FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey meiden!

Ja, ik doe ook nog een poging....

Heb deze week een erg drukke week, dus heb weinig tijd om te reageren.
Ga zo naar bedje, want ik heb het weer gehad voor vandaag... vanavond stond er verplicht knuffelen op het programma, maar daar staat mijn hoofdje niet bepaald naar.
We zien wel...

Ik heb gisteren ook al wat kerstspullen gekocht, heb er helemaal zin in! Vind het zo gezellig...
Het zou helemaal mooi zijn als ik ook nog zwanger zou mogen zijn!
Mannetje komt thuis, dus kruip zo in bedje...

Welterusten!

Liefs...

Hey meiden!

Ja, ik doe ook nog een poging....

Heb deze week een erg drukke week, dus heb weinig tijd om te reageren.
Ga zo naar bedje, want ik heb het weer gehad voor vandaag... vanavond stond er verplicht knuffelen op het programma, maar daar staat mijn hoofdje niet bepaald naar.
We zien wel...

Ik heb gisteren ook al wat kerstspullen gekocht, heb er helemaal zin in! Vind het zo gezellig...
Het zou helemaal mooi zijn als ik ook nog zwanger zou mogen zijn!
Mannetje komt thuis, dus kruip zo in bedje...

Welterusten!

Liefs...

Hallo meiden,

Het is hier rustig op het forum.
Joyce wat balen dat bij jou de rd's weer verschenen zijn altijd weer een kl*te moment.
Op naar de volgende ronde, hopelijk word dec. voor jou een vruchtbare maand en heb jij met kerst een positieve test in handen.

Ken wij hadden gisteren ook moeten knuffelen we zitten in de vruchtbare dagen, maar ik had totaal geen zin en we heben het ook niet gedaan. Ik dacht al die andere maanden hebben we precies rond de vruchtbare dagen geklust heeft helemaal niet geholpen.
Ik ga me er nu eens niet mee bezig houden en knuffel wanneer ik echt zin heb.
Zo gauw het moeten word is het niet leuk meer en gaat het tussen de oren zitten.

Verder hier geen bijzonderheden, druk aan het schoonmaken, nou ja druk, ik heb een mega zere rug. Maar omdat ik morgen jarig ben moet na de verbouwing toch nog wel alles weer even schoon... Het is wat he. Mijn vriend zegt altijd de koningin die komt niet....

ik weet niet of ik de komende dagen veel tijd heb om te schrijven vrij en zat. visite en zondag gaan we naar tuincentrum oosterik. Maar lezen doe ik altijd   tussen de bedrijven door.
Dames nog 1 dag is het weekend! geniet ervan.
Groetjes Jossie

Grrrr wat een pokkeforum!! (sorry voor het taalgebruik maar na 100 keer klikken word ik er een beetje niet goed van.

@Lilian, heb je je ei al gevonden?

@Joyce, balen meiden dat je weer ongi bent geworden. Ik hoop echt dat je dan maar een mooi kerstcadeautje krijgt!

@Jossi, klussen tegen je zin in lijkt mij ook niks. Enne alvast gefeliciteerd!

@de aankomende NOD-ers, succes meiden hopelijk komen er snel wat zwangeren bij want ik vind het deze maand nog maar magertjes.

Ik heb weinig boeiends te melden.
De eerste maanden zwanger zijn vallen me weer zwaar en ik ben blij als het januari is en ik me weer een beetje normaal kan voelen, want ik ben gewoon uitgeput voor mijn gevoel.
Maar het is me het allemaal waard als ik begin Juli een gezond kindje in mijn armen mag houden.

Hey meiden!

Hier ook niet veel te melden hoor...

Jossie: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Een hele fijne avond gewenst!

De rest van de meiden; veel succes met afwachten tot de nod, of met het testen óf...
met het knuffelen rond de vruchtbare dagen!

welterusten...

Liefs Ken

Hey meiden!

De rest van de meiden; veel succes met afwachten tot de nod, of met het testen óf...

welterusten...

Liefs Ken

Hey meiden!

welterusten...

Liefs Ken

Terug
Bovenaan