FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

NOD lijst    februari 2008
nod 2 februari, Johanna 28 jaar ronde 5, 1e kindje (dag 30) 30-02 ongesteld
nod 2 februari, Eefje, 27, ronde 4, 1e kindje (dag 28)
nod 9 februari, Ken, 26, 1e kindje (eerste ronde mbv clomid)
nod 11 februari, jessie, 27 jaar, ronde 11, 1e kindje
nod 17 februari Mamaroos,31, ronde 7 2e kindje (dag 29)
nod 25 februari, Sjors, 26 jaar, 7e ronde  eerste wonder (dag 29)
nod 29 februari, Jossie 79, 28 jaar, ronde 11, eerste  kindje (dag 30)

NOD LIJST MAART 2008
nod 2 maart Johanna 28 jaar ronde 6, 1e kindje (dag 30)
nod 3 maart monique 31jaar ronde te veel eerste kindje (dag 30)
nod 6 maart, Jessie, 27 jaar, ronde 12 1e kindje
nod  8 maart Ken 26 jaar 2e ronde mbv clomid 1e kindje
nod .............. lilian 31 jaar 1e ronde na mk    3e kindje

Hoi allemaal. Nou ik oop zoals Joyce zo mooi zegt, dat we met ons drien van vakantiezijn terug gekomen. Ik voel helemaal niks. Geen pijnlijke borsten iets wat ik ALTIJD wel heb. Dus wrs gaat deze ronde ook voorbij. Tot nu toe ben ik er vrij nuchter onder. Maar elke keer een ronde erbij maakt het wel steeds moeilijker.
We wachten het af, maar er komt toch wel eens in mijn hoofd op van: ik ben toch neit onvruchtbaar???

Jossie: voel je al wat?? waneer ga je testen??? Spannend.

Sjors lieve meid.. ik hoop dat je je alweer iets beter voelt. Het is fijn om ieder zijn berichtjes te lezen. Het is toch een steum voor als je je minder goed voelt.
Kom op mijn, ik begin zo nu en dan wel eens te twijfelen of het ooit eens goed zal komen... maar aan de andere kant denk ik: er staat toch ongeveer ook een half jaar tot een jaar voor om zwanger te raken. De 1 is wat sneller dan de ander, maar voor ons zit het er ook vast wel in. Komt goed.   Dikke knuffel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Monique: Lieve meid hoe gaat het met jou??? Voel je al wat. Wat knap dat je gaat wachten tot vrijdag. I.p gaan de dagen  zo snel voorbij...behalve als je moet wachten op zoiets.......   Ik wens je heeel veel succes, zal aan je denken en ik hoop op een positief bericht!!!!!

Ken je hebt een perfecte timing qua klussen deze maand. Hopelijk werpt het letterlijk en figuurlijk zijn VRUCHTEN af en dat er maar een mooi vruchtje gevormt mag worden. Nu nog wachten en dat duuurt vaak zo lang.

Joyce: Oh he tlijkt me zooo geweldig dat je je kleine mensje hebt zien zwemmen. Prachtig, ik zou er ook een brok van in mijn keel krijgen en wrs janken van geluk.
Wat lijkt het me een geweldig geschenk.......
9 weken en 6 dagen aweer. Jeetje wat gaat dat snel... Ik wee tnog zo goed dat je het vertelde.. Krijg je al een buikje???

Lilian: Ik vind jou zooo sterk..... Na zo verdrietige periode zet je zo je scouders eronder en komt zo nuchter over. Heeeel erg knap en heb veel respect voor je.
Ik hoop voor je dat je in 1 keer raak schiet. Ik gun iedereen een zwangerschap, maar de mensen die al zoveel meehebben gemaakt toch wel wat meer.
(hoop dat de anderen het neit verkeerd opvatten)
SUCCES!!!!

Jessie: Wat goed nieuws dat je eisprong eraan zat te komen. Precies op het goed moment. Qua klussen hebben jullie nu perfect getimed. Ik hoop op goed resultaat.

