FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo even de lijst der lijsten mee nemen naar de volgende pagina.

ZWANGEREN!!!!!!!  
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  

nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER!

NOD lijst januari 2008
nod 5 januari, Jossie 79, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje
nod 6 januari, Eefje, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje
nod 7 januari, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (op dag 57)
nod 18 januari Roos, 31 jaar, 6e ronde 2e kindje
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje ( dag 33)
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde (miskraam mei 2007), 3e kindje
nod 29 Januari, Sjors, 26 jaar, 6e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)
nod 30 januari, Jossie 79, 28 jaar, 10e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)

NOD lijst 2 oktober 2008
nod 2 februari, Johanna 28 jaar ronde 5, 1e kindje (dag 30)
nod 2 februari, Eefje, 27, ronde 4, 1e kindje (dag 28)
nod 3 februari monique76 31jaar 2e iui 1e kindje (dag 28)

Hee Eefje ik zie dat wij allebij op 2 februari staan. Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou meiden,
daar ben ik dan...

Zal beginnen met mijn eigen verhaal. (beetje aso maar ja)

Moest om half 5 pas bij de gyn zijn.
Mijn verhaal gedaan, dat ik in mei met de pil was gestopt en sindsdien een onregelmatige menstruatie heb.
Ik had alles heel mooi bijgehouden en uitgetypt.
Dus hij zag mijn lijstje en zei; Ja, zo heb je natuurlijk minder kans om zwanger te worden. We zullen eerst even kijken.
(????)
Dus kreeg ik een inwendige echo. Daar kwam dus uit dat ik pcos heb.
De rijping van de eiblaasjes is verstoord. Daardoor blijft een eisprong uit en heb ik een onregelmatige cyclus.
Zegt mijn gyn; nou meis, daar zullen we wat aan doen. Want er is wel iets aan te doen hoor.

Had wel weer effe een dipje, niet echt door dit nieuws, want ik had er al over gelezen hier en had het een klein beetje verwacht.
Maar baalde wel zo dat ik niet meer om die clomid kon!
En ik weet niet meer wat ik op mijn werk moet verzinnen! Morgen kan ik ook niet en vrijdag ook al niet.ik werk gewoon hele dagen!
Dus liet effe een traantje toen ik mijn mannetje zag. Zegt ie: Ik zal zorgen dat ik er morgen om kan.
Oh, wat een lieverd weer!
Ik heb nu wel steeds meer de drang om het te vertellen aan mijn ouders.
We vertellen elkaar altijd alles...
Mijn gevoel zegt dat ik het ze gewoon moet vertellen, want ik denk dat het mij ook oplucht wanneer er nog mensen zijn die ervan af weten.
(Jullie blijven natuurlijk ook belangrijk!!!)

Ook vandaag wil ik jullie weer allemaal bedanken voor jullie medeleven en interesse!
Super hoor!

Maar verder....

Sjors: Als het goed is heb je op de juiste tijd geknuffelt. Dus zou het toch moeten lukken zou je denken! Ik hoop het voor je!
En ook ik vind het een geweldig idee om hier te blijven kletsen.
Ik kan het ook gewoon niet meer missen!

Joyce: Oh meid! Ga je echt morgen testen? Ik ben zo benieuwd zeg! Ik blijf maar duimen voor je!
Laat snel wat weten dan...

Joh: Ook jij aan de ovulatietests? Ik was er ook mee begonnen. Maar de gyn zei dat mijn eisprong nog ver weg was op dit moment. Dus stop ik ermee. wanneer ik die clomid 5 dagen heb geslikt, zou ik vanaf dag 12 daarna een eiprong mogen verwachten. Dus dan ga ik ongeveer weer met mijn ovulatietests aan de slag!
Succes ermee hoor!

Hoe is het met de rest van de meiden?
Ik denk ook aan jullie hoor!

Fijne avond allemaal!
Liefs...

hoi meiden

ken   he meid wat shit zeg dat je pcos hebt...!! maar ik lees wel heel veel verhalen als   men eenmaal aan de clomid zijn dan hebben ze wel eisprong! en er worden er ook veel zwanger..., dus ik ga voor jou duimen dat   na jou clomidkuurtje!! t ei en de zaadjes op t goede moment samenkomen!!!!!!!!! en kop op he t komt echt goed!! je leest echt veel mensen die met zn kuur toch gewoon zwanger worden!!!! en jij dus ook , dat weet ik zeker!! ik zal voor je duimen!!

