zo beladen, want dat zou dan de laatste mogelijkheid zijn. (heb het er gisteren weer met vriendin over gehad en zij vindt het zo raar, om er aan het eind van dit jaar een punt achter te zetten, terwijl ik nog zo graag wil, dus dat maakt het voor mij nog moeilijker.Mijn man en ik hebben dit nu eenmaal afgesproken, dus het is zo).
Degene die ik nog niet had gefeliciteerd, Tessa geloof ik, alsnog gefeliciteerd en de anderen ook (als ik toch nog iemand vergeten was). Verder voor iedereen weer een prachtige klusmaand en hopelijk veel zwangeren voor de Sint!!!
Lilian, ik denk ook aan jouw heftige periode nu, ook dat is niet niks. Heel veel sterkte!!!

Groetjes en tot later allemaal weer.

Ikke

lieve ikke...........

allereerst   heel veel sterkte met je verlies ..ik weet niet hoe of wat maar alle verlies is moeilijk...en jij zal t een plaatsje moeten gaan geven...hoe moeilijk dat nu ook lijkt ,t gaat je zeker lukken want je bent zoveel sterker dan dat je zelf weet.
dit heb ik dus zelf ondervonden en ik stond er ook verbaast van hoe sterk ik ben....maar ook jij gaat jou verdriet een plaatsje geven   en die persoon in je hart bewaren!!!
Denk aan de mooie dingen   die moet je juist onthouden en die herrinderingen moet je koesteren...zo blijft die persoon ook een beetje bij je en kan je t een plaatsje geven.

en dan t 2e   : en ik wil t je niet moeilijk maken maar mijn mening geven omdat ik je verhaal lees en zeggen hoe t een beetje overkomt.!!

Jij hebt met je man die afspraak gemaakt om tot t eind van dit jaar te proberen om nog een kindje te krijgen,maar ik voel dat je daar mee bent ingegaan omdat je laatste strohalm is ....eigenlijk wil jij [denk ik] liever proberen tot je gevoel zegt : oh t gebeurt niet meer..........laten we genieten van wat we nu hebben.....!!
en je gevoel kan je niet in maanden uitdrukken!! wat als je in januari zwanger zou worden?[als je doorging?] ........
ik denk   dat je je gevoel naar je man moet uitspreken ...nog een keer een goed gesprek hierover hebben en vertellen hoeveel druk erachter zit eigenlijk bij jou...
want [zoals ik lees] jij wil nog zo graag een kindje erbij !!!! en moet dat dan zo in 1x afgekapt worden?
ik denk niet dat je je lichaam kan dwingen zwanger te worden en stel je voor dat als de druk eraf is dat je dan heel snel zwanger bent?...................
Het kindje wat moet gaan komen kiest JOU uit om z'n moeder te worden en misschien staat ie wel te wachten op t goede moment........................

ik wil t jullie echt niet moeilijker maken als t is, maar uit jou woorden komt gewoon nog echt hoop op nog een kindje.....en dat kan je niet afdwingen in nog 1 mnd.....
ik hoop dat je je gevoel duidelijk kan krijgen...voor jou vooral maar als je er nog niet klaar voor bent om te stoppen met proberen...dan moet je dat aan je man vertellen.
als t goed is kan je er zeker over praten en wie weet wat er allemaal uit komt...?

zoals ik al zei   ik wil je t niet lastig maken...en zeg maar gewoon als ik me nergens mee mag bemoeien...[hihi kan ik ook hebben hoor]
en heel lief dat je aan mijn moeilijke   momenten denkt,maar ik denk dat iedereen zo z'n dingen krijgt....en dat we daar mee moeten leren omgaan op een of andere manier.
we moeten t een plaatsje geven ..en gewoon huilen als we ons zo voelen!!!
t is ook mooi om mensen te herdenken in ons hart en als we dan huilen dat is niet erg.....zo krijgt alles een plaatsje.........................

denk aan je ........
xxxlilian

Hallo Ikke,

Ten eerste gecondoleerd. Ik wens je veel sterkte met je verlies.

