FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sjors     de lijst op orde brenegen !! VUL JEZELF IN !!! hihi xxxxxxx

He Sjors.

Ben wel heel benieuwd hoe je het je vriend hebt verteld.
En hoe reageerde hij?

Geniet ervan meid.

Ik hoop dat ik je deze maand kan volgen.
Ze zie jemaar weer. Totaal neit verwacht. Denken dat je ongesteld word en ineens een positieve test in handen.
SUPRISE!!!

Hoi dames

Sjors meis echt heel geweldig nieuws!!! het werd tijd voor goed nieuws hier dat geeft ons tenminste weer moed!!
vertel, vertel, wat zei je vriend, heb je ergens last van, had je voortekenen?? we zijn zoooo nieuwsgierig naar alle details!!!

Joh: ik heb me ook aangemeld voor je hyves. Heb net een profiel aangemaakt, Deed het tot nu samen met die van mijn mannetje. maar nu werd het tijd voor een eigen profiel dacht ik zo.

ik moet nog een aantal dingen voor school doen dus die doe ik eerst maar kom straks nog even terug om te regaren op iedereen hoor!!

Fijne middag

Groetjes jessie

WAUW SJORSSSSSSSSSSSS GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Dat je maar een hele fijne zwangerschap mag hebben en een wolk van een kindje over 8 maanden!

Had je er deze maand nog iets speciaals voro gedaan? Ff heel nieuwsgierig haha

Nou ik ga me ook aanmelden op hyves...mijn echte naam begint met een j.

Heeee lieve meiden!!!

Ons hyves is echt een succes!!!

Ik heb nachtdienst en kon vandaag de hele dag niet slapen, ben veel te druk in mijn hoofd!!! hihihhihi!!! Ik kan het nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben!! Ik ga zo denk ik toch nog maar een test halen!!! hihihihihi!!! (erg he??)!!!
Vriendlief was helemaal overdondert, toen ik het hem vertelde!!! Gisteravond moesten we steeds giechelen wanneer we elkaar aankeken!!!! Het is zo onwerkelijk allemaal!!!! Ik hoop zo dat we ons kindje mogen houden!!!
Verder ben ik ook heel benieuwd naar hoe nu verder?? Wanneer bel je de verloskundige, wanneer moet je voor een echo, moet je je huisarts wel of niet bellen  etc etc...... Ik heb werkelijk geen idee!!! hahahaha!!! Daar ga ik me nog eventjes in verdiepen!!!!

Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar ik heb deze maand in de vruchtbare periode om de dag gesekst!!! Ik heb verder geen ovulatietestjes gebruikt (wat erg moeilijk is voor een controlfreak like me)!!! Kan nog niet geloven dat het gelukt is!!!!

Lieverds!! Ik reageer vanacht even persoonlijk (het is erg rustig op de afdeling, dus kan vast wel even een gaatje vinden om achter de computer te duiken!!!)!!!

Ik duim voor jullie allemaal!!!

Dikke kus Sjors......

Haha Sjors, ikke was dat die dat vroeg......gaan wij deze maand ook maar netjes om de dag klussen....Haha Duh

Maar je kunt je huisarts vast bellen. het is suwieso handig om hem in te lichten. Je kunt dan ook vragen voor een verwijsbriefje om bloed te laten prikken. Je bloed wordt aan het begin van je zwangerschap getest op diverse ziektes etc. Je kunt ook wachten op je eerste afspraak bij de verloskundige. Dan kunje ook d verwijsbrief krijgen. Maar ach, dan heb je dat al gedaan!

Je verloskundige zou ik rond een week of zes bellen. (maar mag nu ook al). Je eerste afspraak zul je daar tussen 10 en 12 weken hebben. Dan krijg je ook je eerste echo.

En verder kun je je opgeven bij Moders voor Moeders. Dan moet je een aantal weken in een potje plassen (hoeft niet op je werk hoor),. Uit je urine halen ze dan het zwangerschapshormoon. Dat wordt dan weer gebruikt voor vrouwen die moeilijk zwanger raken. Als je je voor de zesde week opgeeft krijg je extra veel leuke cadeautjes! Bovendien komen ze thuis en doen hun ook nog een zwangerschapstestje! Heb je nog extra zekerheid! Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel!

