FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi,

Ken: Leuk dat je weet dat je ei nu was.Klus er maar lekker op los en hopelijk is het dan raak.

Joyce: Hopelijk ben je niet te zenuwachtig voor de eerste echo.Laat ons weten hoe het geweest is he.

Jessie.Ik hoop voor jou dat het deze keer raak is. Wat erg dat je misschien niet op de natuurlijke mannier zwanger kan geraken.

Bij ons gaat alles zijn gewone gangetje.De rode duivels zijn weg dus we kunnen weer beginnen klussen.
Ik heb gisteren een beetje zitten surfen op het net op zoek naar 2de hands spullen op het internet maar mijn vriend vind dat dat nog veel te vroeg is.Dat ik daar nog niet moet naar zoeken als ik nog niet zwanger ben maar ik vind het leuk om een vooruitzicht te hebben.

Groetjes Ellen

Hoi Lieve meiden

Hier even snel een berichtje van mij. Heb geen tweede schermpje open en ook weinig tijd dus vertel alleen even mijn eigen gyneacoloog verhaal. heb vandaag vergadering en moet vanavond ook weg dus vandaar nu even een kort berichtje.

Nou ja we zijn dus bij de gyn geweest! wat overigens een heel aardig vrouwtje was en we dus echt wel een beter gevoel hieraan hebben overgehouden dan het bezoek aan de dokter.
Toen we binnen kwamen had ze dus onze ingevulde vragenlijsten bekeken en daar bleek uit dat er wat betreft niks aan de hand is. Ik heb een regelmatige cyclus en dus wel elke maand een eisprong. Ze vertelde dat ze verwachtte dat de eisprong deze maand al geweest was. Daarna kreeg ik een inwendige echo ( niks pijnlijks) en daarop zag ze dat mijn eisprong er juist nog aan zat te komen. De baarmoedermond stond open en het slijm zag er goed uit ( sorry voor de woorden)
Daarna heeft ze meteen de samenlevingstest gedaan. ( tsja we hadden immers gisteren aan het eind van de middag nog geklust, hihihi) Dat was wel grappig want toen we door de microscoop mochten kijken zag echt wat je in de biologieboeken vroeger zag. De visjes zommen nog ijverig rond hihi!!!!
Aangezien de gemeenschap al meer dat 17 uur geleden was en er nog steeds zwemmende visjes waren dacht ze niet dat er iets mis zou zijn met het zaad! Mannentje dus ook weer gerustgesteld.

Kortom, ik was precies op de goede dag in het ziekenhuis, want nu hebben ze al een boel onderzoeken kunnen doen waarbij ik anders nog een maand had moeten wachten als mijn eisprong al geweest was.

Tot nu toe zag alles er dus gewoon goed uit. Nu moet ik volgende week maandag bloed laten prikken en de week erna bellen voor de uitslag. Ook moet mijn mannetje nog een potje met zaad inleveren van de week.
Als ik dan vervolgens ongesteld wordt moet ik bellen en dan gaan ze op de 7 a 10e   dag van de cyclus de baarmoeder schoonspuiten met een  of ander goedje. vervolgens schijnt de kans dan 40 a 60 % te zijn dat je binnen een half  jaar alsnog zwanger wordt. Dan wachten we dus een half jaartje, mits het bloedonderzoek en het spermaonderzoek natuurlijk voldoende zijn.

Ben dus blij dat we deze stap genomen hebben al zijn we nog niet echt heeeeeel veel wijzer!!!  

Ga dus vanavond nog even flink aan de klus want ja ei was nog gesprongen, hihih! en we willen deze  kans dus  nog wel benutten!!!

