FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mamaroos; Dat rekbaar slijm is een goed teken van vruchtbaarheid! Wie weet begint het nieuwe jaar met een zwangerschap voor jou!    Veel plezier met knuffelen. Ik hoop ook dat we het gemiddelde zwangeren in januari weer omhoog halen! Wanneer heb jij je NOD? Je staat nog niet op de lijst.

quote: ken26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-12-2007 13:16:38'));

Ik zet mezelf er ook maar bij Januari bij. Want ik denk dat mijn nod nu 7 januari is...

ZWANGEREN!!!!!!!  
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  

nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER!

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)
nod 3 december, Wietske, 37 jaar 5e ronde, 1e kindje (dag 28)
nod 5 december, Jossie79, 28 jaar   8e ronde, 1e kindje (dag 29)
nod 8 december,lilian,4e ronde,3e kindjeStorm*Daan*[dag 31]
nod 7 december, mimi, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 12 december, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 35)
nod 22 december, Roos, 31 jaar. 5e ronde, 2e kindje (dag29)
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje (dag 30)
nod 24 december, Joyce, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje  
nod 25 december, Ikke, 35 jaar, 11e ronde, (miskraam mei 07)
nod 28 december, Sjors, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)  
nod 29 december Johanna, 27 jaar, 4e ronde 1e kindje (dit is dag 30)
nod 31 december lizzy, 35 jaar, 7e ronde 2e kindje

NOD lijst januari 2008

nod 5 januari, Jossie 79, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje
nod 6 januari, Eefje, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje
nod 7 januari, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dit is dag 62!!!)
nod 18 januari Roos, 31 jaar, 6e ronde 2e kindje
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje (dag 33)
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde (miskraam mei 2007), 3e kindje

Oeps, ikke niet op de lijst! En ik ben dit topic ooit zelf eens begonnen met "wordt oktober dan DE maand"of zoiets! De forumjunkies zijn daaruit voort gekomen!

Maar ik sta weer op de lijst! Mijn NOD is 18 jan! Ronde zes alweer......Als het net zo snel gegaan was als bij mijn eerste kindje dan was ik nu al vijf maanden zwanger...
Maar goed dat is dus niet zo...
Wie weet wat het nieuwe jaar brengt!!

Rekbaar slijm is idd een teken van de eisprong/vriuchtbaarheid! Maar het is alleen wat vroeg.....mijn ei verwacht ik pas 5 januari!
Normaal is mijn cyclus altijd regelmatig!

We will see! Roos

Hoi hoi!

Dat zou wat zijn; dat de één na de ander in Januari zegt: ZWANGER!!!!!!
Nou, ik hoop het! Dat zou heel mooi zijn! Want inderdaad; in December hebben we de 5 niet gehaald.

Joh en Sjors: hoe is het bij jullie? Ik kijk steeds of er al nieuws is van jullie kant. Vind het zo spannend, ik duim nog steeds hoor!

Joyce: Inderdaad, een last minute met 8 personen is niet te doen. Zou het ook heel moeilijk vinden wat te doen. Maar ik weet dat je op internet bij vliegtuigmaatschappijen kunt zien tot wanneer je mag vliegen als je zwanger bent.
En trouwens: Ik heb dat ook met mijn gyn besproken toen we op vakantie gingen met het vliegtuig in oktober. Hij zei; dat maakt eigenlijk niks uit, het is meer voor stewardessen. (???) Ik had daarna wel zoiets van; ze zetten het er toch niet voor niks bij? Maar goed, ik hoop dat je een goede keus kunt maken!
Veel plezier vanavond!!!

Mamaroos: Laat 2008 maar goed beginnen! ik zou ook op tijd beginnen met knuffelen en ook om de dag. Hoop voor je dat het raak is in de eerste maand van 2008, dat zou geweldig zijn!

Lilian: Smaakten de pannekoeken? Ik wilde vanmiddag een cake bakken. Kijk ik op dat pak wat al lang in de kast stond; 9-2007.Haha! Dat werd dus geen lekkere cake vandaag.
Nog even en je tweede echo! Gaaf zeg! Dat wordt vast een supermoment als het hartje klopt.

De rest van de meiden: Succes met alles!

Bij mij is alles rustig. Heb eigenlijk niks te melden. Wilde vanmiddag voor de zekerheid een goede zwangerschapstest kopen bij de Etos. Sta ik er mee in mijn handen, wat denk je? Staat er opeens een bekende vrouw achter de kassa!!!!
Wist niet dat ze er werkte!! Die heb ik maar even teruggelegd....
Pffffff, ik schrok me wild!
Lichamelijk voel ik dus nog helemaal niks, nou ja ik voel af en toe wel wat, maar zo belangrijk is dat nou niet.

Liefs...

Hallo!!

Hier eventjes een kort berichtje van mij!! Ik ben nog steeds niet ongesteld! Snap er echt helemaal niets van, heb al dik een week ontzettende ongiekrampen!! Dus ongie???? Waar blijf je nou???? Ik hoop natuurlijk dat het wegblijft, maar durf er niet van uit te gaan! Ik ben echt nog nooit een dag overtijd geweest, dus dat op zich is al een hele prestatie!! hahahahahahaha!! Nou ja... ik hoop dat die krampen eens weg gaan wordt er gek van!!
Ik heb donderdag negatief getest, mocht ik nou toch niet ongie worden, wanneer kan ik dan het beste opnieuw testen?? Volgende week ergens?? Pfffffffffffff ondanks dat ik denk niet zwanger te zijn, wordt het nu wel spannend hoor!!
Ik ga snel de comp weer afsluiten! Vriendlief heeft ernstige buikgriep! Het komt er van alle kanten uit! Zal snel even het bed verschonen voor hem en het toilet eens grondig poetsen!! Morgen zal ik wel weer even uitgebreider reageren!!! Jullie horen van mij als de ongie gearriveerd is (of niet hopelijk).....

Ik hoop dat alles verder  ook goed is met jullie....

Ps: Joh, balen hoor, die negatieve test... Ik duim hard voor je dat je net te vroeg getest hebt!!! Succes met wachten!!!

Liefs Sjors.....

He meiden,

Ik heb er net even een speciaal topic voor geopened, maar ik wilde het jullie even speciaal laten weten! Ik ga jullie even verlaten! Ik wil wat minder bezig zijn met zwanger worden en hopelijk lukt het dan wel....Na 18 januari zal ik jullie wel even laten weten hoe het gegaan is deze maand!
En natuurlijk hoop ik dan ook te lezen dat velen van jullie zwanger zijn!

Meiden een fijne jaarwisseling en een gezond en vruchtbaar 2008!

Liefs van Roos

Mamaroos; Ik wens je een heel vruchtbaar 2008 toe!!! Ik hoop dat je wat meer rust kunt vinden en dat we je  over een niet al te lange tijd mogen  feliciteren met  een zwangerschap.

Sjors; Hoe gaat het met je vriend? Voelt hij zich al weer wat beter? Wat spanend dat je overtijd bent. Heb je eventueel wat klachten die kunnen wijzen op een zwangerschap? Misschien heb je toch wel te vroeg getest? Misschien moet je er nog een testje tegenaan gooien op 31 december. Misschien heb je toch nog een spetterend begin van 2008!

Ken; Dat is wel even schrikken als je een bekende achter de kassa ziet staan. haha. Dan voel je je net weer een klein kind die iets stiekem aan het doen is he? Nog een weekje wachten tot je NOD. Voel je al iets?

Vanavond ga ik weer beginnen met de oulatietesten. Het zal vandaag nog wel niet zover zijn maar het blijft toch een beetje spannend.

Terug
Bovenaan