Ellentje: Hoe gaat het met het klussen, eisprong nog niet gearriveerd?? op loop ik nu wel heel snel op de feiten vooruit.

Voor iedereen die ik vergeten ben verder
SUCCES!!!!!

Goedemiddag Lieve Forum Vriendinnetjes

Joh meis fijn dat je zo leuke vakantie hebt gehad
en wie weet zijn jullie wel met ze 3e terug gekommen dat
zou helemaal fantastiche zijn wanneer mag of ga je testen? spannend meis
ook ik ga zo hart duimen voor je zou super zijn we duimen maar weer

Ken..hoe is het met jou trek je het nog op het bankje naast ons
wanneer mag jij testen ook voor jou word het spannend meis duim duim duim succes

Sjors meissie hoe voel jij je nu
gaat het al weer wat beter met je ik hoop echt dat je in de volgende ronde meer geluk mag hebben meis

lilian hoe is het met jou merk je al wat? en lukt het nog op het bankje naast me word zwaar nu he dat wachten wanneer ga jij testen? spannend altijd spannend als je gaat testen ook voor jou succes meis toi toi

jessie meissie hoe is het met jou?

Jossie meis gaat het nog jij gaat vrijdag testen toch?

meiden volgens mijn zit de ongi er aan te komen ik zei het al gisteren tegen joyce toen had ik al last van krampen in de buik ook doen me boods steets meer pijn nee dit zegt niet dat ik zwanger ben maar ja je weet nooit vrijdag gaan we testen denk dat ik wacht tot vriendlief terug is van zijn werk dus word tegen 19.30u dat we kunnen gaan testen vind gewoon dat je op zo monemt het samen moet doen vind het wel knap van me dat ik niet eerder ga testen al word het wachten moeilijker nog 2dagen te gaan 6maart evaluatie gesprek met de gyn voor hormonen te gaan spruiten ik zie daar zo tegen op en ben altijd bang geweest om hier mee te moeten gaan werken maar denk dat het zover komt zit niks anders op al durf ik het niet zelf in me buik te prikken vriendlief ook niet dus dat word wat we zien het wel zal toch moeten eerst wachten we op vrijdag en hopelijk met succes

nou meiden dikke kus
en iedereen heel veel succes met de laaste loodjes

xxxx
monique

hallo lieve meiden

Daar ben ik weer! Ben even druk geweest met andere dingen, maar ga nu op iedereen reageren hoor!!

Joyce: Wat super dat je nu je kliene uk hebt zien bewegen!! helemaal Top!!!!! Geniet lekker van je zwangerschap. Nog een kleine drie weken en dan ben je door de eerste maanden heen en zijn de zwangerschapkwaaltjes als het goed is verdwenen!!

Ken: We lopen nu wel erg gelukt wat betreft onze eisprong! ik heb maandagmiddag namelijk echt wel duidelijk een eisprong gevoelt. Kunnen we elkaar door de lange wachtdagen heensleuren!!! En elkaar moed en hoop inpraten natuurlijk! dat het bij ons beide maar raak mag zijn deze ronde!!!

Sjors! Wat vervelend voor je, net nu zo'n goed gevoel had over deze ronde!!! Balen hoor!!! maar we duimen voor je dat de volgende ronde meer geluk gaat brengen!!! het wordt namelijk wel weer eens tijd voor een junkiebaby!!!!

Jossie hoe is het met jou meis? Heb je al tekenen die op een zwangerschap kunnen duiden? Het valt niet mee he om er niet zo bezig te zijn als de datum van NOD dichterbij komt! Nog even volhouden en dan duimen voor een positieve test vrijdag!!!
Hoop het zo voor je!!!

Jo Wat goed dat je lekker even je zinnen hebt kunnen verzetten in de sneeuw!! en er waren er meer die het zeiden, wie zijn jullie wel met z ´n drieen nu en heeft de buitenlucht jullie goed gedaan!!!! ik duim voor je hoor!!!

