Hey meiden...
ik probeer het effe zonder tweede schermpje.
Ik vind het heel lief van jullie allemaal dat jullie zo met me meeleven! Echt super hoor!
Buiten mijn man is er verder niemand met wie ik dit kan delen.
Heel fijn...dank jullie!
Monique: Wat een goed nieuws heb je gekregen zeg! Superveel zaadjes én je eisprong! Dat zou toch echt wel goed moeten komen zo te denken! Ik hoop het echt voor je!
Hoe voel je je nu? Ga je morgen weer aan het werk?
Nu is het afwachten...dat de tijd snel mag opschieten!
Sjors: Jeah! Je ei gevonden! Super hoor! Dat wordt straks ook weer aardig spannend! hopelijk is het deze ronde raak!
Joyce: Duim, duim... dat dit zwangerschapstekenen zijn! Dat zou geweldig zijn toch? Nog even wachten! Ik blijf duimen hoor...
Mimi: Ook nog aan het afwachten? Het wordt steeds spannender!
Verder alle meiden: Fijne avond nog en succes met alles!
Sorry dat ik nu niet uitgebreid reageer, maar ik ben net thuis.
Heb er een hele dag opzitten en ben bekaf!
Ga zo douchen en me voor de zekerheid daar beneden ook maar scheren, want je weet nooit waar het morgen goed voor is.
Krijg al wat kriebels, is wel niet nodig , want het is een superfijne gyn, maar toch!
Ik laat morgen weten hoe het is geweest.
Welterusten!
Liefs...
ik probeer het effe zonder tweede schermpje.
Ik vind het heel lief van jullie allemaal dat jullie zo met me meeleven! Echt super hoor!
Buiten mijn man is er verder niemand met wie ik dit kan delen.
Heel fijn...dank jullie!
Monique: Wat een goed nieuws heb je gekregen zeg! Superveel zaadjes én je eisprong! Dat zou toch echt wel goed moeten komen zo te denken! Ik hoop het echt voor je!
Hoe voel je je nu? Ga je morgen weer aan het werk?
Nu is het afwachten...dat de tijd snel mag opschieten!
Sjors: Jeah! Je ei gevonden! Super hoor! Dat wordt straks ook weer aardig spannend! hopelijk is het deze ronde raak!
Joyce: Duim, duim... dat dit zwangerschapstekenen zijn! Dat zou geweldig zijn toch? Nog even wachten! Ik blijf duimen hoor...
Mimi: Ook nog aan het afwachten? Het wordt steeds spannender!
Verder alle meiden: Fijne avond nog en succes met alles!
Sorry dat ik nu niet uitgebreid reageer, maar ik ben net thuis.
Heb er een hele dag opzitten en ben bekaf!
Ga zo douchen en me voor de zekerheid daar beneden ook maar scheren, want je weet nooit waar het morgen goed voor is.
Krijg al wat kriebels, is wel niet nodig , want het is een superfijne gyn, maar toch!
Ik laat morgen weten hoe het is geweest.
Welterusten!
Liefs...