FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Meiden

Wat is het hier rustig geweest vandaag! Is iedereen lekker van het weekend aan het genieten of aan het werk??

Monique: Bedankt voor je reactie. Hoe kwamen ze er bij jou achter dan dat het jou baarmoederslijm was dater voor zorgde dat je niet zwanger raakte? Was dat naar aanleiding van de samenlevingstest of niet? Die hebben ze namelijk bij mij al eerder gedaan dan het hsg onderzoek, bij jou niet dan?

Sjors: gefeliciteerd met de goedkeuring van je scriptie! dan valt er weer een last van je schouders af zeker?
Mijn mannetje werkt al een aantal jaar maar had nooit zijn hbo afgerond. Vandaar dat hij dat nu aan de Open Universiteit tussendoor gedaan heeft. Ook hij is daar nu klaar mee en we wachten op de uitreiking van bachelor. En dan gaan we lekker een tuinfeest geven als het daadwerkelijk zo ver is. hihi je moet toch wat verzinnen om een feetje te kunnen geven.

Nou de laptop is gelukkig weer gemaakt en zit nu lekker op de bank bij de tv met dat ding op schoot, kortom ik ben weer helemaal in mijn element!! hihi! mannetje is nog steeds weg dus lekker het rijk alleen. Hij komt gelukkig vanavond wel weer thuis dus als ik dan nog wakker ben moet ik hem maar weer eens even verleiden hihi!

Meiden ik heb verder ook niks bijzonders te melden dus zal jullie niet langer vervelen.

Fijne avond en zondag nog allemaal.

Kusssss jessie

Hallo topmeiden,

Jessie: wat fijn dat je computer weer klaar is, kun je weer lekker meekletsen.
Ik wens jou heel veel succes maandag met je onderzoek ik hoop voor je dat het allemaal meevalt. Ik kan me voorstellen dat je er wel een beetje tegen op ziet. Succes meid!!! En nog bedankt voor je reactie op mijn zusjes zwangerschap hoe ik daar mee om ga. Doet me erg goed.

Sjors: Meid je scriptie gehaald,geweldig toch en veel succes met de presentatie. Jij ook volgende week ook naar de kapper ,nou ik kwam er helemaal happy weg en lekker een zonnehemel gekocht, heerlijk we hebben er zelf ook een. Ik kan er ook wel eens weer onder gaan is lang geleden. En jij nog bedankt voor je reactie hoe ik met mijn zusjes zwangerschap om ga, dat deed me helemaal goed.

Monique: Hoe gaat het met jou meid. Heb jer een goed gevoel over dat jullie een  maandje over slaan. Ik hoop echt dat april jullie maand word!!!

Lilian: Jij leuk aan het zingen geweest met de vriendinnen, lijkt me trouwens een heel gaaf spel. Ik mag zelf ook nog wel graag karaoken. Ben ik ooit een keer erste mee geworden bij de dames bij een of ander buurtfeest.
Jij druk bezig met je ei weer te vinden. Succes ermee is altijd weer een leuke klusperiode!!!
En ook jij bedankt voor je reactie over mijn zusjes zwangerschap. Doet me heel goed.

Joyce: Meid heb jij je huisje inmiddels ook weer lekker schoon?  Lekker kalm aan doen he, niet teveel in een keer doen. Verder alles goed?

Ken : Hoe gaat het met jou meid, ben je druk aan het werk? En je eitje weer aan het zoeken. Succes ermee!!!

Joh: Jij ook weer druk je ei aan het zoeken. Meid jij ook succes ermee!!!

