FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik word gek van het wachten.
zo hahah dat is eruit

Zit vandaag op dag 28. Ik voel niks, maar dan ook helemaal niks.
Denk dus neit dat het raak is. Maargoed ook nog geen rode duiveltjes te bekennen, dus er blijft wel een beetje hoop.
We wachten af.

Sjors: Je hebt nu dan wel een negatieve test in handen, maar dat zegt toch nog niks. Misschien hebje wel gewoon te vroeg getest. Gewoon afwachten.

Ik zal me even omkleden, moet zo werken. Afleiding werkt altijd goed bij mij.

Garoetties jo

Hey meiden!

Zo, die kerstdiners zijn ook weer voorbij!
Wel weer gezellig hoor, met familie bij elkaar...

Gisteravond ook maar weer geknuffelt, mannetje wil straks nog liever een babytje als mij lijkt het wel! Want die zegt steeds; laten we nu maar knuffelen, straks zijn onze kansen verkeken. Haha! Ik dacht dat ik erg was, maar hij is nog erger!

Sjors: Balen van die negatieve test! Maar je weet pas zeker  dat het niet gelukt is als je ongie wordt. En dat ben je nog steeds niet... duim duim!
En ik snap je gevoel helemaal! Als je andere verhalen lees, zijn we inderdaad nog niet heel lang bezig, maar voor je gevoel wel! Sinds deze maand is dat gevoel bij mij ook erger geworden. Ook omdat mijn cyclus nog helemaal niet zo moet zijn zoals ie moet zijn en daar baal ik zo van! Als ik om me heen kijk, zie ik allemaal meiden die zwanger zijn en dan denk ik zo vaak: Ik wil ook!!!! En het liefst nu!! Als ik deze ronde alsnog ongie wordt denk ik dat dat deze keer echt tegen gaat vallen. Hiervoor heb ik me er nooit zo druk om gemaakt.
De 14e Januari heb ik een afspraak bij de gyn, dan zullen we wel zien.
Het helpt wel dat ik hier lekker mijn verhaal kwijt kan.

Joyce: Super vervelend dat je ongie nog niet voorbij is! Ik snap best dat je 2008 straks goed wil beginnen. Hopelijk zijn ze snel gevlogen dan kan je beginnen aan de eerste ronde in 2008!

Joh: Spannend meid! Hoop houden hoor! Als je ongie er is heb je pas bewijs! Ik duim voor je!

Ik heb vanaf nu een weekje vakantie!!!! Heerlijk! Ik ga niet weg hoor. Blijf lekker thuis....

Allemaal fijne avond!

Liefs...

Hey meiden,

Nou de kerstdagen zijn we goed doorgekomen.
Ben bij de huisarts geweest, ik heb een lichte vorm van endometriose,  ze begrijpt  de pijn  en heb sterke  pijnstillers gekregen voor als ik ongesteld ben, deze mag ik niet slikken als ik zwanger ben. Maar ja, ik heb ze nou juist nodig als ik NIET zwanger ben. Het kan zijn dat we moeilijker zwanger kunnen worden, en als we zelf er aan toe zijn mogen we naar de gyn. Ze gaf een aantal keer het advies om goed veel te oefenen en ze hoopte ons in 2008 weer te zien met goed nieuws!
Samen hebben we nu besloten om nog een half jaartje te proberen en dan verder te gaan. Het gesprek met de huisarts heeft ons beide goed gedaan, we hebben er veel over gepraat en onze wens is alleen maar sterker geworden.

Dus nu de rd's zijn vertrokken hebben we onze vrije dagen goed benut, hihi, de eisprong is nog niet geweest, maar gewoon voor ons plezier, erg romantisch!!

Ken: Bedankt voor je verhaal, je hebt inderdaad al wat meegemaakt, maar je begrijpt mijn  angst.
Ik zou zeker doorgaan met temperaturen en met knuffelen natuurlijk, al is het maar
              de plezier!! hihi

Ikke: ohh echt sh*t, ik hoop voor je dat jullie er samen goed uitkomen!

Sjors: Jammer, van je negatieve test, laten inderdaad de rd dan maar komen. Ik hoop  
                ook dat 2008 een zeer vruchtbaar jaar mag worden. En wat je beschrijft heb ik
                precies zo, ik begrijp je gevoel.

Lilian: fijn te lezen dat het zo goed met jullie gaat!

En de rest: succes allemaal!

groetjes mimi

Ps Fijne jaarwisseling allemaal en een vruchtbaar 2008!!

Mimi; Fijn dat je wat medicijnen hebt gekregen voor de menstruatiepijn. Het lijkt me echt vervelend om dat elke maand weer pijn te hebben. Het is ook super dat je zelf mag aangeven wanneerj je eens langs de gyn zou willen. Ik hoop dat 2008 een vruchtbaar jaar voor je mag zijn en dat de hele MM je bespaard blijft.

Sjors; Wat balen dat je negatef getest hebt. Maar zoland de rd's er nog niet zijn blijf ik voor je hopen. Het zou toch kunnen dat je iets te vroeg hebt getest. Verder begrijp ik je gevoel. We gaan de 5e maand al weer in. Misschien nog niet reuze lang maar inderdaad ineens wordt iedereen zwanger.   Daar wordft ik soms we een beetje jaloers van.

Ken; Fijn om te horen dat er mannen zin die ook geen kans voorbij willen laten gaan! Ik dacht al dat alleen vrouwen dit zo zien. Mijn vriend zou gerust een keertje overslaan als hij gen zin heeft. Maar dat mag van mij weer niet. haha. Maar het is wel een goed teken want het betekent alleen maar dat je vriend er ook echt voor gaat! Nog 2 weken voor je eerste bezoek aan de gyn. Je hort wel vaker dat zodra de eerste afspraak is gemaakt dat de afspraak dan niet meer nodig blijkt. Dat hoop ik ok voor jou. Dat zou toch een spetterende start van 2008 zijn.

