FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hé, bah mimi... ik had anders voor je gehoopt!!!!

Ik hoop natuurlijk dat je te vroeg hebt getest, maar mocht dit niet zo zijn dat de RD dan snel komen, zodat de volgende ronde kan beginnen!!!

Knuffel!!

mama30

He wat lees ik nu? LILIAN ZWANGER WAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH
PROFICIAT MEID!
Dat je maar een top zwangerschap mag hebben met straks een heerlijk gezond kindje in je armen!

Wij hebben onze knuffelperiode net weer achter de rug....Woensdagavond had ik een positieve ovu test! We hebben iedere dag geknuffeld...We zien het wel!
Ik vind het wel tijd worden..ronde 5!

Toevallig was ik van de week voor iets totaal anders bij de HA. daar heb ik laten vallen dat we bezig zijn voor een tweede en dat het me verbaasde dat het bij mijn zoontje zo snel raak was en het nu iets langer duurt1
Hij heeft me geadviseerd om op dag 14-16 en 18 te vrijen (cyclus van 29 dagen). Dat verbaasde me nogal...volgens mij heb je je ei toch net wat eerder!
Ach...beginnen we toch wat eerder! Indien ik in april nog niet zwanger ben gaat hij me doorverwijzen! Wel fijn...we zijn in aug gestart!

Maar we hopen natuurlijk dat dat niet nodig zal zijn!

Groetjes Roos

hoi mamaroos

gaaf he........... he ik had ook mijn ei op dag 17 /18 en de vorirge keren op dag13-10 enzo....dus......
anders gebruik je toch uvulatietesten? is ideaal ..weet je precies wanneer je ei is!!
ik hoop dat t snel gaat gebeuren bij jullie...
dan kunnen we gezellig met zn allen verder kletsen op t" zwanger zijn "forumjunkies!!
we hebben daar ook een topic gemaakt van de "zwangere forumjunkies"...
nou hoop dat jullie snel allemaal volgen..
\xxxx lilian

Goede morgen meiden!!

Lillian!!
Wat gezellie dat je nog zo vaak meekletst!! Hoe voel je je verder?? Al lekker zwanger??? Vind het zo fantastisch voor je!!

Kitty!!
Hoe is het met jou meid?? Waren de afgelopen dagen zwaar voor je?? Heb heel hard aan je gedacht!!
Hoe gaat het verder met je zwangerschap?

Mama Roos!!
Dus weer op het wachtbankje!! Spannend!! Maar zo te horen heb je helemaal op de juiste tijdstippen gesekst!!

Ken!!
Bij jou wordt het ook weer spannend!! Ik duim voor je meid!!

Mimi!!
Balen meid dat je een negatieve test had!! Zijn de duivels er inmiddels al?? Ik hoop echt dat je te vroeg getest hebt!!

Gipsy!!
Leuk weer eens wat van je te horen!! Hoe is het met je?? Krijg je al een mooi buikje?? En voel je je verder goed??

Mama30!!
Hoe is het met jou?? Al last van kwaaltjes!!??

Voor iedereen die ik vergeten ben: ik duim voor jullie!! Het gemiddeld aantal zwangeren per maand moet omhoog!! Zodat iedereen vanaf nu binnen 2 maanden naar de zwangeren junkies kan!! Ik vind dit een hele goede planning al zeg ik het zelf!! hihihi!! Zou toch mooi zijn, of niet??

Ik ga vanavond voor het eerst beginnen met de ovulatietestjes! Vind het helemaal spannend! hihihhi!! Ben zo benieuwd of ik een eisprong kan traceren!! Misschien blijkt na deze maand wel dat we al die tijd op het verkeerde tijdstip gevreeen hebben!! hihihi!! Dat zou wat zijn!! hihi
Zo ik ga mijn spulletjes even bijelkaar rapen, heb zo weer een late dienst!!! Een fijne dag verder en tot snel!!

Dikke kus...

Heeey meissies:

Ken, Sjors en Lilian...wat leuk om je weer ff met jullie te beppen...ook met de rest hoor!!!!!!!!!

Lilian: Snap joou verhaal betreft angst goed....dus hopen dat je snel een echo krijgt. Mijn liefje is trouwens helemaal gek van de naar Storm! Komt door jouw verhaal..hij leest zo nu en dan mee!!!
Maar wat fijn meis. Hoop dat je je goed voelt en je angst een beetje opzij kunt zetten.

Ken: Hoest met ke boobs????Hahaha.

Sjors:Suc6 met je ovulatietestjes!!!

Hier alles oke. Ben vandaag 17 weken en begin aardig te groeien. Heb al zekers een buikie, leuk hoor! Wel veel steken etc omdat de baarmoeder natuurlijk groeit. Heb het idee die kleine gisteren te hebben gevoeld!!!! So cute! Verders 31 december de 20 weken echo!!! Zo spannend.
jammer genoeg heb ik nog steeds last van mijn bekkenbodum, zo kl*te. Wil nog teveel, maar kan helaas niet. Ben nu ook aan het twijfelen hoe ik dat met werken moet doen etc.

Ik probeer ff te kijken hoe ik een fotootje kan toevoegen van mijn buik.

Suc6 meissies en duim voor jullie allen.

kussies

Terug
Bovenaan