FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lieve meiden

ken heel veel succes vanmiddag bij de gyn..!!!!!! we duimen allemaal voor je!!
 nou meiden ik voel me goed... en ben op t moment heel positief [waar t vandaan komt ik weet t niet hoor hihi]maar ik heb natuurlijk wel vakantie een weekje en ik heb mijn twee tiener nichtjes hier te logeren!!   is wel heel gezellie zo twee van die mutsen in huis..hahahhaa

heeel herkenbaar hoor..[t lijkt nog zo kort geleden dat ik zelf zo deed! hahahha

jessie   lees ik nou goed dat jij eind deze week +_ je ei hebt ? dan ben je vast lekker aan t knuffelen hihi nou meid ik  voor je hoor   ..misschien zegt dan de gyn volgende week ...oooh mevrouw   ik zie iets....? nou ik hoop t voor je!!!!!!!!! en anders kop op !!! ook jij gaat zwanger worden met of zonder mm.
x

monique   voel je je al beter??
ellen   die k*t 's he!!! maar blijf positief!! over 2 weken is t alweer een eisprong! en wie weet ? ,..............
en jij hebt ons weer gered van de pagina 2!! hoera hoera hoera!!![hihi beetje melig]

joyce     ONGELOFELIJK he hoe moe je kan zijn he!!! ik dacht altijd "al die zwangere mutsen   met OOOh ik ben moe"!!! maar jaaaa ik ben ook nog nooit zo moe geweest als toen ik zwanger was hahahhahah echt ongelofelijk..!!
net of je elk moment kan omvallen he!!
nou meis hou vol he   bij de +_ 13 weken voel je weer wat energie opkom en en gaat t weer ff normaal worden!! hou vol xxx

nou meiden ik hoor jullie ....
xxx lilian

Ken veel succes bij de gynaecoloog!!!

Ik kom later vanavond nog even weer dan ga ik op iedereen reageren.

Groetjes Jossie

hoi hoi meiden
Zoals beloofd ben ik weer terug!

Ken: Hoe was het bij de gyn? Hebben ze iets gedaan of was het alleen een gesprek?? Ben heel benieuwd!! Was het trouwens de eerste keer dat je er naar toeging?
Heb je nog een klusadvies meegekregen of was je eitje al gesprongen???
Hoop voor je dat je wat wijzer bent geworden!!!

Sjors: Hoe is het met jou?? Je zit al weer even op het wachtbankje! nog een paar daagjes en dan weet je of je positieve gevoel over deze ronde waar blijkt te zijn!! Heb je al ergens last van dat zou kunnen duiden op een eventuele zwangerschap?? Ik duim nog even voor je hoor!!!

Joyce: Maandag je eerste echo he!! heel spannend en speciaal lijkt me!!  Ben je  er al  klaar voor om  het hartje van jullie wondertje voor het eerst te horen kloppen?!
Weet je al of je straks wilt weten wat het gaat worden? of laat je het een verrassing zijn? Ben benieuwd of je daar al over nagedacht hebt?! hih
Nog goed drie weken en dan zijn de eerste vermoeiende maanden voorbij en kan je nog meer gaan genieten van je buik die steeds gaat groeien. Kan je daar trouwens nu al iets van zien of niet echt?!

Monique: Hoe is het op het zieke wachtbankje? Ben je weer opgeknapt of nog niet echt? En hoe staat het met je gevoel over je zwangerschap?? Heb je al enig idee of het deze derde keer gelukt zal zijn? Hoop het van wel hoor! Ik blijf maar duimen draaien voor je!!!!

Lilian: Hoe is het met je?? Je hebt heel goed nieuws gehad van de dokters. Dat betekend weer flink aan de knuffel, maar kom je daar wel aan toe met twee van die giebelende tieners in je huis? Geniet maar lekker van deze gezelligheid en van het weekje vakantie hoor!!!

Hier verder geen nieuwd behalve dat ik de thermometer en ovu testjes nog niet tevoorschijn gehaald heb! yes, yes, yes misschien ga ik het nu wel een keertje volhouden?!
We knuffelen nog om de dag en beleven er veel plezier aan

ik ga nog wat doen in huis want het is een beetje een bende.

Groetjes Jessie

Hallo Dames,

Ken meis hoe is het gegaan vandaag bij de gyn laat het ons gauw weten

jessie meis wow wat knap van je dat je nog geen ovu test voor de dag gehaald hebt moet vast heel verleidelijk zijn omdat je ze hebt liggen goed van je dat je het zonder probeerd

jossie meis hoe is het met jou? zijn de duivels al weer weg en ben je al weer aan het testen?

joyce maandag schiet nu al aardig op spannend meis hoop zo dat alles goed is van binnen met kleine uk tenslote word ik ook een beetje tante hihihihiihh leuk hoor

sjors meis hoe gaat het met jou? op het bankje

lilian fijn om terug te lezen dat het goed met je gaat em dat je er weer helamaal voor gaat ik wens je heel veel succes meis

met mijn gaat het beter he he eindelijk ben ook weer aan het werk en 1 dame is al met zwangerschaps verlof over 3weken nr2 en over 5weken nr 3 lekker rustig even geen zwangere om me heen ik voel de kwaaltjes nu ik beter ben wel meer op komen dagen maar we blijven positief al durf ik niet echt te hopen we zien het wel tuurlijk hoop heb je toch maar bedoel dat ik er niet zo mee bezig ben mischien ook maar even goed ik ga naar het werk dames tot later

iedereen die ik vergten ben een dikke knuffel en ook succes

xxxxx monique

Hey lieve meiden!

