FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo Lieve Meiden,

Ken meis ik hoop zo dat je gelijk goed knuffelt meis
slik je nu nog de clomid?blijf voor je duimen meid

ikke wat balen dat je nog ziek bent deze griep blijft langer dan je zou willen
wens je heel veel beterschap ziek het lekker uit

joyce meis alles goed met jou al dagen niet meet gezien hier
mischien zie ik je morgen avond hoop het meis
spannend nu is het zo maandag voor je op naar je 1e echo
geweldig meis

jossie meid red je het nog op het wachtbankje wachten duurt lang het meis
ik hoop voor jou als je mag testen dat je ook gelijk goed en positief test gun
het jou ook zo meis nog ff lekker blijven zitten bij ons succes meis

jessie meissie mijn complimente voor jou jij weet altijd iemand zo op te beuren met je lieve woorden ik hoop zo voor jou dat woensdag bij de gyn alles goed is hoop het zo meis en dat je maar gauw zwanger mag worden zou geweldig zijn succes meis

sjors meis lekker dat je veel mag weken zo hoef je ook niet steets aan zwanger worden te denken en schieten de lange dagen op en is het zo maandag hoop ook voor jou dat je postief test en dat die duivels lekker weg blijven maar vaak merk je al een paardagen van te voren of je ongi gaat worden ik blijf duimen meis dat ze weg blijven duim duim duim

lilian meis jij noemt het beesje gelijk bij de naam groot gelijk meis
zo is het och ook ik denk dat de meeste meiden vrouwen geil zijn als ze de eisprong moeten krijgen niks om je voor te schamen lekker knuffelen succes mied

nou hier gaat het goed ben zo goed als beter eindelijk
idd meiden raar he dat me werkgever nu zo achterlijk doet maar stoor me er niet aan al moet ik eerrlijk zeggen dat het me ook niet echt lekker zit maar goed wat kan ik doen niks toch?...zo de 1e week hebben we er op zitten en voel niks geen krampjes helemaal niks ben er ook niet mee bezig met het zwanger worden we zien het wel is het zo dan is het meer dan welkom maar ga me niet meer druk maken van zou dit zou dat zou zus nee dat heb ik al te vaak gedaan en elke keer op een terleursteling uitgedraaid dus pas nu wel op volgende week vrijdag weten we meer spannend maar weer zo zo meiden ga ff tv kijken

iedereen een fijn weekend

dikke kus
monique

hallo meiden, Hier ookwer even een klein berichtje van mij. Met mij gaat alles goed. Ik heb wel weinig energie dus ik kom even niet zo vaak op het forum. Ik heb verder gelukkig nergens last van.

Maandag heb ik de eerste echo. Ik vind het erg spannend en ik hoop maar dat alles goed blijkt te zijn.

Monique; Spannend dat je eerste week er al weer op zit. Goed dat je er deze maand zo nuchter tegenaan kijkt. Nog en weekje meis en dan mag je al weer testen. Eigenlijk gaat de tijd toch weer super snel.

Sjors; Ook voor jou spannende tijden. Maandag al weer je nod. Weet je al wannneer je wil gaan testen?

En de rest van de meiden wens ik heel erg veel succes met klussen testen en wachten. Ik heb geen 2e schermpje open maar ik zal de volgnde keer weer even op iedereen reageren

hoi lieve meiden

sjors   spannend jou nod komt eraan!!!   nog even........ik hoop dat ze wegblijven!!!

joyce   jou eerste echo komt eraan ....super spannend , dan ga je je kindje voor t eerst zien!!! wauw!!! ik hoop dat alles goed   verloopt en geniet ervan   en laat ons snel weten hoe t was he!!..

nou hier gaat alles zn gangetje .....ik heb wel een rommel gevoel in mijn buik   en puistjes!! haha dus ik denk dat ik ongie ga worden!......zn gevoel heb ik....
ik heb deze afgelopen 3weken ook echt geen idee gehad wanneer mijn ei nu was !!! ja als t goed is dacht ik m afgelopen di te voelen[steken de hele dag in mijn linker zij/lies] dit voelde echt zoals mijn ei aanvoeld!! maar ik heb de afgelopen 3 weken ook al eerder gedacht m te voelen.....hihi maarja we wachten af
als t afgelopen di mijn ei was dan moet ik +_ volgende week ma ongie worden!! en t kan dat ik ongeveer een week van te voren al gerommel in mijn buik heb...
het kan natuurlijk ook iets anders zijn!!!
maar ik denk toch dat ik ongie ga worden ..............

