FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lieve Sjors,

even voor jou een berichtje
meis wat vind ik het k*t dat je weer die k*t hebt gekeregen
meis ik snap je heel goed dat je even lekker gehuild hebt soms moet dat ook
en word alles je even te veel ik herken het zo meid valt ook niet mee je wild zo graag waarom duurt het dan zo lang want zo is het gewoon en soms denk ik ook waarom word een ander zo zwanger zo snel en wij niet ook ik heb de laaste 2keer gehuild dat de iui mislukt was ow meis ik heb echt met je te doen en leef heel erg met je mee weten allemaal wat het is als die klote duivels weer te voorschijn komen brrrrr maar vergeet niet onze tijd komt alleen weten wij niet wanneer dat gevoel van onzekerheid maakt je soms gek geef de moed niet op meis en ga er weer voor op dit moment ben je heel verdrietig begrijpelijk hou je er aan vast dat ook jij zwanger gaat worden geloof er in sjors ik heb echt met je te doen en wil je even een hele dikke knuffel geven
heel veel sterkte meid

liefs monique

hallo meiden,

Ken welkom   bij ons op het wachtbankje en ook voor jou
hoop ik dat je heel lang mag blijven zitten hey goed dat je gisteren nog geknuffeld hebt
je zou haast zeggen kan bijna niet meer missen ook voor jou komen er spannende tijden aan ga zo hart duimen voor je meid dat het is raak mag zijn

andwrd op jou vraag ja ik ga echt pas vrijdag testen en geen dag eerder
ook om een terleursteling te voorkomen die is er toch wel als de test negatief is maar ik mag pas van de gyn 29febr testen dus houd ik me er deze keer netjes aan
succes meis duimen voor je

hoe is het met de rest van onze meiden?????

dikke kus monique

Sjors:
Ik zou jou op dit moment een dikke knuffel willen geven! Doe ik ook:
Ik snap je helemaal dat je hebt moeten huilen. Hoe langer je bezig bent, hoe moeilijker het wordt om positief te blijven! Je hebt gelijk; er staat een jaar voor, maar dat is zo'n lange tijd! Het komt echt wel goed hoor, weet ik zeker! Alleen weten we niet wanneer, maar ook wij zijn op den duur toch echt wel eens aan de beurt! Monique zei het ook al.
Ik hoop dat je je snel wat beter voelt en dat je straks weer vol goede moed verder gaat!
Er komt een dag.....................

Liefs....

Sjors:
Ooh meis wat balen voor jou dat die klote rd'sweer zijn gearriveerd. Ik kan me heel goed voorstellen dat je moet huilen hoor. Elke maand wat het langer duurt word het steeds moeilijker. We willen allemaal zo graag he. Ik vind het echt sneu voor je. Kan me voorstellen dat dit rauw op je dak valt, je had er zo'n goed gevoel over. Meid gooi die tranen eruit dit lucht vaak wel op. Ik weet dat je je verdrietig voelt maar het gaat vast allemaal goed komen. En ik hoop echt dat jij ook gauw mag zwanger raken.
Jij gaf mij de vorige keer dit advies: Ga lekker douchen, scrubben, naar de kapper, nieuwe kleren kopen en verwen jezelf maar eens lekker dat geeft ook gelijk wat afleiding.
En dat geef ik jou nou ook mee als advies.
Een hele dikke knuffel voor jou!!!!!!!! XXX

Ken: Ook  jij weer op het wachtbankje beland. Ik kan me voorstellen dat je met een goed gevoel klust, je weet gewoon zeker dat je rond de eisprong klust. Veel plezier nog tussen de lakens vanavond  en vanaf morgen vergezel je ons op het wachtbankje. Gezelllig druk word het op het wachtbankje. Ik gun het je van harte dat ook jij snel zwanger mag worden.  Ik wens jou eerst nog een fijne klusavond. Go girl!!!! XXX

Jessie: Jij je eerste bezoek bij de gynaecoloog gehad en precies op het goede moment. Een naderende eisprong en goeie beweeglijke zwemmers. Super toch. Ik wens jou ook veel plezier tussen de lakens vanavond. En hoop ook dat jij  snel zwanger mag  worden.  Go girl !!!!! XXX

