FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo, weer even de lijst der lijsten er bij!!!!

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

NOD LIJST MAART 2008
nod 2 maart Johanna 28 jaar ronde 6, 1e kindje (dag 30
nod 2maart monique 31 jaar 3e iui (dag 30)1e kindje

nod 3 maart lilian 31 jaar 3e kindje na Storm* en Daan* afwachten na mk.?hoera na precies 30 dagen ongie...
nod 6 maart, Jessie, 27 jaar, ronde 12 1e kindje
nod  8 maart Ken 26 jaar 2e ronde mbv clomid 1e kindje
nod 24 maart, Sjors 26 jaar, ronde 8, 1e wonder.
nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12 , 1e  kindje (dag 30)
nod 31 maart lilian 31 jaar ronde 1!!3e kindje na Storm* en Daan*dag29.

hoi meiden

Daar was ik weer.......
Terug van het HSG onderzoek.

Alles verliep wel mooi op de afgesproken tijdstippen. had om 5 voor taalf de afspraak en was om 10 voor twaalf aan aan de beurt.
Kom ik daar op de rontgenafdeling. moest ik echt op zo'n bed gaan liggen. Gaat de dokter eerst alles ontsmetten, de boel goed openzetten daar vanonder en daarna spuit  hij er een zwart goedje in. Dat deed wel even pijn. Vervolgens kwam de arts om de rontgen te bekijken. moest er nog meer vloeistof ingespoten worden. Dat deed ook wel weer even zeer. Het duurde alles bij elkaar misschien 5 a 7 minuten en ik moet zeggen dat ik het ook wel lang genoeg vond hoor!! Maar gelukkig was alles goed.

Mijn mannetje kon ook mee kijken op het scherm en die zag ook dat de vloeistof eerst in de baarmoeder terecht kwam en vevolgens mooi via de eierstokken weer wegliep. Kortm alles is dus vanbinnen helemaal schoon en goed!!! Pfff weer een opluchting.
Nu maar hopen dat de voorspelling van de gyn uitkomt. En dat zou zijn dat ik nu 40 % meer kans heb op een zwangerschap het komende half jaar dat zou natuurlijk mooi zijn maar ergens snap ik dit niet want het was dus allemaal al goed van binnen.   Dus waaom zou ik dan nu meer kans hebben?? Maarja.. we zullen het zien.
Ik moet  vrijdag de gyn bellen om te kijken hoe nu verder.

hoe is het met jullie dames??
ik zal even uit mijn hoofd proberen om te reageren op jullie.

Jossie: wat leuk dat je lekker gewinkeld hebt met je zus, en wat lief dat je een fotolijstje cadeau gegeven hebt. Hoe was de echo bioj je zus vandaag? alles goed?
Veel plezier met knutselen vanavond, altijd leuk om een paaskrans te maken.

Monique: Ik begrijp heel goed dat je voorlopig even niet tegen de mensen gaat zeggen wanneer jullie de volgende poging gaan doen. Het valt niet mee als je zelf al teleurgesteld bent en als je het dan vervolgens ook nog eens tegen de andere mensen moet vertellen.
Ook snappen wij het heel goed hoor als je wat minder aanwezig bent hier op het forum. Natuurlijk zullen we je wel missen als je wat minder gaat reageren maar we hebben allemaal wel eens het gevoel dat we er wat minder mee bezig moeten zijn. Dus het is heel begrijpelijk.

Lilian: je ei zit er dus nog aan te komen, succes vanavond dan tussen de lakens!!!
Ook bij jou snap ik het goed dat er soms moe van wordt dat iedereen zomaar lukraak zwangerraakt en bevalt van gezonde baby's! daar hebben we allemaal wel eens dipje over denk ik. tenminste ik wel hoor! en natuurlijk zijn wij dan een goede uitlaatklep. Dus lucht je hart hier maar lekker hoor!!!

ikke groot gelijk dat je pas gaat schoonmaken als je huis vol visite geweest is met de verjaardag, andersheb je zo weinig eer van je werk he
Schreef je nou dat je een andere functie moest gaan doen als ze op het werk wisten dat je zwanger bent'? Kan je deze functie niet doen als je zwanger bent dan?

Joyce Gefeliciteerd nog met je verjaardag!! dat had je wel eens even eerder mogen vertellen Zeg!!! Dan hadden wij je verjaardag nog een beetje bijzonder kunnen maken met onze felicitaties!! maar bij deze dan alsnog!! gefeliciteerd hoor meid!!!
veel plezier met het vieren dan komend weekend!!   Weet iedereen van de familie al dat je zwanger bent? of ga je dan nog aan de mensen vertellen?

Alle meiden die ik vergeten ben, sorry???

Ik ga stoppen meiden. Ik ga voor de zekerheid toch nog maar wat ovu testen bestellen denk ik. Ik voel mijn ei meestal wel maar voor de zekerheid, al weet ik nog niet of ik ze ga gebruiken, maar just in case kan ik ze maar beter in de kast hebben liggen.

