hoi toppertjes
jippie het weekend is weer aangebroken. Dat zijn toch de leukste dagen van de week, hihi!
Het is toch onhandig dat onze laptop het begeven heeft. Nu moet ik achter die oude computer en merk ik dat ik er dan minder snel achter kruip, maar goed ik ben er weer eens.
Hoe is het hier met alle meiden?
Sjors: is je ei inmiddels geweest? ik las namelijk dat je ovu sticks gat gebruiken, Knap van je hoor! voel je meestal wel je ei of niet? Wie weet is het deze ronde wel gelukt omdat je er wat minder mee bezig bent op deze manier! Ik duim voor je hoor meis!!
Monique: hoe voel jij je nu? Geeft het een beetje rust nu je weet dat je een maandje gaat overslaan? geniet maar eens lekker van je mannetje deze maand en verwen je zelf maar eens goed. Zodat je als herboren en totaal uitgerust aan de volgende iui kan beginnen in april!!! April doet wat hij wil zeggen ze wel eens dus grote kans dat het dan mag lukken!!!
lilian: een lichte streep dus nog op je test. Dat betekend in ieder geval dat het eraan zit te komen. Nu dus niet te veel zaadjes verloren laten gaan en lekker genieten van elkaar als er twee vette strepen zijn!! Succes dit weekend!!!
Jossie: hoe was het in de stad? heb je nog wat leuks voor je zusje of aanstandde neefje / nichtje gevonden? Lijkt me hetelemaal top om gezellig met je zus te kunnen winkelen. Knap van je dat je zo goed met haar zwangerscahp omgaat! je kunt ook bijna niet anders natuurlijk maar toch, petje af!! Succes met werken van het weekend!
Joh: Hoe is het met jei?? Heb je hem al gevoeld of nog niet?
een vrijgezellenfeest zeg je? Van wie? en wat gaan jullie doen? wij hebben op 24 mei een vrijgezellenfeest, hihi wat een toeval!!
Joyce: succesmet het huis poetsen dit weekdn! en je hebt gelijk hoor die mannen kunnne ook wel eens de handen uit de mouwen steken dus geef hem ook maar wat te doen hoor!!
Hoe reageedre je collga's eigenlijk toen je vertelde dat je zwanger was? hadden ze het verwachten of niet??
Hoe zou het met roos zijn? ze houdt het lang vol om niet te komen op het forum, hoop dat het haar succes heeft gebracht. A;hoewel, als dat zo is dan gaan er nisschien meer junkies mee stoppen en dan wordt het hier wel erg tustig en saai!!!
Hier gaat alles zijn gangetje! We zijn deze 13e ronde al weer aan de knuffel geslagen. Mijn mannetje is er vanavond niet dus heb ik het rijk alleen. ga ik lekker met de hond op de bank liggen en een beetje voor de tv hangen denk ik.
Ik moet zeggen dat ik best een beetje tegen op zie om maandag naar het ziekenhuis te gaan. Maar ja ik probeer er maar niet te veel aan te denken en zie het maandag allemaal wel. Al is het wel een gek idee dat ik naad geleden nog niks wist en nu heb ik dadelijk alle mogelijk onderzoeken en testen al achter de rug, dat is ook wel fijn natuurlijk. nu nog een zwangerschap en het plaatje is compleet.
monique: de gyn zei tegen mij dat ik na dat hsg onderzoiek meer kans op een zwangerschap zou hebben. Was dat bij ook het geval dan of niet? Of hebben ze bij jou dat onderzoek om een andere reden gedaan?
meiden ik ga er mee stoppen.
A;llemaal een heel fijn weekend
Dikke knuf jessie