Mijn arme kleine mannetje zit onder het exceem....Vanochtend een hormoonzalfje van de HA gekregen! ARm ventje!

Ik heb de HA gelijk vertelt dat we nog niet zwangerzijn! Met hem had ik de afspraak de als we in april nog niet zwanger waren we voor een afspraak mochten komen. hem gelijk even gevraagd wat er tijdens die afspraaak gebeurd.. Hij gaat dan vragen stellen rond mijn cyclus etc. En dan besluiten we samen of we al door worden verwezen of dat we nog even zelf doorgaan. Hopelijk is het niet nodig allemaal! Op naar ronde 9!
Het moet toch ene keer lukken! Vraag me echt steeds af waarom het bij Frank wel zo snel lukte en nu niet....

Hey meiden!

WAUW!!!! SJORS GEFELICITEERD!!!! HIER WORDT IK OOK BLIJ VAN!! GEWELDIG DAT HET DEZE RONDE IS GELUKT!! IK WENS JE EEN GEWELDIGE ZWANGERSCHAP TOE...

Hier een korte update over mijzelf...

Ben vandaag naar de gyn geweest. Hij zag dat mijn eisprong is geweest. We hebben de laatste week bijna elke dag geknuffelt. (Hij noemt het oefenen)
Ik moet nu bellen als ik ongie wordt (of niet) Als ik ongesteld wordt, moet ik op dag 12 van mijn cyclus terugkomen en de dag daarvoor eerst weer knuffelen. Dan gaat ie wat slijmvlies? via een spuitje eruit halen. Misschien kunnen de zaadcellen er moeilijk door. We zullen het weer wel zien...

Monique: Sorry dat ik het aan je vraag... maar weet jij of het pijnlijk is enzo???
Alles goed met je?

Ik vind het een geweldig idee van die hyves. Alleen wil ik hier niet mijn gehele naam zetten. Schoonzusje zit hier ook regelmatig heb ik gehoord.
Maar de 3 letters hier, zijn ook de eerste 3 letters van mijn naam.
En jullie weten zeker dat niemand kan zien dat ik lid ben van de forumjunkies hyves he?
Dan ga ik me ook maar aanmelden...

Verder ook alles oke met de andere meiden?
We gaan nu allemaal Sjors achterna he?

Liefs...

Hee Lieve Meiden,

zo wie is de volgende zwangere na sjors super tof

mamaroos hoe is het met jou fijn dat je weer terug bent en weer
gezellig mee gaat schrijven hoe zit je nu in je cyclus
sorry heb even niet alles gelezen en heb al zolang niet gereageerd
succes meissie

jessie lieverd leuk jou ook te zien op onze forumjunkies hyves
lben je al druk aan het klussen geslagen of ben je aan het wachten op je ei?
spannend wie word de volgende zwangere na sjors
ook voor jou succes meis

ken hoe sta jij er voor aan het klussen?

ow ik moet echt niet zo lang meer weg blijven en iedere dag reageren op jullie weet gewoon niet wie en wat erggggggggggggggg ja heel erg
vanaf nu ga ik weer iedere dag mee schrijven dames

met mijn gaat het goed
omdat we geen iui hebben gehad deze maand hebben we toch 4dagen geklust
hihihi ik weet dat het niet op die manier gaat maar je weet immers nooit toch je hebt maar een zaadje nodig en zo heb ik toch het gevoel dat ik geen kans voor bij heb laten gaan voel me top heelijk niemand die aan me vraagt wanneer beginnen jullie weer dat alleen al is fijn 6april heb ik me nod en na me nod gaan we er weer helemaal voor en beginnen we aan ons wondertje ovu testen iui,s wat is dit toch een geweldig forum
nou meiden ben ook te vinden op hyves hihihihi
en blijf ook hier natuurlijk mee schrijven

xxxx
monique

dames allemaal heel veel suces en hopelijk mogen wij
sjors snel volgen

Terug
Bovenaan