FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hey meiden goedemidag,

mama30 even terug te komen op jou
raar he allelei kwaaltjes ik ben 15januari geinsimineerd smidags had ik mijn moeder aan de telefoon en ze zegt meid wat klink je down ja mam ik heb zo hevige pijn onder in de buik dat heeft aanghouden tot afgelopen woensdag volgens mijn berekening zou ik 22januari mijn innestdag hebben moet zeggen dat toen die hvige krampen weg waren en nu bijna 14dagen na de iui heb ik zeurende pijn onder in de buik lichte hoofdpijn pijnlijke benen en idd steekjes in de lies ook steekjes   onder in de buik gevoelige borsten ik word echt gek van dat onzekere gevoel nu maar hoe moeilijk het ook is ik zou echt moeten wachten tot dinsdag van de gynaecoloog mag ik ook pas dinsdag testen dan is het precies 2weken na de iui maar ik word zo ongeduldig mijn zwangerschaps test was gisteren negatief terwijl mijn ovulatie testen een vage 2e streep geven ik weet het niet hoe moeilijk dat het is maar moet wachten tot dinsdag oja ik heb geen donkerbruin bloed verloren maar dat is bij iedereen verschillend vind het zo spannend   kan er nis van zeggen nu

ken meis beter een donkere streep dat word klussen meid wanneer mag je weer naar de gyn??

ikke meis wat laat je ons weer in spannning meis

sjors heb je nog last van krampjes ik hoop maar dat het een goed teken is en dat je niet ongi gaat worden ik duim voor je meis dat ze weg blijven

joyce meis ik vind het niet vervelend dat je zo nu en dan nog mee schrijft vind het juist gezellig hoop dat ik vanaf volgende week een forum verder mag mee schrijven

jossie meis hoe is het met jou???? ook voor jou word het spannend meis red je het nog wanneer ga jij testen???

verder wens ik jullie allemaal heel veel succes de laaste loodjes wegen het zwaarst

en verder iedereen die ik vergeten ben in gedachten ben ik bij jullie veel succes

liefs monique

Hallo meiden,

Ten eerste bedankt voor jullie hartverwarmende reacties dat een mens goed.
Vooral ook omdat ik behalve mijn vriend het eigenlijk met niemand kan delen.
Mijn ouders en andere zusje wil ik er ook niet mee belasten want die zijn helemaal dol dat ze opa en oma en tante worden en dat is ook logisch. Toch heb ik dit blije gevoel nog niet echt van tante worden. Gisteren toen ik bij mijn ouders was dan kan ik mijn traantjes goed verbergen. Maar gisteravond kwamen ze weer en vanmorgen werd ik huilend wakker. Het moet even de tijd hebben om te wennen. Ik ben blij dat ik morgen weer moet werken, want dit bedompte gevoel is niet goed voor een mens.
Het goede en leuke nieuws heeft me gewoon overvallen.
Ook ben ik nu bang dat de rd's komen, ik loop wel om het uur naar de wc.
Af en toe wat ongikrampen en verder voel ik niks alleen gigantisch emotioneel.

Ik las dat stukje bij monique over die ovulatietesten en ik denk  net ik gooi er 1 tegenaan en daar had ik een licht streepje op.
Ik hoop echt niet dat ik volgende week ongesteld word, als zo velen onder ons.
Dit word een hele spannende week voor Monique, Sjors ,Johanna en Ikke hoe is het bij jou? Meiden ik wens jullie heel veel succes met testen deze week en ik gun jullie het allen van harte, dar we maar guaw met z'n allen naar zwangere junkies kunnen.
Alle andere meiden, succes met klussen op wachtbankje zitten en met zwanger zijn.
Meiden nog een hele fijne zondag.
Ik ga nu even weg met mijn vriend vanmiddag even wat afleidng zoeken anders blijf ik maar huilen en k*t voelen.

Liefs Jossie

Hee Joyce, wat mij betreft blijff je lekker actief hier hoor!
Als je zwanger wilt worden wordt je overal geconfornteerd met zwangere vrouwen etc, dus niet enkel hier!

Spannend Monique........knap dat je het tot dinsdag uit kan stellen!

Ik zit nu op dag 9 van mijn cyclus. Ik heb net een ovu testje gedaan, omdat ik al wat dik slijm heb. De test was heeeel licht positief! Mijn ei zal dus nog wel even op zich laten wachten. Maar dat klopt ook met mijn cyclus.
Volgens de berekeningen zou mijn ei vrijdag moeten komen. Wel balen, want
de vrijdag voor carnaval is het altijd erg gezellig in de stad. Ik heb dus direct na mijn werk afgespokren . Mijn vriend blijft bij ons zoontje! Als ik dan ;s nachts thuis kom moet ik hem dus nog maar even wakker maken..Het zal dan wel een vluggertje worden;), maar dat is dan maar even zo!

Gisteravond was het erg gezellig! Wel wat brak vandaag!

Ik heb me trouwens voor genomen om deze ronde tijdens de wachtweken niets meer te voelen van kwaaltjes etc! Ik laat me niet meer gek maken.!

Allemaal heel veel succes met alles!

Roos

Hoi hoi!!

Roos!!
Zo te lezen heb je gister een leuke avond gehad!! Ben je al weer wat minder brak?? ik hoop dat je snel een pistieve ovu-test hebt!! Ook ik heb voor volgende maand bedacht helemaal niets meer te voelen!! Want mijn lichaam is watdat betreft niet te vertrouwen!!