Meiden   tot snel weer!!

kussssss jessie

hoi
 ben ik weer.........
nou alles gepoetst en het is weer heerlijk schoon en helder ...spik en span hahahhahah
nou jessie mooi dat alles goed was bij de gyn.... en ja waarom je nou meer kans hebt omdat dat goedje is ingespoten??? misschien zis het zgn extra schoon nu??? laten we maar gewoon hopen dat t zo is he hahahha ...waarom maakt niet uit gewoon zwanger worden nu!!   ik duim voor je he....

ikke   ja ik ben ook nieuwsgierig     wat doe je voor werk? en waarom kan je dat niet meer doen als je zwanger bent ..?? ja nieuwsgierig sorry.,,,hihi

sjors   wat een lekker idee he..ik heb dat ook van oooh ik heb mezelf een beetje verslonst[vel overdreven gezegd hoor ben geen ma flodder hahah] en ik ben ook al bezig om mezelf lekker te verzorgen en meer te bewegen minder slecht eten enzo....
ja t zal de komende lente wel zijn he..hahhahah

nou meiden ik zie jullie vanavond misschien nog...ik ga nu douchen   want t huis is super mooi schoonj van onder tot boven en nu ik nog hahha
xxx lilian

hoi kanjers

daar ben ik weer
Heb het de rest van de dag lekker rustig aan gedaan. Voel af en toe toch nog wat onrust in mijn buik. En het loopt er ook nog steeds uit aan de onderkant, hihihi! sorry voor de woorden. Ben je net van de  af en dan dit weer, maar goed verwacht dat het morgen wel over zal zijn.

Ik ben net lekker in bad geweest. En ben nu weer fris en fruitig en ga vol goede moed  komende ronde in. Mij ei is nog niet geweest dus dat betekend komende dagen weer vroeg naar bed, mannetje verleiden  en proberen deze ronde zwanger te worden.
Hoop dat het deze maand bij vele van ons mag lukken en bij jou Monique wordt april de maand hoor!!!

Ik ga zo lekker eten koken en me daarna laten vertroetelen door mijn mannetje!! hij belde vandaag wel een paar keer om te vragen hoe het was, de schat!!!

meiden een fijne avond nog

Liefs Jessie

Hallo Lieverds

Jessie. WOW meis wat een goed nieuws brenge je ons ik heb vandaag zo vaal aan je moeten denken omdat ik weet wat het is   zo onderzoek maar gelukkig aales is dus goed ik hoop echt dat je nu heel gauw zwanger mag worden we hebben het nu toch verdient kijk wat we er voor hebben moeten doen en nog doen ga duimen meis en die bloed verlies wat je nu hebt dat is niet erg dat heb ik ook gehad geloof een dag of 3 en dat is het weg dikke knuffie en ik vind je een kanjer xxxx

Sjors hey meis dat zijn idd hele goede voornemens
en als jij je er beter door gaat voelen vooral doen waar jij je lekker bij voelt ow ik hoop zo dat je mannetje gelijk krijgt en dat je idd deze maand positief mag gaan testen ook ik ga voor jou weer zo hart duimen het moet nu maar is een zwangere komen of eigelijk nog mooier wij allemaal knuffie voor jou en succes op het bankje

jossie meis hoe voel jij je? ook ik hoop voor je dat jij heel gauw zwanger mag zijn en nog mooier samen met je zus zou toch super zijn

lilian ojee ruzie met je mannetje dat moet je ook niet doen hihihih ik begrijp je dan ook wel je wild weer zo graag logische meid en ik gun en hoop dat jij ook deze maand zwanger mag zijn ga   voor jou ook weer me best doen en duimen maar
succes meissie

joyce heb je een leuke verjaardag gehad ik leeste dat je vooral in de avond een buikje begint te krijgen zal nu wel niet lang meer gaan duren en dan kan je iedereen je mooie zwanger buik showen hmm lijkt me zo mooi

Ken lieverd hoe is het met jou zot je inmidels ook weer op het bankje?

verder alle andere dames die ik vergeet ook allemaal succes

meiden heb een gedicht gemaakt hoe ik me voel en wat die iui met mijn doen zou ik die hier mogen plaatsen het is een verhaal in een gedicht en ik zelf vind dat ik het mooi gedaan heb op het moment voel ik me een beetje rot als ik denk aan afgelopen zaterdag dan zouden we weer onze 4e iui hebben gehad en zat ik nu bij sjors op het bankje maar helaas ik heb een goede keuze gemaakt en idd ik moet me niet schuldig voelen zaterdag of zondag ga ik met vriend lief ergens lekker eten ik vind na alle tegen slagen dat ik het wel verdiend heb even samen weg we zien elkaar ook zo erg weinig en mis dat een beetje als hij thuis komt moet ik weer gaan werken ik zal proberen straks nog het gedicht te plaatsen dan weten jullie in een keer wat de iui met mijn doen en hoe ik me voel nou ja lees ook maar tot later

