FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lieve Monique,

Ooh meisje, wat vind ik dit nou zwaar k*t voor jou. Ik moet er zelf bijna van huilen, zo jammer vind ik het.  Ik had echt zo gehoopt voor je dat   die rd's weg zouden blijven. Ik had het je zo gegund meid.   Jij staat zo positief in het leven en weet mij altijd weer op te beuren met je lieve berichtjes. Ik denk aan je....  Een hele dikke knuffel voor jou. En gooi die emoties eruit, dat lucht op. Hele dikke kus van mij.
En ik ga er inderdaad van genieten vanavond samen met mijn vriend, dank je wel, je bent een lieverd. Wat is dit forum dan fijn om onze gevoelens te delen.
Groetjes en liefs Jossie

Lieve Joyce
Jij ook bedankt voor je lieve woorden. Ik  heb het forum nog nooit zo hard nodig gehad als afgelopen week.
Jullie zijn allen alemaal TOP- meiden.
Maak er een fijne avond van allemaal.
Groetjes Jossie

quote: jossie 79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-01-2008 19:37:19'));

ZWANGEREN!!!!!!!  
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

NOD lijst januari 2008
nod 5 januari, Jossie 79, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje
nod 6 januari, Eefje, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje
nod 7 januari, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (op dag 57)
nod 18 januari Roos, 31 jaar, 6e ronde 2e kindje
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje ( dag 33) Zwanger!!!!!
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde (miskraam mei 2007), 3e kindje
nod 28 Januari, Sjors, 26 jaar, 6e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)
nod 30 januari, Jossie 79, 28 jaar, 10e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)
nod 31januari monique76 31jaar 15-1-2008 2e iui gehad(1ekindje)dag 28

NOD lijst    februari 2008
nod 2 februari, Johanna 28 jaar ronde 5, 1e kindje (dag 30)
nod 2 februari, Eefje, 27, ronde 4, 1e kindje (dag 28)
nod 17 februari Mamaroos,31, ronde 7 2e kindje (dag 29)
nod 19 februari, Ken, 26, 1e kindje (eerste ronde mbv clomid)
nod 25 februari, Sjors, 26 jaar, 7e ronde  eerste wonder (dag 29)
nod 29 februari, Jossie 79, 28 jaar, ronde 11, eerste  kindje (dag 30)

quote: monique76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-02-2008 20:46:33'));

quote: jossie 79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-01-2008 19:37:19'));

ZWANGEREN!!!!!!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER

NOD lijst januari 2008

nod 3 maart monique 31jaar ronde te veel eerste kindje (dag 30)

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien

NOD lijst januari 2008

NOD LIJST MAART 2008
nod 3 maart monique 31jaar ronde te veel eerste kindje (dag 30)

hoi meiden

ik heb mijn zwanger in de lijst veranderd................
ik voel me redelijk.....maar ik word er echt niet goed van dat wij steeds worden terug geplaatst naar 0.....t lijkt wel ganzenbord"ga terug naar start", dit is wel heel veel pech hebben!!!!
ik weet t   één op de zoveel krijgt een miskraam, en t lichaam doet gewoon wat goed is....t kindje zal wel niet goed zijn geweest in de aanleg, maar toch ....................  
Nu ben ik al een jaar zwanger! en hebben we nog niks ......vorig jaar op 28 januari was ik voor t laatst ongesteld...en nu zijn we dus een jaar verder.........
Ik wil dat t goed gaat!!!,maarja ik heb dus niks te willen he.........
ja ik weet t : ik mag blij {?} zijn dat ik zwanger kan worden.....maar bij storm en daan ging t mis omdat t er 2 waren en omdat je voor t eerst zwanger was...je lichaam weet niet precies wat er gebeurt en t gaat te snel en t word te groot voor je lichaam ....je lichaam denkt dat je klaar bent [ik was 6 mnd met een tweeling en dat is t zelfde als 8 mnd voor een eenling]maar nu ging t weer mis om een heel andere reden ......t   is gestopt met groeien omdat er iets mis was met de celdeling , dus er klopte iets niet aan t kindje   en dan grijpt je lichaam[gelukkig{?} in............en iedereen heeft die kans   1 op 8 a 9...zeggen ze....maar waarom wij nou weer !!!!!!
ja er is geen waarom ...dat weet ik al van Storm* en Daan* maar toch verdomd kut!!!
maar okee......[zucht] maandag word ik gecurreteerd en dan hopen we weer verder te gaan.....
dit is heeeel anders als T verdriet bij Storm* en Daan* ....dat zijn onze kinderen zij waren zover   en al echte babys........,bij dit vruchtje is t verdriet ook om t kindje....dat nooit is gekomen  maar meer om dat we nu weer opnieuw moeten beginnen............klinkt misschien raar maar dit kindje had geen kans   er was gewoon iets mis   , en zo werkt de natuur.....