Joyce: Jij je eerste echo achter de rug, fijn meid dat alles er goed uit ziet. Lijkt me zo'n bijzonder moment om gewoon voor de eerste keer je kindje te zien. Lekker gaan genieten van je zwangerschap nu hoor! En hoe waren de reacties van je ouders op je echo, vast supertrots. Geniet van deze bijzonder periode meid.!!! XXX

Monique: Hoe is het met jou meid. Kun je het nog een beetje volhouden meid, op ons wachtbankje. Meid ik hoop echt uit de grond van mij hart dat jij vrijdag positief mag gaan testen. Jij bent al zolang bezig en ik gun het jou zo graag. Altijd zo opbeurend na ons allemaal toe en zo positief ingesteld echt een topper ben jij hoe je met alles om gaat.  Komen spannende dagen aan voor ons allebei. Mijn duimen draaien meid!!! XXX

Lilian: Ook al zo'n topper, zo positief jij ook in het leven staat dat is echt top. Jij ook weer op het gezellige wachtbankje beland. Ik gun het je van harte meid. Na alles wat jij hebt meegemaakt!!! XXX

Ellen: Jij weer druk aan het klussen meid. Ik wens jou veel kluspleziet en dat ook jij maar snel zwanger mag worden.   XXX

Johanna: Hoe gaat het met jou meid, ben je er  al weer van de wintersport????

Meiden met mij gaat het goed. Aankomende vrijdag mijn Nod. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Na de klusperiode had ik er een goed gevoel over omdat ik rond de eisprong( tenminste als ik de ovu_ sticks mag geloven) heb geklust. Maar nu weet ik het niet meer. Ik voel niks ander dan anders. Behalve dat ik al een dikke week af en toe een stekend gevoel in mijn linkerlies heb. Ik ga in ieder geval nergens vanuit nou eigenlijk denk ik dat ik gewoon weer ongesteld ga worden. Af en toe wat gerommel in de buik. We wachten het maar gewoon weer af. Ik was er niet zoveel mee bezig maar nu de nod weer dichterbij komt, vind ik het wel weer spannend worden.

Meiden ik wens jullie nog een fijne avond toe!!!!
Liefs Jossie

Hoi allemaal!!!

Ik ben weer terug van de wintersport. Het was hardstikke gaaf. Skieen is eigenlijk best wel moeilijk. Heb dan ook een giga groot blauw plek op mijn heup.
Tijdens onze vakantie is mijn ei ook gepasseerd en natuurlijk hebben we flink wezen klussen. Eens kijken of het zijn vruchten afwerpt.
Altijd heb ik vreselijk pijnlijke borsten  van mijn eisprong totda tik ongesteld word en nu helemaal niks!!!!
vakantie is wel fijn geweest, ik heb weinig aan het zwanger worden gedacht. Heerlijk even. Ik ga het proberen vol te houden. Ik zie het wel.

Sjors: wat klote meid. Lekker een potje janken lucht vaak wel op. Gooi het eruit en ga daarna net wat jossie zegt: jezelf lekker verwennen!!!!

Verder heb ik nog niet veel gelezen. Dus iedereen die op het wachtbankje zit: SUCCES.

de rest trouwens ook. Groet jo

hoi

lieve sjors
KUTKUTKUT
wat k*t dat de rd's weer zijn gekomen!!!ja wat moet je daarop zeggen ........het is toch een kwestie van t perfecte moment van je eitje en t zaadje ?? en dat moment komt bij jou ook !!misschien wel deze maand!!!
ik snap dat je soms wel ff helemaal over de pis gaat ,want we willen zo graag he!!! en dan hoor je al die andere mensen die zogenaamd ff snel zwanger zijn ...is gewoon kut!
lieve sjors hou vol meid ..ook jij gaat zwanger zijn dadelijk!! EEN HELE DIKKE KNUFFEL x lilian

ken   he ken...
ja nou zou je zeggen dat ik aan zee woon he ...hihi neeeeeee ik woon in brabant!! vlak bij de loonse en drunense duinen! erg lekker hoor om daar te rennen met de hond....alleen geen zee hihi
goed geknuffeld hoor ik !!! nou dan word t nu weer afwachten ..........duimduim..x

JESSIE     nou ben benieuwd bij jou!! ze zwommen nog naar zoveel uur!!! compliment voor je mannetje hoor hihi....succes

joh   lekker uitgerust en geknuffeld   wauw kan niet beter he!!