Meiden ik ga gauw  verder! Spreek jullie snel weer

Groetjes Jessie  

hoi meiden

he joyce vertel hoe was je echo!!! ik ben zo nieuwsgierig ......

jessie   succes vandaag bij de gyn!!   ik hopp dat je snel duidelijkheid hebt, das wel zo fijn....

ken gezellig geknuffeld hihi   ja fijn he als je weet wanneer je ei er is...alleen nou ga je ook elke dag voelen   of je iets? voelt , das minder hihi die 2 weken duren dan wel lang ...maar ach als dat t ergste is toch!! ik duim voor je   !!

sjors     vertel wanneer ga je testen of denk je dat ze toch komen?? ik hoop dat je mag testen en misschien wel de volgende zw.forumjunkie bent!!duimduimduim

monique   ook voor jou word t bankjetijd weer korter ....3 x is echt scheepsrecht zo denk ik ook dus ..........fingers krossed!!!!x

nou ik denk dat jullie toch ook echt nog meer moeten opschuiven hahaha want ik DENK hahahhaah ook onderhand wel op dat bankie te zitten hoor.....
ik heb echt geen idee meer hahahhahahahha
ik dacht afgelopen di mijn ei te hebben [okee 3e x hihi] maar nee nou echt want ik had dat gevoel in mijn zij en lies de hele dag.........
en we hebben t ook gedaan [ofcourse!!]   en dan zou t nu nog wel +_ 12 14 dagen moeten duren dat ik ongie word toch.....maar ik had zat een ongie gevoel? en toen was t zondag weer weg......???? en nu heel soms voel ik zn blabla gevoel???
nou conclusie IK HEB GEEN IDEE MEER hahhahah!

maar ik ben nu 3weken na de miskraam dus t ei zal toch wel geweest zijn denk ik... dus daarom kom ik er ook gezellig bij zitten!!
wat een verhaal he..je zou toch zeggen nou na 2x te zijn zwanger geweest moet je toch onderhand weten hoe t voelt ..neeeeeee... echt niet
want elke x voel ik niks totdat ik echt vet overtijd ben.....geen kwaaltjes etc..
nou ja niet mauwen maar wachten...
ik neem eigenlijk logisch gezien wel aan dat ik ongie word want hoeveel mensen zijn er nou gelijk zwanger na miskraam ??? dus ik wacht op de rd"s en dan gaan we weer beginnen!!

okee weer lang genoeg denk ik ...ik ga lekker hardlopen met de hond in de duinen en ik kijk straks wel weer want ik ben benieuwd naar joyce en jessie!!okee en ook de rest hoor hihi

xxx lilian

Ik heb net de eerste echo gehad en alles is super goed!!!!!!!

Ze hebben op de kaart geschreven dat ik een beweeglijke baby heb. Het was zooooo mooi dat ik echt even moest huilen. We hebben het hartje zien kloppen en handjes en voetjes en alles zit er al aan. En hij/zij was echt al heel erg veel aan het bewegen.

Ik ben zwanger geworden met ovulatietesten en ondanks dat ben ik toch 3 dagen langer zwanger dan ik dacht. Vandaag ben ik 9 weken en 6 dagen zwanger en ik ben 23 september uitgerekend. Met 15 weken mag ik weer terug komen.

Jessie; Wat fijn dat je goed nieuws hebt gehad. De zaadjes zijn in iedere geval goed en je eitje staat op springen. Heel erg veel suces met knuffelen deze week.

We gaan er nu vandoor maar ik kom vanavond of morgen weer even om iedereen een berichtje te schrijven.

Hallo meiden,,

Joyce wow super meis eindelijk heb je dan je 1e echo gehad fijn dat alles
goed is met kleine ukkie heerlijk nu gaan genieten meid super

jessie meis ook voor jouw is het super nieuws snap dat je opgelucht bent
word spannend dus leuk om te zien he met de samenlevings test dat je nog die visjes zo ziet bewegen grappig meis ik hoop zo dat je nu gauw zwanger mag worden nu er geen duidelijke oorzaak gevonden is geweldig meis

