FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi meiden

nou.........ik had antiestoffen M in mijn bloed!! en dat kan geen kwaad !!dat is een antiestof die iedereen kan aanmaken en t kan geen kwaad voor een aankomende baby!! IS DIT GEEN GOED NIEUWS!!! IK BEN HELEMAAL BLIJ HIHI

nou dus we kunnen weer gewoon verder!! dus dat ei in de gaten houden en proberen op tijd te knuffelen!! ooh ik ben stiekem toch wel blij!!
als t anders was geweest dan hadden we dat ook geaccepteerd en ermee gedeald maar nu is t toch makkelijker....
nou ... ik ben er straks nog wel ff   xxx van een blije lilian

Hey hey,

Lilian: WAT EEN SUPERNIEUWS!!! Ik snap dat jullie je helemaal opgelucht voelen. Dan kunnen jullie weer verder en hopelijk kunnen jullie eind van het jaar eindelijk een wondertje in jullie armen houden.

Monique: Hoe is het vandaag? Geen koorts meer? Ik hoop ook voor jou dat het deze ronde nu eindelijk gelukt is! Beterschap nog hoor!

Ellen: Balen meid, dat je ongesteld bent geworden! Hopelijk is het snel voorbij en kun je weer snel verder met een nieuwe ronde!

Jessie: Voor jou wordt het ook alweer spannend, bijna naar de gyn. Ik weet niet wat er staat te gebeuren met mijn afspraak. Ik geloof niet dat ie veel kan doen. Maar misschien kan hij wel kijken met een echo, of mijn eisprong er aan zit te komen of dat ie al geweest is. Ik heb geen idee, we zien wel.
Fijn dat jullie het volhouden om om de dag te knuffelen! Wij doen dat ook vanaf afgelopen donderdag. Dus ja, wat staat er vanavond op het programma???
Hihi! Ook wij proberen geen kans te missen!

Alles verder goed met de andere meiden? Zijn jullie aan het afwachten op je NOD?
Of volop aan de knuffel...

Nou meiden, de maandag zit er weer op!
Hier is alles rustig... gaan vanavond weer aan de knuffel!

Fijne avond allemaal!

Liefs...

Nou Meiden, Hier een poging om even op iedereen te reageren.

Mamaroos; Shit zeg dat de Rd's toch weer zijn verschenen. Doe rutig aan en als je even lekker van je af wil kletsen of zeuren dan kan dat natuurlijk altijd hier. Heel veel succes de volgende ronde.

Lilian; Super meid dat de uitslag goed was. Wat een opluchting zeg. Ga het maar lekker vieren met je mannetje. En nu op naar de volgende ronde. Ik hoop echt dat je heel snel weer zwanger mag raken. Trouwens  he dat gekakel van die tienermeiden. hihi. Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad.

Ken; Super dat je spannende outfit geslaagd is. hihi. Ik hoop dat het meer dan leuk was en dat er toch wat goede zaadjes hun weg hebben weten te vinden, hihi.

Monique; Voel je je al weer wat beter? Ik hoop maar dat je snel weer bent opgeknapt. Fijn dat de krampjes dezekeer niet zo erg waren dan de voorgaande keer. Misschien vielen ze gewoon niet zoveel op omdat je nu ook griepverschijnselen hebt. Zo slaap je je wachttijd wel door. hihi. Dan gaat de tijd gelukkig snel.

Ellentje; Wat balen dat je weer ongi bent geworden. Het is toch altijd weer een teleurstelling. Ik wens je veel succes in de volgende ronde. Hopelijk zijn de rd's snel weg zodat je weer kan beginnen met het leuke gedeeltje van een nieuwe ronde.

Jessie; Weer druk aan het klussen lees ik. Goed dat je het nu een maandje zonder de ovutesten gaat proberen. En je zal hem vast niet missen als je om de dag gaat knuffelen. Veel plezier!!!!!

Met mij verder alles goed. Ik ben alleen zoooo moe! Maar dat hoort er waarschijnlijk bij. Maandag 25 februari heb ik mijn eerste echo. Ik ben wel een beetje zenuwachtig. Ik hoop dat alles goed mag gaan. Vandaag ben ik 8w3. Dus het is allemaal nog steeds heel erg pril. Ik hoop maar dat de tijd snel voorbij mag gaan en ik voorbij de 12 weken ben.

He Lilian!
Wat een super-geweldig nieuws zeg! Wat een opluchting moet dit zijn voor je!!!! Gaat het verder goed met je? Ik dacht: Laat ik even hier kijken hoe het met Lilian is.
Met mij alles ok. Morgen alweer 16 weekjes.

Andere meiden: Ook aan jullie, hopelijk zijn jullie snel zwanger, en volgen jullie snel naar de andere kant!!!! Ik volg jullie af en toe nog hoor...

Liefs, Kitty

Goedemorgen Lieve forum vriendinetjes

Lilian wow super nieuws meis moet toch idd wel een hele gerust steling zijn en hopen dat je nu gauw zwanger mag worden nog bedankt voor moed in praten

ken meis het komt dichter bij meis dat je naar de gyn mag die kan echt wel zien met een echo of jij je ei al gehad hebt of dat die er aan zit te komen hoop nartuurlijk dat je de ei nog krijgen moet succes meis

jessie hihih ja leuk dat kleurtje ook voor jou word het weer spannend en schiet de datum al erg op hoe voel jij je verder ben je al begonnen met ovu testen? sorry geen 2e schermpje open

joyce fijn dat je al weer wat aan de betere hand bent alleen dat moe zijn is niet leuk maar je weet waar het van komt spannend meis maandag de 1e echo zal aan je denken maandag je laat het me wel weten he

sjors meis hoe is het met jou
jossie en met jou?

hier gaat het wel voel me gelukkig weer iets beter maar nog niet te vroeg juichen heb de laste dagen goed buik oefeningen gedaan door het hoesten doet dat gedeelte van de buik erg zeer verder mag ik niet klagen en moet idd meiden positief zijn ik kan niks anders doen dan maar weer geduldig blijven afwachten en maar hopen dat het gelukt is de dagen vliegen zo wel voor bij als je veel slaapt hihihih
nou meiden ga maar is douchen ik kom vanmidag nog wel even buurten

iedereen heel veel succes

liefs
monique xxx

Hoi iedereen,

Ik zie dat we al op pagina 2 staan dus ik dacht ik zal maar snel iets schrijven want zo gaat het nog heel lang duren voor we 700 berichten hebben.
Hoe gaat het met iedereen?
Hier zijn  de rode duivels fel doorgebroken.pff ik haat dat gevoel.

groetjes ellen

Hoi Monique, Weer een beetje opgeknapt?

Ellerntje; Balen meid dat de rd's er weer zijn. Ik hoop dat ze weer snel weg zijn zodat je dor kan met de volgende ronde.

Met mij gaat alles goed. Alleen raak ik mijn hoestje maar niet kwijt. Heel irritant en heel vermoeiend. Meiden, ik ga de aankomende tijd even wat minder schrijven wat ik ben echt zoo moe. ik had niet verwacht dat je je zo moe kon voelen in het begin van de zwangerschap. Dus ik lig nu tegenwoordig om 21.00 uur op bed anders hou ik het niet de hele dag vol op mijn werk. hihi. Maar ik kom nog wel elke dag even lezen hoor!

hoi meiden

ik ga vamiddag weer eens op iedereen reageren maar ik wilde Ken even succes wensen bij de gyn vandaag!! Dus bij deze!!! Succes Ken!!!

Groetjes jessie

Terug
Bovenaan