FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi meiden!

Ik lees nog altijd even met jullie mee, maar niet altijd tijd om te reageren, sorry!

Ik las nu goed nieuws!! Sjors is zwanger!

Gefeliciteerd meid! Tot snel bij ons! En jullie allmeaal moeten maar snel volgen!!!!

Dikke knuffel,

mama30

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

NOD LIJST MAART 2008
nod 2 maart Johanna 28 jaar ronde 6, 1e kindje (dag 30
nod 2maart monique 31 jaar 3e iui (dag 30)1e kindje

nod 3 maart lilian 31 jaar 3e kindje na Storm* en Daan* afwachten na mk.?hoera na precies 30 dagen ongie...
nod 6 maart, Jessie, 27 jaar, ronde 12 1e kindje
nod  8 maart Ken 26 jaar 2e ronde mbv clomid 1e kindje
nod 24 maart, Sjors 26 jaar, ronde 8, 1e wonder.
nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12 , 1e  kindje (dag 30)
nod 31 maart lilian 31 jaar ronde 1!!3e kindje na Storm* en Daan*dag29.

April 2008              
nod 3 april, Johanna 7e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 7 april, Ken 3e ronde m.b.v. clomid, 1e kindje (dag 30)
nod 6april monique geen iui gehad(maart)1e kindje(dag?

Hey lieve meiden!

Sjors: Hoe voel je je? Vast nog een beetje onwerkelijk. Ik ben ook erg nieuwschierig naar wat je allemaal voelde vóór je NOD. Is bij iedereen anders, maar toch...

Lilian en Jossie: Spannend meiden! Ik duim weer volop mee! Hoop zo dat jullie de volgende zijn!

Monique: Bedankt voor je antwoord. Ik wist niet of je het vervelend zou vinden dat iedereen aan jou vragen hoe die onderzoeken zijn. Maar gelukkig vind je het niet erg! Vast wel even lekker zo, dat je even niets aan je hoofd hebt wat zwanger worden betreft. De volgende ronde wordt em! Of het zou nu opeens ook lukken zonder de behandeling!

Jessie: Jij ook bedankt voor je antwoord. Jij loopt toch nog niet zo lang bij de gyn? Bij jou is dat onderzoek dan al gedaan. Das wel fijn. Ik ben nu al 3 maanden onder behandeling bij de gyn en hij heeft alleen clomid voorgeschreven. Ik ben nu ook bang dat er nog iets anders aan de hand is. Dat had ik em ook al gezegd, maar hij wilde pas na de derde dosis clomid kijken of er nog iets anders aan de hand is. Ik had zoiets van; hoe eerder je kijkt of alles oke is, hoe beter! Maar goed, we zien wel!

Joyce: Gaaf om je echo op hyves te zien! Echt super, zo'n mini mensje dat in je buik zit! Alles verder goed met je?

Jo: Leuk bedacht trouwens, de forumjunkies hyves!

Ik heb sinds vandaag weer erge hoofdpijn! Echt vervelend! Ik dacht; voor een beginnende menstruatie is het te vroeg voor hoofdpijn, want dat heb ik altijd een dag ervoor. Mannetje is er nu ook helemaal in thuis en die zegt ook dat dat wel erg vroeg is. Vind het echt leuk dat ie er nu zoveel vanaf weet!
Maar goed, dan zal het wel door de drukke dag komen ofzo.
Verder heb ik nog nergens last van. Wel wat meer afscheiding, maar ik laat me niet meer gek maken!
Ik denk wel dat mijn NOD eerder is dan 7 April, maar we zien wel.

Allemaal een fijne avond!

Liefs...

Hoi Meiden,

Jossie uhmmm word spannend ook voor jou ik hoop maar dat je positief mag
gaan testen zou geweldig zijn idd het geeft je wat rust als je even met niet zwanger worden bezig bent onbewust doe je dat toch stiekem dat gevoel is ook normaal we willen allemaal zo graag wens je morgen een hele leuke avond met je vrienden groep en hoop dat die voor tekens postief zullen zijn succes meid

Jessie ik hoop dat het niet nodig is dat je naar de gyn hoeft
jeetje jij ook al op het wachtbankje zijn er veel ga weer zo hart duimen
dat je postief gaat testen
succes meid

lilian jeetje wat word het spannend voor jou
31maart is je nod hopp dat die gemeene duivels weg zullen blijven
ga je ook die dag al testen??? duim voor je meis
jij ook succes

joh ook voor jou word het spannend ik hoop zo dat we deze maand meer zwangere
mogen hebben

Sjors hoe voel jij je nu kun je al aan het idee wennen
moet een heerlijk gevoel geven heb je de dokter al gebeld?

mamaroos kijk anders is op www.online biologische klok.nl
ik hoop dat je daar wat aan heeft ik kijk daar om mijn vruchtbare dagen te berekenen
en gewoon een leuke site vind ik succes meid

nou meiden ik kom net uit het werk
later als anders maar hebben extra schoon gemaakt op het werk
morgen hebben we een afscheids receptie van iemand die met de vut gaat
lekker hoor 55jaar en al lekker vroeg met de vut en morgen hebben we een afspraak hihihi met de belasting man hihihih kijken of we weer centjes terug kunnen krijgen altijd welkom en komt goed van pas ivm onze vakantie naar mallorca hihihih

ow jessie dom van me ff andwoord op jou vraag
wij hebben nog 3x iui daarna volgt er een gesprek hoe nu verder of nog 3x iui
of anders gelijk door voor ivf maar april de 4e iui en het gaat me lukken hihihih hop het
nou meiden fijne avond
en tot gauw
liefs xxxxx
monique

Jessie; Spannend he nog een weekje wachten. En wie weet heb je inderdaad 40% meer kans op een zwangerschap na die grote Schoonmaak. (grapje hihi) Maar het zou zeker wel fijn zijn als de kansen omhoog gaan. Maar je hebt nog geen tekenen die kunnen wijzen op een zwangerschap?