Geweldig dat jullie zo meeleven en vragen hoe het is gegaan bij de gyn!!!

Ik heb ook vandaag weer weinig tijd, want moet zo weer weg. Maar wil toch even vertellen hoe het is gegaan vandaag....

Mijn gyn  vroeg eerst wanneer mijn laatste menstruatie was. Dus ik uitgelegd. Dan zei hij dat de clomid goed was aangeslagen. Daarop zei ik; ik kreeg van de apotheek de eerste keer de clomid mee, en toen stond erop de sticker; 5 op 1 dag. Ik zei dat ik dat niet helemaal vertrouwde.
Zegt hij dat ie dat toch echt zo had voorgeschreven en dat dat dus niet verkeerd was! Elke dag 1 tablet gedurende 5 dagen kon ook, maar er zaten meerdere voordelen aan, wanneer ik 5 tabletten in 1 keer innam. Maar goed, zo kon het ook.
Toen  kreeg ik een inwendige echo. Mannetje kon meekijken op de monitor. Hij heeft de eiblaasjes opgemeten, zo kon hij uitrekenen wanneer mijn eisprong was. Dat is dus aanstaande maandag! Dus moeten we vanaf zondag knuffelen!
Over 5 weken moet ik weer terug.
Hij zei nog; het komt goed hoor!
Ik ben weer opgelucht en vind het fijn nu ik weet wanneer ik mijn eisprong kan verwachten.

Toen we terug in de auto zaten zei mijn mannetje; nou, dan hoeven we nog even niet te knuffelen. Haha! Kunnen we even rustig aan doen.

Meiden; ik probeer snel op iedereen te reageren, maar heb weer een drukke week!
Morgenavond heb ik ook weer een bespreking.
Allemaal dank je wel voor de belangstelling!!

Liefs...

Ken:
Wat fijn voor je dat het zo goed is gegaan bij de gynaecoloog en dat hij kan zien dat je maandag je eisprong hebt. Moet je er zondagavond maar een gezellige avond van maken.
Deur op slot, gordijnen dicht en de bel eraf. Hihi en klussen maar...
Veel succes hiermee
Lilian:
Ook jij had goed nieuws bij de gyn.las ik en en weer druk op zoek naar je eisprong.
En heb je veel plezier met je logeetjes? Geniet er maar van haalt gelijk de gedachte van het zwanger worden wat weg, mooie afleiding. Veel plezier nog met je logeetje!!!!
Jessie:
Jij lekker aan het klussen deze week, wat goed dat je deze ronde zonder ovulatitesten en alles doet. Gewoon lekker klussen zonder alles erom heen. Ik geloof dat ik dat de volgende ronde ook maar eens doe. Hoewel ik natuurlijk niet hoop dat ik naar die volgende ronde ga. Dan zal ik ook naar ronde 12 gaan. Stom he als je al een poosje bezig bent ga je er soms alweer vanuit dat je gewoon weer ongi word. Hoewel je rond je nod heel erg hoopt dat de rd's wegblijven. Ik zit nu weer op het wachtbankje en we zien eind volgende week wel. Jij succes met klussen!!!
Monique:
 Jij weer aan het werk las ik en weer beter gelukkig. Ja jij zit ook op de wachtbank he. Zitten we met z'n drieeen op het wachtbankje. Altijd weer een lange tijd van dom afwachten. Ik hoop dat het voor ons drieeen volgende week  raak is en we positief kunnen testen!!!
Ellen:
 Wat balen voor jou dat de rd's weer zijn geariveerd,hopelijk ben er weer gauw vanaf en kun je weer aan de volgende ronde beginnen. Succes meid!
Joyce:
Jij maandag je eerste echo, leuk meid, ik wens je veel plezier.
Ik las dat je heel moe was, wel aan jezelf denken hoor en lekker veel slapen.
Doet mijn zusje ook veel, die loopt tegelijk op met jou. En gaat morgen voor de eerste keer naar de verloskundige, dit is meer een intake, de echo doen ze hier pas met 12 weken als er geen eerdere reden voor is.
Sjors:
Hoe gaat het met jou meid, ook gezellig op het wachtbankje. Ik hoop dat we volgende week alledrie positief testen!!!

Mijn vrije dagen zitten er weer op en ik kom om 12 uur vanavond weer in de wacht vanaf dat moment kunnen ze me weer bellen voor een bevalling, ik hoop dat ze mij vannacht lekker laten liggen maar je weet het nooit, er kan elk moment een bevalling komen.
Ook zitten we weer op het wachtbankje. Ik verwacht niks, we hebben goed geklust.
Ik voel ook nog niks en ik ga nergens meer vanuit. Je lichaam kan je zo voor de gek houden dat soms veel erop wijst van ik ben zwanger...en dan komen die verdomde rd's  toch wel  weer we wachten maar rustig.... af. Ik hoop natuurlijk geen rd's!!!
Dames nog een hele fijne avond ook de meiden die ik vergeten ben.

Groetjes Jossie

hoiii

KEN     dus vanaf zondagochtend zien we jou ff niet meer hihihi   wel heel fijn dat je nu precies weet wanneer je je ei hebt!! perfect zou je zeggen!.nou meid   ga lekker rusten tot zondag., ff niet knuffelen hahaha en dan vanaf zondag ertegenaan YYYEEEAAAAHH!!!
hihi...

jossie   werkse weer ...en ik hoop ook dat ze je vannacht laten liggen   , ff geen bevalling vannacht ..duim duim!! welteruste!!

nou ik zie jullie morgen x lilian

Terug
Bovenaan