Zo meiden
ik zal ons forumpje weer eens even naar voren halen want we stonden bijna onderaan en dat kan natuurlijk niet.
Sjors: hoe is het met je?? al helemaal doorgedrongen??? vertel eens of je voor jenod al verschijnselen had of niet??
Ken: hopen natuurlijk dat je niet naar de gyn moet, want dat zou betekenen dat je zwanger zou zijn en dat willen we natuurlijk heel graag!!!
bij mij deed het geen pijn om een wat slijm uit mijn baarmoeder te halen. De eendenbek is even niet zo prettig maar verder voel je er bijna niks van hoor! wij mochten toen ook onder de microscoop kijken, dat was heel grappig. Je zag echt van die kikkervsijes zwemmen zoals je vroegen in biologieboek zag.
Monique: kan me goed voorstellen dat het fijn is als even niemand over de iui begint. gewoon lekker weer even de batterij opladen voor de volgende hopelijk succesvolle ronde!! Even rust heeft je lichaam vast goed gedaan, dat moet het volgende poging haast wel raak zijn, Hoeveel pogingen mag je eigenlijk doen??
mamaroos: een cyclus van 28 tot 30 dagen vinden de doktoren wel regelmatig hoor! ik heb een cyclus van 26 tot 28 dagen en dat vonden ze ook heel normaal. Schijnt dat maar een enkeling een cyclus heeft die elke maand op de dag af nauwkeurig is. Tsja voor het klussen is het soms wel eens lastig. je Voor je NOD zou ik dan inderdaad 2 weken na je positive test aanhouden, dan zit je altijd goed!! succes ook jij deze ronde!!!
lilian: volgens mij ben je de volgende op het lijstje. En een beetje rommelig in je buik kan ook positief zijn juist, voel je verder al iets of nie?? spannend hoor!!! duim voor je meid!!!
Joyce: heb het op dehyves ook al gezegd maar een gave foto heb je daar geplaatst zeg. heel stoer je eigen mini mensje!! hoever ben je nu inmiddels?/ ( sorry gaat zo snel kan het niet meer zo goed bijhouden)
Nou meiden
een update van mezelf is eigenlijk niet boeiend. behalve dat ik op mijn NOD zit te wachten,. waarschijnlijk dinsdag. Dan kunnen we daarna naar ronde 15 en dan hopen we maar dat het HSG onderzoek de boel van binnen eens goed schoongemaakt heeft zodat de weg vrij is voor het eitje en de zaadjes!!! Ze zullen toch niet voor niks zeggen dat de kans nu 40% groter is op een zwangerschap. dat hopen we dan maar......
Meiden ik ga eten koken en daarna ga ik iets knutselen met wat kennissen. geloof dat een tafelstuk voor buiten gaat worden maar ik weet het eigenlijk niet eens.
ben er dus denk ik morgen pas weer!!
Fijne avond allemaal nog
kussss jessie