Nou ik ben gisteren met mijn zusje bij de prenatal geweest. En bij babypark in Hoogeveen.  Heb voor haar een echo fotolijsje gekocht, maandag heeft ze haar eerste echo dus dan kan ze er mooi een foto daarvan in doen . Ze was er heel blij mee. Zelf heeft ze nog een schattig babyjasje gekocht en donderdagavond een nieuwe buggaboo cameleon kinderwagen in zwart en rood. Wat is dat een mooie gave kinderwagen zeg daar zit tenminste een ruime bak op waar je kindje nog heel lang in kan. Ze heeft hem via marktplaats gekocht. Hij zat nog nieuw in de doos. Een uit de hand gelopen hobby van een vrouwtje met zelf 4 kinderen. Maar het scheelde haar wel 400 euro op de winkel.
Ik vond het heel leuk om zo met haar de eerste dingetjes wat te kopen. En dan begint het alleen maar meer te kriebelen. Ik wil ook zo graag. Mijn zusje hoopt ook dat ik snel een keer zwanger ben lijkt ons zo leuk om toch nog een poosje samen zwanger te zijn. En allebei  onze  mannetjes kunnen ook reuze met elkaar ,die zien zich allebei samen wel achter de kinderwagen lopen. Maar ja eerst zwanger worden...
Dit weekend heb ik denk ik mijn ei of  maandag.  Vanavond maar weer proberen te klussen. Donderdagavond wouden we ook maar bij mij wou het niet lukken, ik was er even teveel bezig met zwanger worden op dat moment......En daarna was ik een beetje verdrietig dat het bij mij niet wou lukken.   Maar ik ga het niet tegen mijn zin in doen. En dat wil mijn vriend   ook niet.   We kunnen er gelukkig wel heel goed over praten, maar dat mag ook na 11 jaar samen te zijn.Ik heb tot nu toe nog geen ovu-test gebruikt. Vandaag weer aan het werk gekomen. Tweede kindje en kraamvrouw 21 jaar. Hier moet ik werken tot vrijdag en dan pasen en een week vrij. Tweede paasdag word mijn mannetje dertig.
 Maandagavond gaan we samen met de collega's allemaal een (paas) krans maken met gaas en mos.
Morgen werken en daarna verjaardag dus het kan wel dinsdag worden voor ik hier weer ben. Ik ga wel elke dag lezen hoor.

Meiden ik wens jullie allen een fijne avond en zondag!!!!

Liefs Jossie

Hoi Lieve Meiden,

Sjoers Gefeliciteerd dat jij je scriptie gehaald hebt super
ben jij al weer druk aan het klussen?? spannend weer meis

Lilian kan jij zo goed zingen?
het is echt gaaf wij doen het meestal op feestjes bij vrienden
en dat is altijd zo lachen en heel gezellig
hoe is het meis al druk weer aan het klussen spannend is dat altijd weer
wens je heel veel succes en mijn duimen gaan weer draaien

Ken en Joh meiden hoe is het met jullie???

Jossie wat lief dat jij je zus zo mooi kado gedaan hebt
vind je dapper meid moet niet makelijk zijn om dat dat lieve kleine baby spul te zien maar echt gellof me onze tijd komt ook en dan is het jou zus die met je mee gaat shoppen en dat het meer gaat kriebelen als je dat bayb spul zien is heel logische heb dat zelf ok
onze tijd komt succes met het klussen meid

Jessie, aha fijn dat je laptop het weer doet wel zo fijn toch
andwoord op jou vraag
wij hebben wel 5x de samenlevings test moeten doen en alle 5x mislukt zo doende kwamen ze er achter dat ik vijandigbaarmoeder slijn heb eb idd later heb ik ook pas de HSG gehad en op de echo zagen ze een poliep in de baarmoeder daat ben ik vorig jaar septenber aab geopereerd die is er gelukkig uit omdat ze dachten dat de poliep ook een zwanger schap zou bemoedelijken als je vragen hebt hoor ik het wel
wens je vast voor morgen heel veel succes eb toi toi toi

met mijn gaat het goed zo nu en dan me ups en downs
maar dat is ook logische wij gaan deze maand niet beginnen aan de iui en dat voelt toch wel dubbel net of ik een kans heb laten schieten maar dat is natuurlijk niet zo
iedereen vraagd nu aan me wanneer we gaan beginnen en ik zeg ijskoud dat weet ik niet en dar gaan we ook niet meer zeggen doen me te veel pijn steets te moeten zeggen dat het weer niet gelukt is de duivels zijn vertrokken en ik voel nu wel dat me ei in aantocht is ga dat wel testen met de ovu sticks wil toch weten of ik netjes op tijd de ei heb ook om het bij te houden nou meiden ik ben er weinig maar dat komt meer om dat ik er even niet met zwanger worden bezig wil zijn hopelijk begrijpen jullie dat lees wel iedere dag even mee

