FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Monique: Dit lee sik op babycheck.nl:

Kan ik een ovulatietest gebruiken om een zwangerschap vast te stellen:
In principe kan het maar het wordt afgeraden. Wanneer je zwanger bent kan een ovulatietest een positief resultaat geven. Dit komt doordat LH en hCG bijna identiek zijn.

OHHHHH ik gun het je zooooooo!!! Dit zou geweldig zijn. Maar als een ovulatietest al positief test zou dan een zwangerschaps test dan ook positief kunnen testen...als het zo is dan.

SUCCES!!!!! Heb je ook kwaaltjes??

Sjors hoe gaat het met jou??? Ga je echt maandag testen oohohho het is zo spannend!!!!
Meerdere NOD's in zicht.
Ikke hoe gaat het met jou??? We vinden het zooo spannend.
Jossie ook veeel succes.

Hier bij mij is alles rustig. Voel vrij weinig, heb wel pijnlijke borsten, maar dat heb ik anders ook wel.
Dus geen idee. Wrs niet.. maar als ik terug lees bij Joyce voelde zij rond deze tijd ook nog niks dus er is hoop.

Groet johanna

Hallo Dames

brrr ik kan weer niet slapen dus weer erg vroeg wakker (spanning hahaha)

johanna idd het klopt da t heb ik ook gelezen mijn vriend wilde het niet geloven dus ik zei gisteren avond nou dan doe ik nog een ovulatie test en idd na een paar min een licht streepje wat raar zegt die terwijl ik gisteren morgen met een zwangerschaps test van sensitest negatief testen ik weet het niet maak me veel te druk moet het afwachten tot dinsdag heb nu wel meer last van een zeurende onder buik kan er weinig over zeggen mischien zit toch mijn menstruatie er wel aan te komen wie weet )maar hopen dat ze wegblijven

het word idd spannend voor sommige dames
iedereen heel veel succes

liefs
een onzekere
monique76

ohhhh ja joh
mijn kwaaltje

zonu en dan misselijk
gevoelige onderbuik met soms steekjes
witte afscheiding   gevoelige boobs voor namelijk onder de borst en de zijkanten
zo nu en dan lichte hoofdpijn
vaker plassen

nou dat was het wel ongeveer

moet echt wachten tot volgende week
de laaste wachtweek gaan we in

xxmonique

Hee Monique.

Jij bent vroeg.
Ik moet zo werken, helaas geen uitslapen voor mij. Vanaf donderdag ben ik 8 dagen vrij!!!
Oh heerlijk wat zal ik allemaal gaan doen?

Wat spannend zeg voor jou. Wacht je af tot dinsdag??? Wel knap, ik had er allang een
zwangerschaps test achteraan gegooit.....mij kennende......
Heel veel succes.

En ben ook erg benieuwd hoe het met de andere drie gaat. Sjors, jossie en Ikke.

Volgens mij vergeeet ik nu niemand..toch??? Spannend.

Groet jo

Goedemorgen  lieve meiden,

Sjors: Balen van de ongiekrampen!!
En zo verschrikkelijk voor je schoonzusje! Ik hoop ook dat ze er lichamelijk ook niet teveel last van heeft. Hopelijk kan ze het straks een plekje geven.

Monique: Jeetje! Je bent weer vroeg uit bed zeg! Maar over die ovulatietesten; ik las ergens dat ze in andere landen (Amerika) bijna altijd testen met ovulatietests.
En die klachten die jij beschrijft, oh ik hoop zo voor je dat het raak is deze ronde!
Duim, duim...

Joyce: Wat een fijn gevoel moet dat hebben gegeven dat je het hebt verteld aan je ouders en broertje! Eindelijk kun je dan het geweldige nieuws delen met je familie!
ik kan niet wachten tot ik dat ook eens kan doen op een dag...

Meiden die hun NOD hebben: En????????
Spannend zeg! Ik duim echt voor jullie!

Ik had gisteren een wat duidelijker streepje op mijn ovu stick!!!!!!!!!!
Ohhhh wat ben ik blij zeg! We hebben nu dus afgelopen vrijdag geknuffelt en vandaag gaan we dat ook maar weer doen.
Gek he? Ik vind het zo spannend al!
Ik hoop ook dat ik em niet mis!

Fijne zondag allemaal!

Liefs...

Sjors; Wat balen van je ongikrampen. Maar inderdaad zolang de RD's er nog niet zijn kan er nog van alles gebeuren. En het blijkt best wel normaal te zijn dat jke toch wat krampen hebt en zwanger kan zijn.

Monique; Wat knap dat je zolang kan wachten met testen. Ik zou de zwangerschapstest nog een keer proberen. Helmaal na 2 positieve ovulatietesten. Zou ht dan echt zo zijn? Ik hoop het echt heel erg voor je. Ik ga keihard voor je duimen.

Johanna; Ik had inderdaad weinig klachtjes. Wel een beetje ongi gevoel en heel licht gevoelige borsten. Dat heb ik nu nog steeds. Licht gevoelige borsten. Alleen 's avonds heb zijn ze zelfs gevoeliger. Spannend.

Ken; Je ei komt er aan zo te lezen. En nu maar door blijven knuffelen totdat je ei is geweest. En wie weet mag je straks ook aan je ouders vertellen da je zwanger bent. Ik hoop het.

WIj gaan vandaag een kinderkamer ophalen. Aaaahhh ik wet het. Het is eigenlijk veel te vroeg. Maar ik had al een tijdje in mijn favorieten een kinderkamer opgeslagen en ik dacht toen ik net zwanger bleek te zijn: Laat ik maar een bod uitbrengen. Een veel te laag bod. 150 euro. Ik dacht dat ze dat wel niet zouden accepteren omdat ze er 250 euro voor vroegen. Maar binnen 2 uur had ze al gereageerd. We zijn dar wezen kijken en de kamer is super mooi en een mooie kwaliteit. Dus we doen het maar gewoon. We slaan hem wel even op zolder op. En mocht het fout gaan dan komt het vast wel een volgende keer van pas. Maar vooralsnog gaan wij er vanuit dat alles goed gaat. Ik heb namelijk geen zin om in angst te zitten.

Meiden, Ik hoop dat jullie het niet erg vinden als ik hier nog even meeschrijf? Ik kan me voorstellen dat het misschien een beetje pijnlijk is. Ik zou jullie namelijk graag willen blijven volgen tot jullie allemaal over kunnen naar de zwanger forumjunkies

quote: monique76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-01-2008 06:20:46'));

ohhhh ja joh
mijn kwaaltje

zonu en dan misselijk
gevoelige onderbuik met soms steekjes
witte afscheiding   gevoelige boobs voor namelijk onder de borst en de zijkanten
zo nu en dan lichte hoofdpijn
vaker plassen

nou dat was het wel ongeveer

moet echt wachten tot volgende week
de laaste wachtweek gaan we in

xxmonique

Monique,

Je maakt het spannend meid! Je vroeg bij onze zwangere forum of wij de innesteling hadden gevoeld. Bij onze zoon, heb ik wat donkerbruin bloed verloren (net voor mijn ongesteldheid ongeveer) en nu heb ik maandags/dinsdags mijn eisprong gehad en vrijdagavond heb ik aan beide liezen een stevige zeurderige pijn gevoeld. Was na 2 uurtjes ook weer over. Of dit een innesteling is geweest....? ik weet het niet. 5 dagen na de  eisprong  kan maar kan ook vroeg zijn....

Ik hoop dat je een positieve test hebt a.s. dinsdag!!

Succes!

Terug
Bovenaan