FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Monique, Succes morgen, hoop dat het dit keer lukt!!!

Ken, jij woensdag succes, hoop dat ze iets simpels vinden, wat makkelijk op te lossen is en je snel zwanger bent.

Mimi en Joyce, hopelijk kunnen wij het weekend alledrie een gat in de lucht springen. Ik moet voor mijn werk een paar dagen weg, dus heb wat afleiding.

tot na het weekend!

Groetjes Ikke

ikke dank je wel dat je me succes wenst

ken meis bah wat vervelend dat mensen dat vragen aan je broer ik begrijp best dat het pijn doet iets wat je heel graag wild en dat je daar voor nu naar het ziekenhuis moet meis ik moet het verder morgen ook alleen doen maar het lukt ons wel we zijn sterk meis ik denk aan je en zal zeker aan je denken woensdag

joyce ook jij bedankt voor je lieve woorden ik hoop ook dat het voor jou deze keer wel raak zal zijn dat zou super zijn we hebben het al is gezegt wij samen tegelijker tijd zwanger lijkt me zo leuk en samen op yoga hahahaha wie weet ik duim voor je meis

verder wil ik tegen de meiden zeggen die op het wachtbankje zitten lekker blijven zitten vanaf morgen kom ik er gezellig bij zitten en blijven we met ze allen heel lang zitten

liefs
monique76

Ikke; Een beetje afleiding is altijd fijn. Voor je het weet heb je een positieve test in handen. Ik hoop het voor je.

Hier i het nog steeds rustig. Geen extreme klachten. Wel moeite met opstaan en een beetje gevoelige borsten maar ook niet meer dan anders. Ik heb wel wat pijn in mijn onderrug wat kan gaan duiden op een naderende ongi. Gister was ik er van overtuigd dat ik niet zwanger ben maar toch heb ik hele goede hoo pdat het wel raak is. Misschien ga ik vrijdag al wel testen als ik nog niet ongi ben. Tot zaterdag kan ik niet meer wachten. En als ik uit ga van een positieve ovulatietest dan zzou het donnderdag eigenlijk al mogen.

Aahhhh ik maak mezelf gek. Hebben jullie dat ook wel eens?Ik blijf maar ratelen.

Werkse vandaag en misschien nog even tot vanavond!

Hoi hoi!!

Monique!!
Hoe is de iui gegegaan vandaag?? Ik hoop dat je er dit keer wat minder last van hebt!! Doe vandaag maar lekker rustig aan!! Mijn duimen draaien echt overuren voor een positief resultaat!! jammer he?? Dat het wachten dan weer zo lang duurt!!!

Mimi!!
Oei, nog steeds een hoge temp! Dat klinkt goed! duim duim duim! Wanneer ga je testen als de duivels weg blijven?

Joyce!!
Vreselijk he? Dat wachten! Ik duim heel hard voor een positieve test op vrijdag!!

Ken!!
Wat vreselijk irritant dat andere mensen aan je familie vragen of je zwanger bent!! Bah!! Daar zit je nou echt niet op te wachten!!
Je mag morgen naar de Gyn! Spannend! Hopelijk staat er een enorm ei op springen!!
Nog eventjes antwoord op je vragen:
1. onze badkamer is maar heel klein en op de begane grond (we hebben een huisje uit 1910, vandaar).. Wij hebben voor de nieuwe badkamer gekozen voor grote witte wandtegens met een heel dun zierstrookje van grijs-wit-zwart natuursteen. Op de vloer komen grote donkergrijs (tegen het zwart aan) tegels. Staat heel mooi vind ik zelf!! hahaha!! Verder krijgen we een luxe douche met masage stralen en hebben we een klein wit badmeubeltje uitgezocht!! Ik hoop dat het eindresultaat ook echt heel mooi wordt!!
2. Ik moet mijn scriptie op 3 april goedgekeurd en wel af hebben!! Dus ik heb gelukkig nog eventjes!! maar er moet nog wel veel gebeuren hoor!! Nu maar hopen dat ik niet alles tot het laatste moment uitstel!! Ben ik nl heel goed in!!
Heel erg leuk van je, dat je zo geinteresseerd bent!!

