FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi meiden

dit is de 3x dat ik een stuk typ..ik had 2x een a4 vol en druk op een of andere knop en alles weg!!!! dus heb weinig zin meer sorry
ik heb dip ..ik vind t te gek dat sjors en jossie zwanger zijn !!!! en ik gun t ze super......maar ik wil ook!! ja ik weet t geduld maar ik ben al 18 maanden met de pil gestopt bedacht ik me vandaag!! kut kut   en ja ik moet gewoon wachten ,,,,maar ik ben t   even beu!! sorry........

ik schrijf morgen wel weer ..ik had zoveel voor iedereen geschreven maar alles was PLONG weg!! dus ik ga nu naar bed   en ik hoop morgen in een betere bui te zijn!!

ps afvallen gaat wel goed ben al 2 kg kwijt...is toch alvast iets!!! maar eigenmlijk wil ik niet afvallen maar een dikke buik krijgen he.......haha

nou sorry voor mijn gezeur!! en sjors en jossie     ik ben ECHT WEL BLIJ VOOR JULLIE HOOR!!! JULLIE   VERDIENEN T NA ZN LANGE TIJD!!!! [wij allemaal   en ikke ook!!!!]

xxx lil

Heeee meiden!!!

Roos!!!
Je blijft hier nooit alleen achter hoor meid!!! We blijven net zo lang hier tot iedereen in blijde verwachting is!!! Je hebt harstikke goed gesekst, dus wie weet is het deze keer wel raak!!! Ik duim in iedergeval hard voor je!!!

Johanna!!!
Oei meid wat maak je het spannend!!! Ik heb net even op ons hyves gekeken en ik zie toch ook echt een heel vaag streepje!!! Je moet morgen gewoon nog maar eens testen, met ochtendurine!!! Want je bent vast iets te vroeg met testen!!! Ik duim heel hard voor je!!! Veel succes met testen!!!
(ps:ik voelde mij, nu trouwens nog steeds niet, zwanger!!! Het kan dus nog alle kanten op!!)

Lillian!!
He wat balen meid dat de duivels toch gearriveerd zijn!!! bah!!!! April wordt jou maand meid!!! heb je veel last en pijn, of valt je ongie mee??? Hoop dat je er snel van af bent, kun je verder met de volgende ronde!!!

Monique!!!
Hoe is het met jou meid?? Ik hoop zo dat er voor jou een wonder gebeurt en dat je zwanger bent geworden zonder de medische molen!!! Hoe voel je je verder??

Joyce!!
Hoe kan het dat je je zorgen maakt??? Er is toch niets gebeurt hoop ik??? Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon de verloskundige bellen, misschien mag je dan wat eerder komen!!!
Ik heb geen idee hoe lang het duurt voor dat er een buikje zichtbaar wordt, maar volgens mij is dat per persoon verschillend!!! Je zal zien dat je de laatste maanden de schade wel in haalt!!! (maar kan mij voorstellen dat je graag een buikje wilt, lijkt mij ook zo fantastisch)!!

Jossie!!
En??? Ben je al een beetje van de schrik bekomen??? Wat fantastisch dat je samen met je zusje zwanger mag zijn!!! Geweldig!!! Ik ben heel benieuwd hoe ze op dit geweldige nieuws zal reageren!!!
Hoe voel je je verder?? Al last van kwaaltjes???

Jessie!!
Hoe is het met jou?? heb je nog steeds van die gekke afscheiding??? Ik hoop voor je dat dit een goed teken is!!! verder nog geen duivels te bekennen??? Ik duim voor je meid!!! Op naar zwangere nr 3 (en 4 met johanna erbij)!!!!
Ps: hoe ging je functioneringsgesprek gisteren???

Ken!!!
Ook jij schreef dat je steeds wat bruine afscheiding had!!! Zijn de duivels bij jouw al begonnen??? Ook voor jou hoop ik zo dat het een goed teken is!!! De duimen draaien door!!! En beterschap meid, vervelend dat je je niet lekker voelt!!!

Hier gaat alles goed!!! ben nog niet moe en misselijk (gelukkig)!!! Heb nog wel steeds een ongesteld gevoel!! Dat maakt mij wel onzeker hoor!! ik denk steeds dat de ongesteldheid alsnog los zal barsten!!! Moet echt nog even vertrouwen krijgen dat het goed komt!!! Ik heb vandaag gewoon nog een testje gedaan, gelukkig nog steeds positief, dus dat stelt mij wel weer even gerust!!! Ik ben vandaag alweer 5 weken en 1 dag zwanger!! Nog heel pril, maar elke dag is er weer eentje toch!!!

Lieve meiden, ik spreek jullie snel!!!! Ik hoop zo dat iedereen binnen nu en een maand zwanger is!!! Dan is het tijd voor een feestje!!!

Kus...

Oja meiden dat wou ik nog even vragen!!!

Op ons hyves is het soms niet mogelijk om zo maar op de hyves van alle Junkies te komen (ik weet het die van mij is ook geblocked voor niet-vrienden)!! Misschien kunnen we een leuke foto van onszelf op de hyves neerzetten, ben zo benieuwd hoe jullie er uit zien!!!
Ik zal morgen proberen een "leuke" foto van mijzelf te maken (hopen dat het lukt) !!! Dan zet ik m op ons hyves!!!!