mijn duimen gaan draaien meiden
succes allemaal

dikke knuffie liefs
monique

hoi meiden

hier ff snel want ik krijg zo bezoek [mijn zusje en man en sarah mijn nichie van bijna 1]
ik heb nu mijn eisprong, of in ieder geval pijn in mijn zij ..dus dat is mijn ei....en we hebben gisterenavond gesext..eergisteren liep in de soep want mijn mannetje had geen zin...ikke toch eigenlijk wel erg geirriteeerd[kwaad!!!] want ik moest mijn ei snel hebben .....![??} en hij had t ff niet in de gaten dat mijn ei er was ...ikke kwaad[ja slaat nergens op maar ja!!] en hij kwaad omdat ik zij dat ik er meer mee bezig was ....en hij zij nou denk je ikke niet dan!!! aaagghhh ruzie!!!! dus geen sex...maar gelukkig is alles weer goed................ en hebben we t gisternavond wel gedaan [en nog heel leuk ook hihji] ..
nou ik voel nu dus de pijn van de eisprong dus eigenlijk waren we mooi op tijd maar dat wist ik eergistern nog niet he. want mijn ov test deed allemaal wazig   hij gaf best wel felle streep maar niet super fel dus ik wist niet zeker hoe of wat...
nou vanmorgen was de test weer zo   dus ik heb zoiets van wacht wel   en nu dan de krampig gevoel en dan weet ik dat ie staat te komen....HET EI!! hihi

nou de laatste dagen wel erg emo.. ik ben t eigenlijk best wel beu dat "iedereen"
maar gewoon zwanger word en naar negen maanden bevalt!!!!
okee meiden jullie weten ook dat t anders is maar in mijn omgeving....aaagrr
ik ben aan de beurt gvd!!!! en ik heb ook wel een paar jankmomenten da laatste dagen gehad dat ik   gewoon   nu eigenlijk 2 mooie jongetjes rond had moeten kruipen!!maar ja.........dat is niet zo ......
misschien emo door mijn eisprong?? ooit iemand van gehoord hihi....

nou jaaaaaa kom er wel overheen hoor maar ik wilde t ff kwijt en dat kan zo lekker hier bij ons klubje!!
meiden   super bedankt ,,,,jullie zijn lief!! en wij zijn aan de beurt!!!!!!dit jaar!!
ik moet nu echt stoppen want   t bezoek komt eraaan ...ik kom straks natuurlijk nog terug..... xxxx lilian

hallo allemaal,

Ik moet zo lachen over dat poetsen. Ik moet ook wel weer aan de gang, maar ik heb er nog weinig zin in. Eerst moest ik natuurlijk al mijn berg was wegwerken van de vakantie en toen moest ik weer een paar dagen werken, dus had ik het wel gehad. De dingen die moeten gebeuren, stoffen, stofzuigen, de was  en de wc's, dat doe ik allemaal wel, maar het poetsen doe ik wel een keer nadat mijn zoon eind van de maand jarig is geweest. Dan is het echt reden voor een grote schoonmaak.

Ik zal proberen op iedereen te reageren.... dus sorry, als ik je vergeten ben.

Joh79; ik heb eigenlijk alleen 's avonds een buikje, maar ik ben lang en slank, dus het valt gewoon niet op (gelukkig, ha, ha, want behalve mijn (schoon)ouders, ouders en oppasmoeder weet nog niemand het, want dan moet ik op mijn werk van funktie veranderen en moet ik veel door de week werken en dat wil ik niet, in het weekend en 's avonds vind ik prettiger, scheelt me oppas regelen en is mijn man ook eens samen met de kids).   Ik ski al heel lang en heb rustig aan gedaan, het was ook erg rustig. Ik was in het Zillertal. (heel groot gebied). Ik ben wel 2 keer gevallen, maar dat kwam doordat er zoveel sneeuw lag (en dus viel ik zacht) en daarna heb ik mijn echo nog gehad en die kleine leek wel een sprinkhaan. (of hij had de hik, ha, ha).

