He meiden!!
Hoe is het met jullie??
Mimi!!
Jeetje, wat spannend blijft het bij jou!! Ben je nog steeds niet ongesteld geworden?? En heb je al weer eens een test gedaan?? Vreemd hoor!! Mijn schoonzusje belde mij net met het nieuws dat ze zwanger was!! Helemaal geweldig natuurlijk!! 2 weken terug had ze nog negatief getest, en nu ineens een positieve test!! Dus het kan bij jou ook nog!! Ik hoop het voor je!!! Mijn duimen draaien door!! Op naar zwangere nummer 2!!
Joyce!!
Leuk te lezen dat jij het ook spannend vind, ovulatietestjes!! Ik gebruik die van "zelf ovulatietesten". Deze zijn maar 54 cent per stuk (dipstip).. Daar hoeft het feestje niet voor over te gaan!! hihihi!! Maar hoe zit het bij jou?? Je ei al gevonden??
Bij mij nog helemaal niets....Vandaag is het dag 16 van mijn cycles.. Normaal gesproken zou ik nu denken dat mijn vruchtbare dagen voorbij zijn, hmmmm... Misschien heb ik dan toch al die maanden niet helemaal goed geklust, dat zou toch wat zijn.....
ken!!
Hoe is het bij jou meid?? Al tekenen van een ongie?? Mijn duimen blijven doordraaien!!
Jo!!
Dat is echt helemaal de goede instelling!! Wij gaan er ook voor!! We worden gewoon allemaal zomer mama's!! Lijkt mij geweldig!!
En heb jij je ei al gevonden deze maand?? Spannend!!
Eefje!!
Spannend hoor een nieuw huis!! Kun je lekker je gedachten even helemaal ergens anders op zetten!! Wie weet raak je zo wel perongelijk zwanger.....lijkt mij een mooi cadeautje voor bij je niewe huis!!
Niesje!!
Wat leuk weer wat van je te horen!! Fijn dat je je beter voelt!!! heel veel plezier met je 12 weken echo!! Laat je weten hoe het gegaan is!!
Lillian!!
Hoe gaat het met je?? Voel je je al zwanger???
Roos!!
Hoe gaat het bij jou?? Vreemd dat rekbare slijm!! Ik zou niet weten wat het is!! Misschien (en hopelijk) een innesteling???!!! Voel je verder al iets??
Ik ga lekker even op de bank hangen!! Vriendlief en ik hebben net allemaal gezellige dingen gekocht voor in huis (kaarsjes, kussentjes, olielampjes etc..)! Veel met donker paars!! Staat echt helemaal geweldig, lekker knus!! Morgen ga ik de kertboom versieren, heb er al helemaal zin in!! Heerlijk deze dagen!! Dat de romantiek er maar van af mag spatten!!!
Ik spreek jullie snel weer!!