FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi allemaal.

Ik ben vandaag nog neit ongesteld geworden. Word nu wel erg spannend hoor. Maar ga er nog steeds vanuit dat ik met oud en nieuw gewoon een likeurtje kan nemen.

Als de rode duiveltjes er morgen nog niet zijn ga ik testen.
Heb zo nu en dan wel een steekje en pijnscheutje in mijn onderbuik. maargoed dat kan alles betekenen natuurlijk.

Sjors hoe gaat het met jou???

Groet jo

Jongens ik heb getest maar deze was negatief. Helaas.
Maar waarschijnlijk ben ik te vroeg, mijn nod is vandaag. Dus blijven jullie duimen?

Meestal heb ik wel een dag van tevoren bruinig afscheiding. Endat is er nu nog niet. We wachten af.

Sjors hoe gaat het bij j ou?

groet jo

Johanna; Wat balen dat je negatief hebt getest. Ik zal voor je blijven duimen. Hopelijk heb je inderdaad te vroeg getest. Zolang de RD's er nogniet zijn blijven we hopen.

Sjors; Voor jou wordt het nu ook al spannend. Nog niets te bekennnen? Het lijkt me trouwens hartstikke leuk om met een vouwwagen op vakantie te gaan maar mijn vriend wil niet graag naar een camping.

Ken; Heb je nog steeds hoofdpijn of washet inderdaad van ale geurtjes bij ICI Paris? Wat betreft de vakantie is het inderdaad wel fijner m een ast minute te boeken. Dat hebben mijn vriend en ik ook de afgelopen 2 jaar gedaan. Alleen met een grote groep is dat niet te doen.

Ik ga vanavond naar Holiday on Ice. Ik ben er nog niet eerder naar toe geweest dus ik heb er veel zin in.

Hoi meiden,

nog weinig "positief" nieuws deze maand bij de junkies, jammer ik had gehoopt dat de meesten zwanger het nieuwe jaar in zouden gaan.
Maar ik hoop dat het nieuwe jaar niets dan goeds voor jullie in petto heeft.

Ik ben nu ruim 13 weken zwanger en al lekker hormonaal en humeurig bij vlagen.
Maar gelukkig begint mijn energie wat terug te komen nu.

Joyce ik heb de etos zwanger worden pillen gebruikt. Je krijgt dan alles binnen wat goed is om zwanger te worden qua vitamientjes en mineralen en ook zitten er kruiden in die zorgen voor een regelmatige cyclus.
Teruggerekend heb ik die laatste cyclus blijkbaar opeens een cyclus van 28 dagen ipv 29/30/31.
Hopelijk geeft het bij jou ook net dat laatste zetje.

hoi meiden

wat stom we hebben elke maand 5 zwangeren en nu in de zogenaamde feestmaand nog niet!! ik hoop dat jullie allemaal in januari super zwanger zijn!!!
T zou zo leuk zijn dat we allemaal bij de zwangeren forumjunkies kunnen schrijven!!
even uit t hoofd:}} joh..nog geen rd is nog hoop ...ik had ook op dag 28 nog maar een heeeeeel licht streepje bijna niet te zien   dus weinog hormoon   wie weet...?

iedereen ik duim super voor jullie!!!!

ikzelf heb de hele dag t gevoel alsof ik nu kan gaan slapen op de grond haahhaha en mijn buik is vanbinnen gevuld met een grote ballon [zovoelt t] en ik eet weinig drink zoveel mogenlijk maar lukt niet super goed!!]ik heb wel zin in pannenkoeken en die ben ik dus nu ook aan t bakken hahaha...
niet echt misselijk maar wel de hele dag een weeíg gevoel..maarja t hoort erbij en t gaat weer over weet ik.........
voor de rest voel ik me goed hahah
ma 7 jan heb ik mijn 2e echo ,dan zien we als alles goed is t hartje kloppen!! vandaag ben ik 7 wekn zwanger [t lijken er alwel 50 , omdat ik eerst zwanger was van storm en daantje   en toen 4 mnd niet en nu weet wel...raar hoor!!
maarja komop ik duim voor jullie allemaal   en ik lees elke dag mee hoor hhihii ben zo nieuwschierig wie de volgende is!!

xxx lilian storm* en Daan* en brusje

Niesje; Fijn om te horen dat je al wat meer energie krijgt. Zie je ook al een beetje een buikje of niet?

Jammer he dat we deze maand wat minder zwangeren hebben bij forumjunkies. Ik hoop dat we je in het nieuwe jaar snel mogen volgen.

Lilian; Ik zie net dat je ook wat hebt geschreven. Dus ook nog even een berichtje voor jou. Wat fijn dat alles goed gaat. Dus je bent lekker pannekoeken aan het bakken. Mmm klinkt lekker. Heb je daar vaker zin in of komt het door je zwangerschap? Heb je tijdens de zwangerschap van Storm en Daan ook trek gehad in bepaalde etenswaren?

Daar ben ik weer!

Hmm...hopelijk halen we het gemiddelde zwangeren in in januari....

Voor ons is de klusperiode weer aangebroken! Ik zit nu op dag 8 van mijn cyclus. Dus aaan de gang....Deze maand maar weer eens om d dag! Wel een beteje raar want ik ben sinds twee dagen al vochtiger als normaal...en je kunt er kleine draadjes van trekken!

Nou ja..we klussen en we zien het wel!

Gr Roos  

Terug
Bovenaan