Mannnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een sh.t site!
Maar goed; ik ga zien of het lukt deze keer..........
Hindi: Je hebt gelijk natuurlijk, ik ben wel iedere keer ongesteld geweest, maar de eerste keren had ik steeds dat heldere slijm en de laatste keren niet meer. Dus ik dacht; dan heb ik vast geen eisprong, omdat ik hoorde dat het soms ook weleens (wanneer je nog niet lang met de pil bent gestopt) een maand kan overslaan; dus geen eisprong. Maar dat heb ik dan verkeerd, want ik wordt wel iedere keer ongesteld.
Ik ben weer gerust gesteld..........dank je!
Joyce: Ben ook deze keer aan de teunisbloem. De vorige keer ging ie van 50 naar 35 dagen. Dat is dus wel fijner! Hoop dat het deze keer weer een normalere cyclus is.
Grrrr: ik doe alles uit mijn hoofd, want als ik twee schermen moet openen gaat het helemaal niet meer......
Dus vergeet ik maar weer eens vanalles!
Sjors: Welkom terug! Frisjes hier he???
Als deze site weer gemaakt is ga ik uitgebreider reageren.....
Alle meiden succes! Ook voor de meiden die kunnen testen!
Liefs....
Wat een sh.t site!
Maar goed; ik ga zien of het lukt deze keer..........
Hindi: Je hebt gelijk natuurlijk, ik ben wel iedere keer ongesteld geweest, maar de eerste keren had ik steeds dat heldere slijm en de laatste keren niet meer. Dus ik dacht; dan heb ik vast geen eisprong, omdat ik hoorde dat het soms ook weleens (wanneer je nog niet lang met de pil bent gestopt) een maand kan overslaan; dus geen eisprong. Maar dat heb ik dan verkeerd, want ik wordt wel iedere keer ongesteld.
Ik ben weer gerust gesteld..........dank je!
Joyce: Ben ook deze keer aan de teunisbloem. De vorige keer ging ie van 50 naar 35 dagen. Dat is dus wel fijner! Hoop dat het deze keer weer een normalere cyclus is.
Grrrr: ik doe alles uit mijn hoofd, want als ik twee schermen moet openen gaat het helemaal niet meer......
Dus vergeet ik maar weer eens vanalles!
Sjors: Welkom terug! Frisjes hier he???
Als deze site weer gemaakt is ga ik uitgebreider reageren.....
Alle meiden succes! Ook voor de meiden die kunnen testen!
Liefs....