FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey lieve meiden,

Jossie: Meid, wat kl.te weer!!! Ik vind het zo vervelend voor je! En dan alle anderen die zo stom reageren, jeemig, daar word ik ook niet goed van!!! Wij blijven lekker hier he? Ik hoop zo dat het eindelijk eens mag lukken, want dat verdien jij nu ook wel! Kom op meid, er komt een dag dat we allemaal zwanger zijn!
Dikke knuffel!!

Monique: Ik heb behoorlijk wat laten knippen bij de kapper. Zit nu wat meer volume in, want het viel de laatste tijd zo saai naar beneden. Is wel weer even wennen en hoe is jouw kapsel?
Ik hoop ook voor jou dat je straks opeens toch zwanger blijkt te zijn! Zolang je nog geen rd's hebt blijf ik duimen...

Lilian: En? De herhaling al gezien van Idols? Ze waren allebei keigoed! Maar ze komen er allebei wel en Charlene ook niet te vergeten.
Nou, de rd's mogen nu wel eens verschijnen, dan kun je weer een nieuwe start maken!

Joyce: Hoe gaat het met jou?
Effe vraagje: Jij voelde toch ook bijna helemaal niks van zwangerschapstekenen voor je NOD? Of wel?

Joh: Ohh, hopelijk test je alsnog positief binnenkort! Dat zou toch mooi zijn! Ik duim voor je!

Nou, ik voel nog helemaal niks eigenlijk. Heb wel weer meer afscheiding, maar dan denk ik weer; dat had ik hiervoor vast ook wel.
Ga nog genieten van de zondag.
Allemaal nog een fijne dag!

Liefs...

hoi meiden

is er nog niemand weggewaaid afgelopen dagen? of stromt het bij jullie niet zo hard?

Jossie: wat een kl*te berichtje is dat weer zeg!! die verdomde  ook altijd!!! Laat alle mensen inderdaad hun "goed" bedoelde advieze maar lekker voor zich houden want daar heb jij helemaal niks aan! Lucht hier maar lekker je hart hoor meid!!! en natuurlijk blijf je een echte junkie!! laat je niet kisten hoor meis!!!! We duimen alvast voor je voor de volgende ronde!!!!!

Jo: jij bent de volgende in de rij!! we hopen dat jij ons goed nieuws kunt brengen want dat kunnen we inmiddels wel weer gebruiken hier zeg!!!! laat je ons weten zodra je iets weet?

Lilian: jij wont dus in Wolluk, hihih dat zeggen ze daar toch zo?? Nou das inderdaad niet zo ver nee. Lekker gegeten in Geertruidenberg las ik? Daar ben ik 27 jaar geleden geboren hihihi! wat een toeval zeg!!!
Je afscheding wordt donkder zeg je, dat heb ik ook altijd, en van mij mogen de  dan altijd snel komen zodat we weer verder kunnen want die donkere afscheiding schiet ook niet op!

Monique: nog geen  gesignaleerd!! dat zou dan toch wel eens een heel goed teken kunnen zijn!!! het is immers al meer dan twee weken na de iui! Spannend!! ik geef de hoop nog niet op en dat moet jij ook niet doen hoor!!!! wacht ff .....  ik heb ze voor jou weer even op volle toeren laten draaien hoor!!!
Hoop zo voor je dat je woensdag een positieve test in handen hebt! je hoort immers wel vaker hoor dat ze eerst een paar keer negatief testen!!!!!! dus wie weet......
Knap van je dat je tot woensdag gaat wachten!!!! Succes met wachten op het goede nieuws hoor meis!!!!

Joyce hoe is het met jou..... nog steeds moe maar verder geen klachten!! dan mag je echt in je handjes knijpen hoor meid!! Hoe is het met je buikje, kun je hem al vol trots showen of valt het nog mee'?

Sjors   hoe is het met jou meis, al een tijdje niet meer gezien? ben je al weer druk aan de knuffel~??

Ken we kunnen al weer langzaam aan gaan aftellen tot de NOD he. Blijft toch weer spannend elke weer... gelukkig kunnen we elkaar erdoor heen slepen komende week!!