Jossie; Ook voor jou zit de knuffeltijd er weer op of niet?

Johanna, Je mag vandaag testen volgens de NOD lijst! Heb je al een test gedaan of wacht je nog even?  We hebben nog wel een paar zwangeren nodig in december dus ik ben voor je aan het duimen.

Lizzy; ook voor jou nog een paar dagen wachten? Heb je misschien al een gevoel dat het deze maand raak zou kunnen zijn?

Nou na 8 dagen zit mijn ongi er eindelijk weer op. Maar jeetje dat duurde deze maand wel erg lang. Ik hoo dat het de volgende keer wat korter is.

Meiden; hoe doen jllie het met de aankomende vakanties? We willen met een clubje een liegreis boeken naar Malorca eind juli. Maar als ik nu in januai zwanger raak dan ben ik 7 maanden zwanger als we gaan. Volgens mij willen de meeste vliegmaatschappjen dan niet meer dat je gaat vliegen en ik weet niet of ik mijn geld dan wel terug krijg. Omdat we met een groep van 6 of 8 peronen gaan moeten we nu wel gaan boeken. En ik wil ze niet vertellen dat ik zwanger wil worden dus kan ik ook niet mijn bezorgdheid uitspreken. Hoe doen jullie dat?

Is iedereen nog een beetje aan het uitbuiken van al het eten met de feestdagen? hihi het is zo rustig.

Ik heb vanmiddag de "Etos zwanger worden"capsules gekocht. na alle goede verhalen te hebben gelezen hier op het forum dacht ik: Laat ik ook die pillen maar eens proberen. Tot vandaag slikte ik foliumzuur van de AH. Wie slikt hier nog meer de capsules van de Etos?

Hoi hoi!!

Johanna!!
ooohhh het wordt nu echt spannend!! Ben je inmiddels al gek geworden van al dat gewacht?? hahaha!! Maar hoe voel je je?? Al tekenen van duivels?? En wanneer ga je een test doen?? duim duim duim....

Ken!!
En?? hoe bevalt de vakantie?? Lekker/ heerlijk niets doen!!! Lijkt mij heerlijk!! Hahaha!!
Ik hoop zo voor je dat het raak is deze keer!! Zou toch een stunt zijn als de gyneacoloog tegen je zegt: gefeliciteerd mevrouw u bent zwanger!!
En wat fijn dat manlief er ook zo voor gaat!! ik moet soms al mijn charmes uit de kast trekken om mijn vriend het bed in te krijgen, hahahaha!!!

Mimi!!
Fijn te horen dat je ongesteldheid eindelijk voor bij is!! Echt ontzettend vervelend dat je er zo veel last van hebt!! Fijn dat je nu betere pijnstillers hebt!! En helemaal fijn dat jullie huisarts zo meelevend is!!
Gebruik jij ook ovu-stickjes om je ovulatie te bepalen?? In iedergeval heel veel plezier met knuffelen en 2008 wordt echt jullie jaar!!

Joyce!!
pfffffffff wat een lange ongie zeg!! bah, niets aan!!! Fijn dat het weer voorbij is!!! Op naar de volgende ronde!!
Tsja.. en wat het handigste  is qua vakantieplanning zou ik niet weten!! Wij hebben in de planning om met het vouwwagentje te gaan, richting frankrijk ofzo!!! Maar we gaan nog niets vastleggen!! ben ik perongelijk toch hoogzwanger op dat moment, kunnen we altijd besluiten om in een luxe huisje te gaan...hihihi!!! Het bed van de vouwwagen is nl niet echt geschikt voor zwangere dames!!!

Het is vandaag mijn nod!! Ik ben nog niet ongesteld maar heb nu echt enorme krampen en buikpijn!! Ik kijk dus ook om het halfuur in mijn slipje, hihihihi!!! (vooral op mijn werk vandaag, ben doodsbenauwd dat ik doorlek, we dragen nl witte pakken).. Het is dus afwachten wanneer de hel weer losbarst!!

Een fijne avond dames en tot morgen!!

Kus..

Hoi hoi meiden!

Mimi: Fijn dat je huisarts je serieus neemt en je nu goede pillen krijgt. Ook heel fijn dat jullie zelf mogen bepalen wanneer je naar de gyn wilt. Nou, dat wordt veel knuffelen dan!

Joyce: Ik heb alleen foliumzuur van de Etos. Ik had ook teunisbloem van de etos. Verder kan ik niet veel vertellen over de zwanger worden pillen...
En met de vakantie boeken kan ik ook niet echt helpen denk ik. Wij reserveren eigenlijk nooit. gaan altijd op het laatste moment, dan kijken we hoe en waar we heen gaan.
Dus we zien wel hoe het loopt...
Fijn dat je ongie eindelijk voorbij is zeg! Kan je knuffelend het nieuwe jaar in!

Sjors: Spannend zeg! En nu maar te hopen dat die rd's wegblijven! Ik duim voor je!

Nou, vandaag had ik me een hoofdpijn maar weer! Ben bang dat mijn ongie op komst is, want dat heb ik altijd voordat ik ongesteld moet worden. Ik duim maar dat het niet zo is!
Kan ook zijn van de vele geurtjes die ik geroken heb bij ici paris! Heb namelijk lekker geshopt! Als je vrij bent moet je het er af en toe lekker van nemen, toch?

Allemaal een fijn weekend!

liefs...

Terug
Bovenaan