Monique Dat je krampen in je buik hebt kan juist ook een prositief punt zijn natuurlijk he! Ik duim noh steeds op volle toeren voor je hoor!!! Ik gun het je enorm dat je vrijdag een positieve test in handen hebt! Wel lief en goed van je dat je wil wachten tot je vriendlief thuis is. Je hebt gelijjk, je doet het immers met z ´n tweeen!!!   Laat je het ons snel weten vrijdag!!!!

Hier zit de eisprong er nu echt op! heb hem ook wel gevoeld geloof ik. Normaal heb ik een cyclus van 25 a 26 dagen, maar nu dus beduidend langer... Anders had mijn eisprong dus vrijdag of zaterdag moeten zijn en nu was hij pas maandag! Denk dat het eitje wist dat we naar de gyn moesten, en heeft hij daarom even gewacht!
tsja dat de zaadjes nog rondzwommen maandag was wel fijn om te horen, maar we zijn pas echt blij als we de uitslag van mijn mannetje zijn zaad hebben.
Ook al hebben we maandag dus nog geklust met een eitjes dat op springen stond of net gesprongen was, ik weet niet of het deze ronde gelukt is. Ik heb namelijk wel vaker mijn ei gevoeld en dan ook geklust, dus waarom zou het dan deze ronde wel raak zijn. Nou ja mocht het niet zijn dan maken ze alles van binnen schoon en dan heb ik er weer wat meer vertrouwen in denk ik..... Maar goed eerst maar eens afwachten natuurlijk!!!

Nou meiden ik ga nog wat doen!!

Iedereen succes met klussen of nog erger met het wachten!!!!

Dikke kus Jessie

Hoi lieve meiden!
Sorry weer, maar ik heb de laatste dagen ook weer weinig tijd om te reageren...
Heb van die altijdleukvergaderingen (niet dus!)

Jossie: voel je al iets meid? Ik hoop zo voor je dat je ook eindelijk eens zwanger mag zijn! Duim duim...

Jessie: Ik heb ook echt maandagavond mijn eisprong gevoeld! Dit had ik nog nooit zó gevoeld zeg! Jee, wat een pijn linksonder in mijn buik toen ik in bed lag! Wel gaaf dat we tegelijk op gaan, kunnen we elkaar moed inspreken! Ik duim ook voor jou!

Monique: Ik hoop dat wat je voelt, tekenen van een zwangerschap mogen zijn! Meid, het is je zo gegunt! Jij voelt zelf het beste aan of het positief uit gaat slaan of niet. Maar ik hoop zo dat je vrijdag samen met je vriend positief mag testen. Ik duim als een gek voor je!

Joyce: Hoe is alles met jou? Nog steeds weinig last van kwaaltjes? Je echo al ingelijst?

Joh: Dus een fijne wintersport gehad? Hopelijk is het gelukt daar in de sneeuw! Dat zou toch geweldig zijn? Kun je later een shirt laten maken: MADE IN THE SNOW (met een sneeuwpop erbij) Haha! Effe gekkigheid hier! Ik duim ook voor jou! Ben nu toch al bezig voor de andere!

Lilian: Hoe is het met jou meid? Ik dacht al eens te lezen dat je in brabant woonde, dus vandaar mijn vraag. Ik dacht; hebben ze daar dan duinen?? Hou jij het ook nog een  beetje vol? Ja, je moet wel he? Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt!

Sjors: Voel je je alweer iets beter? Ik hoop ook voor jou dat het nu eindelijk eens snel raak mag zijn! We slepen elkaar er gewoon doorheen!

