FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Monique,
Wat goed van jullie dat jullie jou lichaam even een maand rust gunnen. Deze maand jij jezelf lekkker verwennen meid en dan hoop ik dat je lichamelijk en in je hoofdje de volgende maand weer  uitgerust je 4e IUI poging kan gaan beginnen. Is het geen idee om er lekker met z'n tweeen een weekendje weg te gaan. Lekker uitwaaien aan het strand of zo. Wij gaan misschien nog een paar dagen naar het strand in het weekend van hemelvaart. Lijkt me heerlijk.

Bij mij zusje was het gezellig, is vrijdag 12 weken zwanger en krijgt maandag haar eerste echo.

Welterusten allemaal

hoi meiden

Daar ben ik weer. Onze laptop heeft kuren dus nu zit ik achter de oude computer, en die is me een partij traag zeg. grrrrrrrr

joh: dus jij zit gewoon tijdens de nachtdienst op het forum!! oeioeieoei!!! dat zal eens even door gaan brieven, hihi! nee hoor!!
Wat fijn voor je dat al weer lekker aan knuffel bent ges;agen! geniet er maar lekker van want dat zijn toch de leukste dagen van de cyclus.

Jpyce: wat fijn om te lezen dat je ondanks het niet skieen toch fijn hebt gehad in oostenrijk!!!

Monique: wat een wijze beslissing van je om een maandje te gaan overslaan met de iui pogingen. je merkte het zelf dat je cyclus een beetje van slag was, dus denk dat het een heel wijs besluit van je is!! Ook al zal het straks rond je eisprong niet makkelijk zijn verwcaht ik, maar ook dan zijn wij er om je bij te staan hoor!!!

Ken: hoe staat het met jou duivels?? Zijn ze al weer aan het minderen of schiet het niet echt op. Moet je nu weer aan chlomid dan?/ en wanneer ga je het gebruik ervan evalueren met de gyn??

Sjors: hoe is het met je ei?? Voel je hem al een beetje?? of komt jij nog niet?

Hoe is het met de andere meiden??

Hier is alles goed. De rode duivels zijn weer verdwenen.... ben maar weer begonnen met foliumzuur slikken want ja wat als ik na het onderzoek toch echt wel vruchtbaarder ben. Ik krijg steeds vaker te horen van mensen om mij heen dat het bij hen ook allemaal langer dan een jaar geduurd heeft. en die hebben inmiddels wel allemaal kinderen, dus dat geeft weer een beetje hoop.
Mijn mannetje heeft na de teleurstelling dat het afgelopen ronde niet gelukt was ( hij had ook goede hoop dat het wel gelukt was) nog een leuke verassing geregeld. nu gaan we lekker op 1 april naar Guus Meeuwis in het chasse theater in Breda. Dat vond ik wel lief van hem.

Gisteren lekker uit eten gewerest omdat mijn vader jarig was. Was wel gezellig!!!

Nou meiden ik ga zo eten koken.

Fijne avond allemaal nog

groetjes Jessica

Hoi lieve forumvriendinnen!!!

Is het bij jullie ook zulk rot weer??? Wel goed weer om lekker tussen de lakens door te brengen!!! Hihihihihihihi!!!

Ken!!
He wat balen meid, dat de duivels toch doorgezet zijn!!! Ik hoop dat je er snel weer van af bent!!! Dus de derde ronde clomid alweer!!! Drie maal is scheepsrecht toch???? Ik ga heel hard duimen voor je!!!

Jessie!!
Wat fijn voor jullie dat de uitslag van het onderzoek helemaal goed was!!! Dan zal het vast niet lang meer duren dat jullie zwanger zijn!!!! Ik kan mij voorstellen dat het moeilijk te begrijpen valt waarom je er toch zo lang op moet wachten!! Maar het komt goed hoor meid!! We worden allemaal zwanger!!!!! En goed van je dat je weer foliumzuur slikt!!!
Ps: leuk hoor Guus!!! Moet harstikke gezellig zijn!!!

Joyce!!!
Welkom terug meid!! Heb je genoten van je vakantie?? Heerlijk in de sneeuw!!!! Hoe voel je je verder???

Ikke!!
Dus jij bent ook lekker op vakantie geweest!! Heerlijk meid!!! Fijn te lezen dat alles goed is met je en dat de echo ook weer goed is!!! Super!!!

Jossie!!
Fijn dat je je weer wat beter voelt!!! En een heel goed idee van je om je eens lekker te verwennen!!! Daar knapt een mens van op!!! Wanneer mag jij weer aan de knuffel??
Ps: Ik vind echt dat je heel goed omgaat met de zwangerschap van je zusje!! petje af hoor!!! Lijkt mij niet altijd even gemakkelijk!!!

