FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou meiden, Ben vandaag naar de 9 maanden beurs gewees maar het was echt een tegenvaller. Zo ontzettend druk dat het echt niet leuk meer was. Om half 3 voelde ik me weer super beroerd dus ben ik eerder met de trein naar huis gegaan. Nu zit ik wee lekker op de bank en gaan we straks lekker een filmpje kijken.

Morgen probeer ik weer even op jullie allemaal te reageren.

Fijne avond en knuffelse allemaal!!!!

Hallo,

Wil me voorlopig toch weer even afmelden!

Ik ben net ongesteld geworden...ik baal behoorlijk!
Ik ga toch weer proberen om het meer los te laten. Het lijkt wel of mijn leven alleen nog in het teken van zwanger wrden staat en dat is niet goed!

UIteraard kom ik wel nog laten weten hoe het komende ronde 8 is gegaan!

Jullie wil ik heel veel succes wensen! DIkke knuf voor jullie allemaal!

Roos

hoi girrrlss

ken   ik hoop dat de gyn je kan vertellen dat je op springen staat!!!! dat zou mooi zijn he....dan kan je precies op tijd knuffelen!! duim voor je

joyce   dus t viel tegen? ja als t zo druk is dan is t ook niet leuk he!! zeker niet als je zwanger bent!!!maar de bank is jou beste vriend hihi de komende 7 maanden nog ...heerlijk geniet meis!!!

mamaroos   KUT KUT KUT   toch weer die 's !!!   ja een wonder is niet zomaar gebeurt maar ik hoop t ook zo voor jou!!!!! doe lekker rustig aan verzet{!?} je gedachten   en probeer er minder mee bezig te zijn [jaja mooi praten he..ik weet t]
ik denk aan je!!!

nou meiden   hebben jullie ook HET TOPIC gezien !!! hahhahhahahha ja die yvon heeft wat losgemaakt hoor hihi en de ene pakt de andere etc......maar ok je vraagt om een mening vind ik!! okee je moet t eigenlijk voorzichtig brengen...maar soms gaat t te ver voor je en dan zeg je de waarheid!!!   maarja .......gelukkig hebben we t hier best wek heel gezelli !!!
idols gezien   3x hahha   en ik vind echt dat die  natalie met dat afschuwelijk gave haar MOET   winnen!!! wat een stem!!! en wat een super wijf!! wauw!!! en ja als je tina turners liedje ZO kan brengen!!! ja dan ben je binnen denk ik hoor...
 ik denk echt dat zei gaat winnen en heel verdiend dan hoor!!!
nou de meiden [mijn nichtjes 14 + 16 ] zijn naar bed , kan ik ook ff op de laptop hihi maar wel heel gezelli hoor...ik zei onder t eten , toen er ook al een vriendinnetje mee bleef eten hahahha   tegen rene die alles lekker aanhoord!![meidengekakel] jje zal toch lekker 3 meiden krijgen..hihi   we keken elkaar aan en je zag ons allebei denken ,......heerlijk hahahhaha we lachen wat af met die mutsen !!! zo super herkenbaar .ikke 14 jaar geleden hahaahhahah
nou meiden ik ga lekker naar bed. allemaal tot morgen
xxx lilian

Hoi lieve meiden,

Mamaroos: Ik vind het zo jammer voor je dat je ongie bent geworden! SH.T!!!Ik snap je wel dat je nu even probeert er minder mee bezig te zijn. Hopelijk helpt het deze ronde! Hopelijk tot snel met goed nieuws!

Joyce: Meid, wat jammer dat de 9 maanden beurs is tegengevallen. Heb je nog wel iets leuks gezien? Wat voor filmpje heb je nog gekeken? Doe lekker rustig aan voor zover dat gaat!

Lilian: Hoe was het met je nichtjes? Gezellig zo te lezen! Ik heb natuurlijk ook weer idols gekeken. Ja, die Nathalie is echt supergoed! Die komt er zo wie zo wel. Voor mij maakt het nu niet meer uit wie er wint. Ik vind ze alle 3 super zingen...

