FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sjors fijn dat de badkamer ergens op begint te lijken dat is altijd fijn en je hebt er darlijk veel plezier van klussen in huis is al tijd leuk en zeker de spulletjes er voor kopen al kost het een hele hoop maar denk maar zo het is voor je zelf
succes meis en bedankt voor je lieve woorden

joyce meis vervelend zeg dat je kit op is en je niet verder kunt toch hoop ik dat je het goed gedaan hebt en voortaan droog staat te dochen zonder dat alles nat word

ken meis jou wil ik heel veel succes wensen woensdag het is altijd spannend als je naar de gyn mag hou je ons op de hoogte meid

ik heb vanmorgen weer getest en ja ja de streepjes worden steets duidelijker denk dat ik morgen wel een positieve test heb hoop het ook al de heledag een rommelig gevoel in de buik dat is een teken dat de eisprong er aan zit te komen hoop dat ik morgen hetziekenhuis kan bellen en dat ik dinsdag de behandeling heb blijft weer spannend en ja zo wel mijn collega,s zijn op de hoogte dat is wel fijn ook mijn werkgever weet van alles dat is wel erg fijn ik kan dus weg wanneer ik dat moet ik vind dat je het juist meer hoort dat mensen in de medische molen zitten maar dat komt ook omdat ik er zelf miden in zit denk ik en ja mensen die er in zitten praten er bijna niet over omdat het nog steets een taboe is ik schaam me er niet voor tenslote heb ik er ook niet om gevraagd en het is wel zo fijn dat je met het steuntje van het ziekehuis mischien wel een kindje krijgen kunt als het op de nartuurlijke weg niet mocht lukken zoals in ons geval maar goed dames blijf hopen dat jullie dat allemaal niet nodig hebben en wel zo zwanger mogen worden

liefs
monique

Ha allemaal, Lekker weekend! Bijna al weer om!
Het is erg rustig, maar Roos, Mimi, Joyce en ik zitten de wachten op een nod, die uitblijft en de rest is vooral hard aan het klussen nu natuurlijk!

Monique, suc6 met je iui, hopelijk lukt het deze maand.
Ken veel suc6 bij de gyn. van de week. Ik duim voor je, dat je een kortere cyclus krijgt, is wel zo eerlijk, heb je meer kansen om zwanger te worden.
Sjors, wat fijn voor je man/vriend dat je bos hout weer weg is voor de deur!
Joyce, hoe is het met je kit? Plakt het nog, ha, ha. Hopelijk is het goed gelukt, anders kan je die zooi er weer uit pielen en nog een keer doen......... Inderdaad shitwerk.

Spannend verder allemaal. Ik heb nog geen tekenen van een naderende zwangerschap. Mijn overgevoelige tepels zijn nu weer normaal (maar ze zijn wel vaker overgevoelig, zo net na mijn ei). Ik heb helemaal geen opgeblazen gevoel (dat heb ik de laatste tijd juist wel, na mijn ei, voor mijn ongi). En dat gerommel in mijn buik, zijn vast mijn darmen. Achteraf heb ik nog zitten rekenen en we hebben het dan op 1jan. 'savonds gedaan, maar op 3 jan. aan het einde van de dag had ik mijn ei. Zelf denk ik, dat dit niet heeft gewerkt. Zat vast te lang tussen (zo'n 43 uur). Mijn ei is nu wel al een paar keer op donderdag gekomen, dus als ik vrijdag/zaterdag toch ongi word, weet ik dat we het 30 jan. zeker moeten doen om de meeste kans te maken.
Afwachten maar... maar wachten duurt zo lang!

Succes met afwachten, klussen in het huis en klussen in het bed (of andere spannende plekjes).
Ikke

Sjors; Vervelend dat je og steeds in de troep zit op de badkamer. Wanneer denken jullie dat de badkamer af zal zijn? Het is toch altijd fijn om thuis te kunnen douchen. Maar je bent nu ook weer flink aan de knuffel! Veel plezier!! Ik ga duimen dat de zaadjes de juiste weg weten te vinden. :)

Ikke; Sperma weet soms wel 3 dagen te overleven dus ale kansen zijn nog niet verkeken. Je kan beter te vroeg dan te laat knuffelen. Ik ga ook voor je duimen.

Monique; Nog een paar dagen tot een positieve ovulatietest. Veel succes met testen. Ik ga heel hard voor je duimen!

Vandaag begint de werkweek weer. Wel fijn om wat afleiding te hebben want die laatste paar wachtdagen duren zoooo lang. (niet langer dan anders maar ik wil zo graag!)

Druk, druk,druk.
Maar hier even een up-date van mij.

Eigenlijk geen klachtjes/ bijzonderheden, dan dat ik net als anders iets stevigere borsten heb en mijn temperatuur nog niet gezakt is.  Verder vind ik het wachten super spannend, ik merk dat ik steeds meer hoop dat het raak is!

gr. mimi

Hallo Dames,
Mimi80 ik blijf duimen voor je meid zou super zijn

joyce ja weer eem hele werk week voor ons maar idd het geeft weer wat afleiding hoe is het met je voel je al wat? ga duimen voor je

vanmorgen weer gewerkt voor diegene die het nog niet weten ik werk als interieurverzorgster in de ochtend uren en avond uren dus veel vrije tijd overdag wel zo lekker
ja ja vanmorgen weer getest op het werk Yesssssssss test is positief kon het niet geloven dus zei tegen een collega kijk jij even en ja hoor harstike positief dus het ziekenhuis gelijk gebeld morgen om 8.oou moet vriend lief het potje met sperma inleveren en ik word dan om 10,00u geinsimineerd daarna het werk gebeld dat ik morgen niet kan werken en verder ook me vriend gebeld spannend weer morgen zit ik dan ook oficieel op het wachtbankje bij alle andere meiden hier
morgen avond ook niet werken omdat ik na de iui altijd buik krampen heb en me dan niet lekker voel dus dames morgen weer een spannende dag ik zal morgen mijn ervaring hier weer neer zetten

iedereen verder op het wachtbankje lekker blijveb zitten

liefs
monique76

Monique, Super spanend dat je morgen de 2e IUI al weer hebt. Het gat toch sneller dan je dacht he? Ik wil je heel erg veel succes wensen morgen en hopelijk heb je er niet te veel last van. Dan gaan we daarna hel erg hard duimen dat het raak zal zijn.

