FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

He Ken,

Even een vraagje....Ik lees dat jij al bezig bent met ovulatie testen! Maar je hebt je NOD pas twee dagen na mij? Ik heb nog weinig verstand van ovu testen, maar ik heb gelezen dat ze adviseren om met een regelmatige cyclus van 29 dagen op dag 12 moet gaan testen! Ben jij dan niet heel vroeg? Of wat is jouw reden dat je al zo vroeg begint met testen?

Groetjes Roos

hoi dames,

roos het lijkt me idd verstandig eerder te beginnen met ouv testen dat doe ik ook altijd 2dagen eerder zo kun je je ei nooit missen meis succes

ken spannend ik hoop dat het streepje steets donkerder kleurd meis hoeveel dagen ben je nu bezig?

sjors super de badkamer is af lekker groot gelijk dat je met vriendlief romantische gaat doen hahahah ik wens je voor morgen een super positieve test meis hoop so

jossie meis idd geef het de tijd om het tot je te laten bezinken en ga leuke dingen doen goed dat je afleiding zoekt meis denk aan je knuffie voor jou

eefje meis hoe is het met jou??

ikke laat ons niet langer wachten meis we zijn allemaal zo nieuwschierig

nou meiden hier nog geen tekens van de duivels laat ze ook maar lekker wegblijven zit er ook niet op te wachten vandaag heb ik wel al de heledag een zeurende pijn/steekjes in de buik en lies gevoelig benen dus weet niet ben zo bang dat ik alsnog ongi ga worden en moet nog 2dagen wachten voor ik mag testen kan niet meer de moed op brengen om me nog langer gek te laten maken dus denk dat ik vaavond toch maar nog een keer ga testen weet het is dom maar die onzekerheid is om gek van te worden vanavond eerst even langs (joyce thanks meis)mocht de test negatief zijn dan kan ik dinsdag nog een test doen kan niet meer wachten vriendlief word geke van me hahaha nou meiden ik laat jullie het wel weten maar dat word denk ik morgen vroeg pas

iedereen een hele fijne zondag avond

liefs
monique

Voor alle nieuwsgierigen onder jullie:

Ik denk dat ik zwanger ben, maar ik heb geen test gehaald, dus morgen ga ik een test halen en dan maar testen morgen of dinsdagochtend.........

-Maar mijn borsten knallen zowat mijn bh uit, vooral 's avonds als de bh uit gaat, moet ik even slikken.
-Ben gigantisch moe, zit heel erg te gapen, hele dag. Tja met 2 ukkies thuis, kom je ook niet echt aan effe liggen toe...
-Mijn kapster zei van de week dat mijn haar echt heel mooi is........... en dat zegt ze normaal nooit, want het is lang en meestal noodzaak om te punten omdat het zo sluik valt (en dit keer was ik echt heel lang niet meer geweest).
-En van de week ging ik bij een frikandel mayo bijna over mijn nek... en drop haal ik maar niet meer in huis, want anders kan ik straks helemaal niet meer naar de wc (want daar kan ik niet van afblijven).

Alle tekenen zijn er dus, nu nog een positieve test, ha, ha. Ik hoop het zo! (het kan bijna niet missen). Ben inmiddels ruim een week over tijd. Blijf angstig voor een miskraam natuurlijk ivm de vorige keer, maar toen had ik niet zoveel verschijnselen als nu. Als het meezit, heb ik over 2 weken al een echo. Bij ons maken ze met 7 weken de 1e en daarna nog 1 met 9 of 11 weken geloof ik, ivm berekening van je zwangerschapsduur. Volgens mijn berekening zou ik dan 25 september uitgerekend zijn, maar de echodatum is bij mij tot nu toe precies geweest.

Sjors, wat verschrikkelijk van je schoonzusje.

Jossie, heel veel sterkte met het leuke, maar voor jou op dit moment niet zo leuke nieuwtje van je zusje.

Monique, succes met testen dinsdag (of morgen, ha, ha).

En de rest (sorry, ik heb weer eens geen 2e scherm geopend), allemaal succes met het vinden van het ei of het afwachten van je nod (die hopelijk uitblijft) en veel plezier met klussen.

Enne..... bedankt alvast allemaal voor het engelengeduld voor mijn uitslag. Dinsdagavond weten jullie meer!

Groetjes Ikke

Even snel een berichtje zonder 2e scherm.

mamaroos; Ik zou voor de zekerheid donderdag ook maar even lekker gaan knuffelen. Mocht het vrijdag na de eerste avond van carnaval nu niet helemaal lukken door slaap of door de drank dan heb je in iedere geval donderdag nog geknuffeld.

Ikke; Heel erg veel succes aanstaande dinsdag. Zo zie je maar, als de druk van de ketel is... Toch fijn dat jullei hebebn besloten om in januari verder te gaan.

Ken; Nog een paar dagen tot je ei. Spannend hoor. Ik hoop dat je snel positief mag testen.

Monique; Npg een paar dagen tot NOD. Ik ga ook keihard voor je duimen. Ik hoop echt dat hij positief mag worden deze week.

Sjors; En hebben jullie nog lekker onder de douche gestaan met elkaar?! Romantisch.

o ja, ik ga vanavond kijken naar "baby te huur". Ik weet niet of het leuk is maar ik ben benieuwd.

En we naderen al weer de 700 berichtjes dus nog 40 berichtjes te gaan en dan openen we "Forumjunkies nr3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Wat praten we toch weer veel.

Ikke: Nou dat zou helemaal geweldig zijn de tekenen wijzen er helemaal op.
Mijn zusje had ook pas een week naar haar Nod een pos. test. Die week heb jij al gehad dus het lijkt erop dat jij deze week positief gaan testen.
Ik hoop dat ik en de andere meiden ook positief mogen testen.
Ik wens je heel veel succes met testen!
Groetjes Jossie

ikke spannend meis je zegt het zelf al maar ik denk ook dat je echt zwanger bent heel veel succes met testen duim duim duim

nou meiden ik heb getest en kan er weinig over zeggen vriendlief en ik zien een heel erg vaag streepje maar je moet wel heel goed kijken hoor dus ik denk dat ik nog niet genoeg HCG in me heb om dat te meten we zien het wel ga morgen avond nog een test doen en dan dinsdag ochtend dus eigelijk kan ik de test van vanavond zien als negatief maar zolang de duivels weg blijven houden we hoop
zo en nu ga ik slapen ben moe en moet weken morgen

nou meiden sallp lekker en tot morgen

succes jullie allemaal

liefs
monique

IKKE EN MONIQUE

Dit klinkt geweldig allemaal.
Ik vind het zo spannend voor jullie!!!!
Het MOET wel raak zijn als ik dit zo hoor... Heb er vertrouwen in!!

ahhh shiterdepit ik moet nog een week wachten man.
Had vandaag kramp onderin mijn buik...maar moet ook toegeven dat er wat lucht dwars zat...dus is vas tniet van een innesteling ofzo geweest.

Sjors!!! hoe voel je je? Ga je morgen testen???

Jossie!! spannend.

Ik heb wel pijnlijke borsten maar dat heb ik altijd, wor dik niets wijzer uit dus,.
We zient wel.

Joyce heb jij ook geen innestelingsbloeding of pijn gehad??

Groet jo

Terug
Bovenaan