nou lieve meiden ik weet uit ervaring   dat dit zwanger worden niet altijd ff snel gaat maar we zijn wel allemaal super meiden en positief, we trekken elkaar erdooheen!!! en ik weet zeker dat we allemaal op een zeker moment zwanger zijn dadelijk!!! allemaal!!! en ik snap onze dipjes !! moet ook denk ik, maar we blijven positief,   en we gaan verder!! ff een aplaus voor ons zelf!!!   we hebben t verdiend!!!

tot vanavond xxx lilian

Lieve lieve meiden!!!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!! Doet mij echt heel erg goed!!! Wat zou ik toch zonder jullie moeten!!!! Het is zo fijn te weten dat jullie precies begrijpen wat ik bedoel!!!
Ik voel me al weer een stuk minder emotioneel, en probeer weer met frisse moed verder te gaan!!!
Ik zit nu nog in de nachtdienst en ben heel moe, ik zal zodra ik er uit ben even persoonlijk op jullie reageren!!! Ik denk heel hard aan jullie en duim mij te pletter!!! Ik hoop op veel positieve testen vrijdag!!! Want er moeten verdorie toch een paar zwanger zijn deze maand!!!!

Nogmaals bedankt en ik spreek jullie snel!!!

Dikke kus voor jullie allemaal  (en pas maar op, die brengen heeeeeeel veeeeeeel geluk)!!!

Sjors; Wat balen dat de RD's al weer zijn gekomen. Wat een tegenvaller is dat dan he. Ik kan me voorstellen dat je even een traantje hebt moeten wegpinken. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt en dat die KUT duivels weer weg zijn.

Johanna; Lekker weer terug van wintersport. Toevallig dat je ook net je ei had in die periode. Wie weet zijn jullie met z'n drieen terug gekomen. Ik zal voor je duimen. Wel apart dat je nu geen last meer hebt van gevoelige borsten. Wie weet komt het nog en is het wel een goed teken.

Jossie; Vrijdag al weer je NOD! Spannend meid. Ik ga voor je duimen en hopen dat het deze ronde misschien wel raak mag zijn. En dat gerommel in je buik zegt helemaal niets want dat had ik ook hoor. Wanneer wil je gaan testen?

Monique; Jij ook weer aankomende vrijdag je NOD. Jeetje deZe 2 weken lijken wel voorbij te vliegen. ijn dat je je gedachten een beetje hebt kunnen verzetten. Dan gaat de tijd helemaal wat sneller. Heel veel succes met testen vrijdag. Mijn duimen draaien op volle toeren.

Ken; Voor jou zit het knuffelen er weer op. Wat fijn eigenlijk dat je met behulp van clomid nu een duidelijke cyclus hebt. Dit is de 2e ronde met clomid toch? Heel veel succes de aankomende tijd. Ik ga voor je hopen dat het deze ronde raak mag zijn. je weet in iedere geval dat je op het juiste moment hebt geknuffeld. Dat is wel fijn.

Lilian; Ook al weer op het wachtbankje. Al is het nog wel een beetje onzeker natuurlijk. Ik hoop dat je weer een normalen cyclus hebt en dat je maar snel ongi mag worden. Of niet natuurlijk. Dat hopen we natuurlijk het meeste. Als je weer ongi wordt ga je dan weer met de ovu-testjes werken?

Jessie; Wat fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij je bezoekje aan de gyn. Fijn dat je ook wat beter bent behandeld dan bij de dokter. gelukkig heeft je manetje goede zwemmers. Veel succes met bloed prikken volgende week. Maar ze gaan dus je baarmoeder schoonspuiten. Dat lijkt me een apart gevoel. Maar hopelijk maakt het de weg vrij voor je eitjes. Veel succes.

Ellentje; Voor jou is de knuffelperode weer aangebroken. Super meid. Veel plezier want het is toch het leukste van een nieuwe ronde. Wat betreft het zoeken naar spulletjes; gewoon doen hoor. Dat is toch super leuk! je hoeft niet meteen wat te kopen maar kijken is altijd leuk. Je weet maar nooit waar je tegenaan loopt en zo krijg je een idee wat alles kost, Dat heb ik ook gedaan.

Maar jeetje zeg jullie zijn allemaal weer flink aan het schrijven op het forum. hihi. Het kosteveel energie om alles bij te houden. maar dat vind ik wel leuk hoor! Jullei zijn toch mijn internetvriendinnetjes.

Terug
Bovenaan