A
Anoniem
Guest
WANGEREN!!!!!!!
nod 1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11 oktober Tanja 25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm* & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!
NOD lijst februari 2008
nod 2 februari, Johanna 28 jaar ronde 5, 1e kindje (dag 30) 30-02 ongesteld
nod 2 februari, Eefje, 27, ronde 4, 1e kindje (dag 28)
nod 9 februari, Ken, 26, 1e kindje (eerste ronde mbv clomid)
nod 11 februari, jessie, 27 jaar, ronde 11, 1e kindje
nod 17 februari Mamaroos,31, ronde 7 2e kindje (dag 29)
nod 25 februari, Sjors, 26 jaar, 7e ronde eerste wonder (dag 29)
nod 29 februari, Jossie 79, 28 jaar, ronde 11, eerste kindje (dag 30)
NOD LIJST MAART 2008
nod 2 maart Johanna 28 jaar ronde 6, 1e kindje (dag 30)
nod 3 maart monique 31jaar ronde te veel eerste kindje (dag 30)
nod 6 maart, Jessie, 27 jaar, ronde 12 1e kindje
nod 8 maart Ken 26 jaar 2e ronde mbv clomid 1e kindje
nod .............. lilian 31 jaar 1e ronde na mk 3e kindje
Hoi allemaal. Nou ik oop zoals Joyce zo mooi zegt, dat we met ons drien van vakantiezijn terug gekomen. Ik voel helemaal niks. Geen pijnlijke borsten iets wat ik ALTIJD wel heb. Dus wrs gaat deze ronde ook voorbij. Tot nu toe ben ik er vrij nuchter onder. Maar elke keer een ronde erbij maakt het wel steeds moeilijker.
We wachten het af, maar er komt toch wel eens in mijn hoofd op van: ik ben toch neit onvruchtbaar???
Jossie: voel je al wat?? waneer ga je testen??? Spannend.
Sjors lieve meid.. ik hoop dat je je alweer iets beter voelt. Het is fijn om ieder zijn berichtjes te lezen. Het is toch een steum voor als je je minder goed voelt.
Kom op mijn, ik begin zo nu en dan wel eens te twijfelen of het ooit eens goed zal komen... maar aan de andere kant denk ik: er staat toch ongeveer ook een half jaar tot een jaar voor om zwanger te raken. De 1 is wat sneller dan de ander, maar voor ons zit het er ook vast wel in. Komt goed. Dikke knuffel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Monique: Lieve meid hoe gaat het met jou??? Voel je al wat. Wat knap dat je gaat wachten tot vrijdag. I.p gaan de dagen zo snel voorbij...behalve als je moet wachten op zoiets....... Ik wens je heeel veel succes, zal aan je denken en ik hoop op een positief bericht!!!!!
Ken je hebt een perfecte timing qua klussen deze maand. Hopelijk werpt het letterlijk en figuurlijk zijn VRUCHTEN af en dat er maar een mooi vruchtje gevormt mag worden. Nu nog wachten en dat duuurt vaak zo lang.
Joyce: Oh he tlijkt me zooo geweldig dat je je kleine mensje hebt zien zwemmen. Prachtig, ik zou er ook een brok van in mijn keel krijgen en wrs janken van geluk.
Wat lijkt het me een geweldig geschenk.......
9 weken en 6 dagen aweer. Jeetje wat gaat dat snel... Ik wee tnog zo goed dat je het vertelde.. Krijg je al een buikje???
Lilian: Ik vind jou zooo sterk..... Na zo verdrietige periode zet je zo je scouders eronder en komt zo nuchter over. Heeeel erg knap en heb veel respect voor je.
Ik hoop voor je dat je in 1 keer raak schiet. Ik gun iedereen een zwangerschap, maar de mensen die al zoveel meehebben gemaakt toch wel wat meer.
(hoop dat de anderen het neit verkeerd opvatten)
SUCCES!!!!
Jessie: Wat goed nieuws dat je eisprong eraan zat te komen. Precies op het goed moment. Qua klussen hebben jullie nu perfect getimed. Ik hoop op goed resultaat.
Ellentje: Hoe gaat het met het klussen, eisprong nog niet gearriveerd?? op loop ik nu wel heel snel op de feiten vooruit.
Voor iedereen die ik vergeten ben verder
SUCCES!!!!!