jullie zijn echte lieve meiden

xxxxxxx
monique

Jessie; Meid wat fijn dat je HSG onderzoek zo goed is afgelopen.  Ik hoop dat je gyn een beetje gelijk heeft en dat je kansen op een zwangerschap hierdoor toch een beetje zijn gestegen. De weg van eileider naar baarmoeder is weer lekker schoon en niets zou je mannetjes spermacel nog in de weg staan met een ontmoeting met je eitje.   Nog bedankt voor je felicitaties. Trouwens in mijn omgeving weet iedereen het al. Familie hebben we het gelijk verteld en mijn vrienden wisten het vanaf 7 weken. We waren te enthousiast om het geheim te houden. Wat lief dat j mannetje zich och een beetkje zorgen om je maakt. Laat je maar lekker verwennen hoor!

Sjors; Weer op het wachtbankje meid. Ik hoop echt dat het deze maand raak voor je zal zijn. Ga jezelf inderdaad maar eens lekker verwennen want goed in je vel zitten is ook heel erg belangrijk. Maar elke dag 16 km fietsen dat vind ik echt wel knap hoor! Dat zou voor mij te lang duren en dan moet ik nog vroeger van huis en ik heb een hekel aan vroeg opstaan.
Lilian; Een vette positieve test voor jou? Knuffelse meid. Ik hoop voor je dat het gelijk weer raak mag zijn.  Na zoveel verdriet verdienen jij een je mannetje een onbezorgde zwangerschap en een wolk van een baby. Ik ga keihard voor je duimen dat ik je snel weer op het zwanger forum mag zien. Ik lees nu dat je alles weer heerlijk hebt gepoets tin huis! Lekker he, als alles weer schoon is.  Ik overweeg om een keer een poets in te huren. Hihi. Ik heb er echt zo’n hekel aan en eigenlijk moet het gewoon weer een keer goed gebeuren.
Monique;   Ik kan me vorstellen dat j het deze maand toch een beetje als een gemiste kans ziet. Maar denk ook aan jezelf hoor! Ik vind het heel goed dat je even naar je eigen lichaam luistert en dat je even alles op een rijtje moet zetten. April wordt gewoon jou maand! Ik ga er in iedere geval keihard voor duimen dat je binnenkort een wondertje in je buik mag hebben.   Ik ben erg nieuwsgierig naar je gedicht en ik hoop dat je hem ons wil laten lezen.

Beetje apart lettertype realiseer ik me nu. Komt omdat ik mijn verhaal eerst in Word heb gemaakt en later heb gekopieert naar het forum. hihi.

Onze Hoop En Kinderwens,

omdat je weet wat de behandelingen met ons hebben gedaan
is het moeilijk om er weer met voole moed voor te gaan
toch willen we het niet zomaar opgeven en dan zullen we het allemaal weer moeten beleven
we willen er niet te veel over klagen
maar het verdriet is zo moeilijk te dragen
we weten dat velen uit onze omgeving met ons zijn begaan
maar je weet ook dat je er uit eindelijk alleen voor zult staan want mensen weten vaak moeilijke onderwerpen te vermijden en als je het zelf niet hebt meegemaakt
is het moeijlijk om je er over uit te wijden
het geluk om ons heen doet z,n pijn en ook dat wij nog geen gezinnetje zijn
ik weet goed wat ik er over kan zeggen   en hoe ik het verlangen moet uit leggen maar het verlangen naar een gezond kindje is zo groot
hier mee heb ik mijn gedachten al vaak uitgedaagd
maar als het emotionele moment van de inseminatie is gekomen
denk je alleen nog maar aan die lieve schat uit onze dromen
de hoop keert dan weer het tij
want een zwangerschap is weer zo nabij
alle ellende ben je dan weer vergeten
en in gedachten weten we al hoe je zal gaan heten we zien je al helemaal voor ons pril en klein
en als die lieve kleertjes wapperen aan de was lijn
jou kamertje helemaal naar onze zin ingericht
zelfs voor de dure dingetjes zijn we gezwicht je stralende ogen en je sprekende lach
dat is iets wat ik al zo vaak in gedachten voor me zag
en hopelijk ooit is mee maken mag
maar de wachrweken duren zo lang
en de uitslag maakt je ook wel eens bang
je denkt van de vorige keren iets te leren
maar het is zo moeilijk te accepteren
dat wat er ook afspeelt in jou lichaam en gedachten
en als je dan op toilet het eerste lichte bloedverlies ziet verschijnen
zie je al je goede hoop hier mee verdwijnen
onze droom is er dan niet meer
en wat doet dat zeer
we moeten ons weer opladen voor de volgende inseminatie