Hey meiden,
Sjors: Oh dat is verschrikkelijk nieuws zeg! Inderdaad, je voelt je vast machteloos, maar ik denk dat als je er samen over kan praten dat ook wel goed kan doen.
Zo erg zeg; ben je eerst superblij dat je zwanger bent en gebeurt er zoiets!
Ik wens jou en jullie familie er sterkte mee...
En dankjewel voor je tip om het knuffelen weer romantisch te maken! Gisteravond heb ik kaarsjes aangestoken en heb me ook in een sexy outfitje gehesen. Nou, mannetje vond het helemaal geweldig!
Jossie: Nou meid, die gevoelens die jij hebt zijn helemaal niet vreemd! Ik zou me precies zo voelen!
Ik heb dat met mijn vriendinnen.
Ik ben getrouwd vorig jaar. Zij wonen sinds vorig jaar samen. (allebei met een vriend dan)
We weten van elkaar dat we graag kinderen willen. Maar als één van hun zou vertellen dat ze zwanger is, zou ik dat voor haar helemaal super vinden, maar denk ik dat ik er zelf wel heel veel moeite mee zou hebben. Ik zou vast net zo als jou reageren...
Laten we hopen dat het voor jou ook snel mag lukken! Dan kunnen jullie er samen volop van genieten!
Liefs...
Mamaroos: Hopelijk heb jij veel succes deze ronde met de ovu sticks! Wanneer het deze ronde lukt, zul je het vast niet erg vinden dat de uitgerekende datum bij de verjaardag van je zoontje ligt?
Een jaar geleden dacht ik nog; het liefst beval ik in het voorjaar (lekker wandelen met mooi weer ) maar nu het zwanger worden langer duurt, maakt het me geen reet meer uit wanneer ik uitgerekend ben! Al is het met mijn verjaardag, met kerst of nieuwjaar!
Als ik maar zwanger mag worden!
Ik had gisteravond ook weer een licht streepje op mijn ovu stick. Ik denk ook dat mijn eitje ergens volgende week gaat arriveren. (volgens de gyn vanaf as donderdag)
We zien het wel!
Vanavond hebben we al een voorproefje op carnaval! Heb er al helemaal zin in!
Ik hoop dat de carnavalswagen op tijd af is, want daar is nog veel werk aan! En laat mijn mannetje nu overal erg handig in zijn en alles willen doen! ALS WE MIJN EITJE MAAR NIET MISSEN VIND IK HET GOED!!!!
Alle meiden: veel succes weer met alles!
Liefs...