Joyce en Mimi hoe gaat het met jullie???? We lopen alle 3 gelijk (tenminste onze nod), dus ben benieuwd. Zien jullie wel al iets???

Monique, wie weet is dat rustige maandje wel even nodig. Heel veel succes in april!

Jessica, Jij ook succes in de volgende ronde. En 1 april naar Guus, leuk hoor. Ik ben er nog nooit geweest, maar een concert op tv van hem gezien en dat was erg opzwepend, dus als je daar bent....

Sjors, jij ook weer succes! Wat super van je scriptie! Had je goed geklust verder???

Lilian, zo te lezen je ei gevonden en op tijd geklust. Misschien maar goed, dat jullie het de avond ervoor niet gedaan hadden, nu was het verser!!! Ik ga heel hard voor je duimen en dan ook meteen dat het gewoon 9 maanden blijft zitten!

Jossie, zonder testen... wie weet lukt het, dit weekend of morgen. Je bent vast druk aan het klussen nu. Zou leuk zijn, toch nog een beetje gelijk met je zus. 3 maanden verschil is niet zo erg. Ze loopt gelijk met mij, dus dat kan ik mooi in de peiling houden. Ik duim voor je!

Jessie succes maandag bij de arts. Ik hoop dat ze iets kleins vinden en dat je heel snel zwanger wordt.

Dat waren jullie (hoop ik) allemaal weer.

Tot de volgende keer!
Groetjes Ikke

Jessie; Heel erg veel succes vandaag bij de gyn. Laat je ons nog even weten hoe het is afgelopen?

Jossie; Nou van poetsen is niet veel terecht gekomen. Ik kan gewoon even niet de zin maken Maar dat komt vanzlf wel weer. Dus je mannetje wordt alweer 30 jaar oud. Dat is toch wel een speciale leeftijd hoor. ga je nog wat speciaals voor hem doen?

Lilian; Heb je je ei al gevonden?

Gister ben ik al weer 29 jaar oud geworden maar we hebben het nog niet gevierd.Mijn vriend is 2 april jarig dus we viren ht altijd tussen onze verhaardagen in. Dus volgend wekend hebben we een drukke zaterdag en zondag. Maar gelukkig hebben we dan wel een dagje extra weekend.

Werkse meiden allemaal!

haaiiiii

jessie   ik wilde jeeven heel veel succes wensen bij de gynicoloog!!!!probeer te relaxen he.....[kan ik mooi zeggen ja ....] maar wel sraks even laten weten hoe t was he ..wij zijn nieuwsgierig meid!!....

hoe is t met de rest want t is al t hele weekend erg rustig? allemaal aan de knuffel zeker.....hihi

nou mijn ov test slaat nog steeds super rose uit en ik heb nog steeds steken in mijn zij!!! al de 2e dag   ...dus ik denk dat t ei nog steeds moet springen! ........vandaag dag 15   dus ja klinkt voor mijn cyclus ook wel logisch.........nou dus als t kan gaan we vanavond nog een x te wiebelen [hihi kom op konijntje wiebelen     ....wiebelen.....hihi]
er is al een voorraadje zwemmers op HET ei aan t wachten   maar we zorgen graag nog een xtje voor nieuwe .......]hahaha]

nou allemaal het is weer maandag[mijn vrije dag]     en ik moet ook echt gaan poetsen   stofzuigen en dweilen want dat is gewoon NODIG!!!......

joyce   altijd zo fijn om smorgens gewoon! een berichtje van je te lezen [om0752] is gewoon gezellig........alles goed ? op t poetsen na dan ,maar dat is t minst belangrijkste nu voor je!!!
oooh ene...GEFELICITEERD MEISJE!!!! gezellig dus je mannetje binnenkort ook en dan samen een feesie!! leuk....

nou ik hoop dat straks weer iedereen er is..... en mamaroos als je dit "toevallig "leest     we denken ook aan jou he....!!

xxx en nu moet ik echt gaan poetsen ....hihi     lilian

Goede middag lieverds!!!

