Heeee lieve meiden!!!
Ons hyves is echt een succes!!!
Ik heb nachtdienst en kon vandaag de hele dag niet slapen, ben veel te druk in mijn hoofd!!! hihihhihi!!! Ik kan het nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben!! Ik ga zo denk ik toch nog maar een test halen!!! hihihihihi!!! (erg he??)!!!
Vriendlief was helemaal overdondert, toen ik het hem vertelde!!! Gisteravond moesten we steeds giechelen wanneer we elkaar aankeken!!!! Het is zo onwerkelijk allemaal!!!! Ik hoop zo dat we ons kindje mogen houden!!!
Verder ben ik ook heel benieuwd naar hoe nu verder?? Wanneer bel je de verloskundige, wanneer moet je voor een echo, moet je je huisarts wel of niet bellen etc etc...... Ik heb werkelijk geen idee!!! hahahaha!!! Daar ga ik me nog eventjes in verdiepen!!!!
Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar ik heb deze maand in de vruchtbare periode om de dag gesekst!!! Ik heb verder geen ovulatietestjes gebruikt (wat erg moeilijk is voor een controlfreak like me)!!! Kan nog niet geloven dat het gelukt is!!!!
Lieverds!! Ik reageer vanacht even persoonlijk (het is erg rustig op de afdeling, dus kan vast wel even een gaatje vinden om achter de computer te duiken!!!)!!!
Ik duim voor jullie allemaal!!!
Dikke kus Sjors......