nou ik laat wel weer iest van me horen ..ik lees nog steeds elke dag mee en ook bij de zwanger forumjunkies.....maar ik weet ff niet hoeveel ik schrijf....

monique   kut dat t mis is.....ik dacht ook echt dat t wel zou zijn........hou vol he meid!!!!.....ook bij jullie komt t goed!!!

ik heb ff geen 2e scherm dus iedereen ..hou vol he meiden!!!

ik ga nu echt slapen....xxx lilian

Monique; Wat klote dat het deze ronde mislukt is. Ik had echt gedacht dat het raak zou zijn. Vooral omdat alle klachten er waren en je voelde je ook gewon zwanger. Ik ga heel erg hard hopen dat jij binnenkosrt zwanger mag raken en dat jullie snel een kindje in jullie armen mogen hebben. Maar voor nu is het mooi balen dat je weer met die rode duivels zit opgescheept. Ik hoop dat ze snel verdwijnen zodat je weer verder kan gaan.

Jossie;  Hoe gaat het met de rode duivels? Zijn ze al weer vertrokken? Ik vind het echt super dat je toch voor een kadotje gaat shoppen voor je zusje. Ik hoop dat je ook heel erg snel voor je eigen kindje mag gaan shoppen! Hebben jullie het er al over gehad wanneer je naar de dokter zou gaan als een zwangerschap zou uitblijven?

Lilian; Nogmaals ik vind het super oe je met dit verlies omgaat. Ik heb echt respect voor je. Heel veel suces aanstaande maandag met je curretage. Ik hoop echt dat jullie wens snel in vervulling mag gaan.

Moniaue en Lilian...wat gaat mijn gevoiel uit naar jullie meiden! owow wat is het leven soms oneerlijk he! Ik wens jullie heele veel sterkte en geluk!

Hier in ieder geval goed nieuws! Gisteravond op stap geweest (voorproefje carnaval). Ik kom om 2 uur in de nacht huis. Even een ovu testje er tegen aan gegooid! Hartstikke positief ('s ochtends nog niet). Vriendlief dus even wakker gerammeld voor een vluggertje !   Hihi....Vanochtend was de test nog positief! Virnedlief heeft vandaag een vrijgezelle feestje, maar komt rond 17:00 uur zich even omkleden, dus dan vergrijp ik me nog even aan hem;) ! ALthans als mijn oudste dan even zo lief wil zijn en een slaapje wil doen !

En dan morgen nog even en dan zal de test wel weer negatief zijn!! En kunnen we echt drie daag carnaval gaan vieren (zonder klusdruk)!

Gisteren heb ik wel vier pilsjes gedronken....Had mijn ei toch nog niet! Zal wel niet zoveel kwaad kunnen, toch? In ieder geval ga ik vanaf nu niets meer drinken!

Nou dames, ik ga me goed amuseren komende dagen! En zal wel niet zoveel op het forum zijn....Frank gaat overdag gezellig mee de stad in! Ik ga dan 's avonds weer op stap!