Lillian!!
Gevondoleerd met je buurman!! Ik kan mij voorstellen dat het heel emotioneel is geweest voor je!!!
Fijn dat je ongesteldheid weer voorbij is!!! Is je mannetje al weer wat beter??? dan kunnen jullie weer vol op aan de knuffel!!!

Monique!!
Knap van je meid hoor!!! Dat je een ronde over gaat slaan!!! Ik denk dat het heel goed is om even rust te nemen!!! Ik hoop zo dat je in april zwanger raakt!!!! Jij hebt nu wel lang genoeg gewacht!!! Ik ga kei-hard voor je duimen!!!
Is er trouwens ook nog een piep-klein kansje dat je perongelijk spontaan zwanger wordt deze maand???

Johanna!!!
Zo... hahahahah... jij hebt er zin in!!! Tot aan je ongie om de dag knuffelen!!! je mannetje zal wel helemaal gelukkig zijn!!!! hahahahaha!!!! Heel veel succes tussen de lakens, maar vooral ook heel veel plezier!!!!

Ik ben nog steeds druk aan de knuffel!! Ik heb geen flauw idee wanneer mijn ei sprong is, ik heb nl nog steeds geen ovu-stickjes gebruikt!!! Geeft wel een hele hoop rust merk ik!! Zo ben ik er toch iets minder mee bezig!!! Gister en vandaag had ik wat van dat doorzichtige slijm, dus ik knuffel er nog maar even op los!!!!
Ik hoop echt met heel mijn hart dat we allemaal zwanger worden deze maand!!!! Dat hebben we wel verdiend vind ik!!!!!

Dikke kus....

hey meiden,
jeetje wat een weer he
moest vanmorgen naar me werk toe fietsen en waar ik normaal 20min over doe heb ik er nu bijna een uur over gedaan je waait echt weggie hahah

sjors fijn meis dat je weer aan het knuffelen bent heerlijk he als die gemeene duivels weer vertrokken zijn ik gun het je zo meis kan je ook alleen maar weer heel veel succes wensen en hopelijk met goed resultaat

jessie goed van je om weer met foliumzuur te beginnen is altijd goed heerlijk dat die duiveltjes bij jou ook weer vertrokken zijn nu op naar een nieuwe ronde hoe is het ben je al wat zenuwachtig voor maandag begrijp het je weet het he en nog bedankt dat je er voor me zal zijn als ik het even moeilijk heb jullie zijn allemaal toppie meiden
succes meid

tja ook hier zijn de duivels weer vertrokken en gaat monique zaterdag toch beginnen met ovu testjes wil toch is kijken of ik me eisprong heb kan vinden en ja idd het is een goede keuze geweest om het deze maand maat is niet te doen geen iui ga morgen het ziekenhuis ook bellen en zeggen dat we deze maand een keer overslaan kan nooit kwaad voel heel goed dat me lichaaam zo moe is dus zegt stop het is even genoeg al zit ik wel even in een dipje maar dat komt ook weer goed iedereen heeft dat soms toch welles gelukkig heb ik jullie waar ik tegen aan kan zeuren hahahah geintje hoor nou meiden succes allemaal

xxx
monique

meiden die ik vergeten ben sorry reageer later op jullie

hoi meiden

joyce       welkom terug!!!   was t gezellig!! ja volgens mij wel he [zoals ik lees] en alles goed met je kleine in je buik!! mooi genieten he!!xxx

joh     fijn zn nachtdienstje   ...lekker ff op internet   hahahha   en heel veel plezier met knuffelen he...we doen t allemaal tegelijk deze maand denk ik he!!hahahha bij mij in mijn ongie ook weg   en ik zit vandaag op dag10..dus volgens mij schillen we elkaar niet zoveel ....knuffelse!!!!

jossie Heel fijn dat jij je weer lekker voelt en dat je haar weer goed zit hahha!!! nee serieus   ik ben blij dat je weer lekker in je vel zit./....!

monique     he meid....goed van je dat je deze maand ff rustig aan doet ..is misschien wel goed voor je... en als je weer lekker in je vel zit en alles weer rustig is dan wie weet!!!????  

jessie   oook jullie gaan weer aan de knuffel!!! leuk zo met zn allen he!   ja wel balen dat t niet gelukt was   afgelopen maand..maar je weet nooit misschien deze maand? en lekker naar guusje ...leuk!! wij gaan ook maar dan in juni naaar t philips stadion...oook wel heel veel zin in!!..nou meid we gaan er deze maand weer voor he!! doe je best ....want als iemand t verdiend zijn t de junkies wel he!!..hahaxxx

sjors     zeker hebben jullie t ook verdiend om dze maand aan de beurt te zijn!!!he en gewoon lekker doorknuffelen hou vol.....xxx

ken     ook voor jou hoop ik dat dit jou maand gaat worden!!! ook jij bent [denk ik] alweer van je rd's af en we gaan weer aan de knuffel!! en de clomid moet toch onderhand werken !!! duswe gaan er gewoon vanuit dat dit de junkies maand word he!!

