FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi hoi.

Ik heb sinds vandaag een beetje gevoelige borsten en wanneer mijn blaas vol is heb ik zo nu en dan een krampje/pijntje in mijn lies.
Volgens mijn zit ik mezelf een beetje gek te maken.
Ik vind het toch wel vreemd dat ik nu al pijnlijke borsten heb. Het is nog maar vier a vijf dagen na mijn eisprong. En nu wee tik dus neit of ik dat anders ook wel zo snel heb.

We wachten het af. 3 februari is precies twee weken na mijn eisprong. Ik denk dat ik ook die datum ga testen.
Klinkt alleen nog zo ver weg.

Joyce: als je nu terug kijkt heb je het stiekum niet een beetje in de gaten gehad dat je wel zwanger kon zijn??
of voelde je je precies als anders.

ik ga slapen het is alweer laat!!!!

Oh trouwens we hebben vandaag onze ski vakantie geboekt. we gaan 16 februari naar kirchberg!
Stel dat ik wel zwanger raak dan ben ik dan zes weken. Hahahahaha kan me niks schelen als ik misselijk ben. Ik heb het er graag voor over.!!!!!!!!!!!!!

Groet jo

Ken; Goed zo je staat weer op de lijst! Super spannend. Hoe gaat het met je streepjes op je ovu sticks? Is je ei al in aantocht?

Monique; Ik heb 1 x een gaatje bij de tandarts laten vullen en ik heb nog nooit zovel pijn gehad. Hij zat dus eigenlijk direct op mijn zenuw dus dat doe ik nooi meer. En nu is het zo dat je bij een kroon echt lang moet zitten. Ik heb geen pijn aan de tand want ik heb dar al ee wortelkanaalbehandeling gehad. En hij is in december iopnieuw gevuld dus ik wacht denk ik liever tot het einde van het jaar.

Sjors; Maandag al testen! Ahh dat is al over 3 dagen. Ik hoop dat je tegelijk met je vriendin zwanger zal zijn. Dan kan je lekker samen gaan shoppen.  Dat lijkt mij ook heel erg leuk. En wie weet als monique zwanger is danheb ik dat ook. Maar wat lief dat je vriendin wel rekening met je houdt. En je hebt nu al een kadootje vor je baby. hihih.

Johanna; Wat spannend al die lichte klachtjes. Volgens mij had ook ook wel last van lichtje krampjes zo nu en dan maar dat heb ik normaal gesproken ook als ik ongi moet worden. Net als gevoelige borsten. Maar het ene licham reageert natuurlijk anders dan het andere. Dus hetkan best wel zijn dat het al zwangerschapsverschijnselen zijn hoor.

Ik heb gelukkig geen hofdpijn meer maar ik heb nog wel opgezette klieren in mijn kel en veel slijm. Dus ook vandaag nog hoesten. Ech wel balen.
Vandaag ben ik 5 weekjes zwanger!!! Kort he?! Nou ik hoop dat de weken voorbij vliegen.

Hey meiden,

Ikke, josie, sjors en monique: Er breekt een spannende week aan voor jullie. Duim duim!

Met mij gaat het weer de betere kant op, kan nu steeds meer genieten.
Ben vandaag naar de huisarts geweest, heeft me vanalles verteld en het telefoonnr van de verloskundige gegeven.

Meiden toi toi.....

Gr. mimi

hallo meiden,

mimi ja idd het word nu wel heel erg spannend dinsdag weet ik hopelijk meer ik laat het jullie dan ook gelijk weten en wie weet zie ik je een forum verder

johanna lekker he meis al die zwangerschaps symthomen daar heb ik ook last van en ga steets meer denken dat ik dan ook echt zwanger ben hooftpijn,lichte steekjes onder in de buik,steken in de linker borsten en zo zijn er wel meer vage klachten we zullen geduld moeten hebben meis ik hoop voor jou op een positief test ga duimen

sjors wow maadag al testen leuk meis ik ga ook voor jou duimen en idd het zou leuk zijn om samen met je vriendin zwanger te zijn zo ook alle zwangerschaps kwaaltjes te mogen delen dat hoop ik ook met joyce te kunnen zou super zijn nou meis laat je het maandag wel weten toi toi toi