Dussss...... ik zit ook vanaf afgelopen maadag op het wachtbankje. Ik heb me voorgenomen om niet teveel te letten op dingen die ik kan gaan voelen. Ik heb wel voor het eerst zo'n scherpe pijn gevoeld linksonder in mijn buik afgelopen maandagavond. Ik dacht gelijk; dan is dit vast mijn eisprong. Is wel te hopen eigenlijk...
Wie weet hoe het zit met de temperatuur die je meet dan? Voor mijn eisprong was mijn temperatuur 36,5 en vanaf dinsdagochtend 36,8. Vanochtend was ie ook nog 36,8. Hoelang na de eisprong gaat je temperatuur normaal gezien weer dalen? Ik hoop zo dat mijn temperatuur zo blijft!
Ja, zoals altijd; we zullen wel zien!

Dag allemaal!

Liefs...

haaaiiii

sjors jij goed bent ook een super sterk iemand ...ff dip maar je bent ook weer positief ....   goed van je!!!x

joyce   is vind t echt super leuk dat jij t hier zo goed bijhoud..toen ik zwanger was , was ik zooo moe en misselijk nou ik kon echt niet elke dag schrijven bbeeeh hihi maar gelukkig ben jij niet misselijk = echt wel fijn voor je!!! lucky you , de meeste zijn misselijk he..en maar enkele niet !!echt heerlijk..en ja als je de echo hebt gezien is t echt een wonder he....wat in jou groeit!x

ellen knuffelse!x

jessie fijn dat je nu iets weet vqan je gyn en wie weet helpt dat schoonspuiten wel zo goed dat we dat allemaal willen hihi...succes meisx

ken wachten wachten wachten he.....duim voor je vooral om dat jullie nu wel precies op tijd waren he!!x

monique[opschuiven ik val bijna!!........]  aaah vrijdag he spannend ..je hebt krampjes ? ja ik weet niet of dat goed is ..sommige hebben dat als ze zwanger zijn ..en sommige hebben juist niks!! dus ja daar heb je weinig aan he..ik heb ook soms z'n krampje [ja ik voel natuurlijk weer alles] maar ik denk wel ongie te worden ....hoop anders natuurlijk maar ja..zou wel heeel snel zijn he...geloof niet zo dat dat mij overkomt! maar ik hou mijn pc in de gaten voor jou nod..x

jossie ook jij vrijdag!!! ooh echt wel spannend elke xopnieuw he!! nou duim duim duim!!!x

joh   ook jij moet niet zo lang meer tot je nod [ikke ook niet maar wanneer ????ik zou t niet weten hahah ik denk ook deze week of begin volgende week]nou in ieder gevqal lekker vakantie gehad en wie weet ......
en ik hoop ook wel dat t gelijk raak is maar denk t niet hoor......dat hoor je zoveel maar dat overkomt anderen !!denk ik ...we wachten af maar wel bedankt voor je lieve b
erichtje..maar we zijn allemaal sterk hoor!!ik weet zeker dat we allemaal dealen met iets dat ons overkomt!!  maar super lief!

nou meiden ik dacht eigenlijk al heel ver te zijn ..tijd gaat zo snel   maar als ik zo tel vanaf de dag van de miskraam[zondags dat t vanzelf kwam] dan ben ik nu op dag 25   dus ja ik denk ook vrijdag ofzo mijn nod wisselde eerst wel een beetje 28 29 25 30 38 zoiets maar dan ander volgorde hihi
zoals ik heb bedacht hahaahah ,!!!nee echt, had ik vorige week di mijn ei !![vette steken de hele dag in L lies...] en savonds geknuffeld!! nou dus dag + 14 ? dagen   is   nou okee eind deze week of begin volgende week nod....
maar ik heb zo af en toe wel een krampje {!} maar toen ik zwanger was   voelde ik volgens mij nooit niks dusssss. ik denk ongie te worden...maar je lichaam werkt op mysterious ways  dus hoop is er altijd he.........
nou ik ga lekker slapen en ik kijk morgen   ik ben weer net zo verslaafd !!!een echt junkie ja ...er zijn ergere dingen he hihi

welteruste xxx lilian

haaaiiii

sjors jij goed bent ook een super sterk iemand ...ff dip maar je bent ook weer positief ....   goed van je!!!x