Jossie; Ja nog een paar daagjes. Ik hoop echt voor je dat je zondag een positieve test in handen mag hebben. De voortekene die je beschrijft kunnen wel wat met een zwangerschap te maken hebben. En het maakt eigenlijk niet uit hoe vaak je klust, als je maar op het juiste moment bezig bent. Maar ik ga hard voor je duimen. Wel fijn dat je de aankomende dagen wat afleiding hebt.

Ken; Vervelend dat je last hebt van hoofdpijn. Ik hoop dat het snel over gaat. Verder nog geen tekenen te bekennen? Nou meid ik hoop voorje dat je bij je volgende bezoek gboed nieuws te vertellen hebt!

Monique; Altijd leuk als je geld terug krijgt van de belasting. Wij hebben het vorig maand al ingediend bij de belasting. Ik hoop dat we het dan ook wat eerder krijgen. En jij gaat op vakantie dus dan komt het helemaal goed van pas. aMar hoe gaat het verder met je? Ben je jezelf wel even lekker aan het verwennen? Af en toe heb je dat even nodig he? Maar april moet gewoon jou maand worden meid! Ik ga voor je duimen.

Lilian; zo... nu nog 1 dag te gaan. Lekker he? Ik heb echt zin in het weekend. Soms ben je er gewoon even aan toe. Voor jou wordt het nu ook spanend he? Mijn duimen draaien op volle toeren. Heb je al ergens last van?

Met mij gaat verder ales goed. Ik ben vandaag 14 weken en 2 dagen zwanger. Mijn borsten zijn echt een cup gegroeid. (ik ben zo blij. hahah) Mijn buikje begint nog nietr echt te groeien. 's avond zet hij wel een beetje op maar verder kan je het nog niet zien. Ik vind dat wel jammer maar ik denk dat we het met een week of 6 wel kunnen zien.

oooh ik schrijf net voor iedereen en druk op een verkeerde knop en Alles is weg!!!!!kut!!!

okee hooooiiiii [hihi]

sorry meiden nou heb ik geen zin om weer een a4 te herschrijven.....maar jessie en jossie   we hebben onze nod ongeveer t zelfde moment!!   en johanna ook bijna   nou ik duim voor ons allemaal!!!

ik hoop zo dat t voor me mag gebeuren   want ik merk dat ik een dipje heb met zwangere vrouwen[die ik zie sjors jij niet hoor meis hihi] ik wil onderhand ook wel eens negen maanden zwanger zijn en een gezond kindje in mijn   armen houden!!... maar t zou wel heel snel naar de mk zijn denk, ik de eerste ronde weer... maar ik wil zooooo graag!!!
maarja zo denken we allemaal he... dus ik moet ook gewoon geduld hebben!!! niks aan te doen...
nou ik had een week geleden veel slijm...ik dacht zelfs "ooh t zal toch niet weer een schimmel infectie zijn"!!! aaagggg     nee gelukkig niet!!! maar t viel me zo op dat `vele` slijm....   en ik heb dus wat krampen     soms en wat steken in mijn zij...
nou ik weet t echt niet ..maar ik hoop t wel maar stiekem   denk ik toch wel GEWOON   ongesteld te worden.............

ik zit gewoon in een dip ...ook door de drukke week denk ik... maar gaat wel weer over hoor meiden......ik ben blij dat ik jullie heb..!!
ene sjors ben je al gewend!! geniet ervan he meisje xx

tot snel xx lilian

Bedankt voor alle tips en sites meiden! Babybrabbel ken ik al, die andere ga ik maar eens bekijken.

Oooww Lilian ik gun het jou ook zo meid.....ik hoop dat je snel weer uit je dipje bent,,,,

Alle meiden die nu bijna hun NOD hebben...ik duim voor jullie!!!!!!!

Ik zit nog te wachten op de goedkeurimng bij HYVES! Kan ik jullie eindleijk eens een foto avn mijn zoontje laten zien!

quote: jossie 79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-03-2008 18:53:12'));

ZWANGEREN!!!!!!!  
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

NOD LIJST MAART 2008
nod 2 maart Johanna 28 jaar ronde 6, 1e kindje (dag 30
nod 2maart monique 31 jaar 3e iui (dag 30)1e kindje
nod 3 maart lilian 31 jaar 3e kindje na Storm* en Daan* afwachten na mk.?hoera na precies 30 dagen ongie...
nod 6 maart, Jessie, 27 jaar, ronde 12 1e kindje
nod  8 maart Ken 26 jaar 2e ronde mbv clomid 1e kindje
nod 24 maart, Sjors 26 jaar, ronde 8, 1e wonder.
nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12 , 1e  kindje (dag 30)
nod 31 maart lilian 31 jaar ronde 1!!3e kindje na Storm* en Daan*dag29.

April 2008              
nod 3 april, Johanna 7e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 7 april, Ken 3e ronde m.b.v. clomid, 1e kindje (dag 30)
nod 6april monique geen iui gehad(maart)1e kindje(dag? nod 15 april 2008  mamarroos ronde, tweede kindje

Terug
Bovenaan