Nou hier is alles goed hoor! heb wel eigenlijk de hele week wat last gehad van een borrelende buik afgewisseld met hier en daar wat steekjes, Zou het dan toch??? nee ik ga mezelf niet voor de gek houden....... Al moet ik wel zeggen dat ik er deze ronde weer veel meer mee bezig ben dan de voorgaande, omdat ik toen gewoon nooit iets voelde.... pfff wat is een vrouwenlichaam toch ingewikkeld he dames
Ik heb wel altijd een aantal dagen voor mijn NOD al wat afscheiding die dan donker begint en langzaam aan steeds helderder rood wordt. ook als is mijn NOD dus 10 maart, ik verwacht al wel weer eerder last te hebben van die afscheiding. Nou ja eigenlijk weet ik het ook allemaal niet meer...... We wachten maar af en meer kunnen we niet doen, maar ja dat weten jullie ook allemaal!!!!

Ik ga lekker even met de hond wandelen!!

Allemaal een fijne middag nog en Monique............ toy, toy, toy!!!!

Knuffel Jessie

hoi

lil hier nog even !!!!
nou t word toch steeds meer t" bruin "hoor ! hihi   t blijft wel bij slijmig maar meestal betekend dat wel bij mij dat de rd's in aantocht zijn....
nou laat maar komen dan he!!!dan wil ik ook bloed zien he!!hahhahhaaha.....

monique     nog niks??? mooooooi   wie weet heb je wel gewoon te vroeg getest!! duim toch nog ff verder voor je!!!

ken jaaa ik heb idols nu gezien en jaa ze zijjn gewoon allebei super goed! en ze zullen er allebei wel komen denk ik!! maar toch vind ik t wel zielig voor nathalie! maarja die komt er zo ook wel denk ik!!! en ja laat die rd's maar snel komen de bruine duivels zijn er al een beetje hahahha maar de rode laten nog ff op zich wachten hihi ...ja kom op ik wil verder!!!!

jessie     wolluk ja!! hihi     ik woon hier pas 8 jaar hoor maar super naar mn zijn ik ben opgegroeid in Oisterwijk!! en dat was ook heel leuk ....!
t eten was heerlijk t was op de markt   nr 7   weet ff dee naam niet meer maar heel gezellig ingericht met in t midden grote bar en een heel diep pand....super lekker gegeten!! en heel gezellie....toevallig he   .......
zoals je leest zijn de bruine rd's al gearriveerd   maar de echte !! laten nog ff op zich wachten ..................
en toch denk ik dan [onzin ik weet t!!!!maar omdat ik geen buikpijn heb !!!] oooh misschien blijft t bij wat bruin en gaat t dan weer weg en blijk ik nu al zwanger hahahhah ja hoor je wel eens he?!!! maar ik geloof er niet zo in   hoor bij mij....maar de gedachte zou leuk zijn       tot de rds er dadelijk echt zijn en ik NATUURLIJK   gewoon ongesteld word ..... nou en dan kunnen we eindelijk echt weer verder!!!.. naar ronde
nummer ? ja welke ronde is t nu   ..... weer maar 1 doen denk ik he....?[nou jaa!!hihi]

nou toedels
ik wens ons allemaal een lekkere zondag toe
xxx lilian

Oh monique.

Ik was geloof ik niet helemaal wakker vanochtend.
Ik schreef namelijk da tik het zo sneu voor je vond, maar begrijp dat je rode duiveltjes helemaal neit gearriveerd zijn. Wie weet is het gewoon raak.

Dames hier blijft het spannend.   Nog geen rood goedje te bekennen...
En ik heb pijnlijke borsten!!!!!
ZOU HET??????????
Kan oook wat anders betekenen natuurlijk en de dag is nog niet voorbij.

we zullen zien.....

Hoi Joh,

maakt niet uit meissie
idd hier zijn de rd ook nog niet geariveerd word dus spannend
ook voor jou las ik ga duimen meis zou leuk zijn al we 2 of meer zwangere zouden
hebben deze maand
ik wens je heel veel succes joh

dikke knuffie
monique

en voor alle andere lieve dames hier
ga ik ook duimen ik reageer later wel op jullie allemaal

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

quote: jossie 79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-03-2008 17:43:48'));

Even de lijst der lijsten erbij....