joyce   is vind t echt super leuk dat jij t hier zo goed bijhoud..toen ik zwanger was , was ik zooo moe en misselijk nou ik kon echt niet elke dag schrijven bbeeeh hihi maar gelukkig ben jij niet misselijk = echt wel fijn voor je!!! lucky you , de meeste zijn misselijk he..en maar enkele niet !!echt heerlijk..en ja als je de echo hebt gezien is t echt een wonder he....wat in jou groeit!x

ellen knuffelse!x

jessie fijn dat je nu iets weet vqan je gyn en wie weet helpt dat schoonspuiten wel zo goed dat we dat allemaal willen hihi...succes meisx

ken wachten wachten wachten he.....duim voor je vooral om dat jullie nu wel precies op tijd waren he!!x

monique[opschuiven ik val bijna!!........]  aaah vrijdag he spannend ..je hebt krampjes ? ja ik weet niet of dat goed is ..sommige hebben dat als ze zwanger zijn ..en sommige hebben juist niks!! dus ja daar heb je weinig aan he..ik heb ook soms z'n krampje [ja ik voel natuurlijk weer alles] maar ik denk wel ongie te worden ....hoop anders natuurlijk maar ja..zou wel heeel snel zijn he...geloof niet zo dat dat mij overkomt! maar ik hou mijn pc in de gaten voor jou nod..x

jossie ook jij vrijdag!!! ooh echt wel spannend elke xopnieuw he!! nou duim duim duim!!!x

joh   ook jij moet niet zo lang meer tot je nod [ikke ook niet maar wanneer ????ik zou t niet weten hahah ik denk ook deze week of begin volgende week]nou in ieder gevqal lekker vakantie gehad en wie weet ......
en ik hoop ook wel dat t gelijk raak is maar denk t niet hoor......dat hoor je zoveel maar dat overkomt anderen !!denk ik ...we wachten af maar wel bedankt voor je lieve b
erichtje..maar we zijn allemaal sterk hoor!!ik weet zeker dat we allemaal dealen met iets dat ons overkomt!!  maar super lief!

nou meiden ik dacht eigenlijk al heel ver te zijn ..tijd gaat zo snel   maar als ik zo tel vanaf de dag van de miskraam[zondags dat t vanzelf kwam] dan ben ik nu op dag 25   dus ja ik denk ook vrijdag ofzo mijn nod wisselde eerst wel een beetje 28 29 25 30 38 zoiets maar dan ander volgorde hihi
zoals ik heb bedacht hahaahah ,!!!nee echt, had ik vorige week di mijn ei !![vette steken de hele dag in L lies...] en savonds geknuffeld!! nou dus dag + 14 ? dagen   is   nou okee eind deze week of begin volgende week nod....
maar ik heb zo af en toe wel een krampje {!} maar toen ik zwanger was   voelde ik volgens mij nooit niks dusssss. ik denk ongie te worden...maar je lichaam werkt op mysterious ways  dus hoop is er altijd he.........
nou ik ga lekker slapen en ik kijk morgen   ik ben weer net zo verslaafd !!!een echt junkie ja ...er zijn ergere dingen he hihi

welteruste xxx lilian

hihi  

ja t duurde te lang en ja......dan druk ik nog een x he....2x duh

Nou meiden, De spanning is hier te snijden zeg!!! hihihi. Bijna allemaal op het wachtbankje hier.

Jessie en Monique; Veel succes nog deze dag en morgen tot het testen! Ik hoop echt dat jullie allebei een positieve test in handen mogen hebben!

Hier gaat alles goed. De vermoeidheid is zo goed als bijna weg en ik ben niet misselijk of wat dan ook. Mijn eetlust was wel even helemaal weg maar ook dat komt wer terug dus eigenlijk voel ik me kiplekker. Dus ik hoop maar dat dat zo de hele zwangerschap mag blijven. Tot nu toe heb ik toch echt wel geluk denk ik.

Maar ik ga er weer vandoor.  Moet weer werken. Werkse allemaal!

Terug
Bovenaan