Ikke!!
Spannend!! Jou nod komt ook al dicht bij!! Lekker dat je even een paar dagen weg bent!! Kun je je gedachten even op iets anders zetten!! duimduimduim....

MamaRoos!!
Ik ben echt heel benieuwd hoe het met jou is!! Ik duim ook heel hard voor jou!!

Ik heb gisteravond mijn ei gevonden!! We hebben gisteren ook nog even lekker gesekst!! Misschien (als we er zin hebben) vanavond ook nog een keer!! Wij hebben deze maand echt maar 2 keer gevreeen.. Vriendlief is moe van de verbouwing en ik ben moe van het werken!! ik hoop dat 1 keer schieten bij ons ook raak is!! hahah!! Zou het zo jammer vinden dat er weer een maand voorbij gaat zonder zwangerschap!! Dus van je hela hola houd er de moed maar in.........
Ik ga mijn spulletjes maar weer even bijeenrapen!! Heb straks een avonddienst!!! Fijne dag meiden!!

Liefs............

Hallo Lieve Meiden,

hier ben ik even om te laten weten hoe het gegaan is vanmorgen
ik zit vandaag ook op het wachtbankje
vanmorgen zaten vriend lief en ik om 8,00u in de auto richting ziekenhuis met het potje tussen me benen om het warm te houden bij aankomst gelijk door naar het lab en het potje afgegeven getekend(hantekening) vriendlief is daarna naar zijn werk gegaan het was even niet anders daar zit je dan home alone 2 uur te wachten in dat ziekenhuis ik zou pas 10,00u geinsimineerd worden jeetje wat duurd het dan lang zeg maar goed we weten waar voor we het doen 10,15u word ik uit de wachtkamer gehaald eindelijk zeg en mag ik mee naar de kamer waar het allemaal gaat gebeuren de gyn had super nieuws voor me dat er nu meer goede zaadjes te vinden waren als de vorige keer toen was het iets van 1miljoen en NU 2MILJOEN super nou brengt meer hoop met zich mee dus de iui kon gaan beginnen en ben ik half11 geinsimineerd daarna ff een echo gedaan toen vertelde de gyn mijn plots maar dat is goed zeg je hebt vanmorgen ook je eisprong gehad en die is gesprongen uhm ja wat houd dat in nou dat je kansen nu groter zijn alles op het goede moment meer zaadjes en me eisprong nou dat brengt zeker meer hoop laten we het hopen alleen die 2 wachtweken daar zie ik altijd zo tegen op en duurd wel een eewigheid dus dames die op het wachtbanjke zitten ik zit vandaag gezellig bij jullie en hopen dat ik 3februari niet word

nou meiden ik ga weer naar bed de pijn is heveiger als de vorige keer meer krampen nu ook onder in de rug en benen mijn moeder zei mischien is het al aan het innestelen maar dat gaat toch niet gelijk??????weet het ook niet

sorry dat ik even niet op jullie allemaal reageer maar ik denk wel aan jullie hoor

veel liefs
monique xx

Sjors; je hebt je ei gevonden!! Super. Wel verveld dat jullie zo moe zijn en niet zo vaak hebben kunnen sxen maar je hebt het wel op het juiste moment gedaan! En er hoeftmaar 1 zaadje zijn weg te vinden!

Monique; Fijn dat de IUI weer voorbij is! Welkom op het wachtbankje. Ik wens je heel veel geduld en ik ga hard duimen dat de zaadjes hun werk gaan doen!!

Vandaag heb ik gevoelige borsten!!! Ja meiden, Vanaf vandaag zijn ze hel erg aanwezig. Maar zou het komen door mijn naderende ongi of niet? Ik heb ook last van mijn rud wat lijkt op een naderende ongi maar het kan ook gewoon last zijn van mijn rug. Eigenlijk is donderdag al mijn NOD als ik van 14 dagen uit ga na mijn ei. Dus misschien ga ik toch donderdag al een testje pakken. Ik ben het wachten voor deze maand zat! Ik wil het gewoon zo graag!!

Terug
Bovenaan