Ýlaaf!

hoi meiden....

ja t klinkt heel vreemd voor jullie [en iedereen denk ik] maar ik voel me best goed.... ik en mijn schatje    hebben al  t ergste meegemaakt met Storm* ewn daan*   en dit [hoe raar t ook klinkt vopor andere mensen]valt eigenlijk ...mee....
tuurlijk wij moeten weer opnieuw beginnen!!! dat is t ergste...maar dit kindje had gewoon geen kans...er was iets mis en dan zorgt je lichaam dat t stopt   en dat is ook gebeurt met 8,5 -9 weken ...ik denk dat t hartje maar een paar dagen of korter heeft geklopt..[echo met 8+3 en toen klopte t hartje]....
dit klinkt misschien heel hard voor andere mensen ...maar wat we nu meemaken is niet et vergelijken met ons verlies van Storm* en Daantje* dat waren al echt onze baby's 24 weken en niks aan de hand!!! gewoon pech....dat t te hard ging voor mijn lichaam....en echt afschuwelijk om mee te maken want die twee waren onze kindjes al echt ..ja dit klinkt raar maar dit vruchtje   dat heeft gewoon niet mogen zijn....er was iets mis met de aanleg en dan zorgt je lichaam dat is stopt..

we hebben wel de echo van 8+3 ingelijst omdat dit" kindje" natuurlijk wel heeel gewild was   en dat t weer onze droom was ...maar helaas mocht niet zo zijn ...maar ons "brusje" heeft wel bestaan   en we waren er heeeeel blij mee dus hij /zij hangt gewoon op onze foto muur....
maar kwa verdriet zijn we denk ik heel realistisch ,   er was iets mis!! dat moet je accepteren...... en we moeten weer verder gaan.......... dus maandag naar t zieknhuis , ik heb ook niet t idee dat ze een kindje gaan weghalen....t vruchtje is al 3. a 4 weken dood... en t is gestopt met +- 8,5 week....
ik ben nou eenmaal best positief ingesteld...en wij zijn heel sterk ! geworden door de dood van Storm* en Daan* , huntijd was op en ze hebben ons papa en mama gemaakt en wat waren we blij en gelukkig die 6 maanden.... maar acceptatie geeft je rust....wij kijken naar wat we hebben gekregen van Storm* en Daan* en eigenlijk ook van "Brusje" we waren weer heel blij.... en ik wist dat ik toch snel weer zwanger was...ook al zou t nu ook 10 mnd kunnen duren ..ik weet t....
maar we proberen toch om alles positief te zien..hoe raar dat nu ook klinkt in deze situatie...maar [sorry als t raar is voor andere mensen] deze pijn is niks vergeleken bij Storm* en Daan..........

en we gaan verder ..........
ik denk dat er vast mensen zijn die denken `oh ze stopt t weg`!! maar nee wat ik zeg zo is t..............
ik heb ook echt een hekel eraan dat wij nou ÔFFICIEEL zielig zijn...eeeh ik ben niet zielig.......t leven is nou eenmaal niet rozengeur en manenschijn.....shit happens....maar ik zie mensen kijken ....oooh kijk hun zielig......eerst hun tweeling en nu weer een miskraam...er zal wel wat mis zijn!!!aaaaagggghhhhrrr...
dit vind ik echt afschuwelijk..nou moet je ze gewoon laten denken ...maar wij zijn niet zielig!! storm en daan dat was gewoon heel anders als dit   ...dit is gewoon dat er iets mis was met de aanleg van een mensje   en dan stopt t gelukkig!   en met storm en daantje was niks mis en met mij ook niet .....dat was gewoon pech   wat heel veel voorkomt met tweelingen..... ¨vroeggeboorte is t grootste probleem bij tweelingen!!

nou ja we zien wel   ik weet niet of jullie t nog snappen maar .............
ik moest t ff kwijt ....
mag ik weer met jullie meeschrijven .......ik neem eigenlijk aan van wel he..hihi
nou volgende x open ik een 2e schermpje en dan kijk ik ff goed ...
bedankt dat ik ff kon spuwen...

xxx lilian

Terug
Bovenaan