Mimi; Ik hoop ook steeds meer dat het eens een keer raak zal zijn. De voorgaande maanden vond ik het wel jammer maar nu hoop ik het ook meer dat het wel raak zal zijn.

Nog geen echte klachtjes te bekennen. Ik had vandaag witte afschijding en een beetje kramp in mijn onderrug. Een beetje last ook van gevoelige borsten maar ook niet meer dan anders. Volgens mij ga ik ongesteld worden en ook nog eens eerder dan aanstaande zaterdag. Maar ondertussen wachten we (on)geduldig.

Hey meiden...

Ik heb eigenlijk weinig nieuws.
Oh ja... eigenlijk wel iets kleins....

Van het weekend werd mijn broer gefeliciteerd.
Zegt ie; met wat?
Ja, met je zus.
Die is toch zwanger???
Zegt mijn broer; Nee, die is niet zwanger hoor.
Oh, dat had ik gehoord.

Nou ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo zie je maar.
Ben je getrouwd en gaat iedereen over je praten. "Zou ze al zwanger zijn?"
"Volgens mij wel."
Ik zie het zo voor me!!

Man, man...
Zegt mijn broer; je bent toch echt niet zwanger he?
Nee, zei ik.
Op dat moment vond ik het nog niet zo vervelend, maar toen ik er later over na ging denken, Eigenlijk toch wel.
Ik ga weer vanalles in mijn hoofd halen.
Straks is er misschien toch wel iets mis ofzo...
Nu gaat ie alweer hoor!
Ben wel blij dat ik woensdag naar de gyn mag.

Joyce: Ja, wachten duurt lang he? Ik hoop zo dat het deze ronde raak is voor je! Ik ga duimen hoor dat die rd's wegblijven!
Wel handig dat jij ook goed kunt klussen. (je weet wel.) Hopelijk zit de kit er toch goed op verder...
Er gaat waarschijnlijk niemand met me mee naar de gyn.
Ik ga eigenlijk altijd alleen. Mannetje zou meekunnen, maar ik zei maar dat het niet persé moest... wordt ook moeilijk gedaan op z'n werk.
Wat zou jij doen??  

Monique: Ohhhh zo spannend zeg! Dan moeten jullie er morgen op tijd zijn. Ik duim ook voor jou dat het deze ronde lukt! Hopelijk heb je er ook niet teveel last van. Lekker thuis daarna om bij te komen. Ik lees morgen wel hoe het is gegaan.
Wens je alvast superveel succes!
Dikke knuffel!

Mimi: Niet gek hoor dat je hoopt dat het deze keer raak is. Je moet altijd hoop houden zolang de rd's er niet zijn!
Ik duim natuurlijk ook voor jou!

Ikke: wachten duurt inderdaad erg lang!
Ik lees ook overal dat spermacellen zo'n 3 dagen kunnen overleven. Dus...
Succes hoor!

Sjors: Wat voor stijl wordt jullie badkamer? Of welke kleur? Ja, sorry, ben ik weer benieuwd naar...
Douchen is inderdaad heerlijk, vooral als je je helemaal te pleuris hebt gewerkt!
Ik had bij mijn ouders thuis een grote badkamer mét bad. Nu hebben we alleen een douche. Niet erg hoor! Maar in bad liggen vind ik ook super relaxed!
Nou, en dan weten wij weer wat er vanavond bij jullie op het programma staat!
Ik moet zeggen dat ik er de laatste tijd weinig zin in heb. Hoop maar dat die zin straks terugkomt, want anders kunnen we het wel fluiten deze ronde.
Mooi onderwerp heb je gekozen voor je scriptie.
Je hebt helemaal gelijk, voor broertjes/ zusjes is het vaak ook een ingrijpende periode.
Ik heb zo'n ervaring met pleegzorg. Daar gaat de aandacht natuurlijk uit naar het pleegkind. Maar de kinderen van de pleegouders worden ook vaak vergeten. Voor hen is het ook erg ingrijpend...
Wanneer moet je scriptie af zijn?

Zwangere meiden: Hoe is het met jullie?
Ik kijk ook wel soms op jullie forum hoor! Hoop zo dat ik daar toch ook snel naar toe mag verhuizen!

Verder iedereen: Succes weer met alles!

Liefs...

Ken; Wat vervelend dat ze u gaan lpen gissen wanneer je zwanger bent! En dan ook nog gaan navragen bij familie. haha. Nou ik hoop echt dat je heel erg snel zwanger mag worden. Jammer dat je vriend niet mee kan maar je moet het ook niet gaan forceren op het werk. Ik zou dan denk ik ook alleen gaan als mijn vriend niet mee kon. Maar misschien kan je wel voor de zekerheid wat vragen op papier zetten. Ik vergeet altijd de helft te vragen of te zeggen bij een dokter. Dan weet je in iedere geval dat je op alle vragen een antwoord krijgt.

Terug
Bovenaan