ken meis hoe is het met ovu testen lukt het nog en worden de streepjes donkerder ? spannend meis

met mij gaat het goed voel me veel beter als van de week sinds vanmorgen heb ik ook steken in de linker borst hahaha je gaat nu wel overal op letten maar dat gaat ook niet anders als je het zoooooooo graag wild zo darlijk nog even werken en dan gaan vriendlief en ik vanavond op visite bij joyce heb er zin in nou ik wens iedereen een heel fijn weekend en hopelijk brengt ons volgende week allemaal een positieve test we gaan de laaste wachtweken in eindelijk

veel liefs
monique

ben in gedachten bij jullie

Hoi lieve meiden!

Sjors: Jij hebt straks vast een supermooie badkamer! Je zult het vast fijn vinden om eindelijk te kunnen douchen thuis.
Bedankt voor je tips om de knuffelavond(en) romantisch te houden! Want inderdaad; dat om de dag knuffelen met een cyclus van 54 dagen heeft er geen goed aangedaan!
Nog even dan kun je testen! Spannend meid! Ik duim voor je!

Jo: Gaaf zeg ski vakantie! Hopelijk ben je dan WEL zwanger maar heb je er weinig last van. Ben nog nooit op ski vakantie geweest, maar zou dat best wel zien zitten.

Monique en Joyce: Fijne avond samen! Komt wel goed denk ik!
Voor jou Monique is het ook nog even afwachten. Ik hoop het zo voor je!

Ik heb nog steeds een licht streepje op mijn ovu sticks. Moet straks nog even testen.
Als ik de gyn moet geloven, kan ik mijn eisprong pas as donderdag verwachten ongeveer. We zullen zien.

De rest van de (zwangere) meiden: Hoe is het bij jullie? Nog nieuws iemand??

Fijn weekend allemaal!

Liefs...

Hoi meiden!!

Ken!!
Op welke dag van je 'nieuwe'cyclus zit jij ook al weer?? (wanneer had de gyn een ei-sprong voorspeld???). Hoop dat je snel een positieve ovu-test hebt!!! Spannend!!

Mimi!!
Fijn dat je je al weer iets beter voelt!!! Dan kun je pas lekker gaan genieten!! Wanneer ga je een afspraak maken bij de verloskundige?? Spannend!!

Joyce!!
Fijn te horen dat de hoofdpijn weer wat gezakt is!! Ik wens je een gezellige avond samen met monique!!

Monique!!
Oehhh ik duim echt kei-hard voor je meid!! Ik heb er bij jou een heel goed gevoel over!! Ga je dinsdag ook direct testen??

Eefje en Roos!!
Hebben jullie al jullie ei gevonden?? Veel pezier in de knuffel weken!!

Johanna en Jossie!!
Hoe is het bij jullie meiden?? Voelen jullie inmiddels al wat???

Ikke!!
En en en en en en en???? Zijn de duivels er nog steeds niet??? Wanneer denk je te gaan testen?? duim duim duim duim duim!!!! Ik vind echt dat je  heel veel geduld hebt!!!

Ik heb net heel vervelend en vedrietig nieuws gehad!! Mijn schoonzusje is zwanger en had vandaag haar echo, het bleek dat haar kindje met 6,5   week gestopt is met leven!!  Ze belde mij zo net!!  Echt zo verschrikkelijk!! Ze was vandaag precies 11 weken zwanger!! Ik ben er echt even van slag van!! Ik zou zo ontzettend graag wat voor haar willen doen, maar op dit moment kun je helemaal niets!! Er alleen voor haar zijn!! Ik vind het echt vreselijk!! Sorry meiden (ook de zwangeren) ik wil jullie niet bang maken met dit verhaal!! Ben alleen heel verdrietig hierom   :-(

Liefs.......

Zo, weer eventjes de lijst der lijsten er bij!!!!!

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!