Tot morgen meiden!!!

x

Goedemorgen Meiden,

ja ja ik weet het dat het nog erg vroeg is maar kon weer is niet slapen buhhhh

Lillian even voor jou ik las je berichtje
en ik begrijp je volkomen zelf als ik te horen krijg dat er weer iemand zwanger is flitst er maar een ding door me hooft verdomme ik wil dat ook ondanks dat je het een ander ook zo gunt iedere vrouw heeft het recht zwanger te worden maar waarom duurt het dan zolang he meid het is soms zo moeilijk en het word wachten word iedere dag zwaarder en dat meen ik echt overal waar ik kom zijn zwangere in me buurt thuis,op het werk sjors en jossie het is jullie zo gegunt hoor meiden
maar lilian hoelang moeten wij nog wachten wat is het oneerlijk allemaal
gisteren de rekening van het vgz binnen gehad en daar staat al mijn behandelingen per behandeling 588 euro en maal 6 gelukkig hoef ik dat niet te betalen op het werk gaat het ook niet goed gisteren een menings verschil gehad met een medewerkster daar bij het bedrijf waar ik schoon maak ze willen hebben dat ik ipv 800u nu 700u ga beginnen dat wil en doe ik niet alles zit even tegen en zit net zoals jij lilian in een dipje hopelijk komen wij daar gauw uit meid kop op onze tijd komt ook

sjors en jossie het is jullie echt geunt hoor meiden maar wij willen ook zo graag
begrijp me niet verkeerd wilde dit even van me af schrijven

ga douchen en weer naar het werk buhhhhhhhhhhh

tot later meiden

xxxxx monique

Hoi Meiden; Ik maak me alleen een beeetje zorgen door de onzekereid hoor. En daarbij ben ik een ongeduldig typje en ik vind het wachten op de afspraak met de verlokundige gewoon heel erg lang duren. En van wachten ga ik nadenken en me zorgen maken. Nog een halve week en dan mag ik naar de verloskundige. Ik hoop ook dat alles goed zal zijn.

Mamaroos; Je blijft nooit alleen achter hoor. We lijven allemaal hier meeschrijven tot de laatste over kan naar de zwangere forumjunkies.

Monique; Je bent echt vroeg ja. Maar het gaat dus niet goed op je werk. balen hoor. En ja het is een groot vershil of je 's ochends om 0.7.00 uur moet werken of om 08.00 uur. Maar je contract is dus wel verlengd? Ik dacht dat dat niet het geval was per 1 april? Want dat zou toch wel een beetje weer goed nieuws zijn toch?

Johanna; Heb je al weer een nieuwe test gedaan? Je houdt ons echt in spanning meid! Ik zou het geweldig vinden.

Lilian; kl*t* he wanneer je een paar keer een hele lap teks typt en die dan verdwijnt. Ik wordt daar ook een beetkje chaggie van. Ik hoop dat je snel weer een beetje uit je dipje komt meid. Na 18 maanden stoppen met de pil vind ik dat jij nu ook wel een keer aan debeurt bent om een zwangerschap goed te voldragen. Ik hoop dat april jou maand mag zijn!

Sjors; dat ongi gevoel had ik ook hoor. Raar he? Maar wel super dat je nu al 5w1 dag zwanger bent. Elke dag is er 1 hoor. Ik hoop voor je dat de tijd snel voorbij mag vliegen tot aan 12 weken.

Jossie; Kan je het al een beetje bevatten? Heb je het al aan je familie verteld?

Hoi meiden

Het heeft even geduurd maar daar was ik weer.
Om maar meteen de deur in huis te vallen, maar wat ik eigenlijk al wel wist is dat de rode gisteren in alle hevigheid weer zijn doorgekomen hoor!!
Maar desondanks zijn we gisteren avond naar Guus Meeuwis geweest in het theater in Breda. En dat was echt een hele toffe avond. Erg gezellig en leuk.

Joh: wat kan jij het spannand maken. Ik las dat je in de nachtdienst zat en dus vanmorgen geen gunstig momnet was om te testen, maar als je dat wel gedaan hebt moet je het wel laten weten hoor! misschien ben jij wel de derde zwangere op rij!!!

Joyce: wat fijn voor je dat je maandag weer naar de verloskundige mag! dan kun je het hartje van je mooie mensje weer horen kloppen en ben je waarschijnlijk gerustgesteld. Het is ook niet niks natuurlijk om opeen een kindje in je buik te hebben, dus heel logisch als je opeens even niet meer zo zeker weet!!

Mamaroos: succes met wachten hoor! dat zijn altijd de vervelendste dagen he. Maar ik las dat je goed geklust hebt dus wie weet..........

Ken: jij nog succes met wachten deze laatste dagen. en zoals ik van andere mensen mag geloven hoeft het niks negatiefs te betekenen als je voor je NOD nog niet zo gek veel voelt hoor!!!!  

Lilian en Monique: ik heb dat gevoel van waarom ik nog niet ook wel heel sterk moet ik zeggen. Wat uiteraard niet betekend dat ik niet ontzettend blij ben voor sjors en jossie. Maar waarom ik dan niet denk ik ook geregeld. Ik ben blij dat ik daarin niet de enige ben!! we moeten maar samen heel hard gaan duimen dat april dan onze maand mag worden..............

Sjors: hoe is het met je?? zit je nog steeds op die grote gelukswolk!!!!! ik hoop het voor je!!!
mijn functioneringgesprek ging helaas niet door want mijn stagiere was ziek en er was dus geen invalster in de klas. Ik heb nog geen nieuwe datum doorgekregen dus even afwachten maar.......
thanks dat jij zegt dat jullie blijven   schrijven tot we allemaal zwanger zijn!! dat is wel fijn om te weten.......

jossie hoe is het met jou meis!! is het al helemaal doorgdrongen of niet echt?? Geniet er maar lekker van hoor!!!

Ik ga weer even stoppen.
Meiden ik ga op naar ronde 14. zal die dan eindelijk een keer geluk gaan brengen??

kuss jessie

Terug
Bovenaan