Ken!!
Ooehh spannend!! Het streepje wordt als maar donkerder!! Volgens mij laat je ei niet meer lang op zich wachten!!

Monique!!
Oh meid!! Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent!! Het is je zo gegund!! En je kwaaltjes liegen er niet om!! Ik heb gisteren voor de lol ook een ovutestje gedaan!! Maar die van mij was harstikke negatief!! tsja... je weet nu ook niet wat je moet denken he?? hahaha!! We wachten af!!!

Jossie!!
He Jossie!! Ben je al weer wat minder verdrietig!!?? Ik vind het zo sneu voor je!!! Ik hoop echt dat de plus van je test afspringt volgende week!!!

Joyce!!
Voel je asjeblieft niet lullig of schuldig dat je nog met ons meekletst!! Ik zou het echt heel erg jammer vinden als je niet meer met ons mee zou kwekken!! En het is voor ons ook nog eens harstikke handig!! jij bent nu immers al een beetje ervaringsdeskundige!!! We kunnen je nu altijd om advies vragen toch??!!! Ik hoop echt dat je bij ons blijft!!

Ikke!!!
En en en en en en en en en en en en?????????????????????????????????

Ik heb vandaag heel slecht geslapen!! Bah!! Gelukkig is vannacht mijn laatste nachtdienst!! Nu maar hopen dat ik niet halverwege de nacht instort!! hihihihi!!
Onze douche is klaar!!! joepie!!! dus ik ga zo eerst maar een half uur er onder staan!!! Misschien wil vriendlief ook wel even mee!!! (dat de romantiek maar mag bloeien, hihihihihi)!!
Ik heb nog steeds veel ongie krampen, maar ben nog niet ongesteld!! Na, de negatieve ovu-test vanochtend, ga ik er vanuit dat ik niet zwanger ben!!! We zien wel of ik deze nacht en morgen bloedloos doorkom!! Zodra ik morgenmiddag wakker wordt ga ik een test doen (blijft wel spannend, ondanks beter weten in, hihihi)!!! Uiteraard laat ik jullie direct weten wat de uitslag is!!! Ik ga maar gewoon uit van negatief, om een te grote teleurstelling te voorkomen!!! nou, ik ga denk ik maar lekker even douchen!! Heerlijk die luxe!!!

Liefs.....

Johanna!!
Ooooohh wat een heerlijk voor uitzicht!! 8 dagen vrij!! Net vakantie!!! Ik zou zeggen geniet er maar lekker van!!! Maar hoe is het verder met jou??? Voel je al van  alles, of nog niets??? Ik hoop echt dat we allemaal zwanger zijn!!!
x

Hey meiden,

Jossie: Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen en ook snel aan het idee gaat wennen. Het heeft inderdaad even tijd nodig, maar hier kun je je verhaal kwijt hoor!

Joyce: Ik vind het erg fijn als je hier mee blijft "kletsten"! Gezellig toch? Ik hoop dat ik je snel mag volgen en dan hoop ik hier ook mee te mogen blijven kletsen.

Monique: Wat duurt dat wachten lang he? Nog maar 2 daagjes, maar dat lijkt wel een eeuwigheid! Ik hoop zo dat alles wat je voelt, zwangerschapskwaaltjes zijn! Hopelijk vertel je ons dinsdag geweldig nieuws!

Mamaroos: Je hebt gelijk; probeer je niet gek te laten maken door alles wat je voelt.
Ik weet dat ik ook weer elke maand dacht; zou ik nu zwanger zijn? Nee dus.
Nu probeer ik er niet teveel op te letten, tot ik een positieve test in handen heb!

Sjors: Oh meid, toch nog geen rd's he?? Ik duim voor je dat ze wegblijven!

Verder met alle andere meiden alles goed?

Hier wel, had een lekkere rustige zondag, heerlijk!
Vanavond gooi ik er weer een ovulatie test tegenaan. Ik hoop zo dat ie weer wat donkerder is! We zullen zien. Ook gaan we maar weer knuffelen.

Nog een fijne avond allemaal!

Liefs...

Hey sjors;

tegelijk een bericht geplaatst zag ik!
Ik hoop zo voor je dat je eindelijk eens een test mag doen en dan wel positief natuurlijk!
Fijn dat je nu weer lekker thuis kan douchen! Heerlijk in de nieuwe badkamer. Geniet ervan!

Liefs...

Zo, weer eventjes de lijst der lijsten er bij!!!!!

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!

NOD lijst januari 2008
nod 5 januari, Jossie 79, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje
nod 6 januari, Eefje, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje
nod 7 januari, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (op dag 57)
nod 18 januari Roos, 31 jaar, 6e ronde 2e kindje
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje ( dag 33) Zwanger!!!!!
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde (miskraam mei 2007), 3e kindje
nod 28 Januari, Sjors, 26 jaar, 6e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)
nod 30 januari, Jossie 79, 28 jaar, 10e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)
nod 29januari monique76 31jaar 15-1-08 2e iui gehad 1e kindje(deze dag mag ik testen van de gyn

NOD lijst    februari 2008
nod 2 februari, Johanna 28 jaar ronde 5, 1e kindje (dag 30)
nod 2 februari, Eefje, 27, ronde 4, 1e kindje (dag 28)
nod 17 februari Mamaroos,31, ronde 7 2e kindje (dag 29)
nod 19 februari, Ken, 26, 1e kindje (eerste ronde mbv clomid)

Terug
Bovenaan