Lilian meid kom gerust bij ons op het bankie er bij er is nog plaats voor je
gezellig dus ook voor jouw word het weer spannend dus hoop het zo voor je dat hebben jullie na alles wat jullie hebben mee gemaakt wel verdient om weer zwanger te mogen worden heel veel succes meis duim voor je

sjors meis heb je al getest of ben je toch ongi geworden hoop van niet meis
laat ons niet langer wachten vertel......... duim voor je

ellen fijn dat de duivels weer weg zijn er is weer een nieuwe ronde voor jullie dus ook weer heel spannend dus ook ik hoop echt dat je deze ronde meer gelukt hebt succes meis we blijven duimen

hier gaat alles nog steets goed nergens last van behalve dat me stemmings wisseld hahahah ik weet het dan ook echt niet of ik deze ronde zwanger mag zijn zal echt moeten wachten tot vrijdag ga ook niet eerder testen maar spannend blijft het wel nou meiden ik ga voor iedereen duimen dat we met ze allen kunnen mee verhuizen naar zwanger zijn hoop het zo

verder iedereen succes met knuffelen en naar het vinden van jullie ei

xxx monique

Hoi lieve meiden!

monique: Voor jou wordt het ook alweer aardig spannend! Ga je ook vrijdag testen?
Ik ben al stevig aan het duimen voor je!
Ik heb trouwens geen last (gehad) van de clomid. Had bij de eerste dosis wel wat jeuk. Verder niets gelukkig.

Jossie: Meid, hoe is het met jou?

Jessie: Super dat jullie precies op tijd bij de gyn waren! En gaaf dat je de zaadjes kon zien zwemmen! Echt heel fijn dat het positief was, dus niets om je druk om te maken. Dat wordt nog doorknuffelen dan!

Lilian: Nou meid, het zou natuurlijk super zijn als blijkt dat je meteen wéér zwanger blijkt te zijn! Wie weet...
En, hardlopen in de duinen?! Heerlijk! Waar ergens woon je dan als ik vragen mag?

Joyce: Gaaf meid, dat alles goed was op de echo! Dus een beweeglijke baby... ohhhhhh echt super! Ik snap dat je wat traantjes moest laten! Ben echt blij voor je!

Met de andere meiden ook alles ok?

Sjors: Nog steeds in de avonddiensten... heb je al kunnen testen of zijn de rd's toch gearriveerd?

Wij hebben dus ook gisteravond weer geknuffelt. Vanmiddag een ovu test gedaan en deze was al wat minder duidelijk. Dus eigenlijk kan ik ook weer plaatsnemen op het wachtbankje! Voor de zekerheid knuffelen we vanavond weer en dan vind ik het weer genoeg geweest voor deze ronde!

Allemaal weer een fijne avond!

Liefs...

Hoi lieve meiden!!

Ik ben helaas ongesteld geworden!! Ik heb echt mijn ogen uit mijn kop gejankt!!! Ik ben zo verdrietig!!! Ik weet het, het is gewoon domme pech!!! Pfffffff ronde 8 alweer!!! Ik weet het, er staat gemiddeld een jaar voor, maar het voelt alsof ik al heel lang bezig ben!!!

Ik hoop dat jullie meer geluk hebben deze maand!!!!

Ik spreek jullie snel weer...

-x-

Zo weer eventjes de lijst der lijsten er bij......

ZWANGEREN!!!!!!!  
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

NOD lijst    februari 2008
nod 2 februari, Johanna 28 jaar ronde 5, 1e kindje (dag 30) 30-02 ongesteld
nod 2 februari, Eefje, 27, ronde 4, 1e kindje (dag 28)
nod 9 februari, Ken, 26, 1e kindje (eerste ronde mbv clomid)
nod 11 februari, jessie, 27 jaar, ronde 11, 1e kindje
nod 17 februari Mamaroos,31, ronde 7 2e kindje (dag 29)
nod 25 februari, Sjors, 26 jaar, 7e ronde  eerste wonder (dag 29)
nod 29 februari, Jossie 79, 28 jaar, ronde 11, eerste  kindje (dag 30)

NOD LIJST MAART 2008
nod 2 maart Johanna 28 jaar ronde 6, 1e kindje (dag 30)
nod 3 maart monique 31jaar ronde te veel eerste kindje (dag 30)
nod 6 maart, Jessie, 27 jaar, ronde 12 1e kindje
nod  8 maart Ken 26 jaar 2e ronde mbv clomid 1e kindje
nod .............. lilian 31 jaar 1e ronde na mk    3e kindje

Terug
Bovenaan