Monique: Nog bedankt voor je antwoord. Ik vind het alweer spannend worden als ik aan a.s. woensdag denk. Komt wel goed...
Hoe voel jij je? Geen last van krampen ofzo?

Hoe is het met de andere meiden?

Nou, bij ons was het gisteravond gezellig hoor! Ik had lekker mijn nieuw lingeriesetje aangetrokken. Mannetje vond het geweldig!
Vanmiddag lekker gefietst, het was echt heerlijk!
Straks ga ik weer boer zoekt vrouw kijken. Vind ik ook wel geinig om te kijken.
Het weekend zit er weer bijna op, jammer!

Nog een fijne zondagavond allemaal!

Liefs...

Hallo Meiden,

MamaRoos bah wat oneerlijk dat je ongi bent meis ik begrijp je dat je even niet bezig wild zijn met zwanger worden neem de tijd heel veel sterkte meis

Ken meis graag gedaan we zijn er om elkaar te helpen spannend meis het is zo woensdag ben heel benieuwd wat de gyn gaat doen ook voor jou heel veel succes

sjors meis hoe is het daar op het wachtbankje red je het nog meis

joyce wat balen meis dat de 9maanden berus tegen viel en idd niet leuk dat je schoonzusje zo raar doet tenslote ben jij zwanger en niet zei

ik ben nog steets ziek zaterdag 38,2 koorts en gisteren is vriendlief de heledag weg geweest heerlijk ik heb de heledag in bed gelegen met een dikke koorts van 38,5 kan nooit goed zijn ziek en iui ik ben er op het moment ook niet mee bezig dat ik op het wachtbankje zit omdat ik het gevoel heb dat het weer niet gelukt is heel raar maar ik verlies al 2dagen dikke slijmweet niet wat ik er van denken moet ook geen 1dag last gehad van krampjes terwijl ik dat wel altijd heb na de iui mijn gevoel zegt ook dat het niet gelukt is maar zekerheid heb ik pas 29feb nou meiden tot later maar weer

alle andere meiden die ik vergeten ben jullie ook heel veel succes

lief
monique

hoi junkies...........

nou ik ga over een kwartiertje naar t zkhs........ik ben eigenlijk niet echt gespannen want ik verwacht toch wel dat dat bloedonderzoek iets??!!! heeft gevonden en meestal is dat niet goed [denk ik] dus ik reken op iets wat "er weer bijkomt" ik ben toch niet meer "gewoon"zwanger dus ...laat maar komen .............
ik ben wel heel nieuwsgierig dat wel en als t meevalt ook leuk maar er zal wel weer iets zijn...........
ik had op mijn ov test vandaag weer !!! 2 volle strepen ok een was nog niet helemaal vol maar wel heeel scherp [kan nog scherper]   ik ga vragen of ze ziet of ik mijn eisprong eraan zit te komen[volgens mij las ik hier ergenss  dat ze dat konden zien op de echo]
t kan ook zijn dat mijn hormonen op en neer gaan hihi ik weet t niet.......eerst was de streep veel minder en nu is t weer bijna twee volle strepen///???

monique   super veel beterschap!!! en denk eraan   nu ben je er echt niet veel mee bezig en t   lichaam kan je altijd verrassen!![we snappen er toch weinig van he hihi] dus wie weet ben je wel ziek maar gaat vanbinnen alles zijn gangetje????you never know?? kop blijf lekker in bed en laat je verwennen!!! ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!!!!x

ken   zooooooo dus t spannende setje had zn goed uitwerking hahahha leuk!!! en je mannetje vond t ook erruug leuk hoor ik !! mooi

mamaroos   ik vind t echt shit voor je!! en ik hoop toch dat je snel zwanger bent van een mooi gezond kindje!!! doe ff wat leuks voor jezelf en blijf positief denken........x

nou ik ga naar t zkhs   en jullie horen t straks!! xxx lilian

Hoi iedereen,

Slecht nieuws, mijn rode duivels zijn toch gekomen gisteren.Ik baalde er echt wel van.
Mijn vriend vond het ook heel erg.
Maar ja op naar de volgende ronde dan he.
Ik hou de moed er in.

