FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jossie; Hier kan je gewoon even je hart luchten hoor. Ik kan me helemaal voorstellen dat je er een beetje verdrietig van wordt. Een baby is een prachtig iets maar na zoveel maanden wil je ook heel graag zelf zwanger worden. Helmaal als je de oudste bent vanhet gezin dan verwacht je eigenlijk dat jij de eerste bent die zwanger wordt. Dat had ik ookmet mijn broertje. En mijn broertje verwacht zelfs in juni de tweede. Ze was tegelijkertijd met mij gestopt met de pil en gelijk zwanger. Ja dan schrik je toch een beetje. Ik denk niet dat je vader het zo bedoelt heeft maar misschien wist hij even niet wat hij moest zeggen om jou te troosten. (moeders zijn daar veel beter in) Maar ik weet zeker dat je vader het echt heel erg voor je vindt. Ik ga echt keihard voor je duimen dat je volgende week een positieve test in handen mag hebben!!!!

Sjors; jeetje wat een slecht nieuws zeg. Wens je schoonzusje sterkte en ook voor ou en je vriend heel erg veel sterkte. Ik kan me voorstellen dat je straks bij een zwangerschap minder blij de eerste weken dor gaat. Het is heel beangstigend dat zoiets jezelf ook kan  overkomen. Het was dus met 6,5 week gestopt met leven en met hoeveel weken kreeg ze de eerste echo?

Joyce, bedankt voor je reactie, het lucht wel op hoor om hier je verhaal te doen. Hoe gaat het met jou verder. Lekker genieten hoor, want het is toch heel bijzonder zwanger zijn.

Sjors: Wat een slecht nieuws zeg kan me voorstellen dat je je daar enorm verdrietig om voelt. Soms is het leven helaas keihard

Jossie daar zijn we voor hoor. Je mag altijd je verhaal even doen. Met mij gaat trouwens alles goed. Niets te klagen. Een beetje verkouden en hoesten maar verder nog nergens last van. Vandaag gaan we naar mijn ouders om het te vertellen.

Lieve jossie,

meis ik begrijp je dan ook zo goed zo dubbel allemaal toen mijn broer mijn als laaste vertelde dat zijn vrouw zwanger was van een 2ling deed me dat ook zo pijn je vind het leuk maar toch heb je die wens ook en bij mijn zus het zelfde ze wist dat wij ook bezig waren en binnen 4maanden was ze zwanger van de 2e je vind het leuk en gunt het een ander en het heeft niks te maken met egoistische zijn iedere vroeuw heeft nou die wens op een klein wondertje dus meis schaam je er niet voor stiekem ben ik ook soms een beetje jarloers op zwanger vrouwen het is een wens van ons allemaal ik begrijp je dat je toen je thuis kwam ook gehuild hebt het is zo dubbel allemaal meis ik hoop voor je dat ook jij nu gauw zwanger mag zijn zo dat je lekker met je zus zwanger bent ik was gisteren bij joyce opvisite en kreeg een zwangerschaps test van haar ik kon het niet laten en moest en zou het nu weten ook dus heb ik vanmorgen die test gedaan ik zit 3dagen voor me nod maar helaas wees die test ook niks uit beetje terleurgesteld maar meis het zegt nog niks zolag de rd maag weg blijven dinsdag ga ik op nieuw testen en hopelijk brengt die test ons uit onzekerhied pfff meissie doe het rustig aan en laat het even bezinken onze tijd komt ook geef de moed niet op meis een hele dikke voor jou
veel liefs monique xxx

lieve sjors meis ik zit met trandende ogen jou berichtje te lezen wat is het oneerlijk allemaal ik begrijp dat ook jij verdrietig bent dat zou ik ook zijn het is niet zomaar iets goh meis wat een klote bericht vind het zo erg iedereen verdiet op een mooie zwangerschap meis ik weet even niet wat ik nog moet zeggen klap even dicht vword hier erg emotioneel van kan je alleen heel veel sterkte wensen meis en in gedachten ben ik bij je ook voor jou een hele dikke

veel liefs
monique

quote: sjors25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-01-2008 21:34:18'));

Zo, weer eventjes de lijst der lijsten er bij!!!!!
ZWANGEREN!!!!!!!  
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!

NOD lijst januari 2008
nod 5 januari, Jossie 79, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje
nod 6 januari, Eefje, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje
nod 7 januari, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (op dag 57)
nod 18 januari Roos, 31 jaar, 6e ronde 2e kindje
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje ( dag 33) Zwanger!!!!!
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde (miskraam mei 2007), 3e kindje
nod 28 Januari, Sjors, 26 jaar, 6e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)
nod 30 januari, Jossie 79, 28 jaar, 10e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)
nod 29januari monique76 31jaar 15-1-08 2e iui gehad 1e kindje(deze dag mag ik testen van de gyn

NOD lijst 2 oktober 2008
nod 2 februari, Johanna 28 jaar ronde 5, 1e kindje (dag 30)
nod 2 februari, Eefje, 27, ronde 4, 1e kindje (dag 28)
nod 17 februari Mamaroos,31, ronde 7 2e kindje (dag 29)
nod 19 februari, Ken, 26, 1e kindje (eerste ronde mbv clomid)

Terug
Bovenaan