ZWANGEREN!!!!!!!  
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

NOD lijst    februari 2008
nod 2 februari, Johanna 28 jaar ronde 5, 1e kindje (dag 30) 30-02 ongesteld
nod 2 februari, Eefje, 27, ronde 4, 1e kindje (dag 28)
nod 9 februari, Ken, 26, 1e kindje (eerste ronde mbv clomid)
nod 11 februari, jessie, 27 jaar, ronde 11, 1e kindje
nod 17 februari Mamaroos,31, ronde 7 2e kindje (dag 29)
nod 25 februari, Sjors, 26 jaar, 7e ronde  eerste wonder (dag 29)
nod 29 februari, Jossie 79, 28 jaar, ronde 11, eerste  kindje (dag 30)

NOD LIJST MAART 2008
nod 2 maart Johanna 28 jaar ronde 6, 1e kindje (dag 30
nod 2maart monique 31 jaar 3e iui (dag 30)1e kindje

nod 6 maart, Jessie, 27 jaar, ronde 12 1e kindje
nod  8 maart Ken 26 jaar 2e ronde mbv clomid 1e kindje
nod .............. lilian 31 jaar 1e ronde na mk    3e kindje
nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12 , 1e  kindje (dag 30)

Shitttttt ik heb geen zwangerschaps testen meer in huis.
Morgen ga ik uitslapen en mijn vriend gaat een test kopen.

Wrs ga ik morgen dus testen. Ik heb eigenlijk wel een beetje hoop deze keer. Meer dan ik tot nu toe ooit heb gehad.
Pijnlijke borsten en overtijd!!! Niet een spoortje bloed te bekennen. Maargoed hoeft niks te zeggen natuurlijk. Als het neit zo is ben ik echt teleurgesteld.

Ga straks snel onder de wol des te eerder is het mrogenvroeg.
Ben benieuwd.

Houd jullie op de hoogte.

Johanna; Wat spannend! Gister je NOD en nog niet te bekennen.  Ik hoop echt dat je straks een positieve zwangerschapstest in handen mag hebben. Ik zal straks op mijn werk af en toe even kijken hoe het hier is. Om nog even terug te kmen op je vraag; Ik had wel licht gevoelige borsten maar ook ongi krampen. Veel succes vandaag!

Monique; Bij jou wordt het ook steeds spannender zeg! Raar dat je negatief test en toch ook rode duivels op bezoek hebt. Gister je NOD volgens je eigen berekeningen toch? Nou meid heel erg veel succes! Knap dat je in iedere geval tot woensdag wacht. En donderdag weer naar de gyn toch? Wel fijn.

Jessie; Voor jou ook nog een halve week wachten. Pff die laatste paar dagen duren altijd lang he? Ik ga voor je duimen! Ht wordt tijd dat jullie lekker komen verhuizen naar de zwangere junkies. Ik heb nog geen buikje hoor! Ik ben orgen 1 weken volgens de verloskundige dus ik denk dat het nog wel even duurt voordat je wat kan zien.

Lilian; Bij jou de bruine duivels al wel aanwezig maar de rode duivels nog niet? Shit zeg. Laat die vloedgolf nou maar komen dan kan je tenminste weer verder in een nieuwe ronde!.Toch vind ik het heel netjes dat je lichaam zo goed reageert na je miskraam en dat je preies op tijd eigenlijk weer ongi gaat worden. Wat zit een mensenlichaam toch goed in elkaar eigenlijk.

Hier gaat verder alles goed. ik merk dat het steeds moeilijker wordt om het geheim te houden. Familie en vrienden weten het al en donderdag ga ik het vertellen op het werk. Donderdagavond gaan we tot en met maandagavond een lekker lang weekend naar Oostenrijk met het werk en ik vind het dan gewoon prettig om er over te kunnen praten Dan weten ze tenminste ook waarom ik niet drink en vroeg naar bed wil. En ik kan ook wel tot volgende week dinsdag wahtn maar ik wil het nu gewoon lekker vertellen.

Meiden werkse vandaag!

Terug
Bovenaan