nou met mij gaat t lekker....dag 10   en nog maar een heel dun streepje op de ov test..ik verwacht eigenlijk mijn ei "gewoon "op dag 15 16... t slijm word alwel wat dunner en doorzichtiger maar ik vertrouw wel op mijn ov test [en ook mijn slijm] want dat is altijd al goed gegaan!! en de vorige maand klopte t ook want ik was dus 13 dagen   na mijn ei ongie he!!   dus ik heb als t goed is ongeveer mijn ei   maandag dinsdag?
maar ik wil eigenlijk morgen   en dan t weekend en dan etc hahahha mijn mannete voelt zich langzaam aan weer wat beter           en   dan heeft ie ook meer zin he als ie zich lekkerder voelt hihi....
nou ik ga ff lekker in bad!! mmmmmmmmmm en ik zie jullie morgen!

dag lieve meiden!!
xx lilian

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

NOD LIJST MAART 2008
nod 2 maart Johanna 28 jaar ronde 6, 1e kindje (dag 30
nod 2maart monique 31 jaar 3e iui (dag 30)1e kindje

nod 3 maart lilian 31 jaar 3e kindje na Storm* en Daan* afwachten na mk.?hoera na precies 30 dagen ongie...
nod 6 maart, Jessie, 27 jaar, ronde 12 1e kindje
nod  8 maart Ken 26 jaar 2e ronde mbv clomid 1e kindje
nod 24 maart, Sjors 26 jaar, ronde 8, 1e wonder.
nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12 , 1e  kindje (dag 30)
nod 31 maart lilian 31 jaar ronde 1!!3e kindje na Storm* en Daan*dag29.

Hoi meiden,

Wat is het rustig hier we stonden alweer halverwege pagina 2.
Is iedereen druk met klussen en met werken natuurlijk.
Ik ben vandaag aan de poets in huis ik heb vanmorgen de douche schoongemaakt en mijn was weggewerkt en ben nu beneden bezig. Moest even een pauze.
Morgen mijn laatste vrije dag en dan moeten we het weekend weer aan de bak voor 7 dagen. Morgen ga ik met mijn zwangere zusje winkelen, ik wil ook even kijken of ik nog wat leuks kan vinden voor haar. Morgen is ze precies 12 weken, dat is toch weer een mijlpaal.
Ze heeft me al gevraagd of ik te zijnertijd haar wil vergezellen bij de aankopen van lakentjes romperttjes enz. Omdat ik toch in de kraamverz. werk ,ze zegt dan weet jij precies wat ik nodig heb.
Ik vind het nu ook helemaal supergeweldig dat ze zwanger is.
Af en toe heb ik mijn dipjes maar sinds deze week voel ik me veel beter te pas. Ook wij zijn weer aan de klus geslagen en ga denk ik geen ovu-testjes gebruiken. Geeft me veel meer rust in het hoofd. Ben ik er wat minder op gefixeert.
Meiden ik ga even verder met poetsern. Ik kom denk ik vandaag nog wel even weer kijken hier.
Liefs Jossie

Hoi dames

Joyce, je hebt dus een geweldige vakantie gehad in oostenrijk. Leuk zeg.
In welk gebied ben je geweest? Wij waren in kirchberg.
Ik zou ook niet durfen skieen hoor, dus snap je helemaal. Zou veel te bang zijn om te vallen. Hoe voel je je verder? Krijg je al een buikje?

Monique: Wat knap van jullie dat je even een pauze neemt. ik vind het een heel goed en sterk idee. Zowel lichamelijk als mentaal lijkt het mij erg zwaar.
Dan is het goed om even bij te komen en je gedachte een beetje te verzetten.
Wie weet wat deze rust volgende maand oplevert!!!!!

Jossie wat heerlijk deze dagen vrij. Toevallig: ook mijn huis is weer helemaal schoon. Ben om elf uur begonnen en nu net pas klaar.
Ben echt overal geweest, douche, bed verschoont, ramen gedaan en nu mag ik genieten vanmijn schone huissie.
Heel veel plezier morgen emt shoppen enne even mijn geheugen opfrissen hoor...maar wee tje zus nu dat jullie bezig zijn???

Nou dames.. ik zit op dag 11 van mjin cycles. Meestel heb ik mijn ei pas op dag 20. Heellaat.
Maar ik voelde vanochtend wat krampen en ik dacht.. voor de zekerheid maar even een testje er tegen aan gooien en ja hoor. Hij komt eraan.
Ik zag een lichte streep.
Morgen zal deze wel duidelijker zijn. Dus dit word een korte cycles...
Dat is mooi want dan wee tik snel waa rik aan toe ben.
29 maart heb ik namelijk een vrijgezellen feest en misschien da tik dan toch een likeurtje kan nemen.
We wachten het af.

Sjors hoe gaat het met jou????

groetties jo

Terug
Bovenaan