A
Anoniem
Guest
Hallo Lieve Meiden,
Ken meis ik hoop zo dat je gelijk goed knuffelt meis
slik je nu nog de clomid?blijf voor je duimen meid
ikke wat balen dat je nog ziek bent deze griep blijft langer dan je zou willen
wens je heel veel beterschap ziek het lekker uit
joyce meis alles goed met jou al dagen niet meet gezien hier
mischien zie ik je morgen avond hoop het meis
spannend nu is het zo maandag voor je op naar je 1e echo
geweldig meis
jossie meid red je het nog op het wachtbankje wachten duurt lang het meis
ik hoop voor jou als je mag testen dat je ook gelijk goed en positief test gun
het jou ook zo meis nog ff lekker blijven zitten bij ons succes meis
jessie meissie mijn complimente voor jou jij weet altijd iemand zo op te beuren met je lieve woorden ik hoop zo voor jou dat woensdag bij de gyn alles goed is hoop het zo meis en dat je maar gauw zwanger mag worden zou geweldig zijn succes meis
sjors meis lekker dat je veel mag weken zo hoef je ook niet steets aan zwanger worden te denken en schieten de lange dagen op en is het zo maandag hoop ook voor jou dat je postief test en dat die duivels lekker weg blijven maar vaak merk je al een paardagen van te voren of je ongi gaat worden ik blijf duimen meis dat ze weg blijven duim duim duim
lilian meis jij noemt het beesje gelijk bij de naam groot gelijk meis
zo is het och ook ik denk dat de meeste meiden vrouwen geil zijn als ze de eisprong moeten krijgen niks om je voor te schamen lekker knuffelen succes mied
nou hier gaat het goed ben zo goed als beter eindelijk
idd meiden raar he dat me werkgever nu zo achterlijk doet maar stoor me er niet aan al moet ik eerrlijk zeggen dat het me ook niet echt lekker zit maar goed wat kan ik doen niks toch?...zo de 1e week hebben we er op zitten en voel niks geen krampjes helemaal niks ben er ook niet mee bezig met het zwanger worden we zien het wel is het zo dan is het meer dan welkom maar ga me niet meer druk maken van zou dit zou dat zou zus nee dat heb ik al te vaak gedaan en elke keer op een terleursteling uitgedraaid dus pas nu wel op volgende week vrijdag weten we meer spannend maar weer zo zo meiden ga ff tv kijken
iedereen een fijn weekend
dikke kus
monique
Ken meis ik hoop zo dat je gelijk goed knuffelt meis
slik je nu nog de clomid?blijf voor je duimen meid
ikke wat balen dat je nog ziek bent deze griep blijft langer dan je zou willen
wens je heel veel beterschap ziek het lekker uit
joyce meis alles goed met jou al dagen niet meet gezien hier
mischien zie ik je morgen avond hoop het meis
spannend nu is het zo maandag voor je op naar je 1e echo
geweldig meis
jossie meid red je het nog op het wachtbankje wachten duurt lang het meis
ik hoop voor jou als je mag testen dat je ook gelijk goed en positief test gun
het jou ook zo meis nog ff lekker blijven zitten bij ons succes meis
jessie meissie mijn complimente voor jou jij weet altijd iemand zo op te beuren met je lieve woorden ik hoop zo voor jou dat woensdag bij de gyn alles goed is hoop het zo meis en dat je maar gauw zwanger mag worden zou geweldig zijn succes meis
sjors meis lekker dat je veel mag weken zo hoef je ook niet steets aan zwanger worden te denken en schieten de lange dagen op en is het zo maandag hoop ook voor jou dat je postief test en dat die duivels lekker weg blijven maar vaak merk je al een paardagen van te voren of je ongi gaat worden ik blijf duimen meis dat ze weg blijven duim duim duim
lilian meis jij noemt het beesje gelijk bij de naam groot gelijk meis
zo is het och ook ik denk dat de meeste meiden vrouwen geil zijn als ze de eisprong moeten krijgen niks om je voor te schamen lekker knuffelen succes mied
nou hier gaat het goed ben zo goed als beter eindelijk
idd meiden raar he dat me werkgever nu zo achterlijk doet maar stoor me er niet aan al moet ik eerrlijk zeggen dat het me ook niet echt lekker zit maar goed wat kan ik doen niks toch?...zo de 1e week hebben we er op zitten en voel niks geen krampjes helemaal niks ben er ook niet mee bezig met het zwanger worden we zien het wel is het zo dan is het meer dan welkom maar ga me niet meer druk maken van zou dit zou dat zou zus nee dat heb ik al te vaak gedaan en elke keer op een terleursteling uitgedraaid dus pas nu wel op volgende week vrijdag weten we meer spannend maar weer zo zo meiden ga ff tv kijken
iedereen een fijn weekend
dikke kus
monique