okeee zoals altijd we zullen zien!! maar als ik dan ongie ben dan weet ik wel weer ongeveer hoe t zit met dat ei en die rd's!!! dan gaan we weer eens kijken hoelang mijn cyclus is!

vandaag was t erg rustig hier , iedereen lekker buiten bezig en aan t genieten van t weekend denk ik!!!

idols gezien????   ja nathalie is in de finale!!! ik hoop echt dat ze wint!! ik vind haar echt een podiumbeest en ze ziet er fantastisch uit vind ik....super mooie meid!
nikki vind ik ook goed maar zo gewoontjes , dus ik hoop op Nathalie!!!

nou ik ga lekker naar bed welterusten
xxx lilian

Hey meiden!

Lilian: Hopelijk heb jij snel duidelijkheid! Liever snel weer zwanger natuurlijk en anders snel die rd's, dan weet je hoe het zit.
Ik heb vanmorgen nog even idols gekeken. Super die meiden! Ik vond het terecht dat deze 3 in de halve finale zaten. Mij maakt het niet uit wie van de 2 er nu wint...

Joyce: Spannend!!!! Morgen de eerste echo! Gaaf zeg! Voel je je verder ok?
Laat snel weten hoe het geweest is!

Jessie: Jij hebt morgen de afspraak bij   de gyn. Ik hoop dat er snel iets duidelijk is. Maak je niet druk hoor, het is fijn dat er iets aan gedaan wordt! Ik weet niet of ze gelijk een inwendige echo  doen (bij mij wel) maar dat viel mij ook 100% mee! Als je een inwendige echo krijgt: ontspannen... dan is het een piece of cake!
Ik denk aan je! Succes!

Monique: Ben je weer helemaal beter? Hopelijk wel. Nog een klein weekje! Spannend! Ik hoop het echt zo voor je!

Hier mijn nieuws: Vanmorgen dus geknuffelt, want de gyn had verteld dat mijn eisprong maandag zou zijn ongeveer. Hij zei ook dat we beter vanaf zondag konden knuffelen. Dus ja, vanmorgen dus. Hoe doen jullie/ deden jullie dat? nadat man/vriend was/is klaargekomen, jijzelf daarna ook klaarkomen? Met de benen in de lucht of een kussen onder jullie kont? Hoelang blijven liggen?
Sorry voor de intieme vragen!
Ik ben na het knuffelen nog anderhalf uur blijven liggen, maar ja, het was ochtend, dus dan moet je er op den duur toch maar eens uit je bed! Ik hoop maar dat er voldoende zaadjes zijn blijven zitten!
Heb een half uur geleden een ovu test gedaan en die was hartstikke positief!
Man ,wat ben ik al blij!
Vanavond nog eens knuffelen voor de zekerheid. (Ik hoop dat mannetje nog wat kan produceren!)

Dat was het weer...

Nog een fijne zonnige zondag!
Liefs...

hoi meiden

Hoe is het met iedereen?? iedereen een goed weekend achter de rug?

Monique: nou nog een paar daagjes en dan mag je er een testje tegen aangooien!! Ik hoop zoooooo voor je dat je deze derde poging positief resultaat zult hebben. Het spreekwoord drie keer is scheeprecht zal toch ergens vandaan moeten komen!!! Succes met wachten hoor meis!!

Ken: ik zag dat je vanmorgen al duk aan de knuffel bent geweest! En nu vanavond nog een keer!!   dan mannetje van hou heeft er druk mee.
We goed dat je nu weet op het juiste moment geknuffeld te hebben dat lijkt me een geruststelling!! dat wordt dus hopen een goed resultaat!!!!

Joyce: nog 1 nachtje slapen en dan krijg je eindelijk je kleine wondertje te zien!! Geniet er lekker van meid!!

Sjors: hoe is het?? kun je ons al goed nieuws melden?? Wanneer ga je een testje doen?? Ben benieuwd hoor!!! wordt wel weer eens tijd voor een zwangere junkie!! hoop voor je dat jij het bent!!!