Ten tweede wat balen dat de rode duivels weer op bezoek zijn. Ik hoop dat deze ronde meer geluk mag brengen. Ik sluit me wel bij Lillian aan en misschien is het het overwegen waard om toch nog eens met elkaar te overleggen om wat langer door te gaan met zwanger worden. Maar niks ten nadele van jullie want als jullie beide achter het besluit staan om aan het  einde van het jaar te stoppen dan is dat natuurlijk jullie keuze.

Groetjes Joyce

Hoi Lillian,

Ik heb je advies van harte genomen en ja we hebben gisteren nog even geknuffeld. Het zou toch zonde zijn om zo'n kans voorbij te laten gaan.

Hoe gaat het met jou knuffelperiode? Je zit nu weer in de wachtweken of niet? Zo ontzettend balen die wachtweken. Nou ik hoop dat de tijd weer snel voorbij gaat

Vanavond ga ik naar het concenrt van Paul de Leeuw! Ik heb er echt ontzettend zin in. Ik hoop datwe het allemaal gaan redden want mijn vriend kan niet eerder vrij krijgen dus we vertrekken pas om 18.30 uur en moeten dan nog 45 minuten naar Arnhem rijden en dan nog parkeren. Het concert begint om 20.00 uur dus in feite zou het moeten lukken als alles mee zit.

Werkse allemaal!

Groetjes Joyce

hoi joyce

aaah wat gaaf naar dat concert!!!!! aah ze zeggen dat de files wel meevallen dus   ik hoop dat jullie op tijd zijn!!
en dat extra knuffelen kan toch geen kwaad....hihi   ik ben altijd bang[nou ja bang] dat we iets te vroeg gestopt zijn ...dus doen we een xtraatje hahahah
ja ik zit dus nu in mijn wachtdagen...en die duren wel lang!!!!!!
maar ik ben er deze maand niet zo psygo mee bezig als de vorige maand.....[vind ik zelf hihi]
nee ik wil natuurlijk wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag maar als t niet is dan de volgende maand maar he...zo denk ik een beetje[meestal!!hahah]
dus nu zitten we samen op t wachtbankie   gezelli.............
ik heb mijn nod op de 14[ dag 28] of de 16[ dag 30]!!
ja eigenlijk de 14e als t echt 14 dagen naar mijn ei ongie zou zijn maar ik staa nergens meer versteld van he...dat kan allemaal wisselen hihi
we wachten af..........
he heeeeeeeeeeel veel fun vanavond kan niet misslukken,,,,ik vind paul de leeuw de beste van nederland en omstreken he!!
have fun en geniet ervan met je vent he............
xx
lilian

Zwanger!!!!!!!

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, op dag 30
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 3 november, Johanna 28 jaar 2e ronde, 1e wonder
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
nod 9 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod  10 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, dan 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 16 november,lilian,31,3e ronde,3e kindje*,cyclus30 dgn?.[storm*daan*]dag30.
nod 22 november,  Ken, 26 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 50
nod 22 november Joyce, 28 jaar, 3e ronde 1e kindje. Dit is dag 31
nod 23 november Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje, cyclus 30 dagen
nod 24 november Roos, 31 jaar, 4de ronde, 2e kindje Cyclus rond de 30 dagen
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*)
nod 24 november, Ikke35, 35 jaar, 10e ronde, 3e kindje (miskraam mei na 6 w)
nod 26 november, yvonne, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje. (uitgegaan van 33 dagen)
nod 27 november, Mama30, 25 jaar, 3e ronde, 2e wonder (dit is dg 28)
nod 28 november, Eefje, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus vanaf 27 dagen)
nod 30 november, Sjors, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)
nod 3 december, Wietske, 37 jaar 5e ronde, 1e kindje (dag 28)

hey dames,
vandaag ongie geworden, dus lijstje maar even weer ingevuld. beetje verdrietig, maar 5 rondes is nog niet zo veel op mijn leeftijd, dus probeer de moed erin te houden.
kvind paul de leeuw ook geweldig!!! zo lekker eerlijk en echt en lekker zeggen watie denkt. Veel plezier.

allemaal groetjes,
Wietske

Terug
Bovenaan