FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aaahhh Annelis Super zeg!!!!!!! Van harte gefelciteerd!! De 5e zwanger van oktober. Dus dat loopt mooi gelijk aan september. Nou maar hopen dat november ons ook 5 zwangeren mag opleveren.

Het concert van Paul de Leeuw was gisteren echt gaaf. Paul de Leeuw kan echt goed zingen en de hele show er omheen was ook ontzettend leuk.

Marco Borsato heeft o.a. nog Rood gezongen (dat zweept de zaal echt heel goed op) Edsilia Rombly. Adje, Leontien Borsato, Simone KLeinsma en nog een paar minder bekenden hebben ook gezongen.

We hadden zitplaatsen maar deze waren echt ideaal! In het midden van het Gelredome dus we konden iedereene ook goed zien. En als je de mensen op de staanplaatsen ziet die alemaal tegelijk met hun armen n de lucht heen en weer zwaaien dan krijg je echt een beetje kippevel.

We waren trouwens hartstikke op tijd. Roy had een half uurtje eerder vrij genomen en we zijn om 18.00 uur vertrokken. Om 18.40 hadden we al geparkeerd. Dus dat viel echt niet tegen. op deterugweg was het drukker omdat iedereen tegelijkertijd weer naar huis wil.

Maar nu weer werken. Pff ik ben best wel moe maar ja even doorheen zetten maar.

ANNELIES GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!
SUPER   ook omdat je nr 5 van okt bent ja!!!! dan hopen wij dat er deze maand wel weer 5 zwangeren komen!!! best wel goed   5 per maand he...

joyce   leuk dat je z'n super concert hebt gehad.........is altijd een heel lekker gevoel vind ik als je daar dan zit en als je in een soort droomwereldje heel gezellig en blij   zit!!!!
nou hoop dat je vandaag wakker blijft op je werk hahahahh

ik ga ook werken...nog 1 weekje   maar 18 uur[zwangersch.verlof]   en dan moet ik er weer aan geloven ....38 uur..
dat gaat in t begin wel ff tegenvallen denk ik haahq maarja maar veel slapen denk ik dan he..... lekker..hahaha

nou see you   vanavond nog wel ff denk ik......

dan zet ik een 2e scherm open   beloof ik!! x
lilian

ok ik heb ons ff gered van pagina 2!!!!
dit kan echt niet he..hahhahahha
xx lil

ps   ooh ik heb keelpijn....ik heb die f*cking griep allang ontlopen maar nu zie ik t minder zonnig in hahhaha..we wachten af...veel vitamines eten he ...
doei tot styraks

Hoi Lilian,

Jeetje je laatste weekje verlof. Wat gaat de tijd snel zeg, Ikdenk dat het straks wel weer even wennen is om weer 38 uur te gaan werken.

ZIjn griepverschijnselen niet een kwaaltje? Nou laten we het hopen.

Vandaag een chaotisch dagje gehad op het werk. Daar wordt ik ook chaotisch van en ja dan gaat het niet echt goed. Maar ja laten we hopen dat het morgen weer wat minder is.

Hoi Ken; Ik weet niet wat die teunisbloemcapsules kosten maar ik zou denk ik toch weer een nieuw potje halen. Baat het niet dan schaad het niet. Toch??

Mama30, Als je elke dag gaat knuffelen dan kan het toch haast niet zo zijn dat je je ei mist. En trouwnes om de dag knuffelen heeft ook genoeg effect want de zaadjes blijven toch wel 48 uur leven als het goed is. Maar een keer exttra kan natuurlijk nooit geen kwaad. Nog een paar dagen en je kan er weer tegenaan!

Niesje; Fijn dat de zwangerschap zo voorspoedig gaat en dat je niet te veel last van kwaaltjes hebt. Goed dat je mee doet met Moeders voor Moeders. Vind ik een goed initiatief.

Natasha; Volgens mij ben jij jarig he??? Van harte Gefeliciflapsteerd!!!! Nog vele jaren! Nou maar hopen dat je echt jarig bent. hihi. Nou nog een paar dagen wachten op je NOD. Zou een mooi kado zijn!

Nou ik ga er weer vandoor want ik moet sporten. Heb ik dus helemaal geen zin in mar ja dat heb ik echt nooit. Gelukkig ga ik samen met een vriendin dan is er nog een beetje motivatie om te gaan. hihi.

Groetjes Joyce

he joyce

he volgens mij zijn wij gewoon de enige die hier zijn de laatste 2 dagen...dat kan toch niet!!!!
hahaaha
ja ik denk echt wel ff wennnen volgende week als ik weer fulltime moet werken!!maar ik werk niet met tegenzin dus dat valt mee he.......
he en op jou vraag of mijn griepje geen zw.verschijnsel is ....?
ik weet niet maar op t moment heb ik alleen keelpijn en dat is volgens mij geen verschijnsel hahahahaha...............[toch?]

hoop dat je op je werk morgen weer relaxter is anders word je zelf ook niet vrolijker he..

natas GEFELICITEERD   ik las dat je jarig was !!![bedankt joyce hihi]nou hele fijne dag   geniet ervan!!!

nou allemaal schrijven dat is gezellie...............
hahaha
tot morgen xxx lilian

hooooo ho ik neem t terug   we waren alleen vandaag alleen !!!! hihi
sorry .......................
he widd hoe is t met jou ..........??

Hey dames,

FF mijn verhaaltje vertellen.....

Deze maand na een hele hoop drama met werkgevers...Zijn wij deze maand absoluut niet bezig geweest met zwanger worden.....We hebben deze maand zelfs maar een keer geklust......En ik dacht zelfs dat het na mijn vruchtbare periode was omdat ik hele andere dingen aan mijn hoofd had....

Maar het zal toch wel in mijn vruchtbare periode geweest zijn want ik ben zwanger.....
Zit nu in de 6e week pas maar toch de test was positief gisteravond....En vanochtend omdat ik het niet kon geloven toch nog maar een keer getest en ook deze was positief.....

Veel succes voor iedereen die in zijn wacht periode zit...
Veel plezier voor iedereen die in zijn klus periode zit...

Terug
Bovenaan