Nou hier gaat alles zijn gangetje! Hebben afgelopen week om de dag geklust! maar ook zaterdagmorgen en daarstraks nog een keer!! druk druk druk dus!!! hihih

Heb de thermometer en ovutesten in de kast laten liggen. Dat geeft enerzijds wel een gerust gevoel. Wel een gevoel dat het misschien deze maand niet gelukt is maar we hebben het dus vaak genoeg gedaan dus daar zal het niet aan liggen. Ik heb me er onbewust al bij neergelegd dat het waarschijnlijk op de natuurlijke manier niet gaat lukken.......... en dat zorgt toch voor  wat minder druk denk ik.  Ik heb nu dus officieel plaats genomen op het wachtbankje!!  Dus dames een beetje opschuiven op dat bankje dan kan ik er ook bij zitten.

Morgen om kwart voor 10 mogen bij de gyneacoloog zijn. Ben benieuwd!! Hoop op een begipvollere behandeling als bij de dokter, maar ja daar stonden we in drie minuten weer buiten dus moet haast wel langer duren hihi!

Nou meiden fijne avond nog!!!
Ik laat morgen weten hoe het was bij de gyn!!!

Dikke knuffel Jessie  

Joyce: laat jij ook weten hoe de echo was!!!
Sjors: Laat jij ook snel weten als je wat meer weet.

Hallo leieve meiden

jessie meis wat knap van je dat je alles in de kast hebt laten   liggen en natuurlijk welkom meis naast ons op het bankje hopelijk blijf je lang zitten
ook wil ik je voor morgen heel veel succes wensen bij de gyn mijn kaarsje zal ik branden voor je meis laat je het ons weten dikke voor jou

ken meis hahahahah jij hebt op tijd geknuffeld meis
goed van je hoplijk kom jij heel gauw bij ons op het bankje zitten
spannend meis voel jij je verder goed vam de clomid ik heb dat vroeger ook geslikt
maar moest daar gelijk mee stoppen ivm me schildklier
ook jou wil ik even succes wensen met knuffelen hoplijk
 is het niet voor niks geweest

joyce meis ow wat spannend meis
je 1e echte echo je zei gisteren al tegen me op het feest
dat je je toch een beetje zorgen maakte of alles goed zal zijn
ik ben er van overtuigd meis natuurlijk krijgen jullie een klopend hartje te horen
ik ga zo duimen voor je meis dat alles goed mag gaan
al ben ik wel van mening dat je echt moet eten ook vlees..aardappelen,,groente je
hebt het toch nodig en daar maak ik me een beetje zorgen om jou
meissie laat je het aub weten morgen ook ik vind   het spannend
dikke voor jou

nou dames morgen gaan we de laaste week in pfff eindelijk
sinds vandaag heb ik wat meer last gehad van de buik en verlies ik meer witte afscheiding weet ook niet wat dat is gisteren op een verjaardag vragen ze me wel hoe het met me gaat en elke keer neem ik me voor om niks te zeggen dat ik al weer geinsemineert ben maar ja het zijn je vrienden en ze tonen belangsteling wat al erg fijn is natuurlijk vandaag een leuke dag in utrecht gehad lekker geschopt hihihi moet kunnen soms toch brrr morgen weer weken en zin dat we hebben maar ja moet toch verder gaat het goed met me ben niet zo erg bezig met zwanger willen worden en hoop dat het een positief teken mag zijn en dat ik vrijdag zo ongelovelijke mooie test in handen mag houden nog even geduld dus

hoe is het met de rest
sjors,,,jossie

meiden dikke kus
en geniet van de zondag avond

xxmonique

Even een een hele snelle reactie van mij:

Joyce jij morgen heel veel succes bij je eerste echo, geniet ervan en ik hoop voor je dat je een mooi kloppend hartje mag zien!!!! Succes!!!!!

Jessie: Jij morgen veel succes bij de gynaecoloog, ik hoop dat dit hou meer duidelijkheid gaat geven. Succes meid!!!

Ik kom morgen nog weer lezen en dan reageer ik  op alle andere toppers van de forumjunkies!!!
Meiden allemaal een goeie nacht en slaap en knuffel ze, vooral jij he Ken, veel plezier tussen de lakens.

Liefs Jossie

Sjors ik hoop dat bij jou de rd's zijn weggebeleven en dat jij morgen positief gaat testen!!!!!

Terug
Bovenaan