FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Monique:

Bedankt voor  je lieve reactie.
En ik hoop dat jij volgende week ook positief mag testen. Ik ga hard voor je duimen
Wat is dit forum dan fijn he.
Groetjes Jossie

Sjors, wat een naar nieuws zeg! brrrr kippevel op mijn armen. Ik hoop dat ze het verdriet een plekje weet te geven.

Jossie, dubbel is dat he. Je bent blij voor je zus maar je gunt het jezelf net zo goed.
Hopelijk test je volgende week positief en kun je samen met je zus zwanger zijn dat zou ook wel heel bijzonder zijn.

Monique, de laatste spannende dagen. Ga je dinsdag ook gelijk testen?

Ikke, wat een engelengeduld heb je zeg!!!! Ben wel heel benieuwd of jij de volgende bent die zich kan gaan aanmelden bij de zwangere junkies.

Heee Dames,

Ooooh Sjors, wat een naar bericht is dat zeg!   De angst van iedere zwangere vrouw....
Moet ze gecureteerd worden? Of kunnen ze wachten of het vruchtje vanzelf komt Vresleijk....Sterkte daarmee!

Jossie, lastig idd als mensen dan zo snel zwanger worden en jij ook zo graag wilt! Wat is het leven soms oneerlijk he! Ik hoop dat jullie straks samen kunnen gaan babyshoppen en over ene jaar samen met een wolk van een baby kunnen gaan wandelen!

Monique en ikke.....spannenddddddddddd!!!!!!!!!!11 Mijn duimen maken overuren voor jullie!

Zelf zit ik op dag 8 van mijn cyclus! Wat gaan die eerste twee weken snel voorbij.....
Ik heb de ovutetsen nog niet gebruikt! Vanaf dag 11 begin ik met testen. Wel hebben we vandaag weer geklust! Ik heb een regelmatige cyclus en weet dus dat ik vandaag mijn ei nog niet kan hebben. Vanavond heb ik een carnavalsbal en ik heb besloten om een paar pilsjes te gaan drinken! Zwanger ben ik nu niet,. mijn ei heb ik nog niet! Dus het mag wel! Met de carnaval weet ik niet of ik zwanger ben of niet en drink ik geen druppel. Het derde jaar dat ik niet drink! Het eerste jaar was ik zwanger van Frank (al wist ik dat toen nog niet), het jaar daarop gaf ik nog BV.
Mocht het deze ronde overigens raak zijn dan zou ik twee dagen voor de verjaardag van Frank uitgeregekend zijn!
Maar zover is het nog niet.....

Groetjes Roos

Hey meiden,

Sjors: Oh dat is verschrikkelijk nieuws zeg! Inderdaad, je voelt je vast machteloos, maar ik denk dat als je er samen over kan praten dat ook wel goed kan doen.
Zo erg zeg; ben je eerst superblij dat je zwanger bent en gebeurt er zoiets!
Ik wens jou en jullie familie er sterkte mee...
En dankjewel voor je tip om het knuffelen weer romantisch te maken! Gisteravond heb ik kaarsjes aangestoken en heb me ook in een sexy outfitje gehesen. Nou, mannetje vond het helemaal geweldig!

Jossie: Nou meid, die gevoelens die jij hebt zijn helemaal niet vreemd! Ik zou me precies zo voelen!
Ik heb dat met mijn vriendinnen.
Ik ben getrouwd vorig jaar. Zij wonen sinds vorig jaar samen. (allebei met een vriend dan)
We weten van elkaar dat we graag kinderen willen. Maar als één van hun zou vertellen dat ze zwanger is, zou ik dat voor haar helemaal super vinden, maar denk ik dat ik er zelf wel heel veel moeite mee zou hebben. Ik zou vast net zo als jou reageren...
Laten we hopen dat het voor jou ook snel mag lukken! Dan kunnen jullie er samen volop van genieten!
Liefs...

Mamaroos: Hopelijk heb jij veel succes deze ronde met de ovu sticks! Wanneer het deze ronde lukt, zul je het vast niet erg vinden dat de uitgerekende datum bij de verjaardag van je zoontje ligt?
Een jaar geleden dacht ik nog; het liefst beval ik in het voorjaar (lekker wandelen met mooi weer ) maar nu het zwanger worden langer duurt, maakt het me geen reet meer uit wanneer ik uitgerekend ben! Al is het met mijn verjaardag, met kerst of nieuwjaar!
Als ik maar zwanger mag worden!

Ik had gisteravond ook weer een licht streepje op mijn ovu stick. Ik denk ook dat mijn eitje ergens volgende week gaat arriveren. (volgens de gyn vanaf as donderdag)
We zien het wel!
Vanavond hebben we al een voorproefje op carnaval! Heb er al helemaal zin in!
Ik hoop dat de carnavalswagen op tijd af is, want daar is nog veel werk aan! En laat mijn mannetje nu overal erg handig in zijn en alles willen doen!  ALS WE MIJN EITJE MAAR NIET MISSEN VIND IK HET GOED!!!!

Alle meiden: veel succes weer met alles!

Liefs...