Lilian: En hoe is het in het ziekenhuis geweest?

Monique: Ben je nog altijd zo ziek?Hopelijk ben je snel weer beter.

Ik ben nog niet zo lang op dit forum maar ik vind het spijtig dat men zoveel ruzie maakt om dat ene stomme topic.
Ik vind dat iedereen zijn mening mag zeggen over een topic maar je moet geen mensen kwetsen .

Groetjes ellen

'hoi meiden

Er is weer druk gekletst afgelopen dagen zie ik. Gezellig hoor! Helaas heb ik weinig tijd gehad om te reageren dus dat ik bij deze doen! Hou je vast want hier komt toch een lap met tekst! hihi

Sjors: Hoe is het met je?? Nog een week tot je NOD zag ik?? Hoe voel je je?? Ook al wil je niks voelen misschien? Heb je altijd op de dag zelf pas bloedverlies of soms al wat eerder donkere afscheiding?? Ik duim in ieder geval nog voor je hoor dat het deze ronde gelukt mag zijn!!!

Ellen: Wat kl*te zeg dat die verdomde duivels weer gearriveerd zijn!!!

Mamaroos: Ook voor jou weer geen succes las helaas!! pffff wat vervelend nou! Ik begrijp het goed dat je nu even wat afstand probeerd te nemen. En wie weet brengt dat geluk en is het volgende ronde raak!!! het lijkt me ook extra lastig dat het bij Frank wel zo snel raak was, het bewijst maar weer dat het toch een wonder blijft om zwanger te mogen raken!!! Sterkte en succes deze ronde!!!

Ken: Het lingeriesetje is aangeslagen las ik!  Jammer dat hij het al  wist maar dat heeft de pret vast niet mogen drukken, hihi! Stoer  hoor dat  je zo je relatie toch spannend  houdt  
Hoe staat het met de zenuwen voor de gyn? Heb je alles nog een beetje onder controle. Wel fijn dat je mannetje nu meegaat, heb je wat steun aan elkaar. Weet je ook wat ze nu precies gaan doen dit bezoek of niet? Is het om te kijken of de clomid aanslaat of voor iets anders?

Monique: Leuk he dat paarse kleurtje.
Wat vervelend dat je het hele weekend niet lekker bent geweest! Hoe ging het vandaag met je? Al wat beter of juist niet?
Je moet de moed niet opgeven hoor! misschien is het wel goed dat je nu maar even krampjes hebt gehad en nu juist last hebt van dikker slijm. De vorige twee keren was het echter niet gelukt dus die klachten die je toen had zouden dan nu juist misschien wel anders moeten zijn!! Ik duim voor je dat het deze ronde wel gelukt is hoor en geloof mijn magic duimen maar, die kunnen wonderen verrichten! Dus meis! KOP OP! er is nog niks aan de hand!!!! Gewoon in je zelf blijven geloven hoor!!!

Lilian: Meis hoe was het in het ziekenhuis? Ben je iets wijzer geworden?

nou hier is alles zijn gangetje. Lekker weekend gehad en vandaag weer gewoon gewerkt. ZIjn al weer ijverig begonnen met klussen. Doen het braaf om de dag en als het goed is heb ik eind van de week mijn eisprong, dus afwachten maar weer. Verder ben ik natuurlijk de dagen aan het aftellen tot volgende week, als we naar de gyn. mogen.   Kan het nog goed volhouden om de thermometer en de ovu testen in de kast te laten liggen en er nog niet te veel mee bezig te zijn maar hoop dat ik het aan het eind van week nog steeds kan zeggen! hihi! ( jullie weten hoe moeilijk het is he!)
Ik klets eigenlijk pas twee weken met jullie mee maar ik moet zeggen dat ik me al helemaal thuis voel en merk dat jullie een stel schatten zijn die me kunnen opbeuren en me steunen! Dus meiden bedankt dat jullie me dit gevoel geven!!!

Allemaal een fijne avond en voor de zieke onder ons BETERSCHAP!!!!

Veel liefs

Jessie

Terug
Bovenaan