Hoi Lilian,
Jeetje je laatste weekje verlof. Wat gaat de tijd snel zeg, Ikdenk dat het straks wel weer even wennen is om weer 38 uur te gaan werken.
ZIjn griepverschijnselen niet een kwaaltje? Nou laten we het hopen.
Vandaag een chaotisch dagje gehad op het werk. Daar wordt ik ook chaotisch van en ja dan gaat het niet echt goed. Maar ja laten we hopen dat het morgen weer wat minder is.
Hoi Ken; Ik weet niet wat die teunisbloemcapsules kosten maar ik zou denk ik toch weer een nieuw potje halen. Baat het niet dan schaad het niet. Toch??
Mama30, Als je elke dag gaat knuffelen dan kan het toch haast niet zo zijn dat je je ei mist. En trouwnes om de dag knuffelen heeft ook genoeg effect want de zaadjes blijven toch wel 48 uur leven als het goed is. Maar een keer exttra kan natuurlijk nooit geen kwaad. Nog een paar dagen en je kan er weer tegenaan!
Niesje; Fijn dat de zwangerschap zo voorspoedig gaat en dat je niet te veel last van kwaaltjes hebt. Goed dat je mee doet met Moeders voor Moeders. Vind ik een goed initiatief.
Natasha; Volgens mij ben jij jarig he??? Van harte Gefeliciflapsteerd!!!! Nog vele jaren! Nou maar hopen dat je echt jarig bent. hihi. Nou nog een paar dagen wachten op je NOD. Zou een mooi kado zijn!
Nou ik ga er weer vandoor want ik moet sporten. Heb ik dus helemaal geen zin in mar ja dat heb ik echt nooit. Gelukkig ga ik samen met een vriendin dan is er nog een beetje motivatie om te gaan. hihi.
Groetjes Joyce