FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb trouwens nog gelachen zeg hier op het forum!
Hebben jullie ook die berichtjes gelezen van die Yvon?
Inderdaad is een forum bedoeld om (domme) vragen te stellen, maar ik begrijp die andere meiden ook wel weer...

Zo weer eventjes de lijst der lijsten er bij......

ZWANGEREN!!!!!!!  
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

NOD lijst    februari 2008
nod 2 februari, Johanna 28 jaar ronde 5, 1e kindje (dag 30) 30-02 ongesteld
nod 2 februari, Eefje, 27, ronde 4, 1e kindje (dag 28)
nod 9 februari, Ken, 26, 1e kindje (eerste ronde mbv clomid)
nod 11 februari, jessie, 27 jaar, ronde 11, 1e kindje
nod 17 februari Mamaroos,31, ronde 7 2e kindje (dag 29)
nod 25 februari, Sjors, 26 jaar, 7e ronde  eerste wonder (dag 29)
nod 29 februari, Jossie 79, 28 jaar, ronde 11, eerste  kindje (dag 30)

NOD LIJST MAART 2008
nod 2 maart Johanna 28 jaar ronde 6, 1e kindje (dag 30)
nod 3 maart monique 31jaar ronde te veel eerste kindje (dag 30)
nod 6 maart, Jessie, 27 jaar, ronde 12 1e kindje
nod  8 maart Ken 26 jaar 2e ronde mbv clomid 1e kindje

He Ken,

Ovulatietetsen? Die waren twee weken geleden erg positief! Ik zit nu te hopen op ene positieve zwangerschapstest!

Ik heb ook de items betreffende Yvon gelezen. Ik denk dat je met dit soort dingen heel erg moet oppassen op internet! Je weet niet wie of hoe dat meisje is. Misschien is ze wel zwakbegaafd of zo! Ik vind het een beetje zielig voor haar. Maar goed die andere meiden hebben ook excuus aangeboden!

IOk baal, we zouden een weekendje weggaan! Maar Frank heeft buikgriep....hebben dus moeten afbellen!

Hallo meiden,

Jossie wow eindelijk je positieve ovu streep dat word
weer klussen meis en hopelijk deze ronde met meer succes duim duim duim

Lilian ik hoop ook idd dat het klavertje 4 is heel veel geluk mag gaan brengen

joyce hoe voel jij je ben je naar de 9maanden beurs was vandaag toch dat je zou gaan met je schoonzus?

ellen hoe voel jij je hopelijk al wat beter?

sjors gezellig meis dat ik weer naast je mag zitten dit worden weer 2 hele lange weken meid we blijven deze ronde is gewoon zitten succes

ken de afspraak met de gyn begint eindelijk op te schieten was het niet de 20e dat je daar heen moet en wat gaat de gyn nu eigelijk doen? spannend

jessie ook voor jou komt de afspraak met de gyn steets dichter bij altijd spannend de 1e afspraak met de gyn en wat leuk dat je mannetje het pakketje wel leuk vond dat word showen vanavond hihihi

mamaroos ik hoop zo dat je gauw uit die onzekerheid gehaalld word en dat de test volgende week eenvette streep aan geeft wat is het verschrikelijk om in onzekerheid te moeten zitten ga duimen voor je meis duim duim duim

hier gaat het wat minder ik heb een goede griep te pakken brrrr juist nu ik het niet gebruiken kan nooit eigelijken toch maak ik me zorgen om iets normaal voel ik altijd wel wat krampjes na de iui deze keer helemaal niks wilde dat ik het juist nu voelde dat wist ik dat het zijn werk deed ook heel raar om dat ik zo verhouden ben en last heb van die kl*te kriebel hoest moet ik zo veel druk zetten dat het net als of lijkt dat alles er uit loopt ook dat heb ik de laaste 2 keer niet gehad ik heb er deze keer een heel zwaar hoofd in en denk ook dat het niet gelukt is kan nooit goed zijn ziek zijn en iui weet het niet we zullen toch moeten wachten op 29feb dan mag ik testen en ik heb me voorgenomen niet eerder te willen testen hihihihi word moeilijk denk ik we zien het wel meiden ik ga weer onder de wol hoe beroerd kan een mens zich voelen heel beroerd

allemaal een heel fijn weekend

monique

hoi meiden

lilian hier weer eens ff snel hihi
van de week heb ik denk ik meer tijd   want ik heb dan vakantie   , mijn 2 nichtjes van 14 en 16 zijn nu hier gezelli!!!

okee ik voel me goed denk   toch dat t nooit zo snel kan zijn..[.zwanger]ja twijfel   slaat in hahah
maar we zien wel en ma moet ik naar gyn voor de uitslag van mijn   bloed...ik reken toch op iets ...maar we zullen wel zien , ik ben niet echt zenuwachtig...
ik voel me goed das t belangrijkste he...en t bloeden is over en op een of andere manier stel ik me in [jaaa] om toch ongie te worden volgende week ofzo? of daarop.....? het is nu al 2,5 week geleden dus ik verwacht eigenlijk wel binnen 4 weken ongie te worden

he monique   ik duim voor je en ik hoopdat die Kl*te griep snel weer weg gaat!!
voor de rest ik heb geen 2e schermpje open...!!! ja ik weet t   stom hihi

ps ik heb wel de hele dag al hoofdpijn  ????????? hahhahahah   nou meiden tot straks of mrgen...xxx lilian

ojaaa dat topic van die.yvonne?....... is echt heel dom hihi maarja sommige {niet blonde} hihi mensen zijn zo...!!!  maarja zolas mamaroos zij: laat maar zitten!!

daaaaaag

Hoi,

mamaroos: SORRY!Ik heb het verkeerd gelezen! (en niet goed in de nod lijst gekeken) Natuurlijk hoop ik dan dat je snel een positieve zwangerschapstest hebt! Spannend hoor, laat snel wat weten!
En wat vervelend dat het weekendje weg niet door kan gaan. Hopelijk is je zoontje snel weer beter!
En je hebt gelijk: We moeten ook wel weer oppassen wat we hier neerzetten wat betreft andere mensen.

Monique: Balen meid, dat je ziek bent! Veel vitamientjes!!! Hopelijk ben je snel weer de oude. En nu dus ook afwachten... spannend!

Ik ga zo maar eens kijken wat we gaan eten...
Vanavond maar weer idols kijken. Er zitten nu echt alleen nog maar goeie bij. Ik ben benieuwd wie er afvalt deze keer.

Fijne avond ieders!

Liefs...

Monique: Ik moet inderdaad de 20e naar de gyn. Mannetje gaat deze keer mee. Dat stelde hij zelf voor. Vind ik een fijn idee!
Ik weet niet wat de gyn gaat doen. Denk ook niet dat ie veel kan doen.
Weet jij of hij met een (inwendige) echo kan zien of er een eisprong gaat plaatsvinden? Want ik verwacht zo rond die datum mijn eisprong.
Ik denk dat dat het enige is dat ie kan controleren.
Geen idee eigenlijk...

Liefs...

Ken even andwoord op jou vraag
de gyn kan idd kijken met een echo of jou
eisprong er aan zit te komen dus ja dat kan hij/zij zien

xx monique

Terug
Bovenaan