FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben hier niet zo actief meer, maar ik denk nog steeds aan jullie hoor!

Ken en Mimi, spannend beide nog niet ongi, misschien dat....... ik duim voor jullie!
De rest veel succes met klussen, hopelijk testen jullie positief onder de kerstboom en gaan jullie met goed nieuws het nieuwe jaar in.

Ik ben ondertussen 11 weken zwanger en de ergste beginkwaaltjes zijn voorbij.
Gelukkig amper meer last van misselijkheid en als ik genoeg rust neem is de vermoeidheid nu ook te doen.
Komende maandag heb ik mijn 12 weken echo, erg spannend!

Groetjes Denise

He meiden!!

Hoe is het met jullie??

Mimi!!
Jeetje, wat spannend blijft het bij jou!! Ben je nog steeds niet ongesteld geworden?? En heb je al weer eens een test gedaan?? Vreemd hoor!! Mijn schoonzusje belde mij net met het nieuws dat ze zwanger was!! Helemaal geweldig natuurlijk!! 2 weken terug had ze nog negatief getest, en nu ineens een positieve test!! Dus het kan bij jou ook nog!! Ik hoop het voor je!!! Mijn duimen draaien door!! Op naar zwangere nummer 2!!

Joyce!!
Leuk te lezen dat jij het ook spannend vind, ovulatietestjes!! Ik gebruik die van "zelf ovulatietesten". Deze zijn maar 54 cent per stuk (dipstip).. Daar hoeft het feestje niet voor over te gaan!! hihihi!! Maar hoe zit het bij jou?? Je ei al gevonden??
Bij mij nog helemaal niets....Vandaag is het dag 16 van mijn cycles.. Normaal gesproken zou ik nu denken dat mijn vruchtbare dagen voorbij zijn, hmmmm... Misschien heb ik dan toch al die maanden niet helemaal goed geklust, dat zou toch wat zijn.....

ken!!
Hoe is het bij jou meid?? Al tekenen van een ongie?? Mijn duimen blijven doordraaien!!

Jo!!
Dat is echt helemaal de goede instelling!! Wij gaan er ook voor!! We worden gewoon allemaal zomer mama's!! Lijkt mij geweldig!!
En heb jij je ei al gevonden deze maand?? Spannend!!

Eefje!!
Spannend hoor een nieuw huis!! Kun je lekker je gedachten even helemaal ergens anders op zetten!! Wie weet raak je zo wel perongelijk zwanger.....lijkt mij een mooi cadeautje voor bij je niewe huis!!

Niesje!!
Wat leuk weer wat van je te horen!! Fijn dat je je beter voelt!!! heel veel plezier met je 12 weken echo!! Laat je weten hoe het gegaan is!!

Lillian!!
Hoe gaat het met je?? Voel je je al zwanger???

Roos!!
Hoe gaat het bij jou?? Vreemd dat rekbare slijm!! Ik zou niet weten wat het is!! Misschien (en hopelijk) een innesteling???!!! Voel je verder al iets??

Ik ga lekker even op de bank hangen!! Vriendlief en ik hebben net allemaal gezellige dingen gekocht voor in huis (kaarsjes, kussentjes, olielampjes etc..)! Veel met donker paars!! Staat echt helemaal geweldig, lekker knus!! Morgen ga ik de kertboom versieren, heb er al helemaal zin in!! Heerlijk deze dagen!! Dat de romantiek er maar van af mag spatten!!!

