FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey meiden...

ik probeer het effe zonder tweede schermpje.

Ik vind het heel lief van jullie allemaal dat jullie zo met me meeleven! Echt super hoor!
Buiten mijn man is er verder niemand met wie ik dit kan delen.
Heel fijn...dank jullie!

Monique: Wat een goed nieuws heb je gekregen zeg! Superveel zaadjes én je eisprong! Dat zou toch echt wel goed moeten komen zo te denken! Ik hoop het echt voor je!
Hoe voel je je nu? Ga je morgen weer aan het werk?
Nu is het afwachten...dat de tijd snel mag opschieten!

Sjors: Jeah! Je ei gevonden! Super hoor! Dat wordt straks ook weer aardig spannend! hopelijk is het deze ronde raak!

Joyce: Duim, duim... dat dit zwangerschapstekenen zijn! Dat zou geweldig zijn toch? Nog even wachten! Ik blijf duimen hoor...

Mimi: Ook nog aan het afwachten? Het wordt steeds spannender!

Verder alle meiden: Fijne avond nog en succes met alles!

Sorry dat ik nu niet uitgebreid reageer, maar ik ben net thuis.
Heb er een hele dag opzitten en ben bekaf!

Ga zo douchen en me voor de zekerheid daar beneden ook maar scheren, want je weet nooit waar het morgen goed voor is.
Krijg al wat kriebels, is wel niet nodig , want het is een superfijne gyn, maar toch!
Ik laat morgen weten hoe het is geweest.

Welterusten!
Liefs...

Ken meis ik wil je heel veel succes wensen vandaag in het ziekenhuis meis spannend ik denk aan je laat je het ons nog even weten

de pijn is nu te houden gelukkig nog niet lekker geslapen vanacht maar ga toch werken denk dat ze dat op het werk wel op prijs stellen maar doe het wel rustig aan en denk nu toch wel even aan me zelf nou meiden tot later

joyce spannend meis ook voor jou ga ik duimen ik zag dat je me riep op msn gisteren nee ik was er niet lag lekker onder me dekentje ik spreek je weer meis

iedereen heel veel succes met wachten en hopelijk hebben we straks allemaal een super mooie test in ons handen laten we het hopen

dikke knuffie
monique76

Ken ik wens je heel erg veel succes vandaag! Ik hoop dat het hele bezoekje zal meevallen. Hou je ons een beetje op de hoogte!

Monique, doe voorzichtig met werken vandaag. En als het niet lekker gaat dan ga je maar lekker naar huis! Je bent zelf toch wel wat belangrijker dan het werk! Ik bel je vanavond!

Hallo meisjes!!

Ken!!
Hoe ging het bij de gyn?? Of moet je nog?? In iedergeval heel veel succes en ik denk aan je!! Laat je het direct weten hoe het gegaan is??

Monique!!
Ooohhh wat goed nieuws!! Een ei-sprong en superzaad!!! Het kan bijna niet meer mis gaan!! Duim duim duim... Ik hoop dat de pijn wat afzwakt vandaag!! Ik sluit mij bij Joyce aan, als het niet gaat met werken, lekker naar huis!!!

Joyce!!
oooeeeehhh spannend, heb je anders geen last van zere borsten?? ik blijf stug doorduimen meid!! En je mag morgen al testen of niet?? nou dat is helemaal spannend!!

Mimi, ikke,  jossie  en mamaRoos!!
Hoe is het bij jullie meiden??

Ik heb gister niet meer gesekst!! Vriendlief was er echt niet voor te porren!! Beetje jammer, maar ja!! Als je alleen op de dag van de positieve ovu-test seks hebt, dan heb je nog alle kansen toch?? Wij hebben echt nog nooit zo weinig seks gehad, als deze maand!! Hoop dat dit voor ons geen concequenties heeft!! Zou er dan heel erg van balen denk ik!! Maar ik kan er nu nog niets van zeggen!! Eerst maar gezellie aansluiten op het wachtbankje!! (duurt mij altijd veel te lang!!, hihihihi)...

Liefs Sjors....

Nog eventjes heel kort........
Ik hoop natuurlijk dat we allemaal massaal zwanger worden!! Maar zullen we gewoon, ook al zijn we zwanger, bij de nog niet zwangere junkies blijven?? Ik vind dat we een heel gezellig cluppie hebben!! Zo dat we zodra iedereen zwanger is over gaan naar het zwangeren forum?? (en ondertussen natuurlijk wel met de zwangere junkies meekletsen)!! Vind  het nl heel erg fijn om alles met jullie te delen enzo!! Zou zo jammer zijn dat dat wegvalt!!
Jullie moeten er maar eventjes over nadenken!!! hahahahahaha!!
Sjors....

Hee Meiden.

Sjors je hebt gelijk. Ik zou het wel missen als ik niet alle verhalen van jullie meer kon lezen. Tis ook wel fijn om je verhaal kwijt te kunnen.
Meeste mensen weten wel dat wij bezig zijn met zwanger worden, maar durf niet alles te zeggen. (bijvoorbeeld dat ik test met ovulatie testen) Ben toch bang dat mensen gaan denken : aansteller, ze is nog maar net bezig.   Zal mijn eigen gevoel wel zijn.

He sjors, je hebt nog alle kans hoor. Spannend, kan het me zoo voorstellen, ik wil het ook zooooooo graag.

Monique: Wat spannend zeg. Waarom moet je wachten tot 3 februari?? Over 2 weken is het 30 januari. Klinkt toch al eerder.

Joyce wanneer ga je testen?? morgen gelijk al?? Dan zet ik morgen als eerste mijn computer aan om te kijken of je al een bericht achter gelaten hebt, Spannend. Hoe voel je je?

Ik beng ister begonnen met ovulatie testjes. Maar tot op heden nog helemaal niks.
Meestal test ik s ochtends met ochtend urine, maar er staat dat het beter is dat je dat neit doet. Weet iemand waarom?? en op welk tijdstip testen jullie?
En testen jullie 1 keer per dag of 2 keer... Las namelijk ergens van imenad die het 2 keer deed op een dag.

Groetjes johanna

Terug
Bovenaan