johanna   he halllo ..ik deed ook ovulatie testen en als mijn streep roser werd   dan testte ik 2 x op een dag , want je kan smorgens testen   en dan nog een lichte streep hebben maar je kan wel savonds een felle streep hebben en dan de volgende ochtend weer een lichtere streep.... en dan denk je dat ie nog moet komen....
dus als ie steeds feller word   dan gewoon smorgens [met je 2 e plasje testen]   en savonds een x...
als je je eerste plas gebruikt dan is ie te geconcentreerd!!hahaha ja echt dan kan je per ongeluk wel eens een donkere streep krijgen dan wat de bedoeling is .... dus ik plaste meestal om half 7 [ff uit bed ] en dan om half 8 nog een x....

sjors   he je hebt t toch gedaan ..netjes op tijd.. ik had t ook maar 1 x gedaan en voila van de miljoenen zaadjes hoeft er maar 1 heel hard te zwemmen hihi[ en je hebt een mooie badkamer ,ik zie m voor me!! mooi] duim duim duim

monique   ik hoop dat t gelukt is met de iui....moet toch bijna wel met zn goed zaad en de eisprong "net"geleden!!! SUPER   DUIM VOOR JEjoyce   voor jou is t al wel spannend he......who knows ...duim duim duim

roos mimi ikke   duim duim duim de spannende tijd komt er weer aan!

nou met mij is alles best goed , lijk iets minder misselijk te worden  
ik ben nu 9+ 5   dus al bijna 10 weken!! t begint wat te worden he...
ik hoop dat jullie snel allemaal volgen...
zo nou heb ik eindelijk weer een beetje bijgekletst!!
tot snel xxxx lilian
mama van storm* en daan* en .........!!

Meiden ik kon het niet laten maar ik heb al een testje gedaan! 3x zelfs!!!!

Ik ben ZWANGER!!!!! Eerst 2x getest met sesitest en daar kwamen mooie streepjes op! Heel duidelijk maar nog niet fel. En toe ook een digitale van CB gedaan en ook die zei binnen 30 seconde : Zwanger

Ik heb gisteren al een test gedaan maar ik kon het jullie niet eerder vertellen omdat Monique toch één van mijn beste vriendinnen is vond ik dat ik het haar eerst persoonlijk moest vertellen. Zwanger worden is tenslotte niet iets vanzelfsprekend en ik gun het haar heel erg hard!!! Zij verdient het niet om het ergens te lezen dus moets het haar persoonlijk vertellen.

Ýk is nog heel erg onwerkelijk en ik geloof het nog niet helemaal. Eerst maar eens afwachten of ik toch niet ongi wordt.

Glitters voor jullie allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!

************************** ******************************* ********************************
*************************** ****************************** ********************************
*************************** ****************************** ********************************

Ken;  Wat vervelend meid dat je aan de clomid moet. Ik hoop echt dat je hierdoor snel een normale cyclus mag hebben en dat alle eitjes nu goed zullen rijpen. Maar het blijft wel even vervelend. Wat lief van je mannetje dat hijmorgen bij je is. En als je behoefte hebt om het bijv. aan je ouders te vertellen dan moet je dat zeker doen. Soms moet je je hart ook even kunnen luchten bij iemand die je in vertrouwen kan nemen.

Monique; Ik ga heel erg hard voor je duimen. Je bent 1 van mijn beste vriendinnen en ik vertrouw je volledig. Het zou fantastisch zijn als jij over 2 weken een positieve test in je handen mag hebben. We gunnen het je na deze lange weg echt heel erg!!!!

Lilian; Wat fijn dat je wat minder misselijk begint te worden. Op naar de 12 weken.

Johanna; Ik hoop dat je snel je ei vindt. Ik vind het altijd heel spannend om een ovulatietestje te doen. Ik zou zelf ook niemand vertellen over de ovulatietesten oor. Ja monique weet het maar ik ben ook een beetje bang dat men gaat denken dat ik me aanstel. Maar ja het is gewoon fijn dat je weet dat je het op het juiste moment aan het knuffelen bent. Het neemt de druk gewoon weg.

Sjors; Ik wil ook zeker hier op dit forum verder kletsen. jullie zijn toch mijn internetvirndinetjes en ik kijk er ook altijd naar uit om even met jullie te kletsen. We zijn toch allemaal met hetzelfde bezig.

Ik kan het nog steeds niet bevatten dat ik zwanger ben, maar na 3 testjes zal het wel zo zijn. Ik heb nog een paar testjes bij sensitest besteld dus ik ga er morgen nog één doen. Ik heb verder geen klachten. ja gevoelige borsten maar ik ben verder niet moe of zo. Ik heb trouwens wel last van ongi krampen in mijn onderrug. Daardoor denk ik dat ik toch ongi ga worden maar de test zegt toch echt iets anders. Aaaaaahhhhh. Jeetje. Ik moest gewoon testen. Ik kon niet meer wachten en zie nu het resultaat.

Meiden ik zal hier straks echt nog wel elke dag te vinden zijn en hoop dat jullie me snel mogen volgen!!!!

Terug
Bovenaan