Hallo Lieve Meiden,

mamaroos hoevvel dagen ben jij al bezig met ovulatie testen en zie je al een duidelijker streepje ga duimen dat je volgende week je ei hebt

ken wow dat ziet er ook al goed uit je ei is echt in aantocht en ergens volgende week moet je hem denk ik wel echt hebben

joyce hoe is het gegaan vanmidag bij je ouders super wij horen het wel

nou dames ik heb vanmidag is zitten surfen op het net en kwam tercht bij 9 maanden .com wat ik daar lees de bracht me tot de daad hahaha ik leesde dar sommige vrouwen ver voor hun eisprong teste met een ouv test zwanger testen dus ik dacht as dinsdag is het 14dagen na de iui en 2weken na de eisprong dus dat wil ik ook welles weten of dat echt zo is wat ze schrijven dat je met je ouv ook kunt testen of je zwanger bent me eisprong heb ik pas over 19dagen dus dat kan het niet zijn tot mijn grote verbazing echt teste ik 2 streepjes jeetje weet dan ook niet echt of ik dat moet geloven en zal cht moeten wachten tot volgende week heel vreemd dames maar het kan dus wel ik snap er dan ook hlemaal niks van en maak me nog niet blij dat doe ik volgende week wel als de test positief is hoop zo maar vond het wel grappig dat je met de ovu 2 streepjes kan hebben terwijl ik pas over 19dagen me eisprong moet hebben raa raa hoe kan dat   wilde dit even kwijt aan jullie het zegt nartuurlijk nog niks of mischien wel??? word heel ongeduldig dames hahahah

iedereen een fijne avond
liefs
monique1976

Ikke; en en en en en??????????? Wat een spanning.

Mamaroos; Zo te horen ben je het gewend om geen alcohol te drinken met carnaval dus dat komt helemaal goed. Geniet vanavond nog maar even extra van een lekker drankje.

Monique; balen dat de zwangerschapstest negatief was. Maar inderdaad is het nog wel heel erg vroeg. En hoe dat zit met een ovulatietest testen op een zwangerschap dat weet ik niet. Het is in iedere geval wel raar dat je positief test! Heel veel suces aanstaande dinsdag!

Ken; Je mannetje is dus een pietje precies! Ja hij zal toch zijn werk even moeten laten liggen bij een positieve test! Dat is ook een precies werkje toch? hihi. Je mist hem vast niet. Ik hoop dat je ei nu snel in aantocht is.

Vandaag heb ik mijn ouders verteld dat ik zwanger ben. Mijn moeder moest huilen. Echt super lief. Mijn ouders en ook mijn broertje zijn allemaal heel erg trots.

Lieve lieve meiden!!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!! Vind  het zo fijn dat ik hier echt alles kwijt kan!! Wat zou ik zonder jullie moeten!!
Met mijn schoonzusje gaat het naar omstandigheden goed. Ze is natuurlijk verschrikkelijk verdrietig, maar is er verder ook best rustig onder! Wat wel vervelend is, is dat ze nu moet wachten of het een spontane miskraam wordt, als er na dit weekend niets is gekomen moet ze voor curretage. Bah!! Vind het heel erg voor haar!! Ik hoop echt dat ze het snel een plekje kan geven!!

Maar hoe is het met jullie??

Joyce!!
Wat leuk dat je het blijde nieuws aan je ouders hebt verteld!! Lijkt mij fantastisch om te doen!!

Monique!!
Ik heb inderdaad ook wel eens iets gelezen over het testen met een ovulatietest!! Het schijnt inderdaad te kunnen!! Aaaaaaaahhhhhhhhhh!!! Dat zou dan dus beteken dat je hartstikke zwanger bent!!! Ik hoop het echt zo!!!! Duim duim duim duim...

Ikke!!
Laat ons niet meer langer in spanning!!!!!! Weet je al wat!!!! please tell me!!!! hahahaha!!! Ben zo benieuwd!!!

Jossie!!
Ik kan je helemaal begrijpen meid hoor!! Ik denk dat iedereen het hier heel goed begrijpt!! Het zijn hele dubbele gevoelens!! Je bent aan de ene kant super blij voor je zusje en aan de andere kant zo verdrietig dat het jou niet eerder gelukt is!!! Ik hoop echt heel erg voor je dat je positief test!! Want samen zwanger lijkt mij heel bijzonder!!! Maar in iedergeval van harte gefeliciteerd, met het toekomstige tante worden!!!!

Roos!!
Geniet inderdaad maar lekker van je borrel vanavond!! Nu kan het nog!!! Ik hoop dat je heel snel je ei vind deze maand!!!

Ken!!
Waarschijnlijk komt je ie er snel aan!!! En oelalaaa......jullie spannende actie in de slaapkamer klinkt super!!! hahahaha!!

Eefje!!
Heb je inmiddels je ei al gevonden???

Johanna!!
Hoe is het bij jou???

Ik heb de hele dag/avond al echte ongiekrampen!!! Ik kom er dus niet onderuit deze maand!! Ik denk dat ik maandag nog geeneens haal, zonder tampons en maandverbandjes!!! Jammer, wil zo graag ook eens een testje doen!!! hahaha!!! Maar goed, geen duivels betekend hoop toch??? Ik moet de moed er nog maar eventjes in houden!!!

Fijne avond en tot morgen!!!

Lieve Sjors,

het is heel begrijpelijk dat je schoonzusje verdrietig is het is ook niet zomaar even iets vind het zo erg en vind het altijd moeilijk om op zites te reageren om dat het mijn zo veel doet wat k*lote dat je last van krampen hebt ik hoop maar dat je niet ongi word ga duimen dat ze weg moeten blijven deze maand moeten er 3zwanger zijn die voor hun nod zitten jij jossie en ik spannend

ik maak me niet blij sjors ik wil echt eerst afwachten tot volgende week voor dat ik ga juichen met een zwangerschaps test heb je toch meer zekerheid maar idd wel vreemd dat je met een ovu kan testen of je zwanger bent(we zullen het zien volgende week)

IKKE laat ons niet langer in spanning vertel????????????????????

tot morgen meiden

liefs
monique

Terug
Bovenaan