NOD lijst januari 2008
nod 5 januari, Jossie 79, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje
nod 6 januari, Eefje, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje
nod 7 januari, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (op dag 57)
nod 18 januari Roos, 31 jaar, 6e ronde 2e kindje
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje ( dag 33) Zwanger!!!!!
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde (miskraam mei 2007), 3e kindje
nod 28 Januari, Sjors, 26 jaar, 6e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)
nod 30 januari, Jossie 79, 28 jaar, 10e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)
nod 31januari monique76 31jaar 15-1 2e iui gehad 1e kindje(dag 28)

NOD lijst 2 oktober 2008
nod 2 februari, Johanna 28 jaar ronde 5, 1e kindje (dag 30)
nod 2 februari, Eefje, 27, ronde 4, 1e kindje (dag 28)
nod 17 februari Mamaroos,31, ronde 7 2e kindje (dag 29)
nod 19 februari, Ken, 26, 1e kindje (eerste ronde mbv clomid)

Hallo meiden,

Ten eertste soory voor het weinige reageren de laatste tijd.
Maar nu moet ik echt even mijn hartje luchten.....
Gisteravond kregen we een telefoontje om half 10 'savonds van de vriend van mijn zusje.
Of we nog even die kant op konden komen want ze wouden ons wat vertellen.
Toen we daar kwamen waren mijn ouders er  ook.  Toen dacht ik  er is vast iets ergs aan de hand.
Toen we een poosje hadden gezeten zegt mijn zusje we moeten jullie wat vertellen, maar ik vind dit heel moeilijk om te vertellen. Maar ik ben zwanger.
Ze vonden het heel moeilijk om ons te vertellen om dat ze weten dat wij al een aantal maanden bezig zijn. Mijn zusje wist dat ik met de pil ben gestopt.

Ze was bang dat ik boos zou worden of wat dan ook. Ze zei bij jullie duurt het al wat langer en ik ben in de 2e maand al zwanger, ze was helemaal van slag.
Ik   was helemaal enthousiast gisteravond en ik heb ook gezegd van waarom zou ik er boos over worden, dit is toch helemaal geweldig, ik word tante.
Ik kon ook niet huilen op dat moment. Ik had het ook niet echt verwacht, ik wist niet dat ze bezig waren
Tot dat we thuis kwamen, ik heb me toch zitten huilen en vanacht heel slecht geslapen en vanmorgen kwamen de tranen alweer. Terwijl ik het hartstikke leuk vind voor hun hoor. Ik denk ik bel mijn ouders even op. Mijn vriend was al weg.
Kreeg ik mijn vader aan de telefoon., Ik huilde en vertelde dat het toch wel rauw op mijn dak was gekomen. En ik was er eigenlijk altijd vanuit gegaan dat ik hun het eerste kleinkind zou schenken.(ik ben de oudste van 3 meiden)  Toen zei mijn vader je moet gewoon aan het idee wennen en het is geen wedstrijd. Ik zei ja dat is ook wel zo.
Maar toen ik de tel. erop had gegooid was ik een beetje boos dat hij zo reageerde, ik zie het helemaal niet als een wedstrijd maar ik had wat meer begrip verwacht.
Ik vind het ook heel leuk, is toch geweldig om tante te worden.
Maar ik voel me zo dubbel en ik wil nu zelf ook zo graag. Ik hoop echt niet dat volgende week de rd's doorbreken en dat ik positief test. Ik heb vanmorgen getest, niks, maar is ook nog wat te vroeg.( 5 dagen voor mijn Nod). We zullen gewoon moeten afwachten. Mijn zusje had trouwens begin van de week getest toen was zel al een paar dagen overtijd toen was alles negatief maar gisteren een week naar haar NOD waren de tests positief. Dus bij haar was het niet gelijk  positief vanaf haar NOD.
Wat een verhaal is het geworden maar ik voel me nu wel een stuk rustiger, ik was net helemaal overstuur. Toch wel heerlijk dit forum om je hart te luchten.
Ik voel me ook wel schuldiig dat ik zo moet huilen. Ik hoor toch heel blij te wezen.....Maar mijn vriend was er zelfs van slag van.  Terwijl hij normaal de nuchterheid zelfe is.  Hij zei daar moet je niet schuldig over voelen. Wij willen zo graag en dat valt dit even tegen. En ik weet zeker dat jij een hele lieve mama zult wezen. Dat vind ik wel heel lief van hem.

Deze week word een spannende week voor een aantal meiden.
Ik hoop dat we met z'n allen volgende week allemaal positief testen!

Groetjes van een in de war en toch wel een verdrietige Jossie.

Terug
Bovenaan