Ik spreek jullie snel weer!!

hoi meiden

ik had net een hele teks voor iedereen en ik druk op de verkeerde knop!!!! AAAAGGGHHH"!!!!!!
kut kut kut

okee opnieuw
Sjors     mooie kerstboom denk ik hahah en goedkope testjes als ze t maar doen ik wist niet dat ze zo! goedkoop er waren hahah anders had ik ze ook gehad.....
hoop dat je snel je ei vind!! ik had de laatste x ook een laat ei !! kan heel goed zij n dus!!

joyce     je weet nooit wie weet !! deze maand kan t zo   gelukt zijn ! als je t niet verwacht he!!! ik duim voor je .... je ketel al gemaakt = of een nieuwe...is k*t geld.....

ken     is t er al de rd ´s...... ik hoop dat je snel positief test!! x

joh       jij bent t hele weekend onder de pannen hahahah gordijnen   dicht en knuffelen maar hahhah veel plezier !!

eefje heel veel plezier en geluk in jullie nieuwe huis ! ik denk dat t inj 2008 allemaal goed komt voor jullie!!! x

mamaroos     ik duim voor je!!! wie weet
mimi     nog niks.........alweer een testje gedaan........ duim duim duim

nou bij mij   ±     wel heel moe   maar voor de rets nog ! niks .........maar de vorige x werd ik misselijk in week7 .....hoop nu niet want dan is t kerst hahahha

ik ben nu 5,5 weken   nog zo kort he!!! maar t voelt goed......

xx en ben er snel weer...
x lilian   en storm* en daan*
en hun nieuwe brusje......

Hallo Dames, Ik zit er weer lekker warm bij. We hebben gisteren al een nieuwe ketel laten plaatsen. Gelukkig kon het allemaal heel erg snel want in de winter zit ik niet graag in de kou.

Sjors; Ik had nog niet eerder van "zelf ovulatietesten" gehoord maar ik heb net even op de site gekeken en ja het scheelt toch wel een hele hoop. Maar nu heb ik een kortingsbon van sensitest dus als ik ze weer moet bestellen kom ik bijna op hetzelfde uit. Maar moet jij nu 4 uur je plas ophouden? Dat heb ik niet bij Sensitest. Dat vind ik wel fijn omdat ik best wel vaak op een dag moet plassen en ik het zeker geen 4 uur kan ophouden.

He Joyce,

Fijn dat je er weer warmpjes bij zit! Wel zo fijn in deze tijd van het jaar!

Owww ik hoop zo dat jullie gelijk hebben wat een eventuele innesteling betreft!
Ook tijdens mijn eisprong had ik dat slijm. Maar toen was het net even wat anders (meer).

Nu is het weer over! Verder erg moe.....Als Frank in bed lig ga ik altijd graag op de bank een boekje lezen..Maar nu slaap ik dan zelf binnen een half uur! Verder wat steken in mijn buik, wat moeilijk naar de WC kunnen voor de grote boodschap en gevoelige bortsten! Maar ja, natuurlijk kan ik ook van alles denken te voelen....Ik ga woensdag testen! Erg vroeg (vier dagen voor mijn NOD) maar wie weet....

Fijn weekend allemaal!

Roos

Hallo

Zijn er al meer zwangeren in december???

MamaRoos: Ooohh het klinkt allemaal wel heel goed! Ik hoop het zo voor je! wanneer ga je testen??

Mimi, ken??? Hoe is het bij jullie, nog geen duivels?? ik duim door hoor!!

Jo, Joyce: is jullie ei al gelokalliseerd???

Lillian: Fijn te horen dat je je zo goed voelt meid!!

Ik dacht zo net op de wc, heee er zit wel heel veel slijm op het papiertje! Het was doorzichtig en rekbaar!! ik voel anders nooit mijn eisprong en heb eigenlijk nog maar 1 keer eerder het slijm der slijmen ontdekt! Zou mijn ei er dan toch aankomen??!! vanavond weer even een ovu testje doen.. ben benieuwd!! En ik heb al een romantische avond onder de kerstboom bedacht!! hihihi!! De kaarsjes branden al, ik heb lekker eten in huis gehaald, een lekker wijntje (niet te veel natuurlijk), ben van top tot teen geschoren, heb mijn mooiste setje aan..hihihi...Dus wordt vervolgd!!

Fijne avond!!

Terug
Bovenaan