Jessie!!
Ik heb heel hard aan je gedacht!!! Hoe is het gegegaan vandaag?? Laat je het ons snel weten!!! Ik hoop zo dat je nu snel zwanger mag raken!!
Ps: fijn dat je man zijn opleiding ook gehaald heeft!! Bij deze gefeliciteerd!!!

Lillian!!
En?? Heb je nog lekker gezongen laatst?? Ik vind het spel ook helemaal geweldig!!!
En?? heb je je eitje inmiddels gevonden?? Je had wel aldoor een positief ovu-stickje toch??? Volgens mij heb je ook helemaal goed geknuft!!! Ik zal voor je duimen meid!!!
Ik hoop dat je je verder weer wat beter voelt!! Ik kan begrijpen dat je soms erg emotioneel bent!!! Je weet het he?? Je mag hier altijd alles kwijt!! Wij zijn er voor je!!!

Monique!!
Het is heel begrijpelijk hoor meid, dat je eventjes wat meer afstand neemt!! Het lijkt mij ook heel dubbel hoor deze maand voor je!!! Aan de ene kant heel fijn even geen stress rondom de iui en aan de andere kant een schuldig gevoel dat je deze maand laat schieten!!! Ik denk dat je een hele goede beslissing genomen hebt!! Je kan eventjes wat bijkomen van alles en dan wordt april weer jullie maand!!! Hier een hele dikke knuffel voor jou!!!

Jossie!!
En?? heb je je eisprong al gehad meid?? Ik wou nog eventjes reageren op wat je vertelde over dat het vrijen niet lukte!! Ik kan ook niet tegen mijn zin in vrijen, ook niet voor het goede doel!! Het is logisch dat je dan even verdrietig bent, je wilt natuurlijk alles doen om maar zwanger te raken!!! Fijn dat je er zo goed met je vriend over kan praten, dat is heel belangrijk!!! Ik hoop dat je nog wel een paar keer rondom je ei lekker hebt kunnen seksen en er van hebt kunnen genieten, dan wordt jullie kindje straks een echte liefdes baby!!!

Ken en johanna!!
Hoe gaat het met jullie meiden?? Zijn jullie alweer druk aan de knuffel??

Joyce!!
GEFELICITEERD!!! nog met je verjaardag!!!
Hoe gaat het verder met je?? Nog steeds gezegend zonder kwaaltjes??? (ik hoop het voor je)!!!

Ikke!!
Dus jij bent ook al weer lekker aan de schoonmaak geweest!! hahahah!!! Ik mag ook wel eens de handen uit de mouwen steken hier, het is nl een tering zooi hier!!! hahahahah!!!!
Maar fijn dat alles goed met je is!!! En hartstikke leuk dat je hier nog gezellig komt kletsen!!!
Ps: nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje!! Hoe oud is hij geworden???

Hier is alles nu rustig!! De knuffel periode zit er voor mij weer op!!! Dus ben maar weer op de wachtbank neergeploft!!! We hebben rondom mijn ei-sprong netjes om de dag gesekst, dus hebben we er wel alles aan gedaan!!! Vriendlief zei gisteravond in bed: volgens mij is het deze maand gelukt!! Hij had er zo'n goed gevoel over!!! De lieverd!!! Ik hoop zo dat hij gelijk krijgt!!!
Ik heb besloten weer wat meer aan mijzelf te doen (klinkt een beetje zwaar he??, hahahah)!!! Ik wil weer meer gaan sporten en wat meer mijn best doen om er goed uit te zien, dan voel ik mij altijd 100x beter!!! Ik ben vandaag weer voor het eerst wezen hardlopen sinds tijden en ben sinds gisteren begonnen met een zonnebank kuurtje!!! Heerlijk!! Verder staat er nog heel gezond eten op het programma en heeeeeeel veel water drinken!!!
Ook ga ik met het fietsplan op mijn werk meedoen!! ik ga een sportief fietsje uitzoeken en met dagdiensten fietsen (16 km heen en 16 km terug)!! Ik wil strak/sportief/bruin en mooier de lente en zomer in!!! hahahahah!!! Hele goede voornemens dus!!! En nu maar volhouden he?? dat is het moeilijkste!!!!

Nou lieve meiden ik spreek jullie snel weer!!!!

Terug
Bovenaan