FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ken zie net jou berichtje
er word dus gekeken naar evt of het slijm en het sprema samen gaat
dat onder zoek heb ik ook gehad en uit dat onderzoek was de uitslag vijandig baarmoederslijm en ken je mag me alles vragen hoor meis schaam je niet om het te vragen zal dan proberen om er op te andworden voor zover ik dat kan

en maak je niet druk meid dat onderzoek is geheel pijnloos
athans zo heb ik het ervaren vond de HSGveel meer pijn doen
wens je heel veel succes meis

knuffel
xxxxmonique

Hoi Monique,

Groot gelijk hoor dat je gewoon door gaat met klussen! Dat zou ik ook doen! Je zou niet de eerste zijn die voor een "medisch wonder"zou zorgen!

Ik zit nu op dag 10 van mijn cyclus. Op dag 8 hebben we geklust, dus vanavond weer (na peking express) haha
Om de dag dus maar! Ben deze maand ook ovu testen aan het gebruiken en aan het tempen.

De afgelopen 8 maanden heeft mijn cyclus gevarieerd van 28,29 dagen! Tot 1 keer 33 dagen en 1 keer 30 dagen! Heb ik nu een onregelmatige cyclus? Of wat zijn daar de criteria voor? Weet iemand dit? En hoe moet ik nu mijn NOD berekenen? Of 14 dagen na de positieve ovu test aanhouden?

Hoi Mamaroos,

wat een gedoe het die cyclus zo zie je maar dat het heel erg kan wisselen
ik had altijd netjes een cyclus van 28dagen kon welles 1 dag te vroeg zijn maar zoals ik die deze maand heb gehad 7dagen overtijd nee nooi eerder gehad dus ik weer nu ook niet hoe ik moet tellen vind het een heel gedoe om te steets bij te houden maar we zullen het weer gaan zien

dus jou spannende dagen komen er weer aan meis
altijd spannend weer hoop dat wij allemaal sjors gauw mogen
volgen

voor jou ook succes meis

knuffel
monique
xxxx

hoi meiden

zooo er is veel geschreven zeg!!jaa wie word de volgende!!!??? spannend   zeg !!
de hyves vind ik ook leuk   want je bent toch nieuwgierig naar elkaar he?! alleen wel ff wennen dat we nu gezichten hebben hihi   en ik heb de conectie ook nog niet met wat ik weet over iedereen   en als ik dan foto s zie dan weet ik niet meer hoe of wat....

ik hoef ook nog maar 5 dagen   maar t rommelt wel in mijn   buik!!! maaar dat had sjors ook he hihi......neee t steekt af en toe maar ik kan er niks van zeggen hoor...maandag dag negenentwintig dus we wachten lekker af ...ik hooop t !! maar t lijkt me heel snel maarja er hoeft maar 1 zaadje snel genoeg te zijn he...en alle andere factoren moeten perfect zijn ahhahhahah ...
okee ik wacht wel...................

nou allemaal heel veel succes er komen veeel nods aan...ik duim voor ons allemaal!!
xxxx lilian

mamaroos; Balen zeg dat je toch een beetje een onregelmatige cyclus hebt. Dan weet je ook eigenlijk niet meet waar je aan toe bent op een gegeven moment.

Lilian; Spannend dat het allemaal weer een beetje aan het rommelen is. Ik hoop op positief gerommel. We willen toch wel meer zwangeren zien in maart!!!

Werkse meiden! Pff heb er echt geen zin aan maar we moeten nog 2 dagen en het is weer lekker weekend.

HOOOIIIIIIIII!!!

ja joyce   je hebt gelijk      NOG 2 DAAGJES EN DAN IS T WEER WEEKEND!!!!!! HEERLIJK EN ZE ZE3GGEN DAT T VOLGENDE WEEK LEKKER WEER WORD !!MMMMMMMMMMM

nou weinig te melden anders   ...
ps lekker warm zo met zn allen op t bankie hahahhaha
xxx lilian

Zo meiden

ik zal ons forumpje weer eens even naar voren halen want we stonden bijna onderaan en dat kan natuurlijk niet.

Sjors: hoe is het met je?? al helemaal doorgedrongen??? vertel eens of je voor jenod al verschijnselen had of niet??

Ken: hopen natuurlijk dat je niet naar de gyn moet, want dat zou betekenen dat je zwanger zou zijn en dat willen we natuurlijk heel graag!!!
bij mij deed het geen pijn om een wat slijm uit mijn baarmoeder te halen. De eendenbek is even niet zo prettig maar verder voel je er bijna niks van hoor! wij mochten toen ook onder de microscoop kijken, dat was heel grappig. Je zag echt van die kikkervsijes zwemmen zoals je vroegen in biologieboek zag.

Monique: kan me goed voorstellen dat het fijn is  als even niemand over de iui begint. gewoon lekker weer even de batterij opladen voor de volgende hopelijk succesvolle ronde!! Even rust heeft je lichaam vast goed gedaan, dat moet het volgende poging haast wel raak zijn, Hoeveel pogingen mag je eigenlijk doen??

mamaroos: een cyclus van 28 tot 30 dagen vinden de doktoren wel regelmatig hoor! ik heb een cyclus van 26 tot 28 dagen en dat vonden ze ook heel normaal. Schijnt dat maar een enkeling een cyclus heeft die elke maand op de dag af nauwkeurig is. Tsja voor het klussen is het soms wel eens lastig. je Voor je NOD zou ik dan inderdaad 2 weken na je positive test aanhouden, dan zit je altijd goed!! succes ook jij deze ronde!!!

lilian: volgens mij ben je de volgende op het lijstje. En een beetje rommelig in je buik kan ook positief zijn juist, voel je verder al iets of nie?? spannend hoor!!! duim voor je meid!!!

Joyce: heb het op dehyves ook al gezegd maar een gave foto heb je daar geplaatst zeg. heel stoer je eigen mini mensje!! hoever ben je nu inmiddels?/ ( sorry gaat zo snel kan het niet meer zo goed bijhouden)

Nou meiden
een update van mezelf is eigenlijk niet boeiend. behalve dat ik op mijn NOD zit te wachten,. waarschijnlijk dinsdag. Dan kunnen we daarna naar ronde 15 en dan hopen we maar dat het HSG onderzoek de boel van binnen eens goed schoongemaakt heeft zodat de weg vrij is voor het eitje en de zaadjes!!! Ze zullen toch niet voor niks zeggen dat de kans nu 40% groter is op een zwangerschap. dat hopen we dan maar......

Meiden ik ga eten koken en daarna ga ik iets knutselen met wat kennissen. geloof dat een tafelstuk voor buiten gaat worden maar ik weet het eigenlijk niet eens.
ben er dus denk ik morgen pas weer!!

Fijne avond allemaal nog

kussss jessie

Hallo meiden,

Even snel een reactie want ik moet vanavond weer weg.
En ik heb geen 2e scherm geopend doe het uit mijn hoofd. ik hoop dat ik het allemaal een beetje onthouden heb.

Jessie jij ook weer op het wachtbankje beland, spannend word het weer.

Lilian: wij hebben tegelijk onze NOd, voel jij al wat anders dan anders.
Wanneer ga jij testen?

Mamaroos: Jou cyclussen zijn vrij normaal hoor. Mijn kortste was 26 dagen en de langste was 32 dagen. Maar als je een beetje wil weten hoe je vruchtbare dagen zijn moet je eens kijken op babybrabbel.nl. Daar kun je data van je 4 laatste cyclussen invoeren en dan berekent hij  hier het gemiddelde van en waneer je vruchtbare dagen zijn. Staat onder het kopje interactief. Succes er mee!!!

Monique: kan me voorstellen dat je niet zo vaak op het forum bent hoor. Heb ik nou zelf ook ik lees wel vaak maar niet altijd zin om te reageren, deze maand ben ik ook niet zo vaak geweest om te reageren en dat werkt wat rustiger op mijn hoofd.
Hoe gaat het verder met je?

Joyce:wat een mooie echo heb jij zeg. Wat gaat het toch snel alweer ,14 weken toch?

Johanna: Hoe gaat het met jou jij toch ook weer gauw je NOD. Succes op het wachtbankje.

Ken: Hoe gaat het met jou meid, Ik hoop echt voor je dat het bezoekje naar de gyn. niet nodig zal zijn.

Sjors: Hoe gaat het met jou meid. Onze eerste zwangere van de maand maart. Kun je het allemaal al een beetje bevatten en komen de eerste zwangerschapsverschijnselen al???

Nou ik heb zondag of maandag mijn Nod. Ik weet niet wat ik er van moet denken. We hebben deze maand maar 2 x geklust en niet echt rond mijn eisprong volgens mij.
Af en toe wat gerommel in de buik. . Beetje zere (.) (.) En mijn tepelhof word groter, dat viel zelfs mijn vriend op. Ik ga nergens vanuit en reken nergens op. En anders gaan we naar ronde 13 en naar de huisarts dan zijn we een jaar bezig geweest.

We wachten het maar weer af. Morgen is vriend lief ook vrij ik had deze week vakantie. En morgenavond krijgen we de vriendengroep voor zijn verjaardag nog.
Er blijft ook een stelletje slapen. Dus weer genoeg afleiding.
Als er zondagavond nog geen rd's zijn ga ik een eerste testje tegen aan gooien. Afgesproken met vriendlief. DIt is op mijn NOd of een dag ervoor.(ik heb mijn cyclussen niet altijd het zelfde aantal dagen).

Meiden ik wens jullie een hele fijne avond en alvast een fijn weekend. Ik weet niet of ik hier morgen en zaterdag  ben.

Veel liefs Jossie

Terug
Bovenaan