Voor alle nieuwsgierigen onder jullie:
Ik denk dat ik zwanger ben, maar ik heb geen test gehaald, dus morgen ga ik een test halen en dan maar testen morgen of dinsdagochtend.........
-Maar mijn borsten knallen zowat mijn bh uit, vooral 's avonds als de bh uit gaat, moet ik even slikken.
-Ben gigantisch moe, zit heel erg te gapen, hele dag. Tja met 2 ukkies thuis, kom je ook niet echt aan effe liggen toe...
-Mijn kapster zei van de week dat mijn haar echt heel mooi is........... en dat zegt ze normaal nooit, want het is lang en meestal noodzaak om te punten omdat het zo sluik valt (en dit keer was ik echt heel lang niet meer geweest).
-En van de week ging ik bij een frikandel mayo bijna over mijn nek... en drop haal ik maar niet meer in huis, want anders kan ik straks helemaal niet meer naar de wc (want daar kan ik niet van afblijven).
Alle tekenen zijn er dus, nu nog een positieve test, ha, ha. Ik hoop het zo! (het kan bijna niet missen). Ben inmiddels ruim een week over tijd. Blijf angstig voor een miskraam natuurlijk ivm de vorige keer, maar toen had ik niet zoveel verschijnselen als nu. Als het meezit, heb ik over 2 weken al een echo. Bij ons maken ze met 7 weken de 1e en daarna nog 1 met 9 of 11 weken geloof ik, ivm berekening van je zwangerschapsduur. Volgens mijn berekening zou ik dan 25 september uitgerekend zijn, maar de echodatum is bij mij tot nu toe precies geweest.
Sjors, wat verschrikkelijk van je schoonzusje.
Jossie, heel veel sterkte met het leuke, maar voor jou op dit moment niet zo leuke nieuwtje van je zusje.
Monique, succes met testen dinsdag (of morgen, ha, ha).
En de rest (sorry, ik heb weer eens geen 2e scherm geopend), allemaal succes met het vinden van het ei of het afwachten van je nod (die hopelijk uitblijft) en veel plezier met klussen.
Enne..... bedankt alvast allemaal voor het engelengeduld voor mijn uitslag. Dinsdagavond weten jullie meer!
Groetjes Ikke