Hey meiden,
Nou de kerstdagen zijn we goed doorgekomen.
Ben bij de huisarts geweest, ik heb een lichte vorm van endometriose, ze begrijpt de pijn en heb sterke pijnstillers gekregen voor als ik ongesteld ben, deze mag ik niet slikken als ik zwanger ben. Maar ja, ik heb ze nou juist nodig als ik NIET zwanger ben. Het kan zijn dat we moeilijker zwanger kunnen worden, en als we zelf er aan toe zijn mogen we naar de gyn. Ze gaf een aantal keer het advies om goed veel te oefenen en ze hoopte ons in 2008 weer te zien met goed nieuws!
Samen hebben we nu besloten om nog een half jaartje te proberen en dan verder te gaan. Het gesprek met de huisarts heeft ons beide goed gedaan, we hebben er veel over gepraat en onze wens is alleen maar sterker geworden.
Dus nu de rd's zijn vertrokken hebben we onze vrije dagen goed benut, hihi, de eisprong is nog niet geweest, maar gewoon voor ons plezier, erg romantisch!!
Ken: Bedankt voor je verhaal, je hebt inderdaad al wat meegemaakt, maar je begrijpt mijn angst.
Ik zou zeker doorgaan met temperaturen en met knuffelen natuurlijk, al is het maar
de plezier!! hihi
Ikke: ohh echt sh*t, ik hoop voor je dat jullie er samen goed uitkomen!
Sjors: Jammer, van je negatieve test, laten inderdaad de rd dan maar komen. Ik hoop
ook dat 2008 een zeer vruchtbaar jaar mag worden. En wat je beschrijft heb ik
precies zo, ik begrijp je gevoel.
Lilian: fijn te lezen dat het zo goed met jullie gaat!
En de rest: succes allemaal!
groetjes mimi
Ps Fijne